Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz mohabá 007 #34017 üzenetére
3db G Astrám volt-van,ebből 1 újonnan vettem. Mindegyik üzemi hőfoka az volt,amit a kollega linkelt. A ventilátor 90 fokot elhagyva kapcsolt. (Z14XE,Z14XEP,Z16XE)
Sőt, a Z18XE Zafiránk is pont ennyin van menet közben,és a venti szintén 90 fokot elhagyva kapcsol
Mármint a mutató szerint,persze.Bár nem Opeles éveim alatt,de volt már alkalmam rossz termosztátos autóhoz,nem volt egy élmény,mivel természetesen télen döglött be
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
-
adorjant
senior tag
Hétvégén mentünk majdnem 1000km-t autópályán,és folyamatosan jelezték az autós társak,hogy vakítóan világít a fényszóró.
Zafira A,lámpatest pár hónapja lett cserélve,bontott gyárira,de 100% újszerűre,a réginek és az újnak is teljesen ugyanaz a vetítése képe. Izzó ugyanaz a Tungsram Megalight +90%,a régiből került át az új lámpatestbe
4 felnőtt ült az autóban,1db bőrönd,plusz teletank.
Ráadásul nem 0,hanem 1 állásban használom a világítást...
Nyilván túl magasan világít,de furcsállom,mert ez a gyári érték. Arra gyanakodnék,hogy szarul van beállítva,de műszer szerint a ugyanolyan,mint a régi volt.Hol a hiba?
-
adorjant
senior tag
-
adorjant
senior tag
Szerintem gyertyából csakis gyárit.
A rángatás lehet egr,hiába van tisztítva,és nincs hibakód,lehet érezni amikor működik. Érdemes lenne lezárni,és úgy kipróbálni az autót.Egyébként trafó gondnál is lehet hasonló jelenség,nemrég pont ilyen tünettel jöttek hozzám,egy eladó trafóért.
-
adorjant
senior tag
Nem lehet,hogy csak szelepszár-szimmering a gond?
Bár akkor is nagyobb tétel,ha már szét van szedve... -
adorjant
senior tag
A kormánykapcsolóhoz adapter kell,ami általában igen drága,így ezt ki szokták hagyni.
Ha a duda sem megy,akkor lehet cserélve lett a kormány,vagy ilyesmi...
Légzsák kábeleit ellenőrizd,hátha csak szétcsúszott,vagy ilyesmi. Vagy pedig valami turpisság lesz,ha esetleg a kormány is cserélve volt.A szag lehet pollenszűrő miatt is,azt te is ki tudod venni-cserélni otthon.
-
adorjant
senior tag
A kereskedést elnézve itt nem nagyon a minőség a szempont.
Az autó már csak az ára sem miatt lehet a toppon Az automataváltó minden funkcióját,sebességét próbáld ki,ha lelépsz a fékről kezdjen kúszni,stb. Mert annak a felújítása sem két fillér. Egyébként pedig mérd fel az általános állapotot,ha Ausztriából hozták akkor meg nézd meg az alját,meg fogsz lepődni -
adorjant
senior tag
-
adorjant
senior tag
Szerintem 1-3 perc járatás,utána 2000 fordulat környéke,ha üzemmeleg,akkor 2500-3000.
Meg ha kell,akkor persze lehet koppintani a pedált,hogy szaladjanak a pónikDe majd úgyis rájössz,és érezni fogod,hogy sokáig papásan vezetni nem szerencsés
-
adorjant
senior tag
válasz mohabá 007 #36998 üzenetére
Komolyan kérdezem: hajlandó lennél nekem csinálni egy ilyet,pénzért?
Tudom,hogy nem bonyolult,de nem vagyok egy kifinomult művészember ilyen téren,egyszerűen nulla érzékem a barkácsoláshoz,de ez nagyon hasznos lenne nekem -
adorjant
senior tag
válasz Grande Ale #37275 üzenetére
Gratulálok hozzá!
Szerintem a tankszellőztető lesz,ami a hangot adja,anno én is frászt kaptam tőle,de ez a hang normális
-
adorjant
senior tag
válasz Grande Ale #37316 üzenetére
Nekem a 0km-es G Astrában is hallatszott belül
Szerintem túl sokat nem tudsz tenni azért,hogy ne halld. -
adorjant
senior tag
válasz 7Sony7 #37581 üzenetére
Persze. Két olajcsere között 1-2 vonalnyi "fogy". Eddig talán egy vagy két alkalommal,nagyon hidegben hallottam egy hidrotőkét megszólalni,de nem feltétlenül tartom ezt kilométerfüggőnek,más autóim is jelezték korábban,hogy fáznak
Én személy szerint azt vallom,hogy az kell a motornak,ami az előírt,főleg úgy hogy a viszkozitás nem egyenlő a "vastagsággal". Pláne hogy mostmár nem Ladával és Kadettel járnak az emberek
Plusz ha mindenki a valós számokat látná,nem lenne kiugró az én órám állása,ebben egészen biztos vagyok[ Szerkesztve ]
-
-
adorjant
senior tag
Na elért engem is valami hiba az autóval.
Ha sokat megyek,azaz rendesen eléri az üzemi hőfokot (jellemzően pályán vagy országúton),akkor 1500-2000 között 1-2 fordulatszámon olyan mintha egy pillanatra kimaradna a gyújtás,vagy torpan,nem is tudom hogyan jellemezni. Elvétve 2900-3000nél is előjött,de szinte mindig csak 2000ig történik ilyen. Reprodukálni nehéz,mert nem mindig csinálja,sárga lámpa,vagy egyéb jelzés sincs. EGR-el tapasztaltam már ilyet,de ennél amióta nálam van az autó,le van zárva (de nincs leprogramozva).Tippre valamilyen jeladót (holtpont,vagy esetleg kopogásszenzor?) mondanék,de akkor hogyhogy nincs hibajelzés? Mert nem fordul elő elég gyakran ahhoz,vagy határértéken belül lenne még?
99%-ban OMW 100as benzinnel járok,most is az volt benne,ugyanannál a kútnál tankolok mindig.
Ja és Z16XE motorról lenne szó. -
-
adorjant
senior tag
válasz trassher #38520 üzenetére
Pont mostanság gondolkodtam,hogy le kellene cserélni az Astrát,de egyrészt mindenki félne a valós km miatt,és inkább venne egy pörgetett,szemnek jobbnak tetsző adattal rendelkezőt, másrészt mit vennék helyette? Semmi baja,jön megy fékez... Venni egy ismeretlent...
Szerintetek mennyit érhet amúgy? 2001.12.20 üzembehelyezés, fehér sedan,törésmentes,Z16XE,325e km,mai napig vezetett szervízkönyv,gyári alufelni nyárigumikkal,téli goodyear ug8 gyári acélfelnin dísztárcsával.
Külsején van a korából fakadóan ez az,de szerkezetileg és belső terébe szinte bele sem lehet kötni...Valami erősebbet vennék,talán egy szívó opc-be átülnék,bár nem tudom mekkora élmény okozna az életemben egy 4. G Astra
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #38527 üzenetére
1.7td isuzu,jaja,húgom használja mióta megvettem a mostani G-t.
Igazából az le van tekerve,vagy nem tudom,már úgy vettem,100-110ig kellemesen megy,onnan meg mintha kevés lenne a gázolaj. Igaz nem is eszik szinte semmit,4 liter 100as tempóval országúton,alig akartam elhinni. Húgom is szereti,baja se nagyon szokott lenni.1.8T nézegettem,főleg Octaviában,de igazából nem nagyon tetszik a kínálat..
Octavia RS,Leon Sport meg második autónak kicsit luxus lenne,plusz azért nekem nem versenyautó kell,csak kellemes erő,komforttal,ezek meg nem éppen olyanok
Dízel nem kell,utálom a remegését,télen a fűtés... Na meg városban nem lenne túl előnyös.[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
Én hosszbordás szíjból daycot használok már a 3. autón, elégedett vagyok vele, korábban gatesra esküdtem,de két év mindegyik elkezdett ciceregni,és annyira nem olcsó,hogy cseréljem ha kell,ha nem. A dayco meg tényleg filléres,túlvan a két éven és nincs még hangja sem
Vezérlésből csak gyárit szoktam,5 évre leosztva pénzben sem annyira tragikus, vízpumpa meg legyen valami nevesebb, bár pont a Zafiránál beszívtam,két év után kishíján beállt egy autópályás menet után,azt hiszem anno írtam is itt a topikban...
Új hozzászólás Aktív témák
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EA Sports WRC '23
- Futás, futópályák
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- MotoGP & WSBK
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen