Hirdetés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 11T Pro - Mi-nek nézel engem?
Hirdetés
-
Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
ph Az Intel új AI gyorsítója termékcsaládjának utolsó mohikánja lesz.
-
Wooting 80HE teszt
gp Megérkezett a játékos billentyűzetek koronázatlan királyának nagytestvére, a TKL méretű Wooting 80HE, amelyet az elsők között próbálhattunk ki.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
Nem, nem erről volt szó. Arról volt szó, hogy akárhol marad fent a rosszabb gumi, valami bajod mindig lesz, és ez a baj kisebb, ha elöl marad, mint ha hátul.
Átlag sofőr a hátsó kerék irányíthatatlanságát sokkal nehezebben tudja (leginkább nem tudja) megoldani, mint az első kerékét, tehát akkor kerül kisebb kakiba, ha hátul jobb gumi van.
És én sem arról beszéltem, hogyha nagyon ügyes az ember, akkor keresztbe tudja tenni az astrát, hanem arról, hogy olyan helyzeteket mutatnak be a tesztpályán, ami *bármikor* előfordulhat veled az életben is és a g astra simán keresztbefordult, ezen helyzet előidézésére vonatkozó speciális erőltetés nélkül.
De fogalmazhatok másképp is: tegyük fel, hogy átlagos sofőr vagy.
ha előre rakod a rossz gumit, akkor 1000 kanyarból mondjuk 25x alulkormányzott lesz az autó és mind a 25 problémát simán meg tudod oldani, mert úgy tervezték meg az autót. Viszont 1000-ből 1x megindul a fara és akkor meghalsz. Innen kezdve a te döntésed, hogy azt a hibalehetőséget küszöbölöd ki, ami egyébként nem okoz nagy bajt azon az áron, hogy kockáztatod a végzetest, vagy a végzetest küszöbölöd ki azon az áron, hogy időnként munkás lesz bevenni egy kanyart.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips LCD és LED TV-k
- Autós topik
- Szemüveges topik
- EAFC 25
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Parfüm topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen