- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
Eddig volt benne castrol nem tudom mi, meg aztán castrol magnatec... hát...csalódás... bár tény, hogy francia autóba nem való... ettől még lehet jó olaj... de már egy ideje nem hallgatok a szerelőkre...inkább fórum.
Szal eddig meg vagyok vele elégedve.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Nehéz jó szerelőt találni... A szervizről ne is beszéljünk, persze biztos van kivétel, de...
Most veszek majd két téligumit előre, kövi évben meg mennek a hátsó tengelyre és megint veszek kettőt, azok meg mennek előre. Sajnos csak így tudom megoldani.
Kiv leszek, hogyan indul a kocsi télen.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
tresh
addikt
Első körben hogy az első szériás c5 öt elejtsd el 600k kerettel főleg Hdi motorral. Félre ne értsd nincs baj motorikusan vele, de egy hidropneumatikus futómű sokba fog fájni ha leadja a gatyáját.. a másik fele hogy 600k -ért romot kapsz. Amit én ajánlok neked ha nem akarsz sokat költeni akkor egy Xsara 2 1.6 16v 110 lovas gépsárkány 500-600k között 2003 körüli példányok rohangálnak 4 lufi,4tárcsa, szervó,digitklíma,tempomat, fedkomp, elektromos tükör 4 elektromos ablak stb stb.. fogyasztásba ha nem nehéz a lábad lazán 6-7 liter között elvan. Ha rálépsz megy is pl konszern 1.6 16v-t reggelire megeszi ugyan akkor szépen lehet vele utazgatni pályán 130-140nel nem eszi le a fejed. Nagyon kényelmes irtó jól pakolható. 4 embernek 1000km után se szakad le a háta. Motorikusan nálam etalon az 1.6 16v a psa-nal simán futnak 350-400ezret komolyabb bajok nélkül. Egy hibája szokott lenni a hátsó futómű torziós így a tűgörgők szeretnek megfáradni és terpeszteni fog csori de 60k körül újat kapsz alá garival és utána 5 évig nincs bajod vele. Ez pl egy jó alkupont Amúgy az a lényeg hogy a motor szépen egyenletesen járjon ne csattogjon kattogjon olajat mindig kapja max 15 ezrenként és hidd el nekem kimegy a világból veled
Ha ügyes vagy 500k ból megoldod a vételt a maradék 100ból meg vez,csere+gyertya+olaj+szűrök az mehetsz a nagy világba
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ha 406 akkor én a 2 lityit keresném kb ugyan annyit eszik mint a 1.8 de érezhetően jobban megy. Hátsó lámpaburánál beázik a csomagtér a sedannál. Komolyabb gondja nem igen szokott lenni. De a bodé végett két véglet van vagy a 2 lityos de azért az 8-9 -el jár vagy a hdi 90/110 lovas verzió. De értelmes állapotba szerintem egyik se fér be 600k ba. Km-t nem nézd állapotot keress! esetleg 306-os még jó alternatíva lehet ugyan az mint a xsara (hátsó híd ott is) illetve hogy csak 8 szelepe 100 lovas 1.6 van benne. Talán ha mázlid van abból könnyebben kifogsz egy 90 lovas hdi-t az meg tényleg el van 5-5,5 lityivel.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Ha 1.5dci megane, akkor az már ph2-es tudtommal, de 600 ahhoz is szűk lesz.
156 facelift elötti már kijöhet belőle. Ott a futómű lesz a kényes pont, hazai utak eszik a nem olcsó lengőkarjait és a vezérlésmódosító lehet problémás ts motornál. A jtd-t dícsérik. Nézz fel az alfaamore fórumra. Vannak szép írások.Doki16: nehogy az legyen, hogy kifizetik felújításra ezt a sok pénzt, a hiba meg ugyanúgy megvan. Amúgy tènyleg, mi a tünet?
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Eleje valszeg törve volt, lóg a lökös. Meg kell nézni mennyire és milyen minőségben javították. Ami még képről látszik, hogy a középbox valamiért nincs a helyén és a hátsó ablaktörlő nem végállásban áll, amúgy az elsők sem.
Chiptuninggal kapcsolatban keresd Jena307-et a 307 index fórumról. Bár én nem bántanám.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Magad is alapjárati motor lesz a hiba sajnos ez 8 szelep 1.4 nél elég sűrűn elő jön. Szépen könnyen kell járnia egy takarítást megér de ha újra visszajön akkor csere. Esetleg ha már ott vagy a pillangót se árt kitakarítani meg fogja hálálni
Őt keresd:
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Ma nekifogtam és kikaptam a fojtószelepet. Úgy kezdtem neki, hogy lesz, ami lesz, max. elbaszom.
De megérte levenni, elég dzsuvás volt a belső oldal, körömlakklemosóval letakarítottam, majd ment vissza, illetve a szervofolyadékot is után töltöttem, mert 8 év alatt szerintem egyik szervizkor sem néztek rá, nekem meg fura volt, hogy amikor vezettem elég nehéz a szervo. És tényleg, min. szint alatt volt. Most már könnyebb a kormány pár árnyalattal.
Jövő héten vezérlés csere vízpumpával és hosszbordás szíjjal egyetemben, lesz benne végre új fagyálló is, aztán mehet dolgára.Üdv, Balázs
-
F_Gergely
őstag
Nezd ne legyen nekem igazan, en nagyon varom hogy a csigaevok eszhez kapjanak es letegyenek vegre valamit az asztalra, es siratom a napot mikor a hidrot kidobtak az ablakon. Legyen renault, citroen vagy peugeot, legyen vegre zalos autojuk, premium, es hozza a 20 evvel ezelott szinvonalat es minoseget. Ha sok penzem lenne itt allna a kertben legalabb egy ha nem ketto citroen, mert imadtam de sajnos letertek az utrol. A renaultnal valamit probalnak a talismannal (vagy mi a neve) de meg es sem az az igazi francia hajo. De legalabb probalkoznak, citroennek a c6 volt valami probalkozas de az se volt valami sikeres. Szoval ne legyen igazam, de a francia autogyartas a beka tompora alatt van, es csak remelni tudom egyszer vegre kimasznak onnan es ujra melto helyuk lesz az autogyartasban, en visszasirom. Mai napig tobbre tartok egy 20 eves hidros citroent mint egy fordot, vagy mas autot...
-
Vigneau
félisten
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Köszönet a kutatásért!
2012/10-es elvileg a drága. Most van érkezőben és azért is kezdtem már időben nézelődni a lehetőségek után. Igazából én inkább csak beépítő keretet kerestem volna, amibe "bármilyen", nem feltétlenül gyári 7"-os kütyüt bele tudnék operálni.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
tresh
addikt
Majd egy renaultos talin viszlek az enyémmel Igaz az új progi majd hó közepén kerül rá Az enyém nem füstöl csak egy pamacsot dob aztán 2000-től beledolgoz az ülésbe. Jellemzően azért lesz rosszabb remap után mert talán akkor hozzák a gyári értéket. Haveromnak vittem el múltkor a kocsiját 1.9 dci laguna megíratni. Visszaadtam neki és csak annyit mondott hogy ez nem az ő kocsija
-
-
nOvOp
senior tag
Köszi, Bosoko lett. A csere valóban egyszerű volt Inkább a régi zavart meg, annak más volt a foglalata. De azt levéve könnyen felkerült a Bosoko.
@addamka: köszi, neked is
Most az ablakmosót próbálom meg "irányba" állítani, mert a vezető oldali ugyan beteríti az ablakot, de lemossa a kocsi bal oldalát (még a visszapillantót) is, míg az utas oldali épphogy eléri a szélvédőt. Gombostűvel próbálom, de nem igazán sikerül. Nyomjam be bátran a tűt, talán akkor? Nem mertem jobban, nehogy valamit jobban elrontsak...
-
-
-
bazsimano
őstag
JAH koszi! igazandibol aktualis lenne a vasarlas, és hatha egy picit kedvezobb arat kaptam volna :
vagy valami kis plussz ajandekot
meg kerdes, hogy mennyire adhatnak egyeni kedvezmenyt? vagy annyira kicsi az arres hogy nem nagyon?
budapesten ajanlott ertekesito pont?
udv es koszonom!
b -
-
MC Pite
veterán
1.6 16V-re céloznék mindenképp Picassoból (addigra történt pár javítás is, főleg a fűtőventi tápellátás fontos).
DE: Ha nem kell nagyobb autó, akkor egy kicsit fiatalabb, jobban felszerelt C3 is szóba jöhet, magasabban ül benne, a hátsó futómű is tekercsrugós. Akár ezzel a motorral, akár az 1.4 16V-vel.
Még mindig (jóval) olcsóbb fenntartani, jobban érzi a méreteit. (Mondom az alapján, hogy húgomnak 206 1.4 16V, páromnak most C3 1.4 8V, nekem meg korábban XP 1.8 16V és XP 1.6 16V is volt).
Anyámnak Agilát vettünk, de már bánom, jobban járt volna C3-al.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dorien
veterán
A Kovács Autó nagyon jó árakon kínál PSA alkatrészeket. Én eddig csak tőlük vettem a Citroen C2-höz valót. Most éppen olajat / szűrőket.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen