Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeZ...

    aktív tag

    válasz hódmaci #4864 üzenetére

    Ha Sensodrive, akkor nem sokat tudsz nézni rajta, ha éppen most működik. Nyilván kell vele menni egy tesztkört, de furcsa lehet első alkalommal, azért nem olyan, mint egy hagyományos automata, de ha megszokja az ember, egész jópofa. Esetleg vigyél magaddal olyat, aki ment már ilyennel, mert a nyekkegő, kattogó hangok ezen teljesen üzemszerűek is lehetnek, főleg beindítás után ! Azt, hogy meddig fog működni a váltó, nem nagyon lehet tudni. Az igazi baj vele az, hogy viszonylag drága hozzá az alkatrész és nem szeretik ezt kifizetni a tulajok. (Bár a hagyományos automatát sem olcsó javíttatni) A váltó maga egy egyszerű mechanikus váltó, az nem túl éruzékeny, de pl. a sebességfokozat villáján néha széttörik a szegecselés, talán mert a szervomotor izmosabb, mint az ember, de lehet, hogy csak anyagfáradás miatt. (Eddig 2 ilyenről hallottam vagy találkoztam, azért nem annyira sűrűn fordul elő) A kuplungokat valamivel sűrűbben kell cserélni bennük, mint a kéziváltósban. Minden javítható rajta, csak pénz kérdése. Legutóbb pl. egy kuplung szervomotor az akkor elérhető legolcsóbb helyen kb. 100e ft volt. (Nyilván helytől függően mehet felfelé az ára) A kapcsoló szervomotor meg vagy 170e, ha jól emlékszem. Tudtommal elvileg létezett C3-ból hagyományos automata is, de feltételezem, hogy elég ritka , élőban még sosem láttam. (persze feltéve, hogy valóban volt)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák