- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
Az úgy tényleg elég baráti aki nem akar szöszölni vele ...
(#41005) Declare
Természetesen tudom hogy milyen (másik autómban Xenon van) és ég-és a föld a különbség, de a kresz szabályzatainak megfelelően egy nem Xenonos autóba elég körülményes és drága mulatság xenon -t építeni
Különben most nézem ezt a tesztet Link francnak sem kell "Night Braker" 5000 Ft -ért 268 óra üzemidő az szerintem nagyon-nagyon kevés
Én valami hasonlót fogok venni Link
Viszont egyre jobban piszkálja a fantáziámat hogy a 70/75W milyen lehet ? mert ez ugye az 55/60W -tól fizikailag erősebb 10/15W -al
(#41006) 7Sony7
Meglátjuk hogy álok majd pénzügyileg, elég sok mindent szeretnék cserélni, ha belefér akkor természetesen Monroe lesz, de ha valakinek van jó tapasztalat a Starline -ról akkor természetesen azt veszem. 7000 Ft -al azért olcsóbb
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Köszi
Szóval itt látszik a képen Link ilyenkor kapcsol be, aztán visszahűti majdnem a vékonyabb vonalig 70-75C -ra
Víz rendben van (de simán lehet hogy valahol levegős) esetleg szedjem ki a hőgombát (tisztítsam meg és rakjam vissza) lehet hogy piszkos (vízköves)
Azért kérdezem mert nem tudom hogy ez normális C20NE motornál vagy sem, bmw 520i -nél pl. beáll középre és ennyi, ventilátor hangot még nem halottam
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
-
w333
félisten
Fene sem tudja ... az lehet hogy a műszerfal hőfok jeladója normálisan működik, viszont a hűtőventilátor jeladója többet mutat így küldi a jelet és ilyenkor ugye bekapcsol a venti
Már csak azt kéne kideríteni hogy melyik a hűtőventilátor jeladója, a legegyszerűbben talán ugy derithetem ki hogy mikor bekapcsol a venti lehúzom valamelyik kábelt a vízpumpáról (ha megszűnik a pörgés akkor az lesz a jeladó)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Két jeladó van, műszerfalnak a termosztátban ez pedig a ventilátornak
Ha jól látom (Kép) akkor tizedesek vannak mert ugye a 90 és 110 fok között van a vékony vonal vagyis akkor az ott 100C fok, szóval ha az én példámat nézzük akkor 90C -nél bekapcsol majd visszahűti a vékony vonalra ami szerintem 80C fok lesz !
Szóval a hűtőventilátor jeladó "csal" kb. ha jól számolom 5-10C fokot, mikor 90C valós fokon van, akkor a jeladó 100C -nek érzékeli és visszahűti 90C -re ami valójában csak 80C
Jók ezek az Opelek ... nem unatkozik mellettük az ember
A BMW -nek kb. 3 év alatt egyszer sem nyitottam fel a motorháztetőjét
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Kizárásos alapon ha a hűtőventilátor jeladó normálisan működni akkor nem kapcsolna be dugóban 5 percenként, a másik hőgomba pedig semmit sem vezérel csak mutatja a műszerfalnak a hőfokot
(#41056) horvathkrisz
Az igen ott valami tömítés csúnyán kiment
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Különben minden oké ... kiderítettem hogy elvileg gyárilag 82-87C az üzemi hőmérséklet és 90-95C között kapcsolja a hűtőventilátort
Illetve pont nem az a 2 hőgomba vezérli amikre gondoltunk, hanem van egy harmadik hőgomba (29 -s kulcs -al lehet levenni) ez maga a hűtőradiátoron van és 3 pólusú vezeték csatlakozik rá
Együtt lehet vele élni (lámpánál az a 20-30 másodpercet simán kibírom) majd idővel beszerzek egy ilyen hőgombát ami 100-105C fokon kapcsolja a ventilátort
Szóval egyelőre "problem sloved" köszi a segítséget
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Persze hogy annyi, viszont maga a műszerfal hátuljára ráírt fehér A. V. (A Vectra) felírat nekem nagyon gyanús hogy az a km. óra sem volt már gyári
Szerk.
Itt a pontos magyarázat 1107#
(#41069) trassher
+1 és igen ennyiért már inkább egy 1.6i G Astrát vennék !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
haddent
addikt
Tényleg nem vita indítás, dehát most nem igaz? Eredetileg... az más kérdés, hogy sikerült megzabolázni meg dónszájzingolni a dízelt is kis cuki mini kocsikácskává
Na Bose kipuf cementtel felraktam mostmár tényleg profi módon újra a paragit. Talán picit jobb lett. Amikor bemelegszik már gond nélkül tudok durrogtatni pirosnál, nincs ennél jobb.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
(#41147) lsebestyen és (#41148) gban
Köszi az infót
Legközelebb inkább figyelmesebb leszek, de ha véletlenül megint valami hasonló történik (akkor inkább tényleg leállok 1-2 percre) és megrendelem 3000 Ft -ért ami azért sokkal jobb a 14850 büntetéstől
Szerk.
És utólag nem lehet megvenni mikor pl. már lejöttem a pályáról és biztonságosan meg tudok állni ? gondolok itt olyan kb. 1-2 óra csúszásra ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
Nálunk szerintem a benzin tisztítja a szívószelepeket. Tuti nem kormolódik el, már csak azért se mert nincs EGR, tehát nincs füst visszavezetve.
Viszont annál jobban aggódom a 2 turbódízelünk miatt... kíváncsi lennék a szívóoldalakra
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haddent
addikt
Ha ez a szakember azt mondja 50 ezer TSI -knél én elhiszem neki, sok cikkét olvastam, nem hiszem, hogy bele lehet kötni. Na meg rühellem azokat a motorokat De vajon ez javítható, ha egy TSI motort megpörgetnek nem pedig 500 méterekre használják ott is négyesben mert úgyis turbós van nyomaték jóazúgy? Vagy ez ilyen aztán kész?
-
haddent
addikt
Szerintem egy STP benzin és egy STP injektor egyszerre nyugodtan belemehet, meg alapból valami jó 100-as adalékos benzin + a magas fordulat, valaminek csak kell történnie nem?
Declare tudom vicc volt, bár az nagyon gáz, hogy a xenonon kívül se férsz semmihez oda. Sok nyűgöt kell tűrni azért a kék fényért
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Miért, az eléri a 100-at? Nyugi, én sem fogok Declare-vel versenyezni:
Szintán F Astra, isuzu 1,7 td: 16mp. Mértem egy 5. ben 80-ról 120 ra is: 20mp.
Most itt nem versengést szeretnék, csak tudom, hogy az enyém nagyon lomha, ezért vagyok kíváncsi másokra is.beg:
[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
Igen, 16mp. Azért is kezdtem el ezt az egészet. Szerintem is lassan pörög fel az enyém. 82le, 169nm.
Az az érdekes, hogy üresbe is lomhán pörög fel. Ha lehúzom a turbo utáni nyomócsövet, akkor is kb ugyanannyi a felpörgési idő, mint turbóval. Erő amúgy van benne, 110-től még úgy húz, mint a kisangyal, csak lusta.-
-
haddent
addikt
Na akkor egységesen:
116 ló, Z16XER, négyesben 60 -al haladva és a sebességet és fordulatot egységesen tartva vízszintes úton majd padló + stopper -> 8-8.5 mp. a 100Egyébként igen, épp akartam is mondani, hogy ez nem lesz épp reprezentatív mérés, mert négyesben 60- al 16 szelepes benzinnel gyorsulkást mérni ajaj Dízel el fogja pipázni valszeg mmint a turbo.
-
_seth_
veterán
Nem forr fel mert tartja a 90-91 fokot stabilan, kapcsolja a benti nagy ventit. A kérdés az, hogy mikor kellene kapcsolnia a külső klímaventit? Régen mintha a klíma bekapcsolálsával egyidejűleg kapcsolt volna a külső venti azonnal.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
trassher
addikt
Nekem 130 környékén kezdi és 140-nél már erősen zavaró. A csuklómon lehet látni ahogy remeg az óra is. Nekem 2 hónapja volt megcsinálva az első futóművem a stabrúd szilenteken kívül. Az nem tudom okozhat e ilyet. Másik lehetőség a szálszakadás viszont a garnitúrám új, az még 2 hónapos sincs talán.
Nekem is mindig megpörgetik az összeset lévén hogy csak acél felnim van jelenleg. Mikor felkerültek a nyári gumik akkor is megcsinálták de múlt héten kellett súly rá ismét.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
F_Gergely
őstag
én csatlakozni sem tudtam. Látni látta az eszközt a telefon, de mikor próbáltam csatlakozni semmi nem történt, kiírta hogy csatlakozási hiba. Laptopos csatlakozást azért nem szeretnék mert telefon mindig van nálam laptop meg nem, így ha "helyzet" van rögtön megtudom nézni amit szeretnék.
-
mephi666
nagyúr
fene tudja motorszám alapján vettem a tömítést, elvileg ehhez jónak kellett volna lennie, de valószínűleg ilyen gond lehetett, mert a fémen nem maradt a helyén sehogy sem... ha egy kialakított vájatban menne végig, mindjárt más lett volna
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
Bárdinál vettem kedvezménnyel F astrára gombokért (max 2000Ft körül) TYC-t, nem produkálja a hibákat. Még ősszel vettem, azóta volt pár fagy, 140-el száguldás, esőben, szárazon, szar úton is mentem sokat, mégse kellett hozzányúlni.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Drótszamár
őstag
gban, AMD Power: Köszönöm. Még alszok rá párat, de akkor lehet hogy megtoldom minimális hitellel, és 1.000.000 Ft környékén nézelődök.
Az F astrámban ??205.000?? km van, 22 éves, itt ott már rozsdás, kezd rohadni. Motorikusan jó, de a kasztnin érezni, hogy fáradt már. Nem akarok már rákölteni, kidobott pénznek érzem. Jó lenne klíma, normálisabb futómű, normális fék.
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
w333
félisten
Én is kicsit soknak tartom ... (unixos alkatrészek ez 100%)
Viszont ahogy néztem :
2 első féktárcsa (30e) + betét (10e)
2 hátsó fékdob (32e) + betét (8e) + rugó készlet (5e)
4 gyújtógyertya (5e)
1 pollenszűrő (3e)És ugye még a munkadíjat nem is írtam ... hát horadt drága ez az unix !
(#41768) mohabá 007
Lefényképeztem ... tulajdonképpen hátul nincs fék (kézifék is kuka)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
7Sony7
addikt
Igen, ezt értem,de pont ilyenkor szokott az lenni,hogy kikoptatja,és elkezd lötyögni.Vagy ez még ezután fog kikopni?
Na, de van fejlemény: Ma bambultam,nézegettem a motorteret, ott volt cimbi is, mondom neki, hogy nem nyom szerintem a turbo. Lekaptam a nyomócsövet,hát érzésre is kevés amit nyom, gázadásra is. Viszont így sem füstöl,pedig elvileg kéne.
Húzgáljuk a gázt,(bambán nézve,hogy mi van ilyenkor), egyszer mondja koma: mostmár nyom! És tényleg! Érezhető volt különbség! Visszarakva a csövet, gázadáskor rendesen látszik,hogy dagad a nyomástól.
Hozzá kell tennem, hogy eddig a motor szívása szívta összefele,most meg dagad.
Próbaút: 0-100ig csak 1mp et javult,(15mp), viszont a 60-100 az 16 helyett 12mp lett!
Ez mitől lehet?Haddent: Akkor az szutyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
gerisz23
őstag
Használtautó.hu-n,680-ból alkudtam picit,de még műszaki meg a ppapírok,sztem úgy 800 körül lesz a vége.Ithhonit még csak hasonlót sem találtam a közelemben,nomeg megvoltak az előző műszaki papírjai,azokon meg felvan tüntetve a KmFutómű miatt mképp kintről behozott gépet akartam,az itthoni utak hamar "rendbe" teszik a gépeket...:/
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
w333
félisten
Tényleg ... hogy miért nem a klubtag árat linkeltem azt én sem tudom
Pedig én is klubtag vagyok !
(#41846) Spancer RE
Fékolajat minek? azt szvsz. nem kell mindig cserélni
Csak azért mondom mert aztán az egész rendszert kilevegőztetni egy rémálom !
Egyébként ez miben tér el a gyáritól?
Ferodo ? a világon a legjobb, és csak ezzel foglalkoznak
A gyári nem tudom hogy milyen minőségű, de a Ferodotól biztosan rosszabb !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
honda 1993
senior tag
Az olajat úgy láttuk hogy nem eszi..
Hát holnap minden esetre megpróbáljuk kicserélni a vízpumpát és a termosztát párost. Hátha..Hát úgy vettem, hogy előre szólt az ember hogy a futómű az olyan hogy be kell állítani és alkatrészeket is adott a futóműhöz.
Illetve a gumik is csereérettek, (nagyon)
Ennek fényében 215-ért sikerült elhozni, de úgy hogy mondta is hogy azért van mit csinálni rajta.A futóműhöz adott alkatrészek értéke kb 25000 Ft, ezt a haver is megerősítette.
Viszont a motort és a váltót azt mondta hogy nem kell piszkálni, mert azok jók (ezekre ugye felelősséget is vállalt.)
[ Szerkesztve ]
XD alias IKSZDé
-
haddent
addikt
Igen, tudom, ezért mondom én is, hogy lehetséges -e, hogy olaj nem fogy, víz nagyon is, de nem is koszos, mégis motorprobléma? Laikus szemmel ez így nem áll össze nekem se, mint ahogy Neked sem.
honda 1993 hát akkor jó lenne betonra vágni a gépsárkányt Meg nem akarlak megsérteni, de ez a "haver" téma általában úgy néz ki, hogy ő már kicserélt egy indexlámpát akkor hangról megmondja, hogy generálos-e a motor, Te meg elhiszed neki. Hacsak nem autószerelő legalább hobbi szinten, akkor szerintem valami szakember elkéne..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bambano: Bambanő háza tája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-roller topik
- 3D nyomtatás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest