- Yettel topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Oppo Reno5 Z – fiatal még az idő
- Magyarított Android alkalmazások
- Akár három Z Fold6 is érkezhet idén
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
ph A 135,58 dolláros záró árral a cég elérte a 3335 milliárd dolláros kapitalizációt, átvéve a vezetést a Microsofttól.
-
Így néz ki a OnePlus Nord CE 4 Lite
ma Szerkesztőségi véleményünk szerint a Sony mobilokat idézi meg a forma az egyenes kerettel és a sarokba tolt kamerával.
-
Megjelenési dátumot kapott a Throne and Liberty nyugati kiadása
gp Az MMO játék szeptembertől lesz nálunk játszható PC-n, PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomyoy
senior tag
válasz Jim Tonic #10711 üzenetére
de de... azért van, hogy az egyenirányító híd tönkremegy a generátorban és csere. pl nem rég cseréltünk egy mantában generátort, mert szétment az egyenirányítás és nem megfelelő egyenáram ment rá az ecura, 16V felett járt és ki is nyirta....
ma figyelgettem a kocsit alapjáraton, és rendesen üt 1-2 kettőt a kormány meg az ülés is, hátramentem és láttam a kipufogón, hogy nagyon nem fasza ...puffan jó párszor...valószínűleg a nem megfelelően működő injektortól van...vagy gyertya...
nyiknyiknyiknyik
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #10763 üzenetére
Nem csak a régiek voltak azok, hanem az újak is. Sőt, egyenesen a szemétre való az összes, mert többnyire méd in turkáj, azaz fos török. Messzire kerülni kell a Bosch alkatrészeket (már az ablaktörlőik sem olyanok, mint régen), egyedül a lambda szondából vettem azt, mert az a gyári, minden másból másik németet...
Tomyoy: Az extrém helyzeteket leszámítva hogy lehet az, hogy van szikra, de nem megy a henger, amikor központi befecskendezés van Én azért a helyedben még mindig a gyújtásra gyanakodnék...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tomyoy
senior tag
válasz Jim Tonic #10790 üzenetére
azért "bizom" benne hogy a hidrotőke lett szar....és nem nyit a szívó szelep. holnap lekerül a szelepfedél, hátha látok valamit, jobban most nemtudom megbontani, mert nem álok úgy, hogy megbirjam venni az új tömítéseket, szinte mindenhova-mert nagyon rossz állapotban vannak, HF csavarokat és ha hidrotőke a rosz akkor azokat.....
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
válasz Jim Tonic #10792 üzenetére
8v
Fero02: síkoltatással kapcsolatban 50-50%, hogy van e szükség rá, elég sok véleményt olvastam ide-oda....szerintem ha értelmesen van levéve akkor, nem szükségszerű.
Atesz: nem a 8v nél van az hogy a hidrotőkét a hf leszedése nélkül lehet cserélni? csak mókás...
TasiA: kösz az infot, ha nagy a baj akkor, hf felújítás, nincs mese. 15 körül már dobálják a c16nz-ket...annyiból meg kicserélem az összes tőkét, szelepeket betudom csiszolni, stb...de majd ha megtudom mi a gyikja van
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
csaresz002
aktív tag
-
k.
őstag
válasz Jim Tonic #10813 üzenetére
Az opelt nekünk egyszer húzták meg-a 2 karambolon kivül- de hála égnek egy sima polírozás eltüntette.
Anyu vw polóját viszont egy @@@@ emberke kulcsal meghuzta-jobb első ajtó- ami nemhiszem hogy lejön polirral-még nem vittük el-. Hát volt nagy öröm mondhatom, néha komolyan nem értem az embereket. Ha nekem autom lesz-3 éven belül szeretnék(17 vagyok) akkor biztos hogy irtózatosan fogok rá vigyázni, hiszen már mot azon próbálkozom hogy munkát találjak rá és egy igazán fasza kis autom lehessen(mondjuk C vectra). Ha azt valaki összetöri, meghuzza, ráköp akkor tuti hogy felhivom Chuck Norrist..... -
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #10834 üzenetére
Jah, vicces lenne körbe. Vissza csak trükkel lehet tekerni (fúrni kell a tengelyt stb). Viszont lehet, hogy áttesszük az egészet, ahogy javasoltad, ha van ilyen lehetőség...még nem kaptam szét. Remélem oda van húzva a szál az ECU-ból, mert ha nem, akkor azzal is játszani kell -- még, hogy tudom az órán hova kell kötni, az ECU kapcsolási rajz pedig megvan már...
Thx az ötletet
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #10837 üzenetére
Nem...át kéne állítani 207 ezerről 119 ezerre A vezetéket csak akkor fogom keresni, ha nincs behúzva....ez hétvégén kiderül. Nem egy nagy móka...esetleg azt kell kiderítenem, hogy az ECU hányas lábán jön ki a jel....
Dokar: igen, és nem Ugyanazt a számút vettem, amilyen eddig volt, tehát csalni nem fog sebességben (akkor csalna, ha a másikat vettem volna). A hűtővízről hallottam én is már valamit, de nem minden esetben van ez. De vajon az miért van egyáltalán? Abból nincs kétféle jeladó. De ez is ki fog derülni, remélem nem így lesz...akitől vettem annak nem csalt.
TasiA: igen, csak azt hiszem itt már nem olyan egyszerű.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
csaresz002
aktív tag
válasz Jim Tonic #10861 üzenetére
lehet hogy csak kontakt hiba....
egy kérdés: ami a kormányba van vezeték légzsákot és dudát viszi át a kormány mögé, vmi műanyag szerűség....azt lehet cserélni szerintetek? bele megy a kormány hátuljába.pontosan nem tom mi a neve,de eltört és nincs se légzsákom se dudám
kép××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
wwhy
veterán
válasz Jim Tonic #10875 üzenetére
benzinszűrő ki lett cserélve, a régit meg kidobtam, gondolom úgysem jó már semmire.
A neten olvasgatva én fordítva láttam, hogy a benzinbe dízel a kevésbé ártalmas (porlasztócsúcsok, nagynyomású szivattyú) (állást nem foglalok, nem értek hozzá); majd kiverem a rokonból, hogy mi volt, szerintem kannás bor esete forog fenn, csak hát vmiért elnézték.Corsa C Twinport, 2006, 12XEP
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
wwhy
veterán
válasz Jim Tonic #10886 üzenetére
akkor csak szerencsés vagyok; tank leereszt és csak a benzinszűrőt cserélték, és kopp-kopp minden a régi. Összesen 1,8km-t mentem azzal a benzinne, ami még tankban volt, aztán "lefulladt". Holnap reggel lesz a műszaki, beszéltem az Opel szervizzel, ahol tegnap voltam, azt mondták emiatt 100%, h nem lehet baj a "zöldkártya" résszel; tisztítás után jártam már 35km-t. Tényleg nem vitáznék, de a neten több helyen azt írják, h a dízelbe benzin sokkal gázabb, mint fordítva.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
meroly
veterán
válasz Jim Tonic #10898 üzenetére
Ja nem pont erre gondoltam, mert a km sztem is sok.
Az hogy jó autó, mit takar? Ezt mindegyikre rá lehetne mondani
Harmatos alatt azt érted, hogy nem megy, csak olyan nagypapásan? Nagyon észrevenni mondjuk egy clio után ezt? Mivel diesel, azért én sem hajtottam, de ment rendesen.
Mennyit eszik kb az 1,4-es és mennyit az 1,6-os?Impossible is nothing
-
Calogero
addikt
válasz Jim Tonic #10900 üzenetére
Van 1.4 kombi is, de úgy látszik tanultak a hibájukból, a TwinTopnál és a Sedánnál már 1.6 a legkisebb választható benzines motor.
Nekem 5 ajtós 1.4 van, elmegy ez is mindenhova, de csak úgy öregurasan.
1.6 jobb választás fogyasztásuk kb ugyanaz.
meroly: mennyit szánsz autóra?
2007 modelévnél II. negyedév ( facelift után) a 1.6 115 LE-s lett, az még jobb választás lenne kombiba.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #10916 üzenetére
Ma néztem, 98-as irmscher rugó van az enyémben tüv felirat, pecsét meg minden más + a lengéscsillapító is irmscher persze eddig is tudtam csak az évjáratát nem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #10918 üzenetére
Nem rossz ár de ez nem csak rugó?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
#TOTTI
őstag
válasz Jim Tonic #10914 üzenetére
Én nem kereskedni akarok a H Astraval.. Nekem a GTC még mindíg tetszik.. 3 millióért új autónak tökéletes lenne. A másik dolog hogy venni nem vennék újat. De a használt árát le fogja vinni rendesen.
Pl. az én GTC-met ha össze tettem a konfigurátorban. több mint 8 millára jött ki újan. De a kereskedésben ellehetett hozni 6.5ért.. Gondolom a 3 millából ekkora kedvezmény nem jár már.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz Jim Tonic #10921 üzenetére
Lengéscsillapító milyen lesz?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #10918 üzenetére
Ez csak rugó, mire ide elhozzák, ugyanannyiba fog kerülni, mintha megvetted volna itthon. Ha ajánlhatom, rugóból inkább KW-t vegyetek. Az a legjobb.
Más:
Tegnap KrenAtesszel betettük a fordulatszámmérős műszert, sőt, még az óraállást is be tudtuk állítani a régi óráméra (sőt, még 1 km-t rá is tekertünk pluszba). Amúgy rohadt egyszerű volt, 4 torx csavar tartotta azt az óraegységet. Kivettük, a fogaskerekeket tartó tengelyt simán ki lehetett ütni a helyéről (tehát semmit nem kell fúrni, törni stb, csak kitolni a végét). Kijöttek a fogaskerekek, betekertük az értékeket és egyesével húztuk rá a tengelyre a fogaskerekeket, visszacsavaroztuk és kész.
A végeredmény: [link]
[ Módosította: #65675776 ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Jim Tonic #10928 üzenetére
Én németből rendelgettem ebay-en...a Remus és az EBC fék is onnan jött. Mindkettő megérte, de most már az EBC-t is lehet itthon kapni és nem éri meg sz*pni a rendeléssel, de a Remust itthon még mindig pofátlanul drágán adják.
Bilstein és Eibach is jó, csak azok már tényleg arany árban mennek többnyire...KW meg alapból jó és elviselhető az ára is. Azt hallottam, hogy Kadettba és Corsába is a KW a jó, ha csak rugót kell venni...
Dokar: Úgy tűnik nem csal az óra, sőt! Pontosabb lett. Nem dülöngél a benzinszint jelző minden kanyarban és a vízhőfok is ott áll, ahol kell -- a másik rosszul mért, pedig cseréltünk gombát. A sebesség is jó....lehet, hogy szerencsém volt?
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tomyoy
senior tag
válasz Jim Tonic #10978 üzenetére
Nem.... az árok nézd meg jobban
egyébként teljesen normálisan mentem, csak elég szar az árok ott, belóg a bejáróra, bár most sikerült elég szépen átmenni a szomszédhoz, meg ott ált nálunk egy tranzit szerelni,azt is kerülni kellett, kihúzott 1 perc alatt, nem volt vészes, 1 karcolás sem lett rajta
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
Daywalker
addikt
-
csaresz002
aktív tag
válasz Jim Tonic #11018 üzenetére
nem összeesett,hanem szétverte a kasztni....amikor cseréltem a rezgéscsillapítot a katalizátor előtt,valahogy pont ugy hegesztette vissza a szerelő,hogy a katalizátor pereme fél/1centivel a kasztni alá került...nagyobb gázadáskor meg kanyarodáskor pedig belevert a kasztniba....... egy darabig csörgött,aztán abba hagyta.most megint.de rohadt idegesítő
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
csaresz002
aktív tag