- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobilhasználat külföldön
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #22733 üzenetére
A 2.2 benzinesről némi infód esetleg? Ez a 2 típust nézem, már mint a 2.2 direct, meg a 3.2 V6-t. Azt fogom választani, ami megbízhatóbb. Igen, nálunk elég nagy kérdés a babakocsi, de megmondom őszintén ez jobban tetszik nekünk Egyik közeli szomszédnak signum-ja van, de nem akarok odamenni és pofátlankodni Minden emberből más reakciót vált ki, ha meg akarnám nézni az autóját.
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #22740 üzenetére
Igen, jol latod A vetcrabol es a signumbol is a 3.2 v6-t nezem elsosorban, ugye ezek nem a faceliftesek (egyebkent ezek kozott sok a kulonbseg?). A 2.8 v6 motor nekem mar sok, na meg a turbo. A masik motor a 2.2 direct, de ezekbol szobajon a faceliftes kaszni is. Asszony huzza a szajat a v6 miatt, de majd a hangja meggyozi, imadja a V benzinmotor jarasat ( megzabalom a nejem ). Nala a teljesitmeny nem olyan fontos, de a teszt kedveert tuti beultetem valami 1.6-s autoba es o is rajon, hogy igen csak hozza van szokva a 2.0 16v-hez. En is meglepodtem, hogy mennyire "keves" nekem mar az 1.6
Szoval tetszik a 2.2 direct es a 3.2 v6 is. A 2.0t megint csak a turbo miatt kizarva.
-
gabipaci
addikt
válasz Jim Tonic #22740 üzenetére
Oké, a kipufogót azt értem, bár lényegtelennek tartom, hogy belülről a kondenzvíz, vagy kívülről az esővíz rohasztja szét.
Az olajjal továbbra sem értem hogy mit akarsz, az nagyjából úgy melegszik, mint a hűtővíz (ha nem jobban).A 2.2 / 3.2 témához meg annyit, nem tudom magyarban mennyire függ a biztosítás / súlyadó a köbcentitől, de nálunk nagyon súlyos a különbség.
Szerintem annyit egy olyan erőtöbblet, amit ráadásul ki sem tudsz használni, nemcsak hogy felesleges, de többlet költséggel is jár.Logitech hardware tester
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #22757 üzenetére
pedig de, mert az olajat felspricceled a hengerfalra, ami közvetlenül érintkezik az égéssel, a víz meg csak több centi vason keresztül kapja meg a hőt. ráadásul az olaj keveredik, tehát nem csak a hővezetési tényező játszik.
nem véletlenül zárják el termosztáttal a nagy vízkört induláskor, különben nehezebben melegedne fel a motor.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #22760 üzenetére
semmiféle logikát nem látok abban az állításban, hogy amikor a hűtővíz jelző már beállt (ami normálisan akkor áll be, ha kinyitott a nagy vízkör), vagyis a blokk már egységesen átmelegedett, akkor abban fele olyan meleg motorolaj keringjen. az 55 fokos mért értéket csak úgy tudom elképzelni, hogy:
- a váltóban mérte és nem a motorolajról van szó
- az olajdekli legaljában mérte, amit hűt a menetszél.
- téves mérés vagy magyarázat.egyébként valószínűleg figyelembe kellene venni, hogy a te motorodban majdnem kétszer annyi olaj van, mint az enyémben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
-
őstag
-
amargo
addikt
válasz Jim Tonic #22866 üzenetére
A lufik nem mentek el - elvileg. Egyedül a lökös sérült, lett rajta egy lyuk, azt javították, én tényleg nem láttam bent semmi sérülést, pedig mindenhol megnéztem, de inkább kérdezek, mire érdemes figyelni. A hűtőt is megnéztem és semmi nyomot nem láttam. A lemez alatt mit értesz, homlok lemez?
(#22868) tsigalko87: Köszi Neked is! Ő is elég bamba volt..
De ilyen esetem nekem is van.. én megálltam egy nagyobbacska kavics előtt/szikla, az első lökös közepééig ért. Vendégségbe mentünk és ott voltunk pár órát - nem ittam -, mikor kijöttem, már elfelejtettem, hogy miért álltam be olyan furán.. majd indulok előre és hallom, ahogy végig rántottam a lököst, ugyan csak karcok lettek rajta, de fogtam a fejem, a hülyeség miatt.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
hdman
őstag
válasz Jim Tonic #22887 üzenetére
Jah Ránézésre 18-as lehet. Holnap felhívom a fószert, kicsit megpróbálok alkudni belőle.
Közben megnéztem a regadót is: 300k lesz, de még igy is befér a 2M alá...
Utólag be lehet tenni a rolót? Meg kellene bele egy Travel Assistant is. (Sőt gondolom egy téli gumedli is.)
Amit korábban linkeltem a hahu-ról, azt elvitték. Igaz az majdnem egy misivel drágább volt, de 3 évvel fiatalabb.
Sopron city :)
-
TasiA
senior tag
válasz Jim Tonic #22976 üzenetére
Főnök ?! A képek elkészültek! Még jó, hogy megkértél, mert most vettem észre, hogy a toronynál alul, szépen elkezdett dolgozni a rozsdamanó (hogy a rák egye meg). Leverődött, lekopott az alvázvédő és egy 3x3-as négyzetben szépen mállik a fém Viszont a gáz tankoló szelepénél rozsda nincs, amitől "Imy" tart, de végignéztem az osszes helyet, ahol a gázcsövek, ki , vagy be mennek a kasztnin, illetve a tartály lefogató pontjait is, na meg a csövek felrögzítését is. Lényeg, sehol nincs gond, bár én mindenhová kentem alvázvédőt és úgy lett a luk becsavarozva, vagy azon ment át a popszegecs. Szóval szerintem tök mind1, hogy a másik 10-13 luk mellé, fúrnak-e még egyet, vagy se, csak le kell kezelni. Nekem 3 éves a motyó, ha jól emlékszem.
KÉPEK:
Most nézem csak, de csinos vagyok
[ Szerkesztve ]
-
gabipaci
addikt
válasz Jim Tonic #23017 üzenetére
Egyébiránt a C-2-ben hatfokozatú, jónak mondható automata van, bár a motor lényegesen gyengébb, mint a kézinél.
Ezt sehogy sem ertem.
A C2-ben sem minden automata 6 fokozatu, a motor meg miert lenne gyengebb, mint a manualisban?
Lebutitottak? Vagy mi?Logitech hardware tester
-
bambano
titán
válasz Jim Tonic #23017 üzenetére
hinnye, sose hittem volna, hogy ilyet fogok mondani, de az a fehér c2-es opc line, az jól néz ki... szabálytalanul feketére húzott ablakkal még jobb lenne
(#23016) hdman: azt kell neki mondani, hogyha ki bírja pakolni az 5ajtós csomagterét szoknyában, villantás és anyázás nélkül, akkor lehet, hogy kicsi. egyéb esetben biztosan nem az
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Bozso68
senior tag
válasz Jim Tonic #23202 üzenetére
Azért messze nem ez a helyzet . Most még kapnánk értelmes összeget a jelenleg kombiért, meg úgyis részletre menne a többi. Inkább az a szitu, hogy életem első új kocsija lenne, és ezt a gondolatot kell emésztenem. 1-2 éven belül akartunk egy hasonlót, de ez az akció előrehozná a döntést.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Erős asztalláb (Steelcase)