Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz ÁdiBá #55789 üzenetére

    jobbulast!

    (#55774) Habugi: Nekem a dolog ott tunt fel, hogy kitoltam az MDt aztan visszamentem a HRhez, es hirtelen minden sivar, kopar es ures volt... pedig emlekszem, hogy 5 eve az egyik leggyonyorubb jatek volt amikor kijott.

    Nem toltak tul a tesszalalast, nem reflektal az aminek nem kene, plusz az altalanos texturareszletesseg, avagy nincs ket egyforma textura kb egesz Pragaban. Nem tunik fel elsore, mert nem tolja az ember kepebe, de amikor az ember nekiallja kozelrol olvasgatni a postit lapokat es a kijelzoket, akkor egy ido utan leesik, hogy je, nincs ket egyforma post-it lap es ez az iroda vegulis egesz jol reflektalja az itt dolgozot.

    Utulek meg megintcsak egeszen elkepeszto kidolgozottsagra.

    Dishonored 2 ugyanez egyebkent, avagy kidobtak az UE3mat es valtottak iDtech5/6 alapra, hogy a megfelelo reszletessegi szintet tudjak prezentalni.

    Mindkettonek brutalisan magas a gepigenye, de gyonyoruek.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák