- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
echterion
nagyúr
Sziasztok!
2003-as 1.6 benzines 307-eshez melyik az a trafómárka, ami még nem gáz? Újat keresek, de a Valeo-s 50ezer körüli ár nekem borsosnak tűnik, de nem tudom, hogy pl. a mobiltron-féle cucc mennyire gáz?
Előre is köszi a segítséget.**********
-
echterion
nagyúr
válasz birozoli7800 #1038 üzenetére
Szia!
Nekem egy 2003-as 1.6-os van, az égvilágon semmi extra nem volt eddig vele a kopó dolgokon felül. Megy, ott nem hagyott eddig, elektromos problémával még nem találkoztam, talán csak annyi, hogy az elektromos ablakemelőt cseréltem ki a bal első ajtónál, mert már nem mindig működött megfelelően 10 év után és kopott is volt kicsit, így kapott egy újat.
Üdv.**********
-
echterion
nagyúr
Nálam is ugyanez a helyzet. Nem tudom, hogy normális-e, de nem találtam rá megoldást. Mint ahogy arra sem, hogy a nyári 40 fokban tartós autópályahasználatkor felmegy a hőmérséklete majdnem 100 fokra. Nézték a ventit, a termosztátot, amik elvileg rendben vannak. Esetleg valakinek tipp erre?
**********
-
echterion
nagyúr
Köszi. Valszeg a hőgomba is jó, mivel mikor viszem a sráchoz, rá szokta dugni a laptopját, hátha talál benne valamit. Mikor ezt mondtam neki, akkor végignézett mindent.
Eredeti termosztát van benne, hűtő kb. 4 éve volt benne cserélve, azt néztem, nem koszos. A termosztáthoz én hogy férek hozzá? Ki tudom azt magamnak cserélni, ha még nem csináltam ilyet? Vagy annyira meg kell bontani, hogy mindenképp szaki kell hozzá?**********
-
echterion
nagyúr
Egyetértek. A 206-os kicsi, hangos, 150-es tempóra nem alkalmas, motortól függetlenül. Próbáltam, tudom, ezért vettem anno inkább 307-est. Minden szempontból jobban megéri, de a 150-es tempó azért abban sem olyan kellemes, a menetzajok már erősen bejátszanak ott.
**********
-
echterion
nagyúr
Ma reggel egy eddig sose látott hiba jött elő az 1.6-os benzines 307-esemnél (2003-as): indításkor csak kattanás van, semmi más. Kocsiban a zene megy, gondolom, az akku jó lehet. Sarut lehúztam kicsit, majd vissza, de maradt a kattanás. Szerintetek? Meghalt az önindító? Vagy mi lehet a gond? Eddig még nem volt ilyen baja sosem, 2007 óta van nálam.
**********
-
echterion
nagyúr
válasz kalmanchris #1656 üzenetére
Gondolom, igen, a motorházból. Belül csak ennyit hallani. Egy hangosabb katt, majd mikor elengedem a kulcsot, egy halkabb követi.
**********
-
echterion
nagyúr
Hát, hamarosan ideér egy nálam hozzáértőbb, ha minden igaz.
Most megint lementem, meglestem megint, mizu, meg akartam nézni, hogy jobbos vagy balos-e az akku. Ha már ott voltam, rápróbáltam megint, a 2. vagy 3. indítási kísérletkor egy pillanatra elkezdett járni az indító, majd megint csak a kattanások.**********
-
-
echterion
nagyúr
2003-as 307-eshez ablakmosótartályhoz azt a kék műanyag fedelet hol lehet ócsóé' kapni?
**********
-
echterion
nagyúr
Úgy néz ki, kell vennünk pár évre egy másik kocsit, kifejezetten nekem. Mivel beváltak nálam a Pug-ok, így a 407-607 párosból vennék valami szép szedánt. Dízel, benzin, talán mindegy is nekem, a lényeg, hogy suhanjon vele, ne erőlködjön 140-es tempónál.Ami kérdésem van: mely motoroknál mire érdemes figyelni, automata váltó esetén milyen zajokra, fizikai mozdulatokra kell figyelni vétel előtt? Természetesen vétel előtt be fog gurulni egy szervízbe a kiválasztott, de azért nem vinnék be 10-et, hanem csak az arra érdemeseket.
Valami ilyesmi felszereltségben, korban gondolkodom. Erről pl. mi a véleményetek konkrétan?
**********
-
echterion
nagyúr
válasz Feketelaszlo #1794 üzenetére
Köszi a választ. Utánanézek ezeknek, hogy hogy lehet kitalálni a típust. A melyik típusú kocsi kérdést nálam az dönti el elsőslrban, hogy melyik tetszik jobban. Utána jön a többi, így én tudok kompromisszumot kötni a többi területen. A 607 egy árnyalatnyival jobban bejön, de alapvetően mindkét típus tetszik. Autónavon amúgy nagyon jókat írnak a 607-esekről, meg a népítéletek se olyan lesúlytóak.
És nem rettennék vissza egy kinti vételtől sem, de ahogy elnéztem az árakat, a regadóval együtt anyagi értelemben ugyanott lennék. Kérdés, hogy mennyivel jobb állapotúak az ottani kocsik a hazaiaknál, plusz egy márkaszervizes csekkolást macerásabb összehozni ezres km távolságból.**********
-
-
echterion
nagyúr
Hát ezek jó érvek sajnos. A 607 régóta tetszik, és most van fent egy-két nagyon szép példány a neten. De a 407 is nagyon szép ez igaz, csak a középkonzola nem annyira tetszik nekem, mint a másiknak. Valszeg mindkét típust ki fogom a jövő hét folyamán próbálni. Aztán úgyis állapotot veszek majd.
**********
-
echterion
nagyúr
válasz Nestor16 #1812 üzenetére
Szeretem a franciákat, egy szem S60-ason kívül (ja, meg volt egy Lancer két évig) csak franciáim voltak eddig (a 10 éve nálam lévő 307-es mellé kell egy társ), sose volt bajom velük.
(#1813) Studi: Valahol meg kellett húzni a határt, nem feltétlen logikus, de kellett. Az sem annyira logikus, hogy 607-est veszek, mert az új melóban valszeg nem lesz kihasználva az a böhöm nagy kasztni, meg motor, de én szeretnék egy ilyet és kész. Ritkán csinálok olyat, ami többség szerint logikus lenne.
**********
-
echterion
nagyúr
Na, három pesti 607-est néztem meg ma. Az első kettő nem volt bizalomgerjesztő, azoknál a kulcsot se kértem el, ki se nyitottam az ajtót. A harmadik svájci behozatal a kereskedő szerint. A csomagtér nyílik a távval, de lecsukni csak az ajtón lévő gombbal lehet. Hallani a kattanást, mikor a távval próbáltam, de nem mozdult. Gondolom, javítható, valami eltörhetett bent, mert a gomb kijött az ajtóból simán, csak a kábel tartotta a helyén. Ami érdekes volt: a hirdetésben ajándék átírást írt, de mikor ott voltam, azt mondta, a kiírt áron felül kell fizetni a regadót, meg a többi nyavaját...érdekes, na. Amúgy a kocsi rendben volt ezt leszámítva bár próbaútra nem volt időm, majd még meggondolom.
Hát, nem könnyű jó példányt találni, na.
Érdekes kérdés: vajon mire jó egy motortérben, az egyik csőhöz kötött, szalmával töltött női nylonharisnya? Nem volt ott a nepper, mikor belenéztem a motortérbe, mert épp jött egy másik vevőjelölt, velük beszélt éppen.
**********
-
echterion
nagyúr
válasz Nestor16 #1817 üzenetére
Köszi, átnyálazom ezt is. A becsületesneppernek vannak videói, azt megnéztem, az is egy jó kiindulópont volt. Igazából már csak azt kellene valahogy tudnom csekkolno, hogy van-e nav tiltás a kocsin, de ez csak okmányirodában van tudtommal, amit csak tulajnak adnak ki. Ehhez plusz időpont meg macera...eh...
**********
-
echterion
nagyúr
Most csak így tudom, mobilról: https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/607/peugeot_607_3_0_v6_executive_tiptronic-8848796
A díler valami idegen muki volt, törte a magyart erősen, az ár sem annyi, ami a hirdetésben van mert nincs regisztrálva meg itthon. A hirdetésben meg ajándék átírás van....Itt vagyok Sopronban, néztem egy 2007-es példányt, szervízbe is vittem. Részecskeszűrővel kapcsolatos hibát dobott a computer, amit töröltek, de ez utalhat arra is, hogy nem jó vagy nincs benne a szűrő és rosszul programozták fel. Gazdája szerint nem babrálták ezt, és nem enged jottányit sem az árból, pedug ez lehet egy zsebbenyúlós tétel is akár. Pedig nagyon egybevan cuccnak tűnik a kocsi, de valahogy van egy olyan érzéswm, hogy itt kell hagynom.
**********
-
echterion
nagyúr
válasz molnarpeter #1823 üzenetére
Azt tudom, de a hirdetésben érvényes magyar forgalmit ír. Az meg regadó befizetés és honosítás nélkül nincs.
**********
-
echterion
nagyúr
A 2.7-es dízellel szerelt 607-esek vezérlésének milyen csereperiódusai vannak? Mármint a hivatalos Peugeot útmutatás szerint.
**********
-
echterion
nagyúr
Köszi szépen.
Akkor a kinézett példány épp előtte jár. Jó tudni, így pont időben lesz majd megcsinálva, ha nyélbe ütnénk az üzletet,De ha már itt vagyok, kérdezek még: egy másik 607-est is néztem (V6-os benzines), 2006-ost, annak nem megy a klímája. Legrosszabb esetben mennyi ennek a javítása, mondjuk nem szakszervíz munkadíjjal és alkatrészárral? Biztos, nem csak gázhiány, mert be sem kapcsol, mikor benyomom a klímát (nincs az a jellegzetes kattanás).
**********
-
echterion
nagyúr
Te vagy az első, aki szerint a 2.7-est vegyem inkább, mint a benzinest. Két szerelő ismerősöm is próbál a dízelről tűzzel-vassal lebeszélni. Az egyik konkrétan azt mondta, hogy hozzá ne vigyem, ha gond van, mert ő ezekkel a motorokkal nem foglalkozik, mert túl sok a nyűg velük és túl nehézkes az alkatrész beszerzés, meg a javítás közben előforduló esetleges újabb problémák.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
**********
-
echterion
nagyúr
Sajna a kisebb motorok ritkák, mint a fehér holló és vagy túl öreg kocsiban vannak vagy a felszereltségük nem egyezik az igényeimmel.
(#1833) Feketelaszlo: amit kinéztem, vezetett szervízkönyves, nem szeretnék szakítani a hagyománnyal, számolok azzal, hogy nem a 307-esem lesz a kiindulópont szervízköltség címén.
**********
-
echterion
nagyúr
Olvastam én is ezt, de úgy vagyok vele, hogy minden motorra találtam már olyan szerelőt, hozzártőt / hozzánemértőt, aki azt mondja, szar, problémás, stb. Szóval úgy döntöttem, ezeket inkább ignorálom, és az állapot alapján fogok választani.
Tegnap próbáltam ugye azt a benzines V6-ost. Annak nem kellene ilyen öblösebb hangjának lenni? Valami olyasminek, mint pl. a T5-ös S60-ban lévő 5 hengeresnek? Csak mert szinte hangját se lehetett hallani annak a motornak se kint, se az utastérben. Nyitott motorháztetőnél már volt valami, de az is minimális volt. Ez a csend amúgy nagyon tetszett.
(#1838) fireman123: Nekem is volt ilyen jellegű hibám a 307-esemnél, trafócsere megoldotta.
[ Szerkesztve ]
**********