Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mohabá 007

    aktív tag

    válasz fiesta14 #95169 üzenetére

    Van kettő szondád:
    1 - szabályozó szonda, (elő lambdaszonda),
    2 - monitorszonda (utó lambdaszonda),

    Ha a lambdaszonda (oxigénérzékelő) áramkörben problémák lépnek fel, akkor az ECU (motorvezérlő) a körülményeknek megfelelően beállítja az alkalmas diagnosztikai hibakódokat.

    P0141 = Lambdaszonda fűtés áramkör (1.hengersor monitorszonda) [kép]

    "....- Ha a lambdaszonda fűtő eleme meghibásodik, vagy a tápfeszültségében, vagy a földelésében hiba lép fel, a lambdaszonda reakciója alacsonyabbá válik. Ez a katalizátor-felügyeletben hibás diagnosztikai eredményeket okozhat.
    A katalizátor utáni lambdaszonda (monitorszonda) jelének kiesése miatt nem áll le a lambda szabályozás. Egyedül a katalizátor működésének a vizsgálatát nem tudja a vezérlőegység elvégezni....."
    (Nem védi a katalizátort)
    Ha szerencséd van, akkor ez csak kontakthiba. Csatit széthúzod, kontaktsprével megtisztítod. Ha a hiba továbbra is fennáll, csere.

    Nem mindíg jelez, ha rossz! :N

    [ Szerkesztve ]

    Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )

Új hozzászólás Aktív témák