- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz BomiBoogie #872 üzenetére
FB-n érdeklödj peugeot-citroen renault adok veszekbe tuti lesz jó áron
-
tresh
addikt
Igen simán lehetséges. Bár ez több dologtól függ pl hogy kapcsolja gyárilag a tükör fűtést. Külön kapcsolóval vagy a hátsó fűtéssel együtt. A francia autóknál általában sok utólagos opció van/extra így a vezetékezése mindnek egyforma csak valamelyikbe beleteszi a gyár mert úgy kérik valamelyikbe nem Amúgy lehet csak 2 fűthető tükörlap és egy biztosítékberakásával működni fog. A biztitáblán nézd meg hol lenne a tükörfűtés biztosítéka mérd ki és rögtön kiderül
-
tresh
addikt
Kicsit pang a topik de ha van igény kedv energia akkor egy normális 1.hszt összedobhatunk pl user autók ect. Hátha kedvet kapnak a kollégák a francia gépekhez
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #895 üzenetére
Mi kéne ? Mihez?
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #897 üzenetére
Gombokért van hozzá minden ilyen és nyugodtan tegyél man-t bele meg valami normális totla 10w40 olajat és köszöni kimegy a világból. Vásárlásnál figyelj oda hátsó hídra (szeret meghalni,ne terpesszen) . Vagy ha minden ok ezen kívül akkor alkudj (pesten 50-60kért újat raknak alá garival és utána vagy 5 évig nincs baj vele.)
Pár ár :
Minőség kérdése:Olajszűrő : 600ft-2000ft-ig
vezmű készlet: 16-22k igMás nem igen van Bot egyszerű
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #899 üzenetére
ja ja Adagolót nézd meg ne legyen gázolaj folyás rajta Minden más egyéb alkatrész pl beltér karosszéria stb Fb-n találsz adok-veszek csoportot és ott annyi van mint a rohadás Bagoért veszel hozzá cuccokat
-
tresh
addikt
válasz !Overdose! #901 üzenetére
Csodát nem szabad várni tőle de tényleg nagyon jó kis válság autó tud lenni a maga 4 literes gázolaj evésével. Nem rakéta de 110ig tökéletesen autózható még 4 en is elfértek benne ha nagyon kell . A motorja pedig nagyon megbízható és fillérekből fenntartható
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz interstate76 #908 üzenetére
Mit jelent az az ugyanannyi nyűg mire gondolsz konkrétan? (elektromos, motorikus, felfüggesztés? )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz interstate76 #914 üzenetére
A pedál sztori megoldása egyszerű a 307 is BSI vezérlésű elektromos gázpedálos és késik az ilyen javítani nem fogja senki módosítani lehet de ilyet márkaszerviztől ne várj Izzó csere hát most mit mondjak neked lehet egy sima test hiba volt ezt kb 10 perc alatt kiméri neked egy elektromos műszerész Ha csak ennyi baj volt vele akkor remek autód volt ha megjegyezhetem.
Visszatérve 2 gyerekkel szerintem a 207 sw egérkamion...
Ha rám hallgatsz megnézed a Renault scenic m2 -es kiadásait ha mindenképp benyás akkor ott az 1.6 16v nem lesz vele rakéta de egyszerű és megbízható és a rövid távokkal se gyilkoljátok ki ellenben utazni is lehet vele pályán szépen 130-140 tempomat és nem eszi le a gatyádat se. Km-hez ne ragaszkodj hülye magyar szokás semmit se befolyásol abban hogy ki mennyire tartotta karban egy 200ezret futott (pályán) autó jobb állapotba lesz mint a városban lerúgott 80ezret futott társa.. okoskerék vezérlés csere eseten plusz pénz 40k körül + a hátsó tárgy csapággyal együtt van picit így drágább nem ördöngösség, illetve a gyújtótrafókra kell figyelni ha beru/denso van benne akkor az a motor örök mint a nyomor és sose fog sehol ott hagyni.. scenicnél kompaktabb családi autó nem igen van plusz csomagtér ülés variációk estén pakolás stb mindenben ráver a 207-re 307 és társaira.. nem is említhető egy lapon. Igaz most én is fekete bárány ként nem Renault-al járok 2éve de kb 10 évig csak renault autóim voltak szinte és sose egyik se hagyott ott sehol szóval megbízható főleg a szívó benya. Mondjuk halkan megjegyzem az igazi választás 1.5 dci 106 ló lenne hozzá de akkor azt vétel előtt A-tól Z-ig le kell diagolni ..porlasztók állapota magasnyomású szivattyú ect és ez mind faja meg kell venni az egy éhező bajok motor és hibátlanul rángatja a bodét.. de ti rövid táv sok indítás állás végett maradjatok a szopóbengánál
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz interstate76 #916 üzenetére
akkor hivjuk elektromos pedal laggnak aminek pont ez a jelensege ralepsz es semmi se tortenik csak x mp utan kapcsol. Az hogy atterveztek az elektronikajat lehet nem tudok rola de az biztos hogy mas a vezerloje. Havernak van 307sw je 1.6 16v elso gen 350ezer km-rel lehet mar eladta mert vett melle egy rancfelvarott 1.6hdi-t de az az auto olyan mint a doxa ora sose volt vele baj. No mindegy en a helyedben scenicbe gondolkoznek km-t nem nezve hanem muszaki es esztetikai allapotot figyelembe veve.
amugy pl ugyan ilyen elektromos gazpedal gon az agyon hypolt vw golf 4 nel is jelen van es ott a reakcio ido meg rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz interstate76 #919 üzenetére
Röviden hidd el az elektromos gázpedált kellett volna újra tanítani vagy cserélni ennyi volt összvisz a gond.. röviden és tömören márkaszerviz másvilág nem részletezem.
de ezzel együtt nem szeretnék 100-120e km-nél többet futott járgányt. Ez nem jelenti azt, hogy kmóra-állást nézek, mást pedig nem, de az előbbi is fontos.
Itt van kis ellentmondás a dologba, mert ha karbantartott autó akkor a futás teljesítménye indifferens ha zavar az órába lévő szám azon meg könnyen segítenek De értettem mit mondasz csak sokáig fogsz ilyet keresni nem tudom mennyire sürgős a vásárlás. Esetleg (Honda Jazz) ha nem franciát szeretnél. De az se scenic kategória.
-
tresh
addikt
válasz interstate76 #921 üzenetére
Honda jazz-t még nézd meg
-
tresh
addikt
Kicsi szűk és min 2.0 hdi kell bele mert amúgy lomha mint a dög. Kombija is nudli az elődjéhez képest és ritka szarul pakolható. ha már ilyen kell akkor C5 ugyan ez a család de futóműbe sokkal jobb (levegős) és batár nagy.. Ezen kívül semmi baj velük jó autók de nagy családosoknak nem jó mert kicsi még a kombijuk is. Barátomék vettek ilyet 406 kombi után 2 hónapig szenvedett vele hogy egyszerűen nem férnek el benne 2 gyerekkel babakocsival+csomagok. Lecserélte egy C5 kombira a 407 kombit és problem solved.
Ja valaki fentebb írta az 1.6 hdi automata kombót...hát röviden tömören >> MEG NE VEGYE!!!
-
tresh
addikt
Nem a motorral van baj hanem avval hogy automata és hogy ekkora bodét kell mozgatnia. Sajnos az az 1.6 Hdi 307/308/C4 kategóriáig jó. Felette kell neki a nagyobb motor. Az automata nagyon visszafogja. Manual 1.6 hdi 407-et vezettem 2 hétig még csináltam hát vérszegény volt tartalék semmi és nyelte a 6,5 litert. Ugyan ennyivel jártam el a 2.0 Hdi c5-el súly bodé azonos viszont a menet tulajdonságok ég és föld volt. Plusz nem szabad elfelejteni hogy az automata még visszafogja a motort kicsit, én mindenképp a 2.0 HDI val kereseném avval a C5 nagyon jó választás ráadásul nincs akkor a presztízse mint a Peugeotnak és jóval olcsóbban lehet kapni. Full extrás 2009-es...[link] én tuti itt mazsoláznék. (FORD-ok ba is ez a motor van focus ,mondeo ect) és nagyon jó gépek!
-
-
tresh
addikt
-
-
tresh
addikt
holnap megmondom mi kell bele bar neha jo latni es merni mert a francia autoipar neha csodakra kepes
(#995) KGellért: igen, kb annyi hogy az egyik peugeot a masik citroen jellel jott le a gyartosorrol...peugeot jobban tartja az erteket mint a citroen es dragabb is kicsit ezert
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Első Fék
Tárcsa:
Első ZIMMERMANN
D 266 mm, külső hűtésű, furat/lyukszám: 6/4, bevonatoltKülső hűtésű, bevonatolt, Külső átmérő: 266, Vastagság: 22, Min. vast.: 20, Magasság: 34, Furat/lyukszám: 6/4, Lyukkör-átmérő 1: 108, Agyfurat-átmérő: 66
Unixszám: 10382669Első ZIMMERMANN
Fékbetét tárcsafékhez
Fékrendszer: Bendix - BoschFékrendszer: Bendix - Bosch, Szélesség: 136,8, Magasság: 57,4, Vastagság: 19, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám: 10380475Hátsó Tárcsa:
Hátsó ZIMMERMANN
D 246,5 mm, tele, vastagság: 9 mm, furat/lyukszám: 6/4, d 71,1 mm
Unixszám: 10382673Betét Hátsó:
Fékrendszer: Lucas - GirlingFékrendszer: Lucas - Girling, Szélesség: 87,2, Magasság: 53,1, Vastagság: 17, Vizsg. jel: ECE R90 APPROVED
Unixszám:10380073 Hátsó ZIMMERMANNA hátsó tárcsa ABS gyűrű nélkül van. Ha át tudod tenni a régit akkor nincs gond ha nem akkor vagy megveszed külön a gyűrűt vagy egybe veszed a tárcsával. Lehet utóbbi egyszerűbb lesz neked nem tudom ki fogja cserélni szerelő vagy te.
-
tresh
addikt
válasz Gombinyó #998 üzenetére
Gratula a géphez.
Lemezfelninél egy dolog a lényeg az ár és ha lehet gyárit vegyél Fb csoportba találsz sok hirdetést és olcsón veszel. Alufelni már más kérdés meg ugye a gumi méret+felni méret újabb kör. Gondolom 16-os kereken van a gép
Csinos jó színe van Nem tudom téli vagy nyári gumi megy e rá ha kevés fájdalmat akarsz a fejednek akkor 15 acél felni + gyári dísztárcsa (gyorskötegelőzve vagy 2-3 helyen) és 195/65 r15 gumi aztán öröm és boldogság
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz D.Orion #1005 üzenetére
Hátra is első féktárcsát adott ? Vagy cikkszám volt szar vagy ő adott mást...
Ez kell neked...
Unixszám: 10965400 Hátsó TRW
Féktárcsa
D 249 x 9 mm, tele, abs érzékelőgyűrűvel,El van basszva Unix oldalon ha onnan vetted az első tárcsa.. ki kell cserélni.. (most hívtam a beszerzős haverom náluk ez első tárcsa )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz D.Orion #1008 üzenetére
remek orulok ha siker lesz a vege arra azert figyelj hogy a mostani tarcsad mar eleg vallas uj betet hamar haza vaghatja ha sokat mesz vele. Illetve azert majd ha szetkapod a tarcsak vegett nezd meg a dugattyut mennyire mozog konnyen stb mert elege felre van kopva a regi betet..mondjuk ha hullamos a tarcsa akkor is lehet ilyen. No mindegy lenyeg mindent ellenorizz le es ha mar ilyen nagy fek ujitas van adj neki egy uj fekfolyadekot is dot4 kb 0,3-0,4 mehet bele aztan legtelenit es ovatosan fekez nehogy fejre allj vele
-
tresh
addikt
Megmondom ezt látnom hallanom kéne így elég nehéz megmondani minek hallod a hangját. De egy biztos az ilyen mély ropogós recsegős hang akkor a hiba okai: kormánymű fárad (bár ezt érezni is) , toronycsapágy feladta a harcot (álló helyzetben ropog >> SKF kell bele és nem lesz baja), illetve a féltengely is szereti ilyet tenni de az inkább mozgás közben kanyarban jelzi hogy kezd elfáradni. Azt még kipróbálhatod hogy nem e szervószivattyúd hangját hallod hogy kis gázt adsz és úgy tekergeted ha ott változik a hang vagy nincs akkor tudod hogy ott a gubanc. Amúgy szervó folyadék csere is ajánlott erősen én 2-3 évente cserélem.
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz birozoli7800 #1038 üzenetére
Egyik legjobban sikerült benyás psa motor Igaz xsaraba kb egy literrel kevesebbet eszik ugyan ez a moci. Ha meg kapja a friss olajat+szűrőt 10-15k ként és mondjuk faja ngk új gyertyák adsz neki kimegy a világból max 7 literrel. Haveréba 450ezer van és még a blokkhoz nem volt nyúlva
-
tresh
addikt
válasz echterion #1042 üzenetére
Bodé végett eszik többet haver xsarája 2 hónapig nálam volt avval jártam 110 es tempónál 5 liter körül evett városba max 6 és nem nagypapisan. 307 ugyan ezen az úton +1 liter volt. De szerintem nagyon jól fogyasztanak ettől függetlenül és motorikusan is jó gép van benne erő igaz pörgetni kell de klímával se ijed meg pl ha jön egy emelkedő. Lökök neki egy 4-et és repül felfelé Személy szerint nekem nagy kedvencem az a motor igaz az 1.8 16v szintén az ugyan annyi paci de nyomatékosabb. (306-ba van havernak hát vannak néha pislogások ha megküldi neki )
-
tresh
addikt
4-4,5 literrel max kamion mogott 80nal... jol fogyaszt a hdi de maradjunk az 5-6liter atlagba ha valaki nem forgalmi akadaly akar vele lenni Szivo diesel eseten az adagolo meg 25k ert csak ugyan olyan szar lesz mint amivel veszi.. alapbol boscht nez es kb 30-40k bol koppra ujitjak neki gyari alkatreszekkel. Szivo diesel szep meg jo de nem vennem mar ott a sima td vagy hdi 90 lo. Ugyan ugy megbizhato technika bar hdihez nem art ha valaki latott mar olyat.
-
tresh
addikt
Hat ki tudja lehet raktam parat ossze
fogyasztasi adat hdi re volt irva, tudom mit eszik a szivo es hogy megbizhato parat tettem mar talpra. ezert irtam hogy alapbol bosch adagolosat keresen ha mar mindenkepp szivo dieselezik. az javithato. Bar 306/xsara eseten en a hatso hiddal kezdenem a vizsgalatot
[ Szerkesztve ]