- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Honor Magic V2 - origami
- VoLTE/VoWiFi
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
betyarr
veterán
válasz
Sirandrish #41093 üzenetére
magyarázatot én sem tudok,illetve már vagy 10 éve én is itthon csinálom magamnak,de régen pontosan így voltam én is ezzel: megnyitott egy pizzéria és olyan pizzákat csináltak,hogy mondom én mindig innn fogok rendelni.aztán pár hónapon belül mérhetetlen rossz lett.nyilván ez egy olyan dolog,hogy 1-2 alkalommal el lehet cseszni,de egy idő után folyamatosan már kevés erre az esély.én arra a következtetére jutottam,hogy többminden lehet az ok:
1. a szakács cseréje
2. a tulaj cseréje (volt erre példa többször is anno,hogy a név nem változott,de a tulaj igen)
3. esetleg az is,hogy a tulaj számvetett és arra jutott hogy így nem mehet tovább,kell a zsé és szépen elkezd spórolni a hozzávalókon (itt nem csak a kapzsiság van,hanem az is hogy itt m.o.-n azért nem mindig olyan könnyű a vállalkozóknak)
4. sokat számít az is hogy a vendég helyben eszik,vagy rendel.ugyanis ha helyben eszik,akkor sokkal könnyebben előfordul,hogy egyszerűen visszaviteti a pincérrel a kaját.de amikor rendeled,akkor nem nagyon fogod felhívni a céget,hogy jöjjenek érte vissza,vagy mégkevésbé viszed te magad vissza a pizzát,vagy egyéb kaját
5. nagy a jelentősége annak is,hogy a tulaj milyen gyakran néz rá az alkalmazottakra.a szentistvánon volt egyszer egy pizzéria vagy 14 évvel ezelőtt.ott a tulaj mindig ott volt és a pizza űberkirály volt.ő maga sokszor megkérdezte a vendégeket,hogy hogy ízlett,ha nem ízlett akkor miért nem.persze roppant kedvesen és illedelmesen.sajnos rövid időn belül meg is szűnt[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Hobby rádiós topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Júniusban a hardverek is vakációra mennek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- BestBuy topik
- Minisforum dokkoló OCuLinkkel
- További aktív témák...
- ZBook Fury 15 G7 15.6" FHD IPS i7-10850H Quadro T2000 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval Számlával
- ProBook 430 G5 13.3" FHD IPS i5-8250U 16GB 256GB NVMe ujjlolv 1.48 kg gar
- 2017 MacBook Air 13" / i5 1.8GHz / 8GB RAM / 128GB SSD / 64 ciklus az akkumulátorban