- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Macrodroid
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Magisk
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Stray Gods - Orpheus központú DLC érkezik jövő hónapban
gp A musical játék hamarosan egy új kiegészítőt kap heteken belül.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz ateszka120 #56076 üzenetére
Ez az egyik legjobb opel motor, ha betartották az előírásokat az évek során,akkor még sok évig számíthatsz rá.
-
adorjant
senior tag
válasz trassher #57556 üzenetére
Klímahűtő kifli,hátsó sárvédő rozsdás,csomagtartó díszléc hiányzik,és anélkül van fényezve,szóval ki tudja miért ,első lökösön mind a két oldalon mintha a merevítő csavarja hagyott volna nyomot,fényszóró csavarjai nem egyformák, sárvédő csavarok lefényezve,mintha új lenne,ellenben a motortér többi részén meg merő rozsdásak a csavarfejek...
Persze,nem mai autó,de egy így hirtelenjében azért nem ájulnék el egy digitklímától -
adorjant
senior tag
válasz trassher #57559 üzenetére
Díszléc
A sárvédőt nem csinálják meg 15ért úgy, hogy egy év múlva ne ugyanígy nézzen ki
Plusz a fedélzeti kijelzője sem két forint, azért bele lehet itt szaladni néhány forintba Ja és rádió sincs benne,azért az mi fillérb@szás így 2016-ban
Nem mondtam, hogy fos, hanem csak azt, hogy szerintem nem ér ennyit. -
adorjant
senior tag
-
adorjant
senior tag
válasz Petyyyyy #58125 üzenetére
Én azt mondom a saját tapasztalataim alapján,hogy elég ez a motor úgy is. Mi bejártuk már az egész országot, sőt sokat járunk a Mátrában is,és soha nem volt olyan érzésem,hogy ez lepkefing ide,amikor egyedül vezetem,vagy amikor 6-7en megyünk vele. Kellemes az ereje, van elég tartalék a hétköznapokon előforduló helyzetekre,pályán is be lehet állni a belső sávba,amikor sodornak a céges dízelek
Persze,üresen jobban megy,de ez más autóra is igaz.
Fogyasztásban sem nagyon érzékelem hogy gazdasági katasztrófa közelít Nekem nagyon bejött vele a számításom,igaz én eleve csak 1.8-at kerestem (mert tudtam,hogy mire számíthatok), mindenki hülyének nézett,hogy miért nem dízelt,de hát van nekem elég bajom anélkül is, nemhogy még azzal is kínlódjak ugyeA Zafira majd húsz centivel magasabb,mint egy C Vectra, az azért nem kevés 1634mm vs. 1460mm,ott már tolni kell a levegőt
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
Én meg pont ezek miatt vagyok bajban,hogy az újkoráig ellenőrizhető,vezetett szervízkönyves,de 340e futott Astrámat vajon mennyiért tudnám eladni...
-
adorjant
senior tag
Én sem rég cseréltem,a szerelő azt mondta,hogy szerinte nem gyári,amit gyárinak vettem a Csergőből Eddig hibátlanul teszi a dolgát mindenesetre.
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz Freeman007 #58908 üzenetére
Munkába járáshoz csak a benzines szerintem,és hidd el,hogy az 1.4 is ugyanúgy tudja ennyi az olajat
Próbálj ki többet,és érezni fogod a különbésgeket,és hogy mi az a kompromissuzm,amit még ennyiért be tudsz vállalni.ZolikaDB: én még régebben próbáltam ilyen 1.3cdti-t,szerintem gyenge,nem tudom chippel jobb-e,vagy mennyivel egyáltalán,próbáld ki,az a biztos
-
adorjant
senior tag
Fényszórót akarok venni G Astrára, TYP vagy Depo a jobb/tartósabb,van valakinek tapasztalata? 200ft az árkülönbség a kettő között
-
adorjant
senior tag
Z16XE alapjárat 100-200at ingadozik,ha kedve tartja,percenként 2-3szor.
Azt hittem,fojtószelep miatt lesz,levettem,kitakarítottam,de ugyanolyan utána is. Kipróbáltam egy bontott fojtószeleppel,azzal is tök ugyanaz a jelenség.
Szerintetek merre induljak el,mi okozhat ilyet? Megnézem délután a gyertyákat,bár 30e km van bennük,gyújtótrafó 3 éves,gyári.
Légtömegmérő,esetleg vezérműtengely jeladó okozhat ilyen tüneteket? -
adorjant
senior tag
válasz lsebestyen #60623 üzenetére
Kombinált fogóval összenyomod,aztán lehúzhatod a csövet. Némelyik elég erős
-
adorjant
senior tag
válasz Doggy dog #60918 üzenetére
Vegyél egy patent 1.8 125 lovas benzines Zafira A-t,szervizeld le,a maradékból meg menjetek el a Balatonra vele
Ha fegyvert tartanának a fejemhez,hogy márpedig most dízelt kell vennem,akkor valamelyik 1.7-es lenne,méghozzá a gyengébbek közül,azokra kicsit kevesebb panaszt hallottam ismerősi körből...
-
adorjant
senior tag
válasz Doggy dog #60935 üzenetére
Benzines nagyvárosban 8-10l között,használatfüggő,országúton váltótól függően 6,5-7,5 között,pályán kicsivel 8 felett (130-140).
Az 1.6 alatt rövid váltó van,pályán elég hangos már,és hát tartaléka se nagyon van. az 1.8 kellemes, minden helyzetben jól autózható.
Alkatrészárak barátiak,sok egyezik a G Astrával.Dízeleknél van 1-1 sarkallatos pont,aminek a javítása elég fájdalmas, de biztosan van itt a topikban olyan ember,aki tud ezekről mesélni
Nekünk bő 5 éve van egy 2001es Zafira, kötelezőkön kívűl 1-2 futómű elem,és legutóbb a két lambdaszonda volt cserés,de jól bírja a városi használatot is (az 1.8-ban nincs EGR, így azzal és a tüneteivel sem kell szívni),utazni meg imádunk vele.
B Zafira egy kicsit halkabb, és ugye picit modernebbek a benzines motorjaik,viszont a legtöbb elég fapados, inkább a dízeleket vették meg újonnan extrával telepakolva. Én most nyitott szemmel járok, egy extrásabb benzinesbe átülnék,de 2 millióig nem láttam olyat,ami LEGALÁBB olyan állapotú lenne,mint az enyém... Elég elszomorító...
-
adorjant
senior tag
Szerintem ezen az autón nem is kell többet agyalnod
A hang a diffiből,sajna ilyen korú Opeleknél soknál tapasztaltam már, előbb-utóbb mindegyik szarráment
Ilyenkor mindig elgondolkodok, vajon akkor az én autóm mennyit ér,még a tankolások blokkjai is megvannak...És nem darál meg zörög semmi a technikában,cserébe lassan feleennyit ér,mint az ilyen lomok,mégis ez kell mindenkinek -
adorjant
senior tag
válasz Luck Dragon #61823 üzenetére
És simán el is jut a Mátrába.
Azért az 1.6-1.8 szívóknál fényévekkel jobb motor, a köbcenti egy szám,főleg turbóval, de dízeleknél is lehetne példát hozni,hogy a különböző gyártók 1.7-2.2 közötti motorjaik többnyire ugyanazt tudják.
Nem vagyok kisturbós benzines párti,de ezekbe a bódékba igenis sokkal jobb választás,mint a letűnt kor szívómotorjai. Egy C Vectrába még megfeleltek,de sajna az már a múlt... -
adorjant
senior tag
Srácok,létezik,hogy a lefalazott EGR alapjárati problémát okoz?
Egy ideje alapjárati gondokkal küszködik a Astrám,többnyire üzemmelegen nincs alapjárat,leesik 500 köré,aztán ad egy kis gázt,felugri,majd megint le,és sokszor annyira,hogy le is áll. Hidegindításkor is megesik hasonló Elkezdtem próbaképpen lehúzni a szenzorokat,beszívott levegő hőmérsékletre meg se rezzen ( ), ha a MAP szenzort lehúzom,akkor ritkán,de produkálja a hibát,viszont értelemszerűen többet fogyaszt. Ha lehúzom az EGR csatlakozóját,akkor minden probléma megszűnik...A csavar a dologban az,hogy mióta nálam van az Astra,azóta le van falazva (4 éve) Vagyis a szívóága zárt,a szelep nyitott,tehát üresen megy. Kipróbáltam normál üzemben az egr-t,össze-vissza rángat a motor,azt se tudja mi van Gondolom elszokott attól,hogy kipufogógázt is kell ennie
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
válasz Luck Dragon #62272 üzenetére
Szerelték a Z18XE-t is H Astrába,szóval ez simán lehetséges, mondjuk így képek alapján nem az év üzlete
-
adorjant
senior tag
válasz Petyyyyy #62761 üzenetére
Coupe/Sedan sötétített hátsó lámpák? Mert azokat én vettem meg
Korábban is szemeztem vele,de akkor drágának tartottam,és pár napja levitte az árát,le is csaptam
Jövő héten cserélem a fényszórókat is,mert a mostanival még egy szezont nem bírok ki éjszaka,nagyon le van már mattulva. -
adorjant
senior tag
válasz Petyyyyy #62764 üzenetére
Polírozni nem akarom,sokallom érte a pénzt,az utángyártottak egész olcsók,Bárdiban kedvezménnyel,sötétített Depo 9-10/db, és jobban is tetszik,mint a sima.
Gondolkodtam xenonban én is,de drága lenne,ha rendesen meg akarom csinálni,és a végén még kilopják,vagy ha netalán megtöröm,infarktust kapnék,az tuti
És akkor legyen már hátul is hozzá passzoló[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
Ha már kérdések,akkor beszállok én is kettővel
Úgy fest,kicsit el van dugulva a fűtőradiátorom,érdemes próbálkozni ezt kipucolni ecettel,vagy valami hűtőtisztító-löttyel,vagy egyből csere?
Valamint kiégett az egyik első izzóm,ami mindig felteszi a kérdést: most milyet? Eddig Megalight +90%-ot használtam,egy ideje beléptek a piacra a +120% izzók, illetve a Nightbreakerből is van hasonló,sőt Philipsből is láttam valami +130%-os fotonágyút,ezekről van valakinek hosszabb távú tapasztalata?
-
adorjant
senior tag
válasz Luck Dragon #63981 üzenetére
Classicból spórolták ki,előtte volt a benzineseken. Bontóból be lehet szerezni azokhoz is
-
adorjant
senior tag
válasz trassher #64062 üzenetére
VW konszern óráiról köztudott,hogy akkor is 90et mutat,amikor a valóságban nem annyi
Opelnél legalább látod,hogy él körülötted az autó
Én a Zafirában májusban cseréltem termosztátot,gyárira, a régi is hamar bemelegedett,csak az üzemi hőfokot nem tudta tartani.
Az Astrában meg olyan,mintha nagy lenne a tehetetlensége,vagy lassan szabályozna,nem is tudom. Picit lassabban melegszik,a ventit is később kapcsolja. -
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #64225 üzenetére
Marsonál cserélték a régi Opel Olympiás srácok. Azóta ha minden igaz,egyikük már nem ott dolgozik
Termosztát csere után minden jó Előtte is jó volt a fűtés is,csak nem melegedett fel teljesen üzemi hőfokra télen. Mondjuk gyárit vettem.
Az Astra fűtése kicsit gyenge,a fűtőradiátor lehet vízkövesedve/dugulva,mert magas fordulaton hallom ahogy szörcsög a drága Valamikor kimosom a rendszert,hátha még le lehet oldani róla a felesleget,és nem kell szétbombázni a műszerfalat,hogy kicseréljék...Astra készen van,ma rakom be az új izzókat is,aztán valamikor megmutatom a nagyközönségnek
-
adorjant
senior tag
Na akkor egy gyors beszámoló
Egy kis fiatalító kúrán esett át az Astra,fullra le volt mattulva a fényszóró,polírozásra nem akartam annyi pénzt kiadni,így picivel drágábban fekete hátterű Depora esett a választásom (és egyúttal hátra is megkapta a sötétített lámpatesteket). Továbbá az első lökhárítót is cseréltem egy újra,mert túlvolt már 1-2 utcai harcon,csúnyán lógott.
A fényező,aki csinálta,azt mondta,hogy az utángyártott fényszórók és lökhárító,illetve a merevítői ugyan összerakhatók voltak,de elsírta magát,mikor meglátta hogy áll Aztán szépen összerakott mindentÉs ha már fényszórócsere, beruháztam Night Breaker Laser izzókra is. Eddig Tungsram Megalight +90% izzókat használtam minden autómban,de ahhoz képest sokkal-sokkal erősebb,és picit fehérebb is a fénye. Sajnos a fényszóró kicsit felfelé világít (ez a gyári beállítása),ma délután viszem korrigálásra,mindenesetre a Depo szépen terít,meg is lepődtem.
Plusz a helyzetjelzőt is hozzá passzoló színűre cseréltem,itt Cool Blue-ra esett a választásom,igaz az árát sokalltam,de egyszer ki lehet bírni.Valamint megérkezett a Xiaomi Roidmi szivagyújtós adapter,hát srácok,baromi jó minőségű az FM-transmittere,igaz lötyög a szivargyújtóban,mint a sz@r,szóval ennek a megoldása lesz a következő projekt
Tudom ajánlani mindenkinek! -
adorjant
senior tag
-
adorjant
senior tag
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #64280 üzenetére
4km alatt üzemi hőfokon van (bár a km szám talán itt most nem feltétlenül lényeg,ha városon belül indulnék,akkor ez kevesebb lenne,de mivel külterületről indulok,ezért egyenletes tempóval haladok,olyankor nem melegszik olyan "hamar"),és bármikor bármeddig megtartja,egyedül -10-15 fok körül hűl talán menet közben pár fokot,de ez nem csoda
Egyébként mostanság azt figyeltem meg,hogy a shell nitrotól hamarabb melegszik,de majd még próbálgatom.Fényszórócsere problémamentes volt,állítómotor,stb minden passzolt. Még szép...
És akkor még két kép a Night Breaker Laserről:
[/ (L:/dl/upc/2016-10/12/138391_jyz2hfxv4xkbmpej_img_2306.jpg)(/L) L]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest