- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
-
Den
veterán
válasz Bogyó bá' #10098 üzenetére
Hát.. Ízlések és pofonok. Én általában négyüteműekkel vagyok körúlvéve, és egy idő után hozzászokom, kezdem szépnek hallani a hangjukat, kezd egy-egy jobb darab egész pörgősnek, fickósnak tűnni. Aztán behoznak egy kétüteműt, és hirtelen megint lusta, asztmás nagypapiknak tűnnek a 4t-k, hallom ahogy erőlködnek nagyobb fordulaton.
A ketüteműekben van valami olyan könnyedség, élénkség, amit a négyüteműek nem tudnak. Az a simaság ahogy felpörög, nincs az az "erőlködés" érzés a tetején, hogy már csak zúg de nem igazán van kedve pörögni. A 2 ütemű ott van elemében, olyan mohón pörög fel, mintha sosem akarná abbahagyni. És egy jó kipufogóval az az érces, ropogós hang, az nekem az igazi sportmotor hang.
4üteműben a wankel motorokat szeretem, azokban stintén megvan az a könnyedség, és hangban verhetetlen.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #10143 üzenetére
Azért ez ebben a formában nem igaz.
A 2003-as szériáig valóban rendesen ette az olajat de a 2003-2006 közöttiek már valóban csak csipegetik a 2006 utániak pedig már semennyire sem. És ez saját tapasztalat.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #10614 üzenetére
Köszönöm a választ. Nekem sajnos 13,5*8,5-ös a GPS-em, de rezisztív kijelzővel. 2000Ft-ot akkor megér, próba szerencse. A tartó konzolt már tervezem hozzá, nagypapám meg legyártja. (Lesz még más "meglepetés" is), de ha már bontom a motort, legyen komplett.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #10767 üzenetére
Én meg már rohadtul unom az "érdeklődőket". Vidékről pl. egyik sem jött el.
A legutóbbi volt a legjobb, hogy jön 10-12 között! Mindezt este fél kilenckor
telefonhívásban egyeztettük: mondom nem zavar, nem fekszem korán LOL.
Kedélyesen elbeszélgettünk, korrektnek tűnt, hétfőn szabin voltam várom a
hívását, hogy mikor indul. Dél elmúlik, kezdek gyanakodni... átirányított teló
bekapcs, hogy csak nem: SMS-t ír, hogy mégse jön, ne várjam feleslegesen.
Szóval este fel bír hívni. Másnap meg megcsörgetni nem. Az SMS több idő!Szóval vidékről senki. A héten, vagy jövő héten jön mindegyik. Pestiek meg
ugyan jöttek, szimpatikusak voltak, megrángatták a telót, meg hallgatózták
a motor hangját. Próbakör, stb. Mindenkinek tetszik. Én tök őszinte vagyok.
Igen, kellene rá költeni (28K Michelin City Grip, 15K a kormánycsapágy), de
használható, motorozható anélkül is. 300-ért nem patika, de egyben van.
200-ért nem adom. Mindenképpen visszajeleznek. Azóta is... Akciózgatom
290-re, hogy jelezzem, alkuképes, mondom is a csávónak, hogy a 330-at ne
vegye véresen komolyan, de ha 300-at írok 260-ról indul az alku (ő mondja).
A másik meg, hogy ha túl olcsón hirdetem, azt gondolnák, hogy szar. Pedig
nem az: nem szabadulni akarok tőle. Mindenki látta, hogyan/szűken parkol,
kényelmesebb lenne egy motort tárolni. De nem kenyérre kell. Visszatolom.Szóval nem érdeklődő kéne, hanem vevő, abból is 1 fő! (Akinek van pénze.)
-
dugynok
senior tag
válasz Bogyó bá' #10994 üzenetére
Ebben a derengős időben ugyanúgy jól jön, eléggé bántó a szememnek ez a fény is. Műtve volt a szemem, érzékenyebb az átlagnál...
A másik dolog, hogy én a plexit fel szoktam hajtani, csak, ha 80+ a sebesség hajtom le, ha nem lenne szemüvek kifojna a szemem, ugyan ez esőben való motorozáskor, utálom a plexit törölgetni... -
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #11140 üzenetére
Igen.
Runner:
Szombat: Budapest-Dobogókő-Esztergom-Dobogókő 89,1km. A legvége már sötétben, amúgy sok-sok kanyarral. Jó volt, de aznapra elég volt.Kedd:
Budapest-Visegrád -Budapest ~75km.
Szintén este 6 körüli indulással, sötétben hazafelé.
Így jött ki a kb 200km. Városban meg még kétszer ennyit mentem az elmúlt egy héten. Sajnos most messzebb lett a munkahelyem, és van, hogy 2x megyek egy nap oda, plusz egyetem... Meg a mostani lakás is +5km.. Szóval azért pörögnek a km-ek. Ez a kicsi karika csak a pihenés volt...ui.: Szép motorok.
Burt: A fogyasztás az esztergomi kör + 160km város full nyelezés (kopik is a fékbetét mint a k.* anyja, tudom idióta vagyok). Persze multivarral sem érhet fel egy SH300-hoz, és persze a fogyasztása is több. Karburátoros is,
mindjárt el is áshatnám... Lehet, hogy többet eszik, de még nem tökéletes a karbi beállítás, a 4 fölötti fogyasztáshoz képest kedvező. Főleg úgy, ahogyan mostanában mentem vele. Forró féktárcsákkal álltam meg, sietős/idegeskedős napjaim vannak...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #11560 üzenetére
Két évesből bármit veszel, aminek ismered egy kicsit az előéletét, az nem lesz szar. Az olasz se. Tudom, nekem volt öt évig. Addig nem is volt vele gond, amíg a kollégám meg nem vette és le nem nullázta.
BTW az olasz import két éves japán (ami olasz gyártmány ugye, mert az SH az) életéről se tudsz semmit, simán lehet hogy életében nem látott egy olajosflakont se, aztán van benne 30ezer km.
Értem, és ismerem a japánmániádat, de azért nem minden fekete és fehér, ezt már nagymotorosban is próbálták megmagyarázni
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #11555 üzenetére
30.000km alatt az olasz rettenet sem hagyott ott sehol.
Egyébként nincs gond a márkafanatizmussal, sőt, megértem, nem véletlenül van VFR-em és HR-V-m, de ettől függetlenül robogó iparban nem kérdéses az olaszok szerepe. Olasz népautóért egy vasat sem adnék, de a robogóik jó része nálam egy szinten van a Honda-val.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #11616 üzenetére
Előrelépésnek biztos az lenne. De arra nincs, vagy alig van szükségem. 99%-ban ingázok, az autóval járhatatlan környékünkön.
Tömegközlekedés szintén halott ügy részemről (hazaút 15km-en másfél óra, a nem túl jól összehangolt és nem épp ideális időpontban indított járatok miatt), úgyhogy ha jó idő van, robogok.
Az elmúlt két év az Xcitinggal arra volt jó, hogy rájöttem hogy tetszik az erős gép, kényelmes is, de nem optimális az én felhasználásomra, arra meg sajnos nincs pénzem hogy egy ingázós és egy élmény-gépet is fenntartsak.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #11616 üzenetére
A probléma az, hogy kcsa-nak nem ajánlanám... Nem, nem miatta, hanem a városi felhasználás miatt. A múltkor 40km-t mentem egy CBF600-zal Budapesten belül. Vadállat volt, 50-ről 150-re ugrott 3 autó megelőzése alatt, utassal. Nem ezzel van a baj, de amikor 800m-t kellett 1-0 között gurulgatni, k.vára fárasztó volt. Kényelmes a gép, meg is lehet szokni, de akkor is nehéz. Alig vártam a végén, hogy visszaüljek Majára. Maja keskenyebb, alacsonyabb súlyponttal, sokkal kényelmesebb a kocsisorok közt, és amikor nem fér el...
Tudom "csak" robogó... Túrán már a CBF-et választanám. Mentünk már együtt túrázni, amellett, hogy Maja ereje nem akkora (15 vs 78 paci), a kanyarokban is (rossz úton) néha küzdöttem, míg CBF-fel Gábornak fél kéz is elég lett volna kb...
Szóval mindent oda ajánlanék, ahova tervezték.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #11621 üzenetére
Nem tudom, a 180-as multivarral kényelmes városban, de 1-2Le pluszért még nem panaszkodnék, néha... Jó, én szeretek tempósan menni, tény, és (óra) 100-ról nem ugrik akkorát.
Tegyük hozzá, hogy kcsa és köztem van vagy 15 centi és néhány kg különbség. (kcsa javára). Most ha hozzáadom, hogy egy 40-50 kilós csajjal mögöttem már előzgetni meggondolandó... Én sem biztos, hogy 125-ösnél maradnék.
Nem azt mondom, hogy nem megfelelő arra, de én inkább kifizetném a felárát (fogyasztás, alkatrész, vételár), ha megtehetem és vennék egy 250-300ccm-es gépet.
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #11650 üzenetére
Ezek sem normalisak. De ezert lecsukni oket. Kapnak egy 200k birsagot 1 ev jogsi bevonas egy darabik nem fog motorr ulni . A kozutkezelok utan meg nyomozni sem kell, azok minden nap veszelyeztetik az eletunket, a "kivalo" minosegu utakkal. Debrecenbe is lassan csak az az egy utca jarhato.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest