- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Laraxior #24000 üzenetére
Azért kíváncsi lennék arra a motorra rátennénk a turbomat mit menne. Eleve nagyobb köbcenti vagy, több henger. Bár a turbom leírásában a Garrett oldalán az van, hogy 350 lóerőig és neten sem találtam ennél erősebb autót vele, lehet kipörgi a maxot, nem tud több levegőt befújni és kész. Azért én szeretem.
Hogy legyen egy kis ON is, megjött az új pc házam, Thermaltake Overseer személyében. USB 3.0, sok venti, elég hely, ennél több nem is kell.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Laraxior
titán
Anyagilag mennyibe faj egy olyan turbo? Nem mintha beférne a motorterbe
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
őstag
válasz Laraxior #24003 üzenetére
Maga a csiga 200 ezer Ft-tól kezdődik, ha kínai másolatot veszel akkor megúszhatod 60 ezerből is, de akkor eléggé lutri, hogy mikor fossa össze magát, volt akinek 10 ezret ment el, volt akinek 60 ezret gond nélkül. A csövezést meg lehet itthon oldani olcsón, nagyjából intercoolerrel együtt 80 ezer Ft-ból, ha viszont neveset akarsz akkor máris kb. a duplája, de akkor HKS cooler és kicsit erősebb, szebb csöveid vannak, lefújószelep HKS copy 18 ezer, eredeti 45 ezertől. Ja meg kell egy-két cső (olajcső, vízcső a turbohoz) azok olyan 30-ból megvannak, tehát ha a gyári motorodra akarsz feltenni olcsón akkor olyan 200 ezer Ft körül meg van a félig kínai félig magyar szett, ha meg márkásat akkor olyan fél milla körül. Én a turboból inkább az eredetit vettem, a többi meg kínai copy illetve magyar gyártmány.
Azt viszont nem tudom, hogy nálad elég-e a gyári injektor vagy a légtömegmérő a fújáshoz, illetve hogy a motorbelső mennyire bírja, mert igazából nekem az volt rohadtdrága. Gépműhely, blokkba cuccok, hengerfejhez, tömítések, csövek mind cserélve, kipuff rendszer, műszerek, na ezek dobták meg olyan millával még a setupot. Viszont így sokkal bátrabban fújjuk meg, a gyári belsőmmel max 0.5 bar, így meg 1.0-1,2 bar.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
-
őstag
válasz KillHates #24005 üzenetére
Látod az sem gyári, ARP
Úgy megindul 3800nál mint a Merdzsód, csak ez 8200-ig tartja is
Már csak azt kellene megoldani, hogy 5500-tól jobban meginduljon, viszont most nincs se cash, se kedvem vezérműtengelyeket meg szeleprugókat venni.[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Laraxior
titán
Szerintem tuti, hogy nem bírja a motor, hiszen nem turbora lett kitalálva. Meg az automata váltó sem örülne, a hirtelen megnőtt terhelésnek
Holnap reggel lesz kész a kipufogó-rendszer, egyelőre csak félig vagyunk kész. Még kap egy chipet és kb ennyi, olyan 250-260LE körül lesz a vége, de a másfél tonnához nem valami sok, de nemis racer verdaMég van hozzá toldatom is, de ilyen időben lehetetlen kimozdulnom felbarkácsolni, ezért az a jobb időre marad.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz zoltanz #24008 üzenetére
Fékek miatt nem aggódok, betyárerős, 308-as Brembo tárcsák vannak rajta, de az összes többi alkatrész szerintem záros határidőn belül használhatatlanná válna és akkor mivel járok dolgozni?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
őstag
válasz zoltanz #24008 üzenetére
Nagyon jó meglátás!
A fékek elöl nálam tavaly lettek cserélve, vettem használt Integra féknyergeket, amik nagyobbak (282-es) mint az én gyárim (262-es), meg a dugattyúja is nagyobb helyen nyomja a betétet. Nem a full maxos, de Brembo tárcsákat és betéteket tettünk fel, hátul pedig maradt a gyári, de az annyira nem is fogja meg a kocsit, előre kell a nagyobb és erősebb fék. Szvsz. A jövőbeli terv, ha el nem adom a kocsit, hogy veszek egy 306-os szettet előre zsír újonnan. Még a gyártót nem tudom, a Brembo nagyon drága, a K-sport vagy XYZ már olcsóbb és nem hiszem, hogy annyival gagyibb lenne, így is kb. 1500$ előre a szett amiben egy új féknyereg van (több dugattyús), új tárcsák, új betétek, fémszálas fékcső és fékfolyadék. Hátra meg egy 282-es szettet szeretnék, ami kb. ugyanennyibe kerül sajna és a kéziféket állítólag nem annyira könnyű megoldani.
A futómű: nagyon kritikus pont, igazából nem is kell nagyon ültetni ezekre a mai utakra, viszont a jó minőségű, kemény futómű jó mindig, úgyhogy vettem egy Tein Super Street-et, 4 lengéscsillapító (16 fokozatban állítható keménység és -3.5-től -6cmig magasság állítás, természetesen -3.5 lesz, nem több) és 4 hozzá való rugó, 2 villáskulcs a magasságállításhoz és 1 kis kulcs a keménység beállítására. Állítólag nagyon pöpec cucc, ez nem FK, JDM (hamis) rugók meg társai minőség, meg persze sajnos árban sem. Sokan mondták, hogy ennyi pénzért lehetne Bilstein is, de én igazi japánt szerettem volna, a Tein pedig sokkal inkább az.
Ezenkívül volt cserélve 2 kormányösszekötőm tavaly ősszel és ha elmegy valamelyik szilent vagy kutyacsont akkor az is cserés mindig, ezek általában gyárira.Gumi-felni: rohadt sokat gondolkoztam mi legyen, mert a jelenlegi Alessiok nagyon nehezek meg ütnek is, a gumik el vannak nyalva, szóval komplett csere kell itt is. Ugye 3 féle lehetőségem van: abszolút olcsón, de Alessionál 1 fokkal jobb lenne valamelyik Drag vagy Rota másolat, ami sajnos még mindig nehéz, de állítólag jól bírják ahogy írják a fórumon. 2. lehetőség, hogy veszek dupla ennyiért OZ Racinget, ami ugyan agyon van istenítve, de csomó gumis panaszkodik rá, a súlya nagyon versenyképes, amíg 17"-ban a többi olcsó felni darabja 8-10kg, addig ezek alig 6.5-7kg-ok. Aztán pedig jön az abszolút drágaság: Advan, Volk Racing. Ezek még könnyebbek egyes modellekben <6kg, jól bírják a rossz utakat is peres gumival, csak hát az áruk olyan, hogy ha tönkremegy akkor a legolcsóbból vehetnék 1 teljes garnitúrát egy áráért, ami azért nem mindegy. Nem tudom melyik legyen, jelenleg annyi pénzem van, hogy tudnék venni egy garnitúrát az olcsóbbakból, viszont gumira még nincs meg a zsém. Azért is lesz ez a következő lépés, azon kívül, hogy a kocsit is szebbé teszi, mert a kormányom futóműállítás után is elhúz, állítólag a gumik miatt, viszont a felnijeim is annyira ütnek, hogy már görgőzni sem lehet 100%-ra. Ez van, az Alessio 2006-ban 20/db volt, azért közel 7 évet kibírt, télinek még jó lenne, a nagyobb fék miatt úgysem tudok feltenni kisebb kereket előre. Most az olcsóbb szettek 120-ért mennek, lehet a végén megpróbálom ezt az utat, júniusban már tudnék venni gumit is hozzá, jó kis Toyot vagy Yokohamát.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
nagyúr
-
Laraxior
titán
Nem promo, ez saját, van video is, de még közel sincsen V-motor hangja My Laguna V6 24V
Van itt Debrecenben egy kipufogós srác, mindenki őt ajánlotta, hát odavittem ,nem bántam meg. Voltam a devil-tuningnál, ők is azt mondták, hogy ő nagyon profi Megjegyzem, hogy nem dolgozik drágán
Leméretni szerintem majd egyszer.... sokat kell még ráköltenem, ez a kipufogó-project csak kilengés. Futóművem kopog, de még megvárom amíg elmúlik ez a szar idő, aztán elszakadt a kormányomban az átvezető-szalag is, tehát légzsák nuku, ezenfelül, a váltónál is esedékes egy időszakos szervíz. Na meg persze év végén műszaki vizsga Tehát idénre el vagyok kapálva.
Pedig kellene még egy GTX480, mert jön a Battlefield 4Attis: Ezek az autók nem sportgépek Belőni a tempomatot 180ra és élvezni az utazást...mondjuk nem ezeken az utakon
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Elkészültünk
Renault Laguna V6 exhaust"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz KillHates #24017 üzenetére
Áá. Nincsen garázsom Megvárom amig elmúlik ez a takony idő. Csak a kipufogó lett teljesen kész
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
őstag
Tegnap este/éjszaka beköltözött minden az új házba.
Elsőre még a dobozban úgy éreztem, hogy nem is olyan nehéz ez a ház, aztán amikor már ki volt szerelve a Dragon II és megemeltem mindkettőt akkor be is bizonyosodott, hogy bizony még ventikkel együtt is könnyebb a Thermaltake és sajnos sokkal több benne a műanyag.
Na de ami pozitív, hogy a kábelezés tényleg jóval szebben megoldható benne, igaz kicsit anyáztam amikor bedugdostam végre hátra a kábeleket aztán kiderült a 8pines ATX-nél, hogy bizony rövid ha abból a lyukból akarom felvezetni a proci fölé és akkor mindent vissza kellett bányászni, mert ugye egymásba akadtak.
Szóval tegnap felvittem a kocsit, 7kor keltem, negyed 9-kor indultam és fél 1-re már Felsőpakonyban voltam 1 tankolásos megállással, végig 100-120 között váltogattam, ahol tudtam nem mérnek ott mentem 110-120-al és a fogyim 7.2/100km, na még mondja valaki hogy 300 lovas kocsival nem lehet jó fogyid. Igaz a múltkori az 9.3 volt, mert sokat indítottam rövid utakra, szinte csak városban használtam, meg pötyögtetés is több volt a fényezőnél, mert rohadt nehéz volt betoltani a kamrába, szűk hely volt ez a kocsi meg nem fordulóbajnok. Úgyhogy jöttem vissza 14:10-es IC-vel, próbáltam aludni, de olyan hangosan beszélgettek mellettem, hogy max 20 perceket tudtam. 18:30-ra itthon voltam és este 10 felé kezdtem neki, 11-re végeztem teljesen, de akkor már fájt a fejem, úgyhogy bekapcs, lecsekkolás, torrent indítás és alvás volt.Szerk.: most ránéztem a hőmérsékletekre, a PCH alaphelyzetben 7 fokkal hűvösebb a 23fokos szobában, a GPU 4 fokkal, CPU 2 fokkal. Főleg a PCH-nak örülök, mert eddig mindig 56 fok volt, most meg 49, barátibb. Az MSI 480GTX 38 fokos, ez is hihetetlen, soha nem ment 40 fok alá korábban, még 20 fokos szobában sem. Örülök a háznak, még ha nem is csúcstermék.
[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
őstag
F1-et nézi még valaki rajtam kívül?
Nem volt semmi a mai futam, igaz a közepe felé kicsit én is bealudtam, de az első 13-14 kör nagyon ott volt, meg az utolsó 5-6 is.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
őstag
-
őstag
válasz shteer #24024 üzenetére
Én ugyanezt a hype-ot érzem Hamiltonnál. Lehet nem akarja, hogy ilyen legyen a körülötte lévő csapat, de amikor Rosberget azért nem engedik előzni, mert Hamilton volt világbajnok, meg gondolom sok támogatót is hozott, az azért már gáz. Meg a Mercinél végre szabad és akkor csináltat tetkót meg úgy él ahogy akar az még oké is, de Rosberggel szerintem idén még úgy össze fog veszni, hogy visszasírja azt az időt amikor még barátok voltak és nem csapattársak.
Vettel meg igenis tud menni ha van előtte cél. Ez az egyetlen gondja a néhai hisztin kívül, de azt ki ne csinálná? Webber, Alonso, Massa, mindegyik hisztizik. Úgyhogy hajrá Zsoltika!RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
DonMedve
addikt
Nem szoktam ilyen vitákba belemenni, mert feleslegesnek találom, mindenki annak szurkol aki neki szimpi. Én is örülök Alonso győzelmének, nagyon megérdemelte, tavaly amit lerakott az asztalra (hozzáteszem már korábban is nem egyszer), azt csak kevesen. Szerintem Alonso hatalmas egyéniség, tavalyi szezonban szerintem 150%-on pörgött a srác egész évben, amit abból a szar Ferrariból kihozott tavaly azt csak kevés versenyző tudta volna.Hozzáteszem még Vettel sem, én személy szerint nem kedvelem a srácot, de azt el kell ismerni, hogy nagy versenyző Ő is.
De,hogy Massa hisztizni?LOL. Amúgy se nagyon láttam még, de jelen állás szerint nem is nagyon engedheti meg magának ezt a luxust. Én még bízok a srácban, remélem egyszer odaér, amióta a balesete volt, nem ugyanaz az ember. Bár pozitívum, hogy az időmérőn már-már mutogatja magát,szerintem még egy kis dorgálás kellene neki, azt a futamon is magához térne.
Na ennyi, remélem nem sértettem meg senkit, csak egy vélemény.
"...Nekem nincs semmim ezen a világon,csak a tököm meg a puszta szavam...,és ezt a kettőt nem játszom el senkiért,megértetted?!..." <Tony Montana>
-
őstag
válasz DonMedve #24026 üzenetére
Ilyennel megsérteni?
Ugyan már, a Forma 1-ről csak dumcsizunk, ez nem politika. Tény, hogy Massa is simán egyszeres világbajnoknak mondható, amikor Hamilton megnyerte ellene, akkor szerintem az Massáé volt igazából és talán kicsit jogos is volt, hogy Massa akkor dobogón állt, első helyen, Hamilton meg a boxban ünnepelt, mert hát mégis az az igazi, amikor valaki úgy ünnepel a dobogón világbajnoki győzelmet. Alonso Ferraris karrierje bennem azért nem hagyott annyira nyomot, inkább a Renault-os, na az volt a nemsemmi, hiszen világbajnok lett egy olyan autóval amire szerintem senki sem számított, inkább a Ferrari vagy Mclaren volt akkoriban a favorit vagy mondjuk úgy esélyesebb. Ezért tényleg respect neki, utána a Mclaren érthető módon nem volt neki sikeres, meg ugye próbálkozott ismét a Renaultnál, végül Ferka.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
bsh
addikt
-
őstag
Tegnap végre meglett mérve a kocsim, 1.3bar nyomás, de sajnos valamiért 7000rpm után leejti 0.9-re, tehát még mindig nem tökéletes, de már legalább nyugodtan lehet gázt adni, nem kell félnem, hogy elszegényedik.
287 ló/315NmRYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
kpal
nagyúr
valaki nem tudja mért lehet olyan notin telepíteni Nv drivert amibe GT20M van mert letöltöm a legújabb de ,rendszer vizsgálatnál megáll ,de win 7 Update intel HD vga drivert talál egy valamilyen Nv drivert felraktam azt is win 7 ajánlotta de VGA-t sehol se írja ki hogy 1GB-os stb..
A noti gyári oldaláról próbáltam most egy drivert ahhoz azt írta nem talált komptibilis cucc
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Egy újabb F1 futam megvolt. Alonso szerencsétlen technikai hibája dobogóhoz segítette a 2 Lotust. Valószínűleg Raikonnen akkor is ott lett volna ha Alonso megy normálisan, de a másik nem hiszem. Di Restának drukkoltam jobban, de hát csak nem jött össze a harmadik hely.
Király volt a sok kis csata, Perez for President!!RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
őstag
válasz shteer #24039 üzenetére
Azon gondolkoztam, hogy a boxutcában miért nem próbálták meg rögtön, hogy csukódik-e ismét, de aztán rájöttem, hogy csak drs zónában lehet nyitni.
Nem kellett volna bevállalni a próbát, anno Schuminak sem sikerült.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
őstag
válasz shteer #24042 üzenetére
Ha annyira odalennék érte, mint az F1-ért akkor tuti én is ott tomboltam volna, de amikor nézem is néha a futamokat mindig az jut eszembe, hogy nagyon kevés az a pár kör amit futnak, ezért nincs értelme felmennem a Ringre.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
őstag
Jó ez a hétfői pihi, de sajna a postázás is gondolom pihen ilyenkor, az meg kellene a féltengelyek miatt. Valami iszonyat szopóágon vagyok, mert ugye amikor lemérettem a kocsit (még tettem is be képet) akkor elszakadt a jobb külső gumiharangom, cseréltük 3000Ft-ból, ok. Aztán hazajöttem, volt pár élménykör 4 személlyel és elszakadt a bal belső is, ezt is cseréltük, ok. Közben persze állt 1 hetet a kocsi, mert alkatrész is kellett meg szerelő is, na de a csere után mentem kb. 30km-t és elkezdett rázni a kormány 2-ből 3-ba váltáskor, teljesen leforgattam és váltottam. Jelenleg olyan 70-nél már elkezd rázni és 100-nál már iszonyat, szinte edzésnek minősül vele megtenni pár km-t is.
Aki Budapesten szerelte azt mondja lehet szerelési hiba, amikor leszedte a másik szerelő a bal belső gumiharangot akkor kiszedte a csillagot is és a 3 tűgörgőt is, amiből kettő könnyen visszament a helyére, 1 meg nehezen és lehet az megszorult, amikor elváltottam akkor meg megroppanhatott. Mindenesetre én balról érzem a rázást és ugye az is volt szerelve utóbb. Hazajöttem, munkatársam aki szintén szerelte korábban a kocsit mondja, hogy Suzukinál is már jártak így, kell másik csapágy (tűgörgő), de azt nem lehet kapni külön. A unixos utángyártott csuklók olyan 25K körül mennek, ennyi pénzért azt mondták már kapok komplett gyári bontott féltengelyt jó állapotban, de aztán mégsem lett, vártam rá 1 hetet, nem találtunk, mindenhol 35 ezret mondtak. Aztán ránéztem ebayre és 85-ért megrendeltem egy yonaka motorsportosat ami 300 paciig jó, a pár kerül újonnan ennyibe. Na most ezt várom, de már nagyon durva, hogy szinte 1 hónapja megy ez a cécó. Közben elvittem gumishoz a kocsit, hátha a felni ráz, de nem. Az egyik felnim ugyan üt, de azt hátratéve ismét rázott a kormány. Mindenesetre úgyis kellett új gumi és 16-ról 17-re váltottam, rendeltem szép új felniket meg gumikat, a gumik meg is jöttek.
Toyo Proxes T1R 205/40 R17, 2012.52. hetiek
Felnik meg Drag Wheels DR47 17X7 4X100 ET40 fekete kerékcsavarokkal, de ebben a színben:
A kocsi így ment 3.ban amikor még jó volt a féltengely: youtubeos vidi
Már nagyon várom, hogy végre összeálljon, mert szinte épp csak kipróbáltam, rossz minden nap csak a garázsban látni.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
veterán
Érdekes látni, mennyi szenvedés, mire elkészül egy tuningolt gép, általában ugye csak annyit látunk, hogy kezdte a tulaj és utána meg már kész a gép, meg a felhasznált, beépített cuccokat, de most, hogy leírod időnként a történéseket, már tényleg tisztelem a kitartást minden ilyen "épített" autó tulajában, tényleg rengeteg gond van ezekkel..
Everybody lies.
-
őstag
válasz Pttypang #24048 üzenetére
Azért szerencsére ez nem mindig van így, átalakítás függő, ha csak szolidan egy nagyjából +30-40 lóerőt akartam volna kihozni az is sokba került volna, de a féltengely azt még tuti bírta volna. Lehet ott más hiba jött volna elő, nem tudni, de vannak azért páran akik rögtön belenyúlnak a jóba és tényleg nincs ilyen szívás vele.
Elkezdtem a Hard Reset nevű játékot, pozitív csalódás, nagyon bele tudok pörögni, ehhez képest a cikkek általában lehúzták, nekem tetszik. A Medal of Honor Warfighter viszont tényleg eléggé unalmas volt, nem is csodálkoznék ha tényleg nem lenne egy ideig újabb rész. A videókártyám azért megérzi, hogy mostanában melegebb van, a ventik suhognak ezerrel.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
őstag
Megjöttek tegnap a féltengelyek, 1 hét alatt itt is voltak Angliából, ezt már szeretem.
Pénteken meg lehet megjönnek a felnik is. Holnap bekerülnek a féltengelyek.
Remélem minden okés lesz most már a kocsival, bár a vacak idő miatt lehet nem fogom használni, mert esőben nem tud betapadni még 4-ben sem.
Szombaton le szeretnék vele menni Kanizsára, vasárnap Pécs és késő éjjel haza, hétfőn úgysem dolgozok. Ha nagyon nem nyomom neki akkor 7l/100km, de inkább 9l/100km a normál, nem tudom megállni hogy ne nyomjam neki néha-néha.[ Szerkesztve ]
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest