Hirdetés
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz 7Sony7 #45039 üzenetére
26e pengő,webshopokban meg lehet találni olcsóbban,de inkább támogatom a helyi embereket,na meg ismerős is,így meg pláne
Az igazat megvallva vannak kétségeim az ilyen "prémium" (de komolyan,manapság már egy fogpiszkálóra is rámondják...) akkuval kapcsolatban,pláne mivel ismerősi körben volt pár negatív példa,de ő nagyon ajánlotta,az olcsóbbakkal sem spóroltam volna sokat,így aztán kipróbálom,lesz ami lesz -
adorjant
senior tag
válasz DNReNTi #45478 üzenetére
Az 1.8 az egyik legproblémamentesebb Opel motor Változó vezérléses, érzésre nem mondanád 140 lóerősnek,de kellemesen megy,a mindennapos szituációkra,1-1 kinyomod a szemét előzésre megfelelő,szóval én ideális benzinmotornak mondanám Zafirába
Országúton 6,5-7 körül eljársz vele normális tempóban,pályán 8 litertől felfelé,120-130tól már kijön a ruhásszekrényhez hasonló légellenállás .
Városban 9-10 literrel érdemes számolni,legalábbis mifelénk ahol az indokoltnál kétszer-háromszor annyi lámpa van,mint kellene -
adorjant
senior tag
Hangszóró csere engem is érdekelne,de inkább az,hogy a gyári cd-s cucc mennyire tudja meghajtani ezeket a hangszórókat... Mindig elhatározom,hogy lecserélem egy bluetooth kihangosítós valamire,de amikor megyek vele este,és szép összhangban világít minden,akkor sajnálom
-
adorjant
senior tag
válasz BigBlackDog #45788 üzenetére
A kérdésedre a súly a válasz G Astra repül ezzel a motorral
-
adorjant
senior tag
válasz roberto211 #47855 üzenetére
Kerékagy+csapágy+abs jeladó egyben cserélhető,ennek megfelelően nem túl olcsó (20-30e körül/db),nem kell mindet cserélni,csak amelyik beteg. Ha valóban cserélték,lehet az abs vezérlő döglődik.
Esetleg nézzétek meg,hogy nem-e szakadt valami kábel.
1.8 alapvetően jó motor,ha rendszeresen karban volt tartva,nagyon sokat kibír.[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
331e km-el hol állok?
Zafira 252e,ő még kisfiúúúú[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
Astra G tempomathoz fék és kuplungkapcsolót hol keressem,lábtérből látszik,vagy le kell szedni a műszerfal alját?
-
adorjant
senior tag
Elkezdtem beépíteni a tempomatot a G-be,indexkart cseréltem,csatlakozót összedugtam,jövő héten megveszem a kuplung- és fékkapcsolót,mert az nincsen benne.
Engedélyezni csak Tech2-vel lehet,vagy Opcommal is? Esetleg Debrecenben tudtok olyan helyet,ahol tudják hogyan kell csinálni? Sajna van pár hely,ahová biztos nem viszem,hiába van Tech2 a műhelyükben... -
adorjant
senior tag
Nekem az Astrában Electric Power címkés Jász-akkum van,már harmadik éve teljesít szolgálatot,idén ősszel ellenőriztem a cellákat először,kb fél liter desztvízzel pótoltam a hiányzó mennyiséget,aztán ALDI-s okostöltővel kapott egy napot
Amikor vettem,3-4 ezerrel volt olcsóbb bármelyik másik típusnál,ezért esett erre a választásom,eddig nem bántam meg. Garancia meg ugyanannyi majdnem mindegyikre...Zafirában Exide Premium van,nyáron került bele,természetesen még nincs rá panasz
Egyébként érdemes ellenőrizni a töltést és a kábeleket,a Zafirán pl az akkusaru volt szar (melegedett,a kábel csatlakozása volt kontaktos),és emiatt csak 13,6-13,8 volt a töltésem,hiába volt meg a generátoron a teljes fesz,és így szépen láthatatlanul elfáradt az akku is.
-
adorjant
senior tag
Olvasom ezt a sok EGR lezárást,meg kifordítást,én anno olyan lezáró lemezt vettem,ahol csak a szívó oldal van vakolva,és a szelep szabadon tud mozogni, eddig nem volt rá panaszom,sárga lámpa se előtte se után nem volt soha.
-
adorjant
senior tag
Ma reggel az Astrán kaptam egy P1540 hibát,nem megy a szellőzés sem,és ahogy látom,a hűtőventilátor sem.
Találkozott már esetleg valaki ezzel? Ahogy olvasom,a hűtő modul hibáját jelezheti,de szeretnék tájékozódni,mielőtt levesznek pár ezressel -
adorjant
senior tag
válasz nickedez89 #54435 üzenetére
Én is pont így jártam az Astrámmal, engedélyeztem,de a kuplungkapcsolót mindig benyomva érzékeli,valamint a tempomat kar kikapcsológombját szintén. Elviszem majd Tech2-engedélyezésre,hátha az a baja...
-
adorjant
senior tag
válasz nickedez89 #54451 üzenetére
Opcom-motor menü alatt lehet élő adatokat nézni,és ott látszik többek között a kuplung-,fékkapcsoló,indexkar kapcsolóinak az állása is.
-
adorjant
senior tag
válasz nickedez89 #54713 üzenetére
Fékpedál kapcsoló 4 érintkezős? Mert olyan kell a tempomathoz. Kuplung kapcsolót ki tudod mérni multiméterrel,hogy működik-e.
Kíváncsi vagyok,hogy mi lesz a hiba,mert akkor lehet nekem is hasonló ok miatt nem működik -
adorjant
senior tag
válasz nickedez89 #54734 üzenetére
Nagyon nehéz
De opcommal,ha mind a két féklámpa kapcsoló sorban írja a státuszát,akkor 4 érintkezős lesz. -
adorjant
senior tag
Lambdaszondából milyen márkát érdemes nézni,a gyárin kívűl? Katalizátor utánit kellene cserélnem.
-
adorjant
senior tag
Tudom,hogy túl nagy szerepe nincs.
Jelenleg nekem is ebben a fázisban van,hogy nem állandóan,de már rendszeresen hibát dob.
Most megy majd nagyszervízre az autó,és akkor egyúttal kicseréltetném,szeretem ha minden rendben van.
Na meg jobb lesz majd egyszer az új tulajdonosának
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen