- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #68599 üzenetére
nem, nem olyan. Amerikában sose annyit fizetsz, mint ami ki van írva, mert rájön még a local tax, state tax, meg az apjaf*sza. még egy rohadt büfében sem.
Csak pár hellyel találkoztam, ahol annyi volt a számla, mint ami ki volt írva, subway, starbucks, meg ilyenek.Viszont @Bobsys, azt hittem, ennyi idő alatt megszoktad : )
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
bobsys
addikt
válasz fokukac #68601 üzenetére
Szerintem soha nem fogom es nem ertem azokat akik szerint igy jo. Az erv az, hogy de igy ossze lehet hasonlitani az arat,m ert az ado es egyebek megyenkent valtozhatnak. Szerintem meg pont, hogy akkor lehetne osszehasonlitani ha mar a kasszanal fizetendo oszeg lenne kiirva mindenre.
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
BlacKSouL
addikt
válasz fokukac #68601 üzenetére
Ja értem. Tehát amolyan nagykerárak vannak kiírva, ÁFA nélkül. És ott is 27% jön még majdnem mindenre?
Egyébként ha már itt tartunk, én meg azt nem tudom megszokni, hogy ha az óra, azaz óra/perc/másodperc elméletileg ha jól tudom minden országban ebben a sorrendben van kiírva, leírva, ahol egyáltalán, akkor az év/hónap/nap hasonló logikáját (nagyobbtól a kisebbig) miért nem fogadja be azok agya, akik kitalálták a hónap/nap/év vagy nap/hónap/év logikáját? Gondolom az a magyarázat, hogy a napot meg a hónapot gyakrabban váltjuk, vagy akarjuk tudni, míg évet csak évente egyszer, és úgyismindenkitudjamilyenévetírunk. Csak akkor az óra perc másodperc sorrendjét is nyugodt szívvel össze lehetne cserélni, mert azt is meg lehet szokni.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
gaborbol
őstag
válasz bobsys #68602 üzenetére
En par honapja komolyabban elkezdtem nezni a Subaru Legacy sedanokat 2015-2019 -es evjarat. Hasznalt, certified preowned, hogy az elso 30-40% is ertekvesztest ne en fizessem, aztan ez jott szembe:
Mindenhol van gond mostansag, de az jon le, hogy a Subaru szivfajdalom nelkul szarban hagy, mert nincs komolyabb toke-tartalek egy komolyabb visszahivasra sem.
-
bobsys
addikt
válasz gaborbol #68605 üzenetére
Az uj Foresterben FB25 motor van, az FB20 utodja ahol mar elvileg nincs ilyen olaj gond, de figyelni kell az olaj szinten nehogy kicsinalja a katalizatort es gyakran kell cserelni.
Minden motornal van valami, neztem a Honda V6osat, ez van a Pilot/RDX/MDX kocsikban. Szelepfedeltomitesnel johet az olaj, meg 30K merfoldenkent szelepallitas kell nekiszerk: nemreg olvastam, hogy a Toyota novelni akarja a reszedeseet a Subaruban
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
gaborbol
őstag
válasz bobsys #68606 üzenetére
A Honda megszivta az 1.5 turboval is, nincs kedvem se olajat toltogetni se pereskedni, gyakorlatilag mindenhol van god. Toyota, Ford, Kia-Hyundai, BMW.
Igazabol mar a benzinesbol is kisajtoltak mindent a fogyasztas minimalizasara ezert nem sokkal jobbak mint a dizel. Itt is gond a rovid tav, sok varos, a be nem melegedo motor miatt. A Prius lassan kiesik alolam a 320k kilometerevel, kene valami ujabb, szebb, jobb, de nem jottem meg ra mi legyen. -
lenox
veterán
válasz FehérHolló #68609 üzenetére
Miert, mi a baj vele, en is azt mondanam...
-
EQMontoya
veterán
válasz FehérHolló #68609 üzenetére
Prius utan nem fogok Chargert/Mustangot/Camarot/Corvettet
Same rules apply!
-
Épp a minap gondolkoztam egy visszafogott öklendezés után, hogy mi dőreség volt azt gondolni az elmúlt évek Hondái után, hogy innét már nincs lejjebb, aztán most itt vannak ezek a Toyoták, amiknek a formaterve konkrétan emberiesség elleni bűntett kategóriába tartoznak. Kívül-belül. Japánok közül egyedül a Mazda formatervezői képesek még klasszikus értelemben vett szép autót tervezni, a többieket szerintem felvásárolta a dyson porszívótervező csoportja. De legalább mindenki leszállhat végre a Fiat Multipláról, ebben a mezőnyben esélye sem lenne a legocsmányabb jószág címre.
Szó volt róla korábban, hogy a Mazda összeáll a Toyotával amúgy hibrid-fejlesztésben, van még 2-3 évük, hogy kihozzanak valamit, mire esedékes lesz az autóvásárlásom, jó lenne, ha előállnának valamivel addigra, mert perpillanat igen nagy bajban lennék, ha most kéne váltanom. SUV-ot nem akarok, egyterű csak a Sharan/Galaxy, vagy Touran/S-Max maradt, kombiknak már nem jár hátsó ablak, de csomagtér sem nagyon, olyan laposak, franciák továbbra is az amorf zsömleformában látják a jövőt, olasz autógyártás végre nagyjából megszűnt, a svédeket megvették kilóra a kínaiak. Kb a németek, és a koreaiak képesek még autóformájú autókat gyártani, de ezek között is suv van suv hátán, ami marha jól néz ki, de semmire nem jó: kívül nagy, belül szűk, de legalább magasan van az alja, meg a teteje is, és malomkerék méretű kerekek kellenek alá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
FehérHolló
veterán
Például, hogy a fullextrás corollából hiányzik a tükör automatikus behúzása.
Ezen felül meg a driving assist funkciók a szélvédőn található legkisebb koszra (bogár, esőcsepp, stb) meghalnak sensor not available felkiáltással. Ugyanez hidegben. Tök alapnak kéne lennie a kamera újrakalibrálásának és fűtésének..
Meg számomra kényelmetlen a régi auris, a legújabb corolla, prius és a c-hr is, de ez szubjektív.[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
nagyúr
válasz parandroid #68612 üzenetére
Passat, Superb, Mazda 6, BMW 5 Touring, Volvo V60/V90. Nekem ezek maradtak a kalapban a végére.
while (!sleep) sheep++;
-
Kb itt vagyok én is, annyi, hogy erősen gondolkodom egy mérettel lejjebb l, persze kombiban (Golf, Octavia, BMW3). X1-en vacilálok még, hogy mennyire suv-os, de attól tartok, nagyon. Meg a Hyundai/Kia vonal talán. Mindenképpen várok még, hogy mi lesz az új hibridekkel, remélem, hogy ezekben érdemes lesz végre gondolkozni. Most múlt még csak ötéves a Mazda, lassan közelíti a 100k-t, de elvagyok még vele pár évig. Most éppen várom a biztosító válaszát, kijött a kárfelmérő, valami sokszáz horpadást számolt össze rajta a nyári jégverés kapcsán, elvileg értékcsökkenést fizetnek. Ja, meg szélvédőcsere egy kő miatt, van egy 30 centis repedésem a kormány mögött, ráadásul a motorháztetőn is megpattant a rohadék, nyers fémig ütötte le a festéket egy pöttyben. De ez sajnos független az autó típusától, vagy korától.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #68615 üzenetére
X1 szerintem felesleges. Uj 3-as BMW szuper, az elozo szeria szukos.
Egy merettel lejjebb sokminden van, peldaul ott a gyonyoru Mazda 3.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
FehérHolló
veterán
válasz parandroid #68615 üzenetére
Golfot mindenképp próbáld ki autópályán mielőtt megveszed.
130 felett eléggé instabil lett az utóbbi széria irányítása, több kolléga panaszkodik rá (én is).
Német kollégák egybehangzó véleménye (egyik Auditól jött): hát a Golfot mi a csudának akarjátok 130 felett hajtani?[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
kraftxld
nagyúr
válasz parandroid #68615 üzenetére
Tesla Model 3?
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
addikt
válasz FehérHolló #68617 üzenetére
Volkswagen-t mint márkát már nem annyira dicsérik, mint 5-10 éve, legalábbis a helyi autószerelővel beszéltem, és elmondta hogy ezek az újabb szériák már nem olyanok mint a régebbiek...
Mondjuk engem jelenleg nem veszélyeztet új, vagy újabb autó vásárlása, de itt van 2 kollégám is, egyik egy 13 éves Polo-t cserélt le mert kicsi lett, lett belőle egy 10-11 éves Seat Altea, a másik egy Focus kombit cserélt le egy Kia C'eed-re ha jól tudom. Ami még ebben az ár/korban (10 év körüli/ 2 milla alatt) ajánlott lenne az a Hyundai I30. -
kraftxld
nagyúr
Most délután itt ballagtam el mellette, nagyon durva tűz van.
[link]| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
lenox
veterán
válasz parandroid #68612 üzenetére
semmire nem jó: kívül nagy, belül szűk, de legalább magasan van az alja
Hat nem tudom, hogy te probaltal-e ilyet valojaban, asszonynak ev elejen vettunk rav4-et, szerintem pont hogy kivul nem nagy, belul meg tok sok hely van benne, cr-v-hez, bmw-hez, mindenhez kepest. A kerek meret nem tudom miert zavar, az enyemre (LC) 265/65/17 kell, pont jo, hogy nem jon zavarba a varosi terepakadalyoktol. Nem tudom, mi lenne a baja? Rav4-re mindenesetre kisebb kell. Oke, nagyobb kell ra, mint egy swiftre, de miert is baj az? A teteje miert baj? Semmilyen parkolo tetejet nem eri el, en hatranyat meg nem lattam. Lehet, hogy autopalyan esetleg kevesbe megy, vagy tobbet fogyaszt, mintha lapos lenne, de az ritkan van, ellenben naponta tobbszor kell ki/be szallni. -
lenox
veterán
válasz FehérHolló #68613 üzenetére
Rav4-et kell venni, ebbol is latszik.
-
FehérHolló
veterán
Kerékméretre: a 225/45R17-es méretű gumicserére elment 200k körüli pénz, a 185/65R15 a feléből abszolválható volt. Persze aki RAV4-et vesz, annak mindegy.
Mondjuk a páréves Cayene-ek is azért voltak pár éve piszok olcsók, mert az éves karbantartásuk 6-800k pénzbe került.[ Szerkesztve ]
Skynet is real. It's called Google.
-
nagyúr
RAV4 nekem is tetszett belulrol, az Android Auto hianya miatt nem vettunk azt (nekem szemely szerint fontos, de nyilvan csomo esetben nem). Sokkal tagasabbnak tunt, mint peldaul egy Alfa Stelvio, Peugeot 3008/5008.
Nekem jobban bejon a szemelyautos ulespozicio, de YMMV.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Ahogy mondod, minden facelifttel egyre nagyobbak lesznek. Mazdák gyönyörűek, meg most is az van, mindenképpen benne maradnak a kalapban, de jó lenne, ha lenne belőlük valami hibrid. VW-vel (inkl Skoda) az a gondom, hogy a tsi motorban nem igazán bízom, dízelről meg szó sem lehet (évi 15k, főleg város, előváros). Full elektromos viszont megint nem jó, mert évi 2-4 út biztos beesik, aminek az elektromos hatótáv a közelében sincs (1000 km körül).
Egy Mazda 3/6 egy Toyota-hibridesített Skyactive-val kb álomautó lenne. BMW-ből van most is ilyen modell, és azok is szépek kívül-belül, az új sorozat meg aztán főleg. Na, ezt a mondatot sem gondoltam volna, hogy valaha leírom.
Amúgy nem újat vennék, hanem 2-3 éves használtat, kevés km-rel, gyári garival, márkakereskedésből. Minit is így vettük féláron, háromévesen, 23k km-rel, 2 év gyári garival. Mire odajutunk, hogy aktuális lesz a váltás, pont a most friss modellek lesznek 2-3 évesek, szóval elkezdtem figyelgetni őket. Mini meg marad második autónak (ha össze nem törik ezt is), most 5 évesen van benne 50k körül, és még mindig imádom. Na, abból esetleg jöhet majd 4-5 év múlva egy all electric verzió, azt is idén mutatták be.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lenox
veterán
válasz parandroid #68631 üzenetére
De amugy, ha ennyire a Mazda van nalad az elen, akkor nem siman le kell mondani a hibridsegrol es kesz?
-
Rav4 még viszonylag kockaformájú, ráadásul még csak nem is olyan iszonyatosan ocsmány, mint egy crv, vagy hrv, vagy bármelyik Honda, egyszerűen csak nagyon csúnya. Persze ez esztétikai kérdés, ezen nincs mit vitatkozni, de akármilyen a műszaki tartalom, nem fogok olyan autót venni, aminek a belterétől is rosszul vagyok, meg a parkolóban meglátva is elönt a szekunder szégyen a gyártó helyett, hogy ezt így képesek voltak kiadni. Annál azért szerencsére nagyobb a verseny, hogy erre rá legyek kényszerítve.
A felniméret meg egy dolog, most is mind a két autómon 17-es kerekek vannak, de nem 265 szélesek, és főleg nem per65-ösek. Ekkora teljes kerékátmérő városba, aszfaltra teljesen felesleges, de legalább többet fogyaszt, meg jóval drágább. A fogyasztásba meg besegít még a magas has, meg a kockaforma. Hogy az összsúlyról ne is beszéljek. Fiatal vagyok (lol, bár az lennék), fitt (legalábbis fittebb, mint amilyen fiatal), van még pár jó évem, amíg meg tudom oldani a ki-, beszállást, és legalább a kutya is egyedül be tud mászni a csomagtartóba, nem kell neki kisrámpa (nem vicc, errefelé komoly piaca van a kutyarámpáknak suvhoz). Az útminőség meg olyan, amilyen, egyelőre még a Minivel sem akadtam el soha sehol, pedig nagy kerék, peres gumi, alacsony has.De ezek is mind egyéni, szubjektív preferenciák, te suvval szeretsz járni, én nem látom értelmét, neked tetszik a japán darabosság, én a homogénebb formákat kedvelem, így van ez rendjén.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Bmw is nagyon tetszik, abból van hibrid, VW hibridjeire is kíváncsi leszek, a koreaiak is idéntől szinte minden modellhez adnak hibridet, alaposan körbe kell majd nézni, ki kell őket próbálni. Időm még van, ezek meg még mind új dolgok. Ha egyik sem jön be, még mindig ott a Mazda. Vagy jön egy új Prius vállalható külsővel. Ki tudja?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #68634 üzenetére
BMW hibrid egy vicc, azt hagyd inkább a fenébe.
while (!sleep) sheep++;
-
Attól tartok, hogy a Toyota hibrid rendszerén kívül egyelőre mind egy vicc.
Valami olyasmit várnék el, hogy a napi 2x15-16 km munkába járás meg az esetleges naponta egyszer elszaladok valamelyik gyereket felszedni, vagy boltba, az menjen elektromosan, ha a garázsban töltőn van. Minden másba meg elég, ha besegít a villanymotor kicsit, illetve ha be kell mennem a nagyfaluba, és dugózok egy kicsit, akkor addig se pöfögjön. Persze maga a töltés költsége is egy jó kérdés még.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #68636 üzenetére
Erre miert nem jo a Mazda, szivomotorral? A teljes CO2 labnyoma kozel hasonlo (Nemetorszagban talan meg rosszabb is a hibrid).
A Honda hibridek is jok.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
gaborbol
őstag
válasz EQMontoya #68608 üzenetére
Vagy a Camry hybrid, vagy megint egy Prius, esetleg meg megnezem az Accord hybridet vagy en is elengedem a hybris vonalat, es Mazda 6, Camry, Avalon, Accord esetleg a Legacy de fosok toluk.
Elmeletileg valoban nincs mar olaj gond 2019-tol, de irjak emberek hogy atvettek a kocsit 0 kilometeresen es 1 liteterrel a max nivo fole van toltve az olaj. Mi az istenert van tultoltve egy literrel a vadi uj kocsi, ha nincs gond az olajfogyasztassal, es amikor szolnak, akkor elnezest ker a markaszalon es leszivjak a folosleget.Elso szempont, hogy 3 gyerekulesnek be kell fernie ami azert megoldhato meg a Priusba is.
A masik a hasznalhato vezetes tamogato rendszer. Elmeletileg a Subaru lenne a legjobb ebben, de nem probaltam meg. A Toyota Avalon 2018 az tokeletes volt, egyszer nem hibazott meg NY-ban sem, viszont 30 Km-h alatt kilovi a tempomatot. Akkor mar tudja az indul- megall- kovet funkciot magatol.
-
nagyúr
olyan first world problemjeitek vannak, látszik, hogy a hanyatló nyugaton éltek...
én örülök, ha megfelelő üzemanyagot kapok a kúton, és nem folyik utána a motortérben.legyetek kisigényűek, akkor nem érhet csalódás.
viszont, @Mikrobi, ez a mondatod szépségdíjas
"Japánok közül egyedül a Mazda formatervezői képesek még klasszikus értelemben vett szép autót tervezni, a többieket szerintem felvásárolta a dyson porszívótervező csoportja. De legalább mindenki leszállhat végre a Fiat Multipláról, ebben a mezőnyben esélye sem lenne a legocsmányabb jószág címre."
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Új autós topic nyílt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FehérHolló
veterán
Közben megfeledkezünk az igazán fontos dolgokról!
Még 30 percig nyitva a madaras teszkó, holnap éhinség közeleg!!!!
Fel kell vásárolni a teljes készletet!Skynet is real. It's called Google.
-
BlacKSouL
addikt
válasz FehérHolló #68645 üzenetére
Én se értettem mi a lófszért nem férek be sehol venni ma estére 3 sört. Világvége. Forradalom.
Pedig a füleki teszkó holnap is nyitva van este 10-ig..és csak 15 perc autózás.
Amúgy három sört akartam venni amíg be nem mentem a sparba. Barna kozelt, german redet, meg steambrew imperial stoutot... [kép] ; [kép]
Ebből tényleg cseh sörök lesznek holnap füleken...[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tildy
nagyúr
válasz fokukac #68639 üzenetére
Mirol beszelsz? Errefele nyugaton ha be is akarsz valahova erni idoben, tomegkozlekedessel mesz. Mondjuk draganak az is draga.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Na, ez a másik. Ketten két autóval járunk dolgozni. Jó, nekem nincs opció, mert a beosztásom is hülye, meg az irány is fura, lenne benne vagy 3-4 átszállás, és egy óránál tovább tartana, ami így 15 perc, ráadásul én sosem dugózom. Kata viszont befelé megy Frankfurtba, 12 km az egész, szerencsére tud hol parkolni, az állandó késések ellenére is talán még megérhetné a dolog, hogy inkább tömegközlekedéssel járjon, ha nem lenne olyan böszme drága. Közel 150 eur a bérlet egy hónapra, abból 3x tankolom meg az autót, amúgy meg egy tankból el lehet járni, ha csak a munkába járás van...
Aztán csodálkoznak, hogy mindenki autóval jár. Elvileg indul a projekt pár éven belül, hogy kísérletképpen a nagyvárosok tömegközlekedését ingyenessé teszik, de nincs még róla konkrétum, ráadásul a p+r parkolás sem olcsó.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ToBeY
nagyúr
válasz parandroid #68648 üzenetére
Valamiért azt gondoltam,hogy a németeknél tök jól meg van oldva a közlekedés és főként a tömegközlekedést részesítik előnyben az emberek.
-
Tisztább, szebb, modernebb, utasbarátabb minden. Teljesen jól használható. Ellenben drága. Belvárosban nincs alternatívája, hacsak nem ad a céged mélygarázshelyet a céges autóhoz, és akkor a dugókról nem is beszéltünk.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Energiaital topic
- Autós topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- Eladó/cserélhető gyönyörű iPhone 14 Pro, iStyle vétel, Apple gari 2024.05.30 + drága extrák
- Asustor AS6302T 2 lemezes NAS (4 IP kamera license, HDMI, KODI)
- TOP ÁR! Bivaly Gamer Félkonfig! i7-9700K/ Gigabyte B365M D3H/ 16GB DDR4/ Arctic Freezer hűtő!
- Új Minőségi Tápkábel 1,8 m Eladó
- AMD Ryzen 7 5800X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen