- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
a signum békésebbre, kényelmesebbre, utazósabbra van hangolva.
a gts vectra meg sportosabb, keményebb, haladósabb.a népítéletben leírtam, hogy mi a fő különbség.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Findzs #23649 üzenetére
A következő autó ugyanez szerintem egyértelmű.
Az pedig, hogy megérte-e a pénzét, olvasófüggő. Ha neked az autó A-ból B-be visz és a fogadhoz vered a garast, meg sikítófrászt kapsz attól, hogy a kúton kicsöppen három csepp a pisztolyból, ehhez képest a Keleti pályaudvartól az Erzsébet hídig érsz, mire felgyorsulsz 50-re, akkor ez nem a te autód.Ha meg teszel rá magasról, hogy magasabb a helyi adója, a biztosítása, a szervize, mint egy átlagos autónak, és neked az számít, hogy elfér-e kiló ötvennel abban a kanyarban, ahol 80-as tábla van és a bőrnyakú sofőrök se mernek 100-zal menni, meg az számít, hogy a lámpa lifo-e, akkor ez a te autód. Ez egy kiváló sleeper car, de akárhogy erőlködsz, akkor is másfélszer annyi gyertya kell bele, mint egy 1.6-os g astrába, akkor is kétszer annyi vezérműtengely van benne, stb. stb. stb.
Az tény, hogy az üzemeltetési költségei nagyon messze vannak attól, amit az átlag ember hisz, a fogyasztása is. De ettől ez még nem spór-autó, pláne nem spór autó akkor, ha a jobb lábad is nehéz.
szerk: a denaturált szeszt itasd meg azzal, aki ezt javasolta, a benzinben mindig benne van mindenféle szükséges adalék.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
oké, megnéztem az általad mellékelt képet, 60 centiről egy 24 collos dell monitoron böszme nagy felbontásban, és jól látom, hogy mi micsoda. csak az eddigi tapasztalataim szerint az utakon nem ips paneles dell monitorok vannak felcsavarozva, hanem lámpák, és nem 60 centiről nézem, hanem esetenként százméterekről. a lámpák körül gyakran van fekete kerek, én gyakran járok éjjel, stb.
az enyémben is zöld sávos üveg volt, míg szét nem repedt. akkor lehetett választani, hogy zöld vagy színtelen, sáv nélküli üveg, színtelent rakattam bele.
de szakítsuk itt félbe a vitát, nekem teljesen mindegy, mit rakattok az autótokba, az is mindegy, hogy gyerekszobát korábban nélkülözők milyen alpári véleményt fogalmaznak meg, lepereg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
mielőtt tölteni kezdenéd, megnézed a kis ablakban látható trutyi színét, ha nem zöld, akkor már vége van az akksinak. régebben a kapacitás 10%-ával töltötték 16 órán át, most egyrészt nem tudom, másrészt töltőtől függ. Ha intelligens töltőd van, a töltési periódus végén csepptöltésre kapcsol, azt úgy is hagyhatod sokáig.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
bedöglött a régi telefonom, lesz helyette új. ilyenkor hogy érdemes a kihangosítást megoldani: vegyek valami felszerelhető kihangosítót vagy dobjam ki egyben a gyári fejet és rakassak be valamit, ami kezeli? a gyári fej buta, mint a föld, se mp3, se usb, ha a kihangosítás "melléktermékeként" ez is javulna, nem bánnám. c1-es vectra. kösz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #23932 üzenetére
ha rámgyűrődött, akkor már nyugodtan betörhetik az ablakot és kinyithatják a zárat, az már nem oszt-nem szoroz a kaszkónál. egyébként is, ha rámgyűrődött, akkor esélyes, hogy nem kilinccsel nyitják az ajtót, hanem erővágóval.
viszont pesten meg egy-két nagyvárosban létszükséglet, hogy magadra zárd az autót. ha automatikusan megteszi, kicsit jobb, mintha kézzel kell.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #23934 üzenetére
szerencsére tűzoltók segítségére még nem volt szükségem. ezzel szemben több ember is jól járt azzal, hogy be van zárva az ajtóm, mert ha nem lett volna, és sikerül feltépniük, aminek következtében kiszállok, az 8 napon túl gyógyult volna.
arra azért kíváncsi lennék, hogy mennyire gyakoriak az olyan roncsolódások, amikor a zárat még elvileg ki tudnák nyitni kézzel, és az ajtó is nyílik... szerintem ha olyan szinten roncsolódott a kasztni, hogy egy ilyen apróság lényegesen más eljárásmód felé tereli a mentést, akkor ott már teljesen mindegy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23938 üzenetére
amikor én rakattam, az volt az egyik eszme, hogy ne látszódjon belőle semmi. ezért az egyik cucc egy közelítő kártyás rablásgátló lett.
arra számíts, hogyha digitális az autód, akkor abba akármit nem heftölnek bele a sarki elektronpásztorok
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz tomyoy #24197 üzenetére
az enyémben is recseg-ropog a toronycsapágy. ha neked van igazad, akkor azért ment szét, mert valami más is szétment már, és akkor az nekem annyiba fog kerülni, hogy a pénztárcám sírva menekül...
mikor a múltkor talpas csapszeg szilentje miatt cseréltek lengőkart, 90 rugó. Egy hátsó teleszkóp 89 rugó volt, ebből azt a következtetést vonom le, hogy az első se lesz kevesebb, stb. stb.(#24199) KonzolKartel: arra gondoltam, hogy költséges *lesz* nekem a művelet
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz F_Gergely #25903 üzenetére
nem írtad, hogy dízel vagy rendes
ha az 1-est nem veszi, az lehet a szinkrongyűrű hibája (nem tudom, ebben már szinkronizált-e az 1-es) meg lehet az is, hogy nem emel ki teljesen a kuplung és ezért mindig forog kicsit a váltó tengelye.
én nem csináltatnék kulcsot hozzá, hanem cserélném az egész zárat, nehogy valakinél ott legyen a másik kulcs... és mindenképpen szereltetnék bele valami elektromos meglepetést a tolvajok számára, pl. közelítőkártyás indításgátlót.
egy átlagosan normális autó akár ötödikben is elindul simán, csak érteni kell hozzá.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Gorbesz #25941 üzenetére
a totálkárosok szerint az a fajta tisztító, amit hab formájában bele kell nyomni a szellőzőrácsokba, nem jó, mert szétmarja a csatornákat.
szerintük az a jó, amit bezárt autóban kinyomva, belső keringtetésen járatva kell alkalmazni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
nagyon.
"szerinte hibátlan": nem hibátlan, hanem megfelel a gyári előírásoknak.a probléma megoldására a gyár a túlfújást javasolja, ez kismértékben segít. vagy inkább semennyire sem.
egy megoldás van: sűrűn cserélni kell az első és a hátsó párt, egy szezonban minimum egyszer, de inkább kétszer, ha sokat mész. ez alatt azt értem, hogy amikor leszeded a télit és felrakod a nyárit, akkor cserélsz, meg még további egy vagy két alkalommal.érdekes módon a télinek nem zabálja le a peremét, csak a nyárinak és azokból is csak a jobb minőségűekét.
a túlfújásból meg az a probléma szokott keletkezni, hogy mindig veszekedni kell a gumisnál, mire felfogják végre, hogy a kettő vagy a kettőkettő kevés. volt, amelyiknek meg kellett mutatni a tanksapka fedelében a táblázatot és akkor se hitte el, olyankor kicsit kiabálni kell. Én 3-3.1-et szoktam az elejébe fújni/fújatni és 2.9-3 között hátulra. gyakran leteherautózzák ezért az autót
szerk: nekem minden gyári az autón
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26017 üzenetére
ezen dühöngök évek óta, gyakorlatilag mióta megvan a veki, hogy a sok okostojás mindig jön ezzel a szerintemmel. gumiszerelők is.
a guminyomás nem szerintemen alapszik, hanem kinyitjuk szépen a tankbetöltő fedelét és megtekintjük az odaragasztott táblázaton a gyári előírást. Az nálam üres autónál 2.8/2.8. kibicek pedig nem ugatnak bele, mert rettenetesen unom. mindig többet fújatok bele 5-10%-kal, ami százalékosan nem sok, mert mindig minden kerék engedi valamennyire a levegőt. Ha a 2.8-as gumi kap még +10%-ot a gyári előíráshoz képest, akkor 3.1 lesz belőle. és teszek rá magasról, hogy ki "szerint".
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
havi 8-10k-nál lehet, egy hónapot sem érdemes várni a cserével.
nekem az eleje lekoptatja a fűrészfogat, úgyhogy ha gyakran cserélném, nem lenne túl zajos.
a good year vector meglehetősen rossz értékelést kapott az adac gumitesztjén, én levenném róla, ha lehet.
nekem 8 ezrenként belemegy egy doboz olaj, nem tudsz vele mit kezdeni, el kell viselni. mondjuk én mostanában keveset autózom, évi időszaki szerviz van, meg egyszer egy évben felöntöm olajjal és kész.szervizben is azt kezdték játszani, hogy nem töltik maximumra az olajszintet, merthogy az valami bajt okoz, és nem szabad. ami természetesen marhaság, nincs nyomás alatt az olajkarter, tehát nem tud semmi gondot okozni. így először fél liter olajat zabál le, akkor beleöntök ez egész dobozzal, és azzal már elmegy következő szervizig.
majd ha raksz alá rendes gumit, rájössz, hogy kanyarodik én is így jártam vele, egész jól ment az autó azzal a gumival, amivel vettem, majd következő nyárra kapott pirelli pzero nero-t. akkor rá kellett jönnöm, hogy a gyorsulásról és lassulásról alkotott fogalmaim tévesek
(#26018) Jim Tonic: elképzelésem sincs, hogy a télit miért nem eszi... mondjuk a téli nekem forgásirányos szokott lenni, a nyári meg külső-belső oldalas.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26030 üzenetére
először is te max. a te könyvedben tudod megnézni, nem az enyémben, pláne nem az adott autó konkrét táblázatát, ami a kasztniba van ragasztva.
másodszor alapból hajíts ki minden olyan véleményt, ami szerint hátra nagyobb nyomás kell, mint előre. 940 kiló az első tengely terhelése, 620 a hátsóé, menetkészen. Következésképp lehetetlen, hogy értelmes keréknyomás javaslat legyen, ahol hátra nagyobb nyomás kell, nem fullra pakolva.tekintve, hogy a kibicek véleménye azt sugallja, hogy nem tudok olvasni vagy matematikai alapműveleteket elvégezni, ezt személyes sértésnek veszem.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26033 üzenetére
nem kombim van, c1-es gts-em van.
valóban nem csinálnak mindegyikhez külön könyvet, de a könyvekben külön táblázat van a gumiméret, a váltó, a kivitel szerint és a motor mérete szerint, motorkód alapján. tehát az sem igaz, hogy 2.4 mindig és pont.
bocs, de annak tartalak, ha többszöri figyelmeztetésre sem akarod elfogadni, hogy a guminyomást az aktuális példány kasztnijára ragasztott táblázat dönti el, minden más csak pletyka.
a tank a hátsó tengely előtt van, kevesebb, mint hatvan liter, az 0.7-es sűrűséggel számolva nincs fél mázsa sem. ezt akár ahhoz is viszonyíthatod, hogy én 1.3 mázsa vagyok, ehhez képest a benzin kb. semmi.
az igaz, hogy hátra sokat lehet pakolni, ezért is adnak meg a táblázatban több terhelésre adatot. én a kevés személy, alacsony terhelést szoktam nézni, mert ritkán ül benne a család, a kiskutya meg a komód.
"adsz nekem(és a gyárnak) igazat": a gyárnak igazat adok, neked nem. és remélem nem azon megy a vita, hogy 0.2-0.3 barral túl szoktam fújni a gyári ajánláshoz képest a gumikat, mert úgyis ereszt mindegyik.
A gumikat alapvetően nem nyomásra tervezik, bár a számítási folyamat vége tényleg nyomás. A gumikat sebesség és terhelés indexre tervezik, a terhelés-index megmondja, hogy a gumi hány kiló tömeget képes elviselni. a tömegből, a szélességből és a gyártó által ideálisnak tekintett keresztmetszetből kijön az elvárt guminyomás. Tehát ha az autómba beleraknak egy klímát, változni fog a gyári előírás.
Te tudod, hogy mi van az én autómban? nem hiszem. következésképp az erőlködésed az irreleváns számokkal pletyka kategória.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26033 üzenetére
erőltetném még azt is, hogy írtam, mennyi a tengelyterhelése az autónak.
ez nem gépkönyv meg nem álmodozás, hanem konkrétan megmértem. tehát nem pletyka.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26043 üzenetére
"valszeg az van a könyvemben is, mint a tanksapkádban": biztosan nem, mivel a könyvben többféle modellvariációra van adat, a betöltő nyíláson meg egyre.
"meg mit jelent a maximum+0,3 bar neked?": mi lenne, ha elolvasnád, amire reflektálsz? vagy megpróbálnád megérteni? ez utóbbi jól láthatóan nem sikerült eddig.
"de azt leírni, hogy 3,2bar egy személyautónál normális szerintem baromság! ": helyes, akkor ne írd le többet, én sem írtam ilyet. vagy mutasd meg, hogy hol, de ne félreértelmezés legyen.
"ha te okosabb vagy mint a gyár, akkor hajrá, csak keményen!": ezt a mondatodat mire alapozod? mondd már meg, hogy hol írtam bármi olyat, ami alapján ezt megalapozottan leírhatod?
mozog bennem egy félelem, hogy a válaszod megint funkcionális analfabétizmuson fog alapulni, de próbáljuk meg, hátha meglepetést okozol.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26050 üzenetére
pedig most már ideje lenne virítani, hogy hol mondtam azokat, amiket hittél rólam, mert engem is érdekel.
"segíteni akartam, de rajtad nem lehet": kinyitom a betöltő fedelét, megnézem a táblázatot, hozzáadok 10%-kot és ennyire fújatom. Milyen további segítségre van szükségem szerinted? ez az algoritmus milyen lényeges elemben tér el a gyári előírástól?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26054 üzenetére
próbáld meg megemészteni az infót, hogy a tankbetöltő fedelébe ragasztott gyári előírás szerint fújatom a gumikat.
igen, az a gumis, meg mindenki más is, aki megnézi a gyárilag előírt értéket a tankbetöltő fedelén levő táblázatban, és utána csakazértse annyit fúj a kerékbe, az mind hülye. plusz, aki ugyanezen órákhosszat képes vitatkozni is.
mégegyszer: nem én találtam ki, hogy mennyire kell fújni. nem találgatok. az ökölszabály az, hogy megnézed a matricát és annyit. azért ragasztja bele a gyártó a matricát, mert azt akarja, hogy aszerint fújd. én aszerint fújatom.
mondd már meg végre, hogy mi a baj ezzel az eljárással? de ne általánosságokat mondj, meg ne azt mondd, hogy a gumis mind hülye szerintem, a gumisok elsöprő többsége nem látott még ilyen autót, a debreceni opel márkaszervizek közül egynek volt hozzá szerszáma, a többinek nem, és most, hogy az a szerviz tönkrement, már egynek sem. ritka autó, a gumis honnan is tudhatná, hogy nem annyit kell fújni bele, mint egy gyalog vectrába? nem tudja. a gond az, hogy amikor megmondom neki, akkor se hiszi el. utána megmutatom neki a gyári táblázatot, azt se hiszi el. ekkor kerül be a "harmadik szomszédja is idióta" skatulyába.
tehát várom tőled a magyarázatot, hogy az a módszer, hogy kinyitom a tankbetöltő fedelét és megnézem a táblázatot, miért nem jó.
egy kisebb, mellékes szálban elbeszélgethetünk arról, hogy az, hogy én még 0.2-0.3-mal többet nyomatok bele, arra hivatkozással, hogy úgyis enged, okoz-e komoly problémát szerinted. de ezt szigorúan a fő vitától elválasztva. tehát itt nem arról van szó, hogy 2.0-t kellene gyárilag, én meg 3.1-et tolok bele, hanem arról, hogy 2.8-at kellene bele gyárilag, és 2.9-et vagy 3.0-t tolok bele hátra.
egyébként mindegyik ereszt, nem arról van szó, hogy két nap alatt, hanem arról, hogy átlag 6 hónapot van fenn a kerék és ennyi idő alatt egy-két tizedet mindegyik ereszt. Egyébként Michelin Primacy HP volt fent, hogy mi lesz, nem tudom, mert ez kukázva lett.
Szerk: egyébként jól mutatja a vita szintjét, hogy nem kérdezted meg, hogy dízel, benzines, kézi, automata, motorméret, stb. mert ezek alapján a kézikönyvben más-más értékek vannak. először írtad, hogy gts, utána lekombiztad. gts-ből nem volt kombi, csak 5 ajtós, semmilyen más kivitelben nem árulták. fogalmad sincs, hogy a kézikönyv melyik oldalán melyik táblázat melyik sorát kellene idézned.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #26056 üzenetére
16-os kerékkel, matchbox motorokkal annyi.
ráadásul sok minden mástól is függ, mert nekem elektronikusan a vauxhall vectra gépkönyve van meg, és az is más adatokat ír, mint amit emlegetett. automata váltó esetén 0.1-gyel magasabb nyomást ír elő. mindezt kis terheltség esetén.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26057 üzenetére
figyi, ha már így látatlanban tudod, hogy milyen futómű van az autó alatt, és azt is tudod látatlanban, hogy az milyen extrákat tud vagy nem tud, meg tudod mondani, hogy most a hibatárolóban milyen elektronikai hiba van és azt hogy lehet a legolcsóbban javítani?
csak gondoltam, ha már úgyis tudsz mindent 20 kilométerről, hátha ezt is, de ha még ráteszed a kezed a tv képernyőjére, hogy küldj egy kis energiát és ettől megjavul a kocsi, azért még fizetnék is!
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz diablo1984 #26064 üzenetére
"amúgy te tudod, hogy melyik gts a vita tárgya?": nekem nagyon úgy tűnik a #26063-os válasza alapján, hogy ő tudja...
"nem telepata vagyok,": ahhoz képest elég sok mindent feltételeztél tévesen az autómról. például az extra méretű versenyfék, az extra futómű tulajdonság vagy nem? én láttam egymás mellett gumiszerelőnél a vectrámat meg egy gyalog 1.8-ast és tudom, hogy az enyémben sokkal, de nagyon sokkal nagyobb fékek vannak. ez akkor most extra futómű tulajdonság vagy nem? mert szerinted nem, szerintem meg az.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz F_Gergely #26081 üzenetére
nem javasolt nagyobb felni télire, és sokan nem javasolnak alu felnit sem télire (mert az igazi télen könnyebben ragad bele sok hó, ami elhúzza a centírozást).
viszont ha ilyen típusú teleket rendszeresítenek nekünk az égiek, mint ami eddig volt idén, akkor meg tökmindegy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz _seth_ #26088 üzenetére
amikor a felniket grammokkal centírozzák, akkor pont elég tud beleragadni ahhoz, hogy üssön és rezonáljon a kerék. és felhívnám a figyelmet a megfogalmazásra: "*sokan* nem javasolják". egyébként elvileg a sár is szétvághatja ideiglenesen a centírozást.
"a sós hólé a felületét marja a felninek,": ha az a könnyűfém valóban alumínium, akkor azt pont nem marja meg semmi. ha valami magnézium ötvözet, akkor nem tudom, ahhoz tudni kellene fejből a magnézium rozsdásodási szokásait.
"A centírozást pedig az említett úthibákba beeső kerék okozza": centírozást a kátyú nem okoz, mert a szlengben centírozásnak a kiegyensúlyozást nevezik, az meg nem jellemző, hogy beleszállsz egy kátyúba és ettől helyrejön a kereked kiegyensúlyozási hibát okoz a kátyúba bezuhanó kerék, ebben egyetértünk. csak ha valóban ez a probléma, a mosatás és/vagy az olvadás nem segít rajta, míg a küllőkbe szoruló hó problémáján igen.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
-
bambano
titán
válasz mikoljan #26127 üzenetére
a szinkrongyűrű addig focizik, amíg ki van nyomva a kuplung és erőlteted a váltókart a fokozatba. az a dolga, hogy a különböző fordulatszámmal forgó fogaskerekek fordulatszámát minél közelebbre hozza. amikor "beklattyan" a váltókar a fokozatba, akkor a szinkrongyűrű feladata véget ér, mert akkor már a fogak kapaszkodnak össze és hozzák kapcsolatba a két fogaskereket.
mindezek alatt normális vezetésnél a kuplung ki van nyomva, vagyis az erőátvitel nyitott. tehát a szinkrongyűrű miatt biztosan nem ránt az autó. a kuplung kezelési szokásaidat kellene javítani és összhangba hozni a gázadási szokásaiddal.
ha nagyon ránt a kocsi, mikor felengeded a kuplungot, falusiasan mondva: darabos a benzin, akkor érdemes kis gázt adni és azzal szinkronban felengedni a kuplungot. másik véglet: valaki nem veszi le a lábát a gázról, miközben vált, akkor is rángat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen