Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz tboldi #2004 üzenetére

    A városi üzem alapvetően mindig jobban üti az olajat, kérdés az, hogy mennyire melegszik be, vagyis a városi üzem egy lépcső, a másik lépcső, ha ezek csupán 1-10 km-ek, mondjuk reggel, délután. Meg persze az is, hogy 10-20 perceket kell-e dugóban ülni, ami szintén nem feltétlenül jó, de legalább melegszik valamennyire. Szóval a legrosszabb, ha mondjuk mész 5 km-t, viszonylag szabadon, aztán leállás, délután meg vissza ugyanez. Egyel jobb talán, ha ezt az 5 km-t 15-20 perc alatt teszed meg (bár idegesítőbb).

    Igazából az intervallum felezés az amolyan bolondbiztos dolog, miért pont fele? Miért nem lehet mondjuk 12 hónap helyett 9 hónapra cserélni? Mert szerintem simán lehet. Én a helyedben ha valóban sok a hidegüzem, akkor a normál és a szigorú közé lőném be. Ha megoldható. Mondjuk nem várnám meg a januárt, de novemberben lecserélném, hogy a télen már a friss olajjal menjen.

    De a harmadik gondolat, hogy a jelenlegi olajok azért már mindentől függetlenül jól adalékoltak, ha az ACEA szabvány mondjuk 2016-os és megfelelnek neki, akkor azok már mind jobban teljesítenek szinte minden téren, mint a korábbiak, végülis lassan 2019-et írunk. Tehát azt gondolom, hogy hacsak nem tényleg folyton hideg motorral jársz, akkor simán kihúzható lenne akár januárig is.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák