Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dredjudge84

    őstag

    Üdv srácok!

    Egy kis infóra lenne szükségem. Két esetről lenne szó, leírom őket külön:

    1. eset: Ebayen vásároltam jan 27-én egy terméket, amit azóta sem küldött ki az eladó, ott tisztán látszik, hogy megvásárolva, de még nincs postázva. Írtam az eladónak, ha már ennyi idő alatt nem tudta kiküldeni már nem is kell, de vagy nem válaszolt, vagy mindenféle ürügyet kitalált, hogy majd ekkor meg akkor írjak rá újra. Írtam ebaynek is, ők nem tudják április 4 előtt visszafizetni, akkor jár le a határidő, addíg kell megkapnom a csomagot. De nekem nem is kell már, és még fel sincs adva, mégse fizetnek vissza. Nyitottam egy kérést paypalon ahol leírtam a gondom, várom ott a fejleményeket.

    2. eset: Gearbesten január 20-án vettem egy terméket. Elvileg Hollandiából jönne dpd-vel, de nem ért még ide. A trackingbe ennyit látok: 2020-01-20 03:33:00 DPD data centre, Order information has been transmitted to DPD. Írtam a gearbestnek egy hete, azt írták hogy valamiért nem frissül a tracking, és várjak pár napot, írnak a dpd-nek. Én felhívtam a dpd-t rákérdeztem a szitura, ők azt mondták, hogy valóban van egy ilyen csomagszám generálva, de csomag nem indult el vele. Most is írtam gearbestnek, de ők ragaszkodnak ahhoz hogy márpedig kiküldték a csomagot.

    Mindkét esetre nyitottam paypalon egy kérelmet. Hogy működik ott ez a dolog? Ha nem jutok egyeszségre az eladókkal, a paypal mikor lép közbe?

    Köszi az infókat előre is!

Új hozzászólás Aktív témák