- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 Pro - szélsőséges eset
- Yettel topik
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Prohardver app (nem hivatalos)
Hirdetés
-
Érkezik a Cooler Master X Silent Edge Platinum tápja
ph Betartva előzetes ígéretét, június végén kezdi szállítani 850 wattos passzív tápját a cég.
-
Ősszel debütál az Ace Attorney Investigations Collection
gp A gyűjteményes kiadás PC-re, PlayStation 4-re és Nintendo Switch-re érkezik szeptemberben.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kowi84
aktív tag
Sziasztok,
Valaki olyantól szeretnék segítséget kérni aki vitt már végig disput-ot és a vége az lett, hogy a paypal döntött az ügyben. Röviden a storym:
Külföldi vásárlás, 200$ értékben. A csomag legutolsó feltűnése 06.23. Anglia, ezután a mai napig semmi változás. Kijelenthetjük, hogy ez eltűnt. Próbáltam az eladó oldalán reklamálni, de csak idő húzás. Megindítottam a dispute-ot a paypal oldalán. Ott is váltottam egy két üzenetet az eladóval, de eredmény semmi. Ekkor emeltem claim-re az ügyet. A történet innen lett érdekes.
Már abba a státuszba lépett az ügy amikor mindkét fél meg lett hallgatva és csak a paypal döntése van hátra, amikor kaptam egy mail-t, hogy én (???!!!) megváltoztattam a dispute okát "nem érkezett meg"-ről, "megérkezett, de jelentős az eltérés"-re. Na, én tuti nem változtattam meg semmit! Aznap amikor elvileg megtörtént ez a dolog be sem léptem a paypal-be. (Amikor kifejtettem a problémám ott leírtam, hogy 2 csomagban jött a rendelésem és csak az egyik tűnt el 180$ értékben. Erre tekintettel a paypal megváltoztathatja a dispute okát? Bár a leírásban az volt, hogy a buyer változtatta meg...) Na mindegy, mert ezen már változtatni nem tudtam, gondoltam majd lesz valami... És lett is. Ma az eladó felajánlott részleges visszafizetést, amit én nem fogadtam el. De ez hogyan lehetséges amikor az ügy már legalább 4-5 napja abban a státuszban van, hogy már egyik fél se tehet semmit, és a paypal döntésére várunk.Mekkora az esély arra, hogy egy meg nem érkezett csomagnál nem a vevő javása dönt a paypal. Egy kicsit berezeltem ezektől a kavarásoktól...
-
Kowi84
aktív tag
Ha az én válaszom is elfogadod, akkor:
Egy-egy adásvételt 180 napig (vagy 190, most egy kicsit elbizonytalanodtam...) lehet megreklamálni (dispute). Onnantól, hogy megindítottad a dispute-ot 20 napod van arra, hogy dűlőre juss az eladóval, vagy ha ez nem megy, akkor claim-re változtasd az esetet.
-
Kowi84
aktív tag
Megnéztem neked a vásárlásaimnál. Volt egy tranzakcióm július 1-én és ezt december 28-ig megreklamálhatom.
De ezt Te is nagyon egyszerűen megnézheted... Megnyitod az adott tételt, legörgetsz az aljára és ott kiírja, hogy ha nem voltál elégedett valamivel akkor meddig lehet dispute-ot nyitni.
-
Kowi84
aktív tag
Sziasztok,
Nem jutok dűlőre a claim-emmel, és bármit írok, vagy csatolok fel mellékletként, csak automatikus üzeneteket kapok. Szerintem élő ember ezt tuti nem olvassa, mert akkor nem küldenének ilyen sületlenségeket. Na mindegy, úgy döntöttem kénytelen leszek felhívni őket.
Van itt olyan, aki már telefonált nekik különféle ügyes bajos dolgai miatt? Lehet eredményt elérni telefonon? Van esetleg magyarul beszélő operátoruk? Sajnos a beszélt angolom nem túl acélos...
-
Kowi84
aktív tag
Komlyan mondom beszarok ennek a Paypal-nek. Ekkora fejetlenséget...
Lezárult a claim-em. 15-én 15:02 kapok egy email értesítést, hogy lezárták az ügyem, de miután mindent részletesen megvizsgáltak, nem a javamra döntöttek. Még magamhoz sem tértem a sokkból, jön egy újabb értesítő email 15:04-kor. A levél tárgya: eset azonosító és zárójelben UPDATE. Ebben már az szerepel, hogy gratulálnak és a "full refund" meg fog érkezni 3-5 munkanapon belül a számlámra. Most mi van??? Na sebaj, gondoltam megnézem a vitaközpontot, hogy ott mi a helyzet. Itt az fogadott, hogy az eset lezárult, de nem a javamra döntöttek. Szentségelés, szitkozódás... De hogy, teljes legyen a káosz még aznap délután 17:05-kor jött egy üzenet (ez már a paypal-en belül a message centerben), miszerint örömteli hírük van a számomra mert "full refund"-ot ítéltek meg az ügyemben és 3-5 munkanapon belül megérekzik a visszautalt összeg a számlámra. (itt még hivatkoznak is a bankkártyám utolsó négy számjegyére).
MOST MI FRANC EZ???
-
Kowi84
aktív tag
Az első elutasító email egy automatikus üzenet volt a service@paypal címről. Az "update" ami közvetlenül utána jött az a complaint-response@ címről jött, és ez már nem tűnt automatikusnak. (alá is volt írva ügyintéző által) A message centerben kapott üzenetnek is volt egyedi azonosító kódja és azt is egy ügyintéző írta alá és nem tűnt automatikus üzenetnek. Viszont a lezárt reklamációm állapota még mindig elutasított, és az összesítőben sem látok zölddel bejövő tételt...
Ez volt 15-én, azóta semmi.
[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Fogalmam sincs, én sem igazán értem... Azt írták a claim mellé, hogy nagyon alaposan megvizsgálták az ügyemet, de sajnos nem tudtak az én javamra dönteni, mert egyértelműen bebizonyosodott, hogy az eladó elküldte nekem a terméket. Mondjuk ezt én egy percig sem vitattam, és el is küldtem nekik a trackinget. A baj az volt, hogy még mindig nem jött meg.
Amúgy válaszoltam az üzenetközpontba kapott levélre 16-án, hogy akkor most mi van, mert nem igazán értem, de nem jött még válasz.
[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Neeem. 186.5 dollárért rendeltem, egy telefont (175), hozzá való fóliát és tokot (5), a maradék volt a szállítás.
Két csomagban adták fel, mert különböző raktárakban voltak a cuccok. (2 tracking szám) A kiegészítőket free shippinggel kértem, a telefon mellé fizettem plusz szállítást, hogy gyorsabban jöjjön. A kiegészítők megjöttek, a telefon nem. Ezt reklamáltam meg.
-
Kowi84
aktív tag
Amúgy szerintem a DPD a hunyó, hogy elvesztettek egy regisztrált csomagot. Angliában még megvolt, egyértelműen látszik, hogy hol tűnt el. Nekik kellett volna valami kárpótlást nyújtani, de ezek szarnak bele... Konkrétan lehetetlen felhívni az ügyfélszolgálatukat...
[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Gyors kérdés...
Ha claimnél refund-ot állapítanak meg, az hogy fog megjelenni az összesítő oldalon. Egy teljesen új bejövő tételként, vagy látom, hogy melyik cég melyik vásárlására vonatkozó refund? Kaptam már úgy refund-ot, hogy a vevő önként visszatérített, ott látszott, hogy melyik partner melyik tranzakciója lett "visszaadva". Ha claminél mondják ki a refund-ot akkor ez ugyan így jelentkezik?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!