- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
-
csongi
Topikgazda
válasz campers #3431 üzenetére
Elmeletileg jo! Annyit segitek a harom vastag sarga a generatorra csatlakozik. Kovesd a feher vagyis a sarga nyulat
Ha megvan megtalalod a kimeneti agat is az ho hogy hany labas csoki van a vegen az majd kidrul a bontas utan. 99% ba jo lesz.
De egeszen biztos vagy abban hogy a feszszab a rossz alkatresz?[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz campers #3445 üzenetére
Affenébe, csak most láttam a fesszabályzó keresős kérdésed.
Egyszer már én is csináltam (az utolsó képen a kiszerelt fesszab), de én nem bontottam le ennyire. Tudtam hol van.Hát nekem a töltés a csere után 14,2-14,4 között lett. Szerintem meg ez a normális. A 13-13,2 nem a legjobb. De lehet, hogy az aksid is kuka, azért nem tudja jobban tölteni. (és reméljük nem a fesszabályzó szar amit kaptál)
Reméljük Shindegent kaptál. tesztek, tapasztalatok és elmondások alapján az a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz campers #3445 üzenetére
Mi méri? Töltésnél 14,4V a névleges, és alapból, töltés nélkül
túl kevés a 12V az akkutól, max. akkor nem, ha valami szívja.De látom, közben AndrewTdi is írt(a), sőt, mivel Nexus, hát a
fedcomp mér. Gondolom nem kamuzik: akku is lehet cserés.
(Folyamatos alultöltöttség miatt gyorsabban elhasználódik.) -
DigitXT
félisten
válasz campers #3543 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy a nyitott dob kevésbé fáj a pilótának, mint a
mögötte jövőnek. 4Roaddal a Maján tapasztalom ezt: a motoron ülve
nem "nagy durr" a hangja letompítva. Kívülről tetszetős. Tompító nélkül
viszont rajta ülve is állat, kívülről is. Bizonyos esetekben már túl sok is.
Utasnak viszont nem tudom. Ő ugye már hátrébb van, mint a pilóta...Nexus mögött, ha Andrew húz egy kövéret, fizikai fájdalommal járhat.
Ő sem rakja bele a tompítót, mert csak "kehes" lesz a hangja: veszít a
mélyekből, de úgy sem halk. Na ezért nem vettem én SBK dobot.Volt még egy nyitott dobos Nexusos ember, de már eladta/ritkán ír ide.
Azt írta, hogy csak úgy ismerték, hogy Márk a qrvahangos Nexus-szal.Ui: közben látom, hogy Andrew már meg is írta a fentieket. (Kerestem
Runner ezen írását, de ehelyett más érdekességbe botlottam... Hehe.) -
DigitXT
félisten
válasz campers #3853 üzenetére
Nem nagyon kéne a fogyit befolyásolnia. Max. csökkentené picit, mert könnyebb,
de ez marginális. Ill. csökkentené, mert a hang miatt kevésbé nyelezem egyelőre.A Madison amúgy 5-6 között fogyaszt jellemzően (karbi). Városban 6 alatt már jó!
Országúton 4,5 körül, ha nem nagyon* hajtom. Meghajtva országúton is 5 körül.
AndrewTdi eredménye relevánsabb számodra: neki jó 1 lityivel kevesebbet eszik!
(Az SBK is nyitott dob. Nem tudom, az injektor utána állítja-e magát**, vagy mi.)*: 100-110-es túratempónál simán. 130 már "picit sok", nő a légellenállás stb.
**Ui: ha már durrogás. Túl hamar toltam vissza szívatót, a motorka szólt miatta.
De akkorát, hogy majd' beszartam. Gyári dobbal a visszadurrogás semmi! Ezzel...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz campers #3862 üzenetére
Látod, Andrew meg pont ilyen durrogást szeretne... Szvsz ez injektor.
Vagy add neki oda a régi fesszabodat, hátha rajta is "segít"...huszi.gyb: 6-7 az már kicsit késő. Meg amúgy is keletre kéne nyitni.
Akarom mondani, arrafelé jobbnak néz ki az időjárás, előreláthatólag.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz campers #3862 üzenetére
Vagy esetleg a feszültség érték normális, míg az előzővel nem volt annyira ideális már? Gondolom 12V-ra vannak tervezve az ecuk, injektorok stb, aztán minél nagyobb az eltérés ettől, annál hektikusabb lehet a működés.. Vagy ez butaság?
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz campers #7098 üzenetére
Akkor generátor-állórész kell? Így hamarabb megtalálod.
Mondjuk gyanús, hogyha minden feszültség így, arányosan kisebb a kelleténél, akkor mégsem biztos, hogy az a gond. Lehet, hogy a generátor-forgórész mágnesei vannak meggyengülve (ugye az minden tekercsben egyformán kisebb feszültséget indukál ilyenkor). Sajnos így találgatni meg elég költséges, még bontott alkatrészekkel is.Sajnos még szerelési útmutatót is csak a Gilera Nexus 300-hoz találtam, így nem tudok segíteni. Maradnak a bontók.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz campers #7098 üzenetére
Hol kell 20V ot merni? 50V 5000rpm-en 14,5 tolto feszultseg terheletlenul. Tompitottal 14V vagy afelett 5000rpm-nel. Valahogy igy. Alloresz tekercseket meg ne alapjaraton merjen mar.
Ha tekercs baja van akkor 20k kornyeken ujra tekercselik.
A csatlakozok, eleg gyenge minoseguek, es 13V alacsony toltestol a 14,5V toltesig eleg sok a feszultseg ingadozas, ami segiti az oxidalodast, es noveli az ellenallast. Javasolt ujraforrasztani vagy evente egyszer afujni wd40el a csokikat vagy kicserelni azt szakaszt ugy ahogy van.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz campers #7107 üzenetére
Eredeti Piaggiot (ami optimális esetben Shindengen gyártmány) vettél? Itt olvashatsz még a témáról.
A kínai utángyártottak is szarok amúgy...
Amúgy hova tűnt Brogyi fórumtárs?
-
dugynok
senior tag
-
DigitXT
félisten
-
-
DigitXT
félisten
válasz campers #10518 üzenetére
Malossi X-Kevlárt AndrewTdi tapasztalatai alapján nem is nagyon ajánlanám,
azt mondta, bután viselkedett vele a motor, noha Malossi Multivar volt benne.
Nem lehet, hogy "évjáratbeli eltérések" miatt ajánl több méretet? Mikori gép?Szerk: kis Majában jól szuperált (míg 6000 km után a dekli el nem koptatta),
a dolog érdekessége, hogy most más fajta szíj van benne és megint kivették
a hézagolót, de már nem ér bele a deklibe => ott is lehetett méretkülönbség.Szerk2: Mitsuboshit ajánlanám, feltéve, hogy ez az évjárat/passzol hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz campers #10522 üzenetére
Na, a linkelt alkatrészeknek viszont érdemes utánanézni máshol (bár írtad, hogy bontott alkatrészekből már megoldottad), mert amúgy tök jó az a bolt (robbantott ábrák, rendelhető gyári alkatrészek: igen, már ennyiből is felismerem, fut ott egy 75K-s rendelésem jelenleg is gyári kuplung pl.), de ahol nagyon el vannak szállva az árak (bizonyos alkatrészeknél feltétlenül), azt nem érdemes ott megvenni. Akartam amúgy írni, hogy veled még nem történt semmi, biztos nem szeretnél ilyesmi infografikán szerepelni a topikösszefoglalóban, de most, hogy ezt leírtad, immáron hivatalosan is üdv a klubban: ON-ba tettem a HSZ-ed, abszolút ON-topik.
Ui: látom a kis képen, hogy nagyon sötét lett a háttér miatt (ezt korábban már jeleztétek), szóval ma, ha minden jól megy, újra lefotózom a gépet valami jobb háttérrel, és újra meghirdetem. A fenti kép NEM minősül hirdetésnek, csak illusztráció, hogy milyen lehetne a topik összefoglaló, ha megírjátok nekem az adatokat, és küldtök mellé valami jó képet a vasról... Szerk: már ha van rá igény.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz campers #18469 üzenetére
Az a gond, hogy kisiparilag a műanyaghegesztés nem igazán kifizetődő,
ergo, ha valaki le is bontja otthon, és meg is állapítja, hogy ez+az törött,
még mindig el kell vinnie műanyaghegesztőhöz... aki visszarakja a letört
füleket, stb. (Reménykedvén, hogy a fényezést nem b.szaraintja össze.)A legkevesebb, hogy pár csavar hiányzik: nem is szoktak sajna elveszni.
Szóval a kábelkötegelős kendácsolásnak is megvan az oka: az olcsó!
Cygnus is tele van vele - miután párszor már elfirkált vele az előző tulaja.
Tudom, a Nexus azért más kategória. Szereltünk már anno a garázsban.
Amikor még volt garázs... most nincs garázs, de van szerszámos fészer.
(Szóval, ha jó idő van, én el szoktam szüttyögni a masinával az udvaron.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest