Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz dokar #8266 üzenetére

    Nem, nem erről volt szó. Arról volt szó, hogy akárhol marad fent a rosszabb gumi, valami bajod mindig lesz, és ez a baj kisebb, ha elöl marad, mint ha hátul.

    Átlag sofőr a hátsó kerék irányíthatatlanságát sokkal nehezebben tudja (leginkább nem tudja) megoldani, mint az első kerékét, tehát akkor kerül kisebb kakiba, ha hátul jobb gumi van.

    És én sem arról beszéltem, hogyha nagyon ügyes az ember, akkor keresztbe tudja tenni az astrát, hanem arról, hogy olyan helyzeteket mutatnak be a tesztpályán, ami *bármikor* előfordulhat veled az életben is és a g astra simán keresztbefordult, ezen helyzet előidézésére vonatkozó speciális erőltetés nélkül.

    De fogalmazhatok másképp is: tegyük fel, hogy átlagos sofőr vagy.
    ha előre rakod a rossz gumit, akkor 1000 kanyarból mondjuk 25x alulkormányzott lesz az autó és mind a 25 problémát simán meg tudod oldani, mert úgy tervezték meg az autót. Viszont 1000-ből 1x megindul a fara és akkor meghalsz. Innen kezdve a te döntésed, hogy azt a hibalehetőséget küszöbölöd ki, ami egyébként nem okoz nagy bajt azon az áron, hogy kockáztatod a végzetest, vagy a végzetest küszöbölöd ki azon az áron, hogy időnként munkás lesz bevenni egy kanyart.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák