- Magisk
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
H Astra/Zafira/Vectra digitklímánál hogy lehet kideríteni,hogy a légterelők megfelelően működnek? Azaz le lehet-e buktatni a kókány javítást?
-
adorjant
senior tag
válasz KonzolKartel #25968 üzenetére
Ezt laikusként hogy veszem észre? Nem megy minden irányba a levegő? Vagy fura a hangja,amikor állítaná az irányt?
-
adorjant
senior tag
válasz zsambek #26253 üzenetére
Nem jelez mindig,ilyenkor egy takarítás sokat segít,de valamennyire normálisak a kis "rángatások".
Amit leírtál,komolyabb baj lesz. Első körben meg kell hajtani nem kímélve,mert az Ecotecnél előfordul,hogy beragadnak a szelepek,az is okozhat hasonló tüneteket. De akár trafóhiba, vagy valamilyen jeladó is szóba jöhet, ez esetben kapnád a csekkendzsint -
adorjant
senior tag
Digit klímánál,ha középen,és a szélvédőre nem megy levegő,mekkora a baj?
Tegnapmégjóvót...
Gondolom a motor,vagy valami rudazat ment szét,mert már nem hallom a hangját,amikor átkapcsolnám. -
-
adorjant
senior tag
válasz zolikaDB #26432 üzenetére
Hogyne lenne
Bár ilyenkor azért nem szeretem annyira
Most direkt lementem,végignyomkodtam mindent,nem nagyon hallom az állítómotorok hangját,néha van egy pici,de nem olyan,mint amihez eddig szoktam... Remélem nem kell szétkapni a műszerfalat.
Ellenben a belső levegő keringetés az hibátlanul operál,ez az első olyan Astrám,amiben jó -
adorjant
senior tag
válasz Spancer RE #26456 üzenetére
Ezt ismerem,de azért köszi!
Megnéztem a vezérlőpanelt,kábelek mozgatására,levesz-visszarak módszer nem segít...
Hőfokszabályzás,venti erőssége,klíma ki-be funkciók működnek,csak a légbefúvást nem tudom változtatni,szóval gyanítom a rudazatnál lesz valami. Ahogy látom,magam nemigen tudom szétszedni,ráadásul itt Debrecenben a kedvenc szervízem még nem javított ilyen hibát... Esetleg van valakinek tippje,hova vigyem,hogy ne kontár munkát végezzenek? -
adorjant
senior tag
válasz bambano #26464 üzenetére
Én a Szoboszlói útra,a Marso vizsgasorhoz szoktam vinni az autókat,ott korábbi Klasszosok dolgoznak,amit tudnak azt maximálisan precízen megcsinálják,amit nem,ahhoz inkább bele sem kezdenek.
És ha azt mondják, 16:00kor jöhetsz érte,akkor az készen is lesz.Talán még Posta János említhető,de nála ritkán fordulok meg,de vele sem volt még negatív tapasztalatom.
-
adorjant
senior tag
-
adorjant
senior tag
Na,akkor ne csak a kisebb motorokról beszéljünk,Opel Antara 2.4-ről van valakinek tapasztalata?
-
adorjant
senior tag
Astra G digitklíma vezérlő panelt keresek,nincs valakinek?
-
adorjant
senior tag
Na,sikerült megoldani a digitklíma-problémámat. Csak azért írom le,hátha egyszer valaki pont erre keres rá
Szóval,egy új kezelőpanel volt a megoldás. Az én autóm elé korai példány,a digitklímát tekintve,mert 2001/12 havi gyártás. Lehet a karácsonyi mámor miatt nem úgy szerelték össze
Nem volt egyszerű másik alkatrészt találni,a bontókban ritka, és sok eleve ugyanezzel a hibával rendelkezik (nem lehet állítani a levegő irányát,a kijelző hiába mutatja). A vicc,hogy egy tőlem kb 1km-re levő bontóba pont került egy ilyen autó.
Ránézésre totál ugyanaz,de szétszedve kiderül az újítás: a régi,tönkrement elektornikája 2db nyákból áll,és a nyomógombok vezetékelése is eltér, az új pedig 1db nyákból áll mindössze. Csak kicseréltem, és egyből működött. Vicces,de a cseredarab minőségi érzete sokkal gagyibb (elsősorban a nyomógombokra gondolok),ez elvileg egy 2003as autóé volt. Remélem mostmár kiszolgálja az autó élettartamát.A régi egy elektronikában dolgozó ismerőssel próbáltam javíttatni,aki korábban már sokszor kihúzott a sz@rból,de azt mondta,meglepően bonyolult szerkezet,ezért nem is tudott vele mit kezdeni.
-
adorjant
senior tag
válasz gzbotii #26864 üzenetére
A dízel fenntartása nincs arányban az autó árával, pl a vezérlés elég drága az Isuzu motorokhoz.
Na meg szerintem jó állapotút is eleve nehéz találni belőle. Az 1.4 90 lovassal is ez lesz a baj szerintem,az már bőven boyracer kategória
Illetve a rozsdásodás a legnagyobb gondja,főleg az osztrák import példányok. -
adorjant
senior tag
Én ma vettem nyárigumit,szerencsére jóval egyszerűbb dolgom volt: megrendel,átvesz,fizet 195/65 R15
Dunlop Bluresponse, kíváncsi vagyok milyen lesz. Sok helyen csak "érkezőben" van (ez ugye itthon kb bármit jelenthet...), Startgumit felhívtam,mondták,hogy akár válogathatok is
Meglepően puha, mintha téligumi lenne. Na de majd élesben kiderül. Júniusban,miután vége a télnek -
adorjant
senior tag
Szerintem egyértelműen 2.0T.
A 3.0 dízel szimpatikus,de milyen orrnehéz lehet szegény...Na meg lassabban melegszik be,büdös,stb -
adorjant
senior tag
Hogy ma se maradjunk Signum nélkül
Ezzel a buta kormánnyal nem tudok megbarátkozni továbbra sem, de ennél úgysem az a lényeg
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
Nem cserélek még pár évig autót,csak látom,hogy mostanában gyakori vendég itt a Signum Ismerős osztotta facebookon.
Amúgy nézegettem 2.4 és 3.2 Captivát-Antarát korábban, egyformán fogyaszt a két motor, persze a 3.2 kivitelekre hamar lecsapnak, és a fentiek tükrében inkább én is olyanba ülnék. Ha majd szétesik a Zafira -
adorjant
senior tag
-
adorjant
senior tag
válasz diablo1984 #27458 üzenetére
Mert szeretne autózni,és nem csak A-B viszonylatban túlélni a menetidőt
Persze bután mutat a gáz, de sajnos ez nem egy ideális világ,ahol mindenki v8-at padlózva jár munkába[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
Zafira A-ban csak felkapcsolt világításnál működik,és nem folyamatosan,hanem néhány másodpercenként küldi az áldást a fényszórókra,ha sokáig húzom a kart. Amúgy 1-nél is alapos munkát végez,és valóban hamar elfogy a folyadék a tartályból, 4,5 literes egyébként.
Ez az első fényszórómosós autóm, én nagyon szeretem,nem gondoltam volna,hogy hasznosnak fogom gondolni valaha is[ Szerkesztve ]
-
adorjant
senior tag
Nekem is GM 5w-30 megy évek óta, Z-s motorba.
-
adorjant
senior tag
Úgyis le akartad fényezni,nem?
Remélem mindenki jól van,biztos nem volt kellemes... Milyen volt az életfilmed? -
adorjant
senior tag
válasz adidas4death #28098 üzenetére
Olajszűrőből mindenképpen gyári,többinél szerintem megfelelő lehet egy olcsóbb is.
Motorolajból mindenki másra esküszik,én jópár éve nem nézek a Magnatecre,szerintem nem olyan minőségű,mint régen volt. -
adorjant
senior tag
válasz adidas4death #28101 üzenetére
Nem tudom annál a motornál,vagy magánál a Vectránál milyen csereperiódusok vannak,én minden második olajcserénél szoktam cserélni, nem egy nagy összeg amúgy. G astrához valami 1000-1500ft egy utángyártott.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen