- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Mobil flották
- Huawei Watch GT 2 - épp ideje!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bolondember
MODERÁTOR
-
helkis
addikt
az a gáz, hogy manapság már nem csak mechanikusan van megoldva egy autó, hanem tele van szenzorokkal, minden felett az ECU-uralkodik, ebben különböző menetteljesítmény algoritmusok vannak eltárolva, és a gép a szenzorok, ill a betanult vezetési stílus függvényében választ ezek között, ehhez még hozzájön, hogy ha valami elromlik, legyen az műszer, vagy szenzor (jelzi persze a műszerfalon, vagy eltárolja a memóriájában) az elektronika a többi jellemző megváltoztatásával korrigálni tudja azt, egy ideig, erre mondják, hogy vészfutás, vagy hogy elérj vele a következő szervízig, ilyenkor nem veszi figyelembe az ecu-a szenzorok jellemzőit, egy standard progi fut, jó nagy fogyasztással, ill kevésbé jó menetteljesítménnyel jár.. mindenképp el kell vinned egy jó autóvillamossági szerelőhöz a verdát, mivel a szenzorokat nem egyszerű műszer nélkül diagnosztizálni. addig amit megtehetsz: minden csatit széthúzol, és átkontaktsprayzel szépen, reléket is, a szívóágon meglesed, van-e tömítetlen rész, repedés a csöveken, torok+pillangószeleptisztítás féktisztító spray-el, gyertákat is megnézheted, ill a gyújtókábeleket át kellene nézni nem-e sérült, stb.. ac-pumpa-membrán, üzemanyagszivattyú, lambdaszonda, légtömegmérő, vízhőfokszenzor, kopogásszenzor, sebességszenzor, főtengelyszenzor, egr-szelep, léptetőmotor ezeket megint jó ha szakemberrel vizsgáltatodtod..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
bolondember
MODERÁTOR
ESETLEG: nálam (jó időre legalábbis) megoldotta az EGR meghibásodást egy nagy tank (kb 42 liter) sell 95 vépóver... Tudom, drágább vagy 15 Ft-tal literje, de nekem használt...
valszeg ott más bibi is lesz, de azért érdemes kipróbálni... (haverteve egyhatos csiptuningos F-Astrája is csinált ilyet, ott se tudták megmondani mi a baja - igaz, ő nem is forszírozta...)Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
gban
Közösségépítő
Nekünk is volt már pár Opel a családban, megosztanám a tapasztalatokat.
1. Lehet gyertyakábel, főként ha a jó drága fajta van a gépedben. Nekem is mondták, cseréljem le. Lecseréltem, olcsón vettem utángyártottat. (14k helyett kedvezménnyel 10k, a gyári 20k lett volna) Astra Classic, 2000. évjárat. Egy évet bírt. Visszatettem a régi, eredeti készletet, jobb lett, de elkezdte produkálni a 3 hengeres módot...
Elvittem a szervízbe, mert már feladtam hogy én jöjjek rá a hibára, 3k-ért kicserélték bontottra, munkadíjjal együtt!! Azóta is hibátlan. Ennek a lényege az is, hogy javaslom neked a szervízt, nagyon korrektek, árilag is! XV. kerület, Vörösmarty utca, talán Szabó és fia, ha kell utánanézek pontosan.
2. Apám Astrája, szintén Classic, csak idősebb. Leállt, rendszertelenül, fél év után, 1 nap után, aztán semmi, teljesen kiszámíthatatlanul. Aztán elindult 10 perc múlva, majd ha akart, megint leállt.
Megnéztem mindent, mire meglett a megoldás: a rotorban az elosztófedél alatt elernyedt a rúgó (!!!!!!), ami odanyomja a kis érintkezőt a 4 elosztófedéli ponthoz.
Nem állítom hogy nálad is ez van, ha nem oldódik meg, keresd fel akit javasoltam.
Nem sörért dolgoznak, viszont jelentősen minimalizálhatod a kiadásaid, már csak a készleten lévő bontott alkatrészek miatt is, mivel nem kell megvenni sok új cuccot, mire kiderül hogy mi a bűnös.Postázást nem vállalok.
-
-
_seth_
veterán
Az autókban az órák csalnak de ált többet mutat mint amennyi a valóssebesség a 140 óra szerint és 190 trafi szerint lehetetlen... hacsak nem 145/55 R13 az autód gyári kerékmérete és feltettél egy 21-22''-os gumit
Milyen autóról is van szó? Lehet érdemes lenne megnézetni azt az órát ha valóban jól mért a trafi és az óra nem
Opel Vectra B 1.8 benzin meg is találtam, szépek a B-s vectrák
Óra ellenőrzése ennyi kellene
Jah kérdezted a 3 hengeres módot: 2-3 literrel is nőhet a fogyasztás...
Kadett 1.3S
4 hengerrel megy óra szerint 180-185-ig is a vége még nem ismert mert elfogyott az út...
3 hengerrel autópályán a 120-130 még meg volt 4 fővel telepakolva de már rendbehozott motorral (hamisított NGK gyertya összeégett így a második henger nem dolgozott)
3 hengerrel generál előtt 110 volt a vége 4 fővel megpakolva de mire mentem vele kb 15 kilométert:
2 henger maradt csak és már annak is örültem, hogy éppen gurul...
(szelep tört el benne anno... 2 henger módot felspéciztük falun skoda 100-as gyertyákkal és 3 hengerrel hazajöttem gond nélkül )
[Szerkesztve]Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
-
bambano
titán
Pesten van egy figura, aki sárga, taxinak kinéző autóval közeledik, de nem taxis, az ilyen helyi híresség zárnyitó szakember. szerintem ha megkérdezel egy nagyobb taxivállalatot, két perc alatt előkerítik neked.
egyébként én totál meglepődtem, de a pesti taxisok eszméletlen helyzetekre is fel vannak készülve és szívesen segítenek (nyilván zsetonért).
ilyet dob a gugli, ez nem ő, de ezek is jók lehetnek.
szerk: az autóklubot is érdemes lehet megkérdezni...
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen