- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz echterion #1042 üzenetére
Bodé végett eszik többet haver xsarája 2 hónapig nálam volt avval jártam 110 es tempónál 5 liter körül evett városba max 6 és nem nagypapisan. 307 ugyan ezen az úton +1 liter volt. De szerintem nagyon jól fogyasztanak ettől függetlenül és motorikusan is jó gép van benne erő igaz pörgetni kell de klímával se ijed meg pl ha jön egy emelkedő. Lökök neki egy 4-et és repül felfelé Személy szerint nekem nagy kedvencem az a motor igaz az 1.8 16v szintén az ugyan annyi paci de nyomatékosabb. (306-ba van havernak hát vannak néha pislogások ha megküldi neki )
-
tresh
addikt
válasz echterion #1290 üzenetére
Igen ez lesz az de ez ennyiért horror...
plusz egy tömítés:
tömítés hozzáMotorral szembe állsz jobb oldalt ezt a termosztát házat keresd az elejébe ahol a cső megy a hűtőre ott lesz a termosztát. Könnyen meg lesz a hátulján van a szenzor (hőgomba). Elvileg így néz ki.Mindenképp csekkold előtte mert van műanyagházas is egybe öntve...
-
tresh
addikt
válasz echterion #1294 üzenetére
Hűtőtetejen a jobb vagy bal oldalaba van egy elégtelenítő csavar/kupak azt kinyithatod meg töltöd után visszateker es majd szepen ha nyit a termosztát kidolgozza magat a kiegyenlítő tartály sapkán keresztül a lenyeg hogy a folyadek amit teszel belle fagyallos az aluminium hűtőhöz legyen megfelelő. Olyan -30 fokra kell keverni es franko lesz
-
tresh
addikt
-
-
-
Nestor16
senior tag
válasz echterion #1780 üzenetére
Én csak félfüllel hallottam a telefonálást, mondta hogy ki volt vonva egyszer a forgalomból majd visszaállították, már nem tudjuk mi volt az oka.
Nincsenek róla se hivatalos számlák, papírok se hamisított. A gazdája szignózta alá, hogy ezek voltak cserélve a saját papírozása szerint és a felmérés során is úgy találták.
Figyeltünk a rozsdára a Mazdánál, nem tűnik vészesnek, főleg a hasonló kortársához képest...
Ezt a Mazda 6-ost néztük meg előtte, ez tele volt rozsdával, én pár évet se adnék neki.Üdv, Dávid
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz echterion #1791 üzenetére
Attól függ, melyik automata (előre lelövöm a poént: nem tudom a választ). 3 féle létezett: a ZF-féle hagyományos buta hidraulikus, az Aisin modern automatája Tiptronic néven (fiatalabb V6-ban szerintem csak ez lesz), meg egy AL4 kódnevű, amit messzire el kell kerülni. Mindhárom totál más - részletekbe menően nem ismerem a hibáikat, távol áll tőlem a világuk (s a lelki békém megtartása érdekében szeretném, ha ez így is maradna), de ha megvan a konkrét típusa, akkor egyszerűbb rákeresni a bajaira.
Amúgy a 607 V6 talán több már, mint egy szép nagy szedán. A 407 kommerszebb ugyan, de az is meg van tömve mindenféle földi jóval - egyszerű felhasználásra szerintem inkább való az. Persze ízlések és pofonok, de filozófiában távol áll egymástól a 2 típus. Dinamika a legkisebb motorok kivételével egyiknél sem lesz probléma.(#1793): Azon kívül, hogy nincsenek papírja, szerintem jobb kormányos is, de ez csak tipp.
[ Szerkesztve ]
-
whited
addikt
válasz echterion #1804 üzenetére
Hajlamos a rozsdára, régebbi konstrukció, a váltó sem említhető egy napon a 407 váltóval ( bár az se egy világszenzáció )
Jómagam anno éppen ezek miatt is vettem inkább 407-t, és nem bántam meg
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
-
Studi
addikt
válasz echterion #1811 üzenetére
Az enyém 11, de van olyan fitt, mint a 10 évesek.
Pár apróság persze bukkant fel: a csomagtartót a kis gombbal nem hajlandó nyitni, csak a távirányítóval. Vajon szét kell szednem, vagy csak a menüben elqrtam valamit és azért nem engedi kintről nyitni?
A bal első ülés deréktámasza sem megy, a kar könnyedén jár le-fel, az ülésben nem történik semmi. Erre van valakinek tippje?
És persze keresek középső kijelzőt, olcsón, Bp-en vagy környékén, RD4-es fejegységhez. Tippek, hol érdemes beszerezni? -
Nestor16
senior tag
válasz echterion #1816 üzenetére
http://hogyanvegyunkhasznaltautot.hu
Ez szerintem egy nagyon jó kiinduló pont, hogy összeszedetten több dologra is tudjunk egyszerre figyelni. Nem könnyű az biztos, szerintem a legfontosabb a tapasztalat, de semmi sem garancia. A gyanús dolgokat pedig kerülni kell. Hátha jól jön neked is az oldal.Üdv, Dávid
-
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz echterion #1831 üzenetére
Nem a motortól félnek szerintem, hanem a FAP-tól, annak van rossz híre. De az minden diesel 607-esen van, meg már azért nem is akkora újdonság, mint volt a 2000-es évek elején, mikor minden kocka Ladán nevelődött szervizes nézett fapofával, hogy akkor most mit is kéne cserélni. Vezérléssel is gyakran előfordulhatnak hibák, de mondjuk azért nem annyira, mint pl. bizonyos német gyártmányok 2.5 V6-osain. Ez a része kicsit túl van izgulva, tényleg az alkatrész ellátás lehet az egyetlen nyomós indok - mert bár sok típusba raktak ilyen motorokat, egyik sem volt kifejezetten nagy szériás autó, amiből minden bontóban megfordul egy tucat. S az is esélyes, hogy ami mondjuk jó a Jaguar vagy Land Rover felé szállított V6-osokon, az nem lesz jó a 607 V6-ban de még tán a Citroen C6 V6-ból sem lehet átültetni akármit.
De csak ismételni tudom magam: ha úgy állsz hozzá a szervizeléshez, hogy ez nem csak egy sima szedán, hanem egy klasszikus nagypolgári járgánynak tervezett, de modern és precíz szerkezet, akkor nem érhetnek meglepetések.[ Szerkesztve ]
-
válasz echterion #1835 üzenetére
Ha még ezután is 2.7-eseket akarsz nézegetni.
Különösen a zölden szedett bejegyzést ajánlom. -
Studi
addikt
válasz echterion #1839 üzenetére
Határozottan nem. A 607 luxusra van hangolva, ehhez van igazítva a motortér burkolata, hangszigetelése is. És persze a kipufogórendszer szintén. Nem feltétlen kell egy V6-nak zajongania, a 607-es kifejezetten egy méltóságteljes, nyugalmat sugárzó luxusautó. Nem passzolna bele egy ordító motor. Odalépsz, megy. Ez a feladata.
-
Nestor16
senior tag
válasz echterion #1845 üzenetére
Na gratula.
Nekem az 1.6-os benzines motorok után a Mazda 6-os 2.0 turbo is már egy jó erős motor. Nem nagyon tudok olyan élethelyzetet, ahova ez már ne lenne elég. Most az, hogy a lámpánál 2 másodperc alatt gyorsulok 50-re vagy 5 Egyébként én sokkal inkább lassú és megfontolt vezető vagyok, amolyan minek pocsékoljak hozzáállással. Nekem is jobb a kevesebb fogyasztás, a környezetnek is. Amikor meg néha rám jön a "zuum-zuum" ahogy a Mazda nagykönyvébe is meg vagyon írva akkor kicsit megjáratom.
Üdv, Dávid
-
Virág et.
senior tag
válasz echterion #1958 üzenetére
Tizenpáréve dízellel (is) járok, de egyik se francia volt. Volt, hogy beleborult 50-150e forint, de hosszú távon még így is megérte.
Amit nem tudok, hogy 200e futásteljesítmény felett ezek a modernebb francia dízelek mennyire érzékenyek/problémásak.
Nyilván egy alap karbantartás be van tervezve, de nagyon nem szeretnék pld. egy befecskendező-cserével szembesülni fél év múlva. Ha ilyesmi csak a széthajtott példányoknál fordul elő akkor érdemes keresgélnem, de ha 300e kilométer körül az esetek nagy részében szükséges, akkor inkább nézek mást. -
őstag
válasz echterion #1974 üzenetére
C4 (1. gen) ilyet vettem helyzetjelzőbe, nem picsog be rá, viszont egy ideje azt játssza, hogy levett gyújtással is halványan világít. A kérdés az, hogy az izzók gagyik (ár alapján simán lehet), vagy az elektronika hülyült meg tőlük.
Ha lezárom központival, amikor átvált eco módba lekapcsolja őket.[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...