- Honor Magic V2 - origami
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
ph A technológia sajátossága, hogy 480 Hz-re tolható ki a maximális képfrissítési ráta, igaz ilyenkor a felbontás lecsökken.
-
Free Play Days 2024 - 19. hét: Crime Boss Rockay City, From Space
gp Extraként a Cities Skylines Remastered is kipróbálható, valamint a Destiny 2 három nagyobb DLC-je is játszható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
salesman
őstag
Itt van a bűnös.
Pulsar: Tudsz valami kontaktot az általad ajánlott céghez? Privát is jöhet.
sowi: Ha én azt tudnám, hogy hogyan kell csinálni?
Szóval köszönöm mindenkinek a segítséget, a helyzet a következő:
A kocsi a XVI. kerületben áll egy autóvillamossági szerelőnél, aki nem vállalja a panel javítását, csak újat rakna bele elég húzós áron. A panel nálam van, olyan szakit keresek, a garanciával vállalja a javítását. Lenne egy panel-javító Nagytarcsán, aki viszont csak péntektől tudna foglalkozni a panella.. A kocsi viszont a XVI-ban...
Teljes az őrület!Mi az a kód, ami kell a panelhez? A fedlapon találtam egy 4 számlegyű kódot, a fotón talán látszik.
[ Szerkesztve ]
Türűűűdrááá!
-
MC Pite
veterán
-
MC Pite
veterán
Persze, és így fog kinézni: [link]
Kor és km alapján keveset járnak az autóval. Miután elől hátul cseréltem normális tárcsákra és betétekre, évekig jó volt már; de idő és pénzpazarlás volt nálam 'a hátra jó a mezei fékszett'.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Keveset, pont azért ilyen(a képen), csak cirógatja a betét. Én többet nem baszakodok a simával, az tuti, a C3on 4000el volt drágább a pár Powerdisc mint a sima, és másik autókba is martot használtam, ami szép egyenletesen kopott végig, nem kellett féltávon felszabályozni. 5 év alatt.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Köszi; hm, valóban 1,3, de inkább 1,4től már a kettes van; bár szerintem egy nem sokat futott jól felszerelt egyes még jó lehetne... Bár ezek a fent lévő hirdetések, nem nézem régebbóta, hogy mennyi amennyiért el is mennek. Faragunk néha még. Jobban belegondolva mindhárom autónk széria végi, de jó
Idáig sose kellett hirdetnem az autóimat, mindig hirdetés felrakás előtt elkelt. Csak most akik ismernek(hogy hogy tartom az autóinkat), azok közül épp senki nem keres ilyesmi autót.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
AXisBOLD
addikt
thx
wiki írja az 1.8 injection 16v-ot is, vagy az is prince?
#4507MC Pite: akkor az lesz az 1.8 . Biztos más már ez a prince (1.6 VTi), de PSA szalonos ismerős mondta, hogy Ő még mindig nem venné azzal, inkább a biztos diesel, de azt meg én nem szeretném.
#4520MC Pite: nagyon tetszik ez a gép, de ezzel a motorral se merem megvenni.
sajnos más típus/márka lesz a nyerő.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
MC Pite
veterán
Ha tudsz erről egyéb konkrétumot linkelni, megköszönnénk. Nem nagyon találkoztam ezzel; főleg amennyiben megkapta a B71.2312-őt.
Korai változatoknál nyúlós lánc, foscsi olajjal már akár 100k-nál cserére szoruló vezérlésmódosító kerék (ez mondjuk sok másra is jellemző hasonló kondíciókkal). Szelepfedélnél is akadt olajszivárgás, vagy a benen található olajleválasztó membránja is okozhat olajfogyasztást, de nem túl sűrűn fordul elő (van amiknél sűrűbben, mégsem jegyzik típushibának).
Sokáig félásványi 40es olajjal kopó vezérműtengely és himbák is előfordultak (mint az ET3 és EP3nál is előfordult ez) - és kb ebben a magasságban találkoztam megnövekedett olajfogyasztással.
Majdnem minden a fos polajra vezethető vissza, és ilyen alapon sok tré motor van még, pl a Toyotánál is.
De simán benne van, hogy lemaradtam róla mikor utánajártam neten és PSA-s szerelőknél, úgyhogy hasznos lenne másnak is a topikbanÉrtem, akkor az 1.2 PureTech turbósban egy szar?
AXisBOLD: Verso vagy Avensis kombi? Előbbi kompakt egyterűnek szódával megy el, de nem egy liga a Picassoval, bár nem mindenkinek kell akkora csomi/bővíthetőség.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Milyen olajat raktatok bele; pontosan? Mert tipikusan félásványi olajos jelenségnek hangzik, és akkor a membrán és az olajlehúzó is játszhat az olajfogyasztásnál. Fantasztikus hogy sok cikkben is csak viszkozitást és esetleg márkát(?) írnak, hogy milyen olaj kell bele, éppen csak az ACEA szabvány és a gyártói előírás hiányzik . A 'csak' synthetic, azaz félszintetikus, ásványi alapolajú kenőanyag mondjuk minden modern motort hazavág idővel. Ráadásul sokszor az autógyártó is idióta, mert sokszor hülyeséget is felsorolnak a könyvben, vagy nincs is leírva mi kellene bele.
A csattogó lánc (főleg az elején) az ilyen; olyan sűrűn kell ezeken láncot cserélni, mintha vezérműszíj lenne (BMW-knél is ugyanez a helyzet).
2006-2013 volt velük több gond, PSAnál 2014től szvsz élhető már a turbós is.
(Értsd: Sehol nem tudok hibátlan motorról, legyen Toyota, Mazda, VW, bármi - de EP6 meg a TSI is a kezdeti hibák után összeállt jól használhatóra, és a kényelem, erő és a kis fogyasztás sosem jár ingyen. Bár az iszákos gyenge motorok sem feltétlen megbízhatóbbak.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
A gyári ajánlás sem egyértelmű, és jelenleg nem is válasz.
1, sokszor egy konkrét olajat írnak elő, speckó megjelölés nélkül
2, a barom hőmérsékletes diagrammal
3, sokszor tizenéve írták a könyvet
4, sokszor pontatlan, és/vagy nem tudja a juzer, melyik a jobb, melyik a (fél)ásványiPl psa autóknál mindig megnézem most mit ír a total hozzá, mert az összes autónkba (Picassok, C8, 206) már modernebbet javasol, mint az ezredfordulón vagy előtt íródott gépkönyvbe - és valóban, tényleg szertte pl az A5/B5 olajat a Picasso, ami nem is volt még 99-ben.
Most a 208ba is ott van kerek perec mi a gyárintöltésű olaj, de azt itthon nem kapni 2018 óta még mindig. Bár pl Suzukik 0W-16-osát se sok helyen... Érdekes, szlovákoknál már van mind, nem csak nyugatabbra.Ha valamit nem nézek meg, mert rengeteg butaság van ott, az a facebook csoportok; köszi. Ez épp lehet felőlem kivétel, de katasztrófa amiket idáig ott láttam, az nlcafe meg a gyakorikérdések az nasa mérnökök kerekasztala ahhoz képest.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Igen, ott is írja, azt amit a total. "00W20 B71 2010 (C5) - 00W30 B71 2312 (C1C2)"
Minden gyártónál akadnak kényesebb, problémásabb szériák, itt is, nyilván.
Nyilván tud újat mondani egy szaki, csak tele a hócipőm hogy tele a face írni, olvasni és gondolkodni nem tudó egysej...emberrel. Nincs türelmem a nem is csoportosított és nem is kereshető karakterfolyamban megvárni amíg valaki normális is beír. 208 és Megane csoporthoz anno csatlakoztam (meg psa és renault adok veszekbe), de katasztrófa ami ott megy .Wolf64: Elsőre nem ismerős egyik motorra sem. 1.6/2.0HDi vagy 1.6VTi/1.6THP? Elvileg utóbbiak láncosak ha jól rémlik.
Sőt, 2014nél az sem egyértelmű hogy I vagy II C4 Picasso.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tag
Sajnos ez nem csak amerikában probléma (üzemanyag összetétel miatt), nagyon sok fórumon lehet olvasni (akár hazain is), hogy megkotlik. Kivétel nélkül lesz velük valami, pont emiatt lehet upgrade kitet is kapni hozzájuk, ami érdekes, hogy van amelyiknél 80k van amelyiknél 400k km után jön elő a darálódás.
Írtam ezzel kapcsolatban egy hazai "neves" dízel kocsikkal foglalkozó cégnek, ők is megerősítik ezt, csak mint érdekesség itt hagyok egy részletet:"Cp 4 van benne ráadásul a halmozottan hátrányos feltöltő szívattyús típus"
Ezért is érdekelnek a tapasztalatok.
Üdv,Spin!
-
molnarpeter
nagyúr
CP3 bírja jobban, CP4 az bizony darálódik nemre és korra való tekintet nélkül
CP4 témában ajánlom akinek van egy fél órája [youtube link] -
tag
Jelenleg 233k-nál tartok km-ben, ennek a CP4-nek elvileg 200-220k felett minden km ajándék...max 250k de akkor már érdemes ránézni a biztonság kedvéért, ha nincs is semmi gond a kocsival. Minden esetre kicsit megnyugtat a tudat,hogy nektek több a km a kocsikban és nincs ilyen jellegű gond vele.
molnarpeter: CP3 golyóálló ehhez képest. Megnéztem én is már ezt a videót, tökéletesen elmondják a lényeget benne.
Üdv,Spin!
-
tag
Az enyémen elvileg az van (1.6 - 9HP (DV6DTED)) azért elvileg, mert az egyik szaki esküszik rá,hogy az van benne, a másik azt mondja, hogy elvileg ezekben a CP1H van, aminek soha nem lesz semmi baja. Megnézném szívesen, de olyan idióta helyen van, hogy nem férek hozzá...
[ Szerkesztve ]
Üdv,Spin!
-
Hauptmann
addikt
Az ismeretségi körben van pár THP, van, ami már 250 ezernél jár bontatlan motorral, 8-10 ezrenként olajcsere. A másikat felújították, abban is már a felújítás úta 200 ezer van, semmi baja, a harmadik is vígan megy,m szintén bontatlan motorral.
Nem mondom, hogy a világ legjobb motorja, és a te eseted is mutatja, bele lehet futni szarba.
-
Hauptmann
addikt
-
vzozo
senior tag
Whoa, király vagy, köszönöm! Az ára láttán pedig.
#5806 molnarpeter - én nagyon amatőr vagyok ilyen autós témákban, nemhogy németül, de még magyarul se tudom mit hogyan neveznek, mire jó, stb. Azért körbekérdezek néhány kollégát és havert, akik jobban benne vannak az autós témákban.
#5808 MC Pite - simán venném 100%-ra is, de bizonyítani ugye nem tudom, hitelrontási pert meg a fene se akar a nyakába (és itt simán belédállnak, szóval nem érdemes még csak megemlíteni sem.) A szerviz után ~2-300 km-t mentem vele városi macskaköves vesekőkirázó szakaszokon meg autobahn full speeden, de ez persze semmit se jelent, csak nem egyből esett le, az is biztos.
-
FeZ...
aktív tag
30 éve ? :-O Amiket én javítok PSA autókat kb. 1999-es évjárattól 2010-ig bezárólag, mindegyiken thermoplastik van/volt gyárilag. A gyári készletek amiket rendelni szoktam hozzájuk, azok is thermoplastikok.
Aztán, hogy azt idővel lecserélig gumira, az előfordul sokszor.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Igen, hallottam erről a robotizált váltóról is. De melyiket érdemes megvenni? Gondolom a hagyományos automata jobb. Viszont a robotizált egyszerűbb felépítésű lehet, ezért annak olcsóbb a szervize is. Motor tekintetében nem tudom melyik a legmegbízhatóbb. Mivel nagy autó a C4 Grand, feltételezem, hogy a 2,0 diesel egy jobb választás. Kérdés a megbízhatóság?
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
Igazad van... [link] Köszi!
Csak tudnám, akkor a CentralCar meg a Kovács Alkatrész miért vezérműláncként hivatkozik rá?
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
Kösz még 1x az infóért!
Megvolt a vezérléscsere. A szerelő szerint épp időben, mert már töredezett volt a szíj anyaga, kb. bármikor elszakadhatott volna. 2003-as C3, 215e km-rel (valósnak tűnik), talán még a 20 éves gyári szíj volt benne...
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
Én mondjuk nem is nagyon értem, hogy PSA gyártású autót hogy lehet benzines motorral venni, amikor ott a HDi... Anyataxinak, kis városi futáshoz esetleg.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Windows 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Politika
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest