Hirdetés
- iPhone topik
- Apple Watch
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Yettel topik
Hirdetés
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
A Lian Li Strimer kábel mókolása.
lo Értelmetlenül állok az egész előtt, hogy a Lian Li minden cuccából ad ki fekete/fehér verziót csak pont a Strimer...
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz Bogyó bá' #232 üzenetére
az ötlet nem is rossz. Bár kicsit fére fog kopni a gumi, de átlagfogyazstásnak jót fog tenni, hogy nem lesz lámpa és lassítás sem. Bár a motorok mosogatása a felkenődött rókák miatt amik a centrifugálás miatt előjönnek, az többe fog kerülni min t az üzemanyag spórolás.
(amugy lemehetünk Márkhoz is)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #328 üzenetére
Hát, lehet... Engem is a MOL felirat tévesztett meg a térképen elsőre,
de jobban megnézve az nem benzinkút, hanem kocsma. Izé: könyvtár.huszi.gyb: tempótól függ, de a túrás fogyi szerintem 4,5 körül megáll,
szóval igazad van, 200 km gond nélkül ki kéne jöjjön a 12L tankból.
Épp csak be kéne villannia a tartaléknak. (Amúgy AndrewTdi-ékkel is
kb. ez volt, csak a végén volt egy "140+" szakasz - ahol azért pörög.)
Megjegyzem: qrvajó lett oda is a LED. Tisztán látszik nappal, amikor
felvillan.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #339 üzenetére
Sanszos, hogy nem nullázták le. Legalábbis erre van nagyobb esély. A könyv nem ír semmit, hogyha nem sikerül lenullázni, akkor más baj lenne.
Jah és "Olajcsere jelző fény" a neve, nem utal arra, hogy az olajnyomást is jelezheti.
Nekem full más a műszerfalam, szóval lehet, hogy máshogy kell nulláznom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #528 üzenetére
Á, 11K-nál brutális lenne a Madison (8600-nál tilt). Jó ez így 5-6 körül utazóba. Annyira halk és sima járású, hogy a 70-140 gyorsítás az csak a szélzaj erősödésén tűnik fel. A gázkar mintha csak egy hangerő szabályzó lenne. Picit megszokod a 130-as tempót, 90 már nagyon lightos. 40 meg mintha állnál. Majdnem el is dobtam egy körforgalomban: vizes, fehér aszfalt. Halál. Elindult a segge, pedig se nem adtam nagy gázt, se nem döntöttem nagyon, meg gyorsan sem mentem. Csak egy b*zi autós bejött elém, aztán mégis megállt. Mondjuk még jó, csak a francnak próbálkozik: a macisajt az macisajt.
Gondolkodom, hogy leméretem teljesítménypadon (dyno). Már a miheztartás végett. Ezen nem kell váltani kettőt felfelé: tekered a kart, eszed a Porschekat/rendőrt/kamiont. Azért mehetne jobban. Több autó előzésénél jobb lenne egy kicsit brutálisabb megindulás, mint ez. Tudom: rúgjak vissza kettőt, és mehet a 11K... Meglesz. A maga szerény módján. Első körben 16 gr-os (csúszó)görgőkkel. Aztán jöhet a J. Costa varió. Aztán a nitró.
Aztán a GP800. (Ha még megérem. Ma is kicsit széles volt egy kanyar "kigyorson". A közút nem erre való. Itt be kell állni 60-nal szöttyögni, ha "konvoj" van. Ha valaki már 90-et tud menni, az csoda. Ha meg 110-ig kihúzatja, akkor... furgonos.)
Na léptem. Küldeném mindenkinek, aki szereti: Copy Con - Holnap
Ui: pénteken Kalocsa?
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #570 üzenetére
Terepeztem én már eleget a DT50-nel, meg a (125-ös) Hondákkal. A robogó nem oda való, tiszta sor. Quadot legutóbb Dobogókő felé láttam, ahogy az (aszfaltos) úton csapatott. Az egész gallytörő kérdéskör nem komoly*, csak annak kifigurázása, hogy azért jó a túraplexi, mert azzal lehet a felröppenő madarakat hárítani. Btw. péntek Kalocsa visszavonva. De nem azért, mert kötexel, hanem mert az időjárás előrejelzés elég szar időt jósol.
Amúgy ha szigorúak akarunk lenni, és nem szeretjük a humort, akkor a csongi által linkelt motoron bukócső van. És figyelembe véve egyik kolléga múltkori elcsúszását, hogy az mennyire ledarálta a fejidomot (is), oda se lett volna hátrány egy ilyen. De lehet rajta röhögni, hogy milyen viccesen néz ki rajta...
*Szerk: sosem volt az, nem is értem, miért magyarázzátok, hogy...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #649 üzenetére
Pontosítanék: Is-is. Mindkettőt használtam. Amikor nagyon lassan kellett menni csúsztatott kuplung, gáz nélkül, és hátsó fék. Úgy stabil volt a motor.
mondjuk vicces volt a 2. feladat, 2-esben kellett szlalomozni. Ellenkormányzásos módszerrel csináltam. Tök kényelmesen...szerk.: A legnagyobb baj, hogy gázra berángat elég csúnyán egyesben. Kettesben meg nem tökölhetsz, mert a feladat egyest ír elő. Ezért játszottam a kuplunggal, ha kellett... Lábletétel tényleg bukta. (Egyszer így is le kellett, mert a CB-n nem voltam elég határozott visszaváltásnál, és üresbe tette )
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #797 üzenetére
Akkor elmesélném az ELSŐ utam az ELSŐ robogómmal: gyakorlatilag érdemi felszerelés nélkül (sisak volt - az is jet, de ennyi) Bp-ről hazafelé - pólóban, ahogy kell. Negyven fok szikrázó napsütés, de féltávnál hazafelé egy igazi klasszikus nyári jeges villám-zápor elkapott. Minden egyes esőcseppet és jégdarabot külön-külön is éreztem, és fájt Másnap vettem kabátot
Azóta is rendszeresen ronggyá ázok, már szinte hiányzik ha egy-két hét kimarad
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #797 üzenetére
Én meg rákészültem, hogy jól megázok, de nem. Pedig közvetlenül előtte esett,
és baromi ronda felhők vannak erre-arra még most is. Mellette meg naplemente.
Tök érdekes fényviszonyokkal. Kár, hogy nem vagyok fotós, vmi profibb géppel...Ui: mondjuk nem baj, hogy nem áztam meg, mert nem vagyok biztos benne, hogy
a Madison nagyon szerette volna a plexi nélküli ázást, mivel az a vizet is elvezeti,
nélküle meg telibe kapná a műszerfal (lámpánál), az meg nem szerencsés.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #836 üzenetére
Pontosan. Ha nagy a hőmérsékletkülönbség, akkor alacsony az áramlás.
Ha gyorsan kering a víz, csak pár fok különbség van a meleg/hideg oldal
közt. Legalábbis PC-vízhűtésben ez a tapasztalat. Motor ugyanez, bár
nagyobb fűtőteljesítménye van (a menetszélnek meg hűtőteljesítménye).Ennyi erővel két hőmérővel lehetne tudni a tutit. Esetleg három, mert a
termosztát által leválasztott (amíg leválasztott) részt külön kéne mérni...
(PC vízhűtésnél mondják, hogy felesleges két hőmérő, elhanyagolható a
különbség "hideg/meleg" víz közt - kvázi állandó a vízhőmérséklet adott
egyensúlyi helyzetben. Ez viszont alacsony áramlásnál nyilván megdől.)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
válasz Bogyó bá' #1078 üzenetére
Akkor ez a klasszikus: keveset eszik, viszont nem megy? Amúgy
nem értem, mi az a fene nagy élvezet az össze-vissza váltogatásban.
Visszarakod, padló, felmegy a fordulat, autó/motor megindul: wow!Robogónál: nyél, varió visszarakja, felmegy a fordulat, motor megindul
Autónál: padló, váltó visszakapcsol, felmegy a fordulat, autó megindulDe ez megint csak hitvita, nekem nincs semmi bajom a váltós autóval,
motorral, de a dízel autóval sem, habár a (turbólyukas) 1,4-es* Toyotát
nem szerettem. Kell bele köbcenti, és lesz benne erő kis fordulaton is.
Igen, nem olyan pörgős, mint a benzines, de ennek nem is kell. Azért
egy 200 LE főlé húzott "tádét" megnéztem volna. Oké, kormol. Ez van.*: ilyen kis motort belerakni egy akkora kasztniba? Szégyen. Jó, hogy
ha felépült a turbónyomás, elindult, alatta tudott "meglepetést" okozni.
(Szó szerint: lepadlózod, aztán semmi. Iszonyat lassan indul meg, és
a megfelelő fordulaton meg "kilő". Tényleg nagyon "barátságos" volt...)Ui: nagyrobogósok baráti topikjában elkezdeni fikázni a robogókat, hát:
bátor? Nem mintha zavarna, vagy magamra venném, csak furcsállom...
Mindezt úgy, hogy valójában nincs tapasztalatod, Maját szerettél volna,
ki sem próbáltad, de meggyőzöd magad, hogy a csótány miatt élvezed
még mindig a túrázást ("automatával már meguntad volna")? Inkább azt
mondanám, hogy kisköbcentis robogóval lett volna "unalmas", mert egy
nagyobb, túrásabb gépen több a szabadságod, nem bináris a gáz.
Ha túl gyorsan esel be egy kanyarba, fékezni is kell, meg ilyenek, LOL.kcsa: ja igen, a fentiből kimaradt, hogy egy erősebb manuális dízelnél:
nem rakod vissza, mert nem kell pörgetni, padló, megindul, viszlát...
Valljuk be, az átlagember vezetési stílusához sokkal inkább passzol a
dízel nagyobb nyomatéka alacsony fordulaton, mert az átlagember nem
közlekedik végig üveghangon. Azt hagyjuk a versenyzőkre, gépészekre.
(Ezzel nem azt mondom, hogy nem poén visszarakni, és lepadlózni, de
amikor úgy sem megy a technika, csak üvölt, azért egy picit csalódás...
Nővérem Ignisébe egész család, érdi emelkedő az M7-esen... Küldeni
kellett rendesen: 5-be szerintem megálltunk volna, hiába a padlógáz...)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
üszök
őstag
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #1078 üzenetére
"célszerű, gazdaságos, kényelmes helyváltoztató eszköz, semmi több)... "
Szerintem senki nem mondott mást soha a robogókról. De az én értékítéletem szerint ez teszi az ideális járművet - fűszerezve némi teljesítménnyel, ezért nem használok már 125öst.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #1141 üzenetére
Most lehet,hogy nagy marhaságot mondok de mivel nem értek hozzá nem harapják le érte a fejem.
Én azt hallottam,hogy ezeket a motorokat már nem kell bejáratni ( mint anno a zsigulit ) mert már a gyártás alatt járatják őket tesztpadon. Amikor megvettem az új autót nekem sem mondták,hogy X kilométerig csak ennyivel vagy annyival lehet menni bár a fogyasztásra valóban mondták,hogy kb. 10E-nél fog beállni de én nem vettem észre hogy mekkorát csökkent volna.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #1189 üzenetére
Úgy volt, hogy azért lesz külön csoport, hogy ne itt legyenek a papírok nélküli hulladékok, nem?
Kedves kérdezőnek: Papírok, jogsi nélkül én legalább 500-ast vennék, arról 0-t kell lekaparni, ami meg semennyi, tehát legális. Ugye? Könyörgök, hogy másba/más járműbe ne tegyél kárt, a biztosítás nélküli gépeddel. Ha megvan a baj, lesz pénzed kifizetni akár csak egy használt Golf 3 javítását? (És ahhoz még olcsó az alkatrész).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
harcikoca
senior tag
válasz Bogyó bá' #1189 üzenetére
kosz a valaszt, csak kar, hogy nem az en kerdesemre valaszoltal. Semmi kedvem az atiraser meg biztositaser meg annyit fizetni mint a motor ara. Nem ezen akarom magam kielni, van nagy motorom(rendszamos!) csak a munkaba jarasomon akarok sporolni. Vagy ha a leo nem ebbe a topicba tartozik akkor egy linket megkoszonnek.
Ja! Es nem kamikaze cellal motorozgatnek, lenne rajta biztositas is.
[ Szerkesztve ]
AMD+Ati powee'R
-
-
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #1302 üzenetére
Aztat írgya, hogy "Rendszámozható". Én úgy értettem, hogy külföldi papperok megvannak, csak itthon feketén használja.
Nem fogok 125/50-esezni, épp azért csináltam meg a B125 jogsit. Remélem megjön legkésőbb jövő héten.A Burgmant néztem, egy srác írta, hogy január óta hirdeti, valami lehet vele, mert közben sok másik meg elkelt gyorsan. Ennek ellenére egy próbát megérhet. Külsőleg meg mindenképp jobban bejön, mint a Majesty, de abból meg van választék, bár többsége okmány nélküli...
-
longwild
aktív tag
válasz Bogyó bá' #1319 üzenetére
Pontosan ez a szituáció!
Ahogy (talán még a kismotoros, robogós topicban is leírtam) Olaszországban a 10k km minden kicsit is nagyobb robogóval megvan évente. Az említett figura 20k-t megy évente a 400-as Beverlyvel és 2008-ban vette... Ráadásul abban a klubban több hozzá hasonló is van.
A legjobb, hogy ilyenkor az órákat tekergetni sem kell, hiszen 5 byteosak a régebbiek, azaz átfordulás után lehet eladni 9800 meg 17000 km-rel. De ha meg még csak 8x vagy 9x ezer lenne benne, akkor már odakint megbabrálják olyan 30-40k közöttire, amit a magyar becsületes nepperek még visszatekernek kicsit, olyan 15k-ra. De mindenképpen 20k alá
Ezért is mondtam, hogy akinek Olaszországi robija van, az ha tetszik, ha nem, nyugodtan számoljon a Olaszországban töltött évek száma X 10k km-rel. Az nagyjából mutatja, hogy mi lehet a gépben... Minimum!
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen