- Magisk
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #17606 üzenetére
Szerinted akinek egy hétvége után nem igazán indít, annak hibátlan?
Amúgy meg a generátor nem igazán a kímélő visszatöltésről híres... Tehát
lehet, hogy ha egy ritkán használt motornál néha-néha ránézel, hogy hogy
áll az akku, s néha-néha ráraksz egy kis áramú töltőt, tovább él az akksid.Számold ki, hogy ekkor is kidobott pénz a 14K? Nekem abszolút megérte.
(Ha korábban tudtam volna, hogy hogyan használom az akkut, nem kellett
volna kicserélnem, mert gyakorlatilag folyton fél töltéssel jártam, és hát ott
meg is maradt szerencsétlen. Ma hiába töltöm fel, elszulfátosodott. Pech.) -
nyogo83
senior tag
válasz Bogyó bá' #17684 üzenetére
Annyit hozzatennek, hogy altalaban sose magaval az injektorral szokott gond lenni.(nagyon kis szazalekban)
Az 50 2T-nel se maga az injektor szarik be, hanem a kompresszor, u.a. ellatas stb-stb.
Altalaban a rendszerhez epitett egyeb specialis megoldasokkal van mindig problema (pl fojtoszelep haz egybeepitett pillango szelep pozicio szenzorral, legkulonfelebb szivocso depresszio szenzorokkal, szekunderlevego es egr vezerlesi megoldasokkal).
Szimpatikusabb nekem is az injektor, de teny, hogy ha gond van, akkor nem eleg egy csavarhuzo. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #18131 üzenetére
Fogyijára leszek kíváncsi, ez is bekéri-e a 6 lityót, mint alattam minden...
Ma pl. simán 80 fölött kepesztettem a lágymányosin, ami ezzel a géppel...kcsa: úgy valahogy. Kell is bele, mert a hajtás eléggé gatya: majd ránézünk.
Amúgy a kóválygás összefügg az első fékkel, ha rákezd, az para tud lenni...
De normál esetben nem csinálja. Lámpától kanyarodva, állás után, akkor...![ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Bogyó bá' #18215 üzenetére
Kibicnek semmi sem drága, de
kárjó móka az ilyet számolgatni.- 4db használt Opel Astra
- 1db kisértékű ingatlan (hogy névhű maradjak)
- 5882db gumióvszer
- 1805db 147-es BurgerKing menü
- 1584db PORObrick NF RW 38 hőszigetelt tégla
... s a lista folytatódik.Bocs, nem tudtam kihagyni. :-)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #18215 üzenetére
Van az többe is, de nem akarok filléreskedni, és minek menőzzek megint.
Egy részén lehet röhögni, mert tuning, és értelmetlen költés, egy része meg
a halódó olasz vas életbentartása, sőt, biztonságossá tétele, élménymotorrá
faragása. Értem itt pl. a 80K-s teleszkópokat, és az 50K-s szilenteket. Amik
után az úttartás ég és föld volt... tök más élmény, ha imbolyog, mint ha nem.
Így értem az élmény motort is, mielőtt valaki leszól a magas paciról, hehe.És igen, korábban is írták, egy gumiszett sem olcsó. Kormánycsapágy sem.
Egy kis telófelújítás, kis vezérműcsere, a komplett kerékcsere. Sorolhatnám.
Viszont a főtengelyem megmurdelése még nincs benne az összegben sajna!Szerk: csonginak nem szabadna részegen fórumoznia. 50-es tuning? És azt
utána még rendszámoztatni is? Medve anyám... Inkább venném meg a törött
Cygnust a sz.r első telójával és újítanám fel. Tartalék motornak tökéletes...Aki követi a fórumot tudhatja, hogy az én tuningjaim kivétel nélkül a varióváltó
állítgatásáról szóltak, már ami a teljesítményt illeti. Ilyen görgő, olyan varió...
Lusta legyen, egyen keveset? Pörögjön, gyorsuljon 2-3 mp-cel jobban? Akár!
Ezt csak ráköltéssel, kísérletezgetéssel lehet kitalálni. (Ez is egy hobbi, na.)
Nem akarom azt írni, hogy szeretek szerelgetni, de végülis: van amiben én is
jobb vagyok, mint bizonyos szerelők, ha nem figyelnek, mert szarnak bele.
Ahogy mondani szoktam volt: elbaszni magamnak is el tudom otthon ingyen.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #18889 üzenetére
Azzal járok, megkapta az új olajat, köszöni jól van. (De még mindig nem az enyém...)
DigitXT: Sosem volt utánfutóm, egyszer láttam 200k-ban egy dupla motoros utánfutót. Agyaltam rajta, hogyan lehetne megoldani a tárolást, de végül elvetettem. Autó van, tőlem kb 5km-re van az utánfutó kölcsönző... Szóval bármikor tudok szállítani, ha akarok.
Tegnap hazahoztam a Cygnust... Lábon... A kormány egyáltalán nem szorul, most a legjobban motorozható.
Sülycsökkentés is megvolt, jobban is megy...Csütörtökön kiderül a sorsa, hétfőig kéne valamit akasztanom, ami kb lehetetlen... Na majd hátha motoros találkozón találok valami szimpatikus eladó gépet.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #18991 üzenetére
Le akartam szívni a maradékot, de kiderült, hogy nincs maradék...
Az a vicc, hogy nem csöpögött, meg semmi tegnap este. Valószínűleg a jó
meleg reggeli nap lágyította meg a kis köcsög szőrös szívét, és reggel volt
a történés. Én ekkora benzintócsát még nem láttam. Simán égett volna.
Viszont a reggeli napocska szép gyorsan fel is szárította... Ebből is látszik,
hogy ez nem a klasszikus csöpögés volt, hanem konkrét, brutál kifolyás. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #19006 üzenetére
Dehogynem. Amikor benyekergett a hajtás, akkor a frászt hozta rám, ez tény...
Meg nem igazán volt végsebessége. Ez is tény. De hát ezért sem volt huligán!
Ellenben baromi kényelmes volt, hatalmas csomagtartóval, nem evett nagyon
sokat (átlag 4.2L), soha nem hagyott az út szélén stb. Összesen 34155 Ft volt
a szervizköltségem, és ebben olyanok is benne vannak, hogy szíjcsere, mert a
hanyag szerelő b*szott kicserélni a főtengely szimeringet és az olaj dolgozott!Kb. 100K-ba fájt az egész mutatvány papírostul aminek a fele benzinköltség...
Szóval fenntartom, hogy jó gép volt, és tök jó lenne, ha most meglenne.
Szerk: le fogok merülni. Na megyek, mielőtt megint elrabol a rohadt villamos.[ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
válasz Bogyó bá' #19023 üzenetére
No comment...
185-190 cm körül vagyok, azért kérdezem ezt. Eddig volt egy 100-as Lead-em, de az pl. kicsit volt, mert térdemre verte a szelet. Viszont valamit szeretnék, ha nem a nagy vasat hajtom városba és a közelbe városon kívül, néha két személlyel mászkálós motornak. Jelenleg egy People 250 és egy X9 200 van olyan árban és képek alapján állapotban, hogy esélyesek.
-
zombei
aktív tag
válasz Bogyó bá' #19070 üzenetére
Hát mondjuk ha nem robogót nézek akkor 350-400-ért már szépeket lehetne venni, és az akkor már nagyobb élményt is nyújt.
Robogónál nem külsőre értem azt hogy szépet, egy két karc itt-ott elmegy, nem újat várok.
De amiket eddig megnéztem :
1, egyik alsó elem kuka (dőlhettek vele), gumik kukák, karbi folyat
2, gumik kukák fényezni itt ott nem ártana, de még elmegy, viszont kuplung nem old rendesen és valami kopog is hajtásnál
3, gumik kukák, hátsó tárcsa kuka, 1-2 elem fényezés nem ártanaés ezek úgy vannak fent hogy képeken szépnek látszik, meg azt is mondja jó állapot.
Karbira : Csak régen mostam le.
Kopogó hajtásra : Ááá csak emelni kell az alapjáraton mert alacsony.
Szétrepedezett gumira : Jó az még van rajt minta.Valahogy azt látom, hogy a robogókkal sokkal kevesebbet foglalkoznak mint a többi motorral.
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #19281 üzenetére
Erről szól a tempótól függően rész. Nagy tempókülönbségnél sajnos nagyon
gyorsan odaér. Szinte fel sem fogod, hogy esemény van/lesz. Továbbá ha ugye
az autóval is normális tempót mész (~90-100-zal mondjuk), akkor ott a szélzaj
csökkenti a mögötted jövő észlelhetőségét, tiszta sor. Viszont ilyen 90-es úton
meg nem megyünk 200-zal, és probléma megoldva. (Sportmotorral sem, bocs.)Városban viszont baromi előzékenyek tudnak lenni, ha meghallanak. Mózes.
100-ból 99 elenged, de legalábbis nem húzza rád direkt. Az az egy meg sötét...
Ellenben, ha nem hallanak, akkor kevésbé tudnak rólad akaratlanul is, véletlen
is rád húzhatják. Tapasztalat. Én is előzékeny vagyok a motorosokkal autóban
ülve, feltéve, hogy tudok arról, hogy érkeznek. Nézegetem a tükröt dugóban is.
Egy hallható dobos kollégát hamarabb észreveszek. Ha meg idióta mód, herélt
dobbal megy, akkor őt a rend őre is észreveszi... Ma is láttam ilyet: motoros
rendőrök fogtak meg egy kabriót a Corvin negyednél, de nagyon sasolt, amikor
egy őrült motoros átrongyolt az Üllői úton. Nem én voltam. A villamosra vártam.Burt1793: ki kell próbálni. Az jó, ha más kárán tanulod meg, hogy tetszik-e!
Nekem Maján nagyon bevált. (Huszi is azért vette meg, tényleg szép hangú.)
Ellenben ugyanaz a dob a Madisonon háááát... Kinyitva szörnyű, de tényleg...
Nagyon-nagyon-nagyon ritkán, mikor állatkodni támadt kedvem, megyek egyet
úgy. De általában rakom is be a tompítót a cégnél, mert este haza úgy nem.
Rosszabb, mint a Nexuson az SBK. Pedig az se volt egy matyóhímzés...[ Szerkesztve ]
-
zombei
aktív tag
válasz Bogyó bá' #19281 üzenetére
Városban még lehet hallasz belőle valamit, de az sem biztos. Országúton meg szinte biztos, hogy semmit.
Mész 90-100-al, szól a rádió, akár beszélsz az utassal... 100%-hogy amikor melléd ér konkrétan akkor fogod csak meghallani, az persze más tészta, ha tükörben véletlen kiszúrod ha gyakran bele pillantasz.
Én még motoron se hallom meg ha valaki 90-100-as tempónál egy 110-120-al beelőz addig amíg le nem hagy. (Pedig gyári dob van fent, és nem visít a gép.)
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #19954 üzenetére
Uh, elég komolyan rákészült, hogy hevederbe benyomott két db ekkora akksit.
ON: minden szép, minden jó, piros lámpánál állva, xenonnal is van töltés! Őrület...
(Éjjel feltöltöttem rendesen az akkut a CTEK-kel.) Már csak azt kéne rendbe tenni,
hogy a mércék valós reszt lássanak, ne átmeneti ellenállásokon csökkentet.Hűtőventi amúgy 2.5A-t bekajál, az barátok közt is 30W, de ez az akku bírja jól.
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #20044 üzenetére
Én is utálom ha másokat zavarok. De.... Bogyó te mennyit közlekedsz budapesten motorral? Nem kötekedés, csak kíváncsi vagyok menyire vagy képben hogy napi szinten mi megy itt "túlélés" gyanánt
Ahogy írtam napsütésben az alap. Egy motor lámpája azért nem fogja kiverni a szemed amikor 100ezer lux-al süt a nap Felős időben én sem kapcsolom fel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #20044 üzenetére
+1: attól, hogy vakítok is, nem vesznek jobban észre. Ha jön mögöttem vakító
kolléga, inkább elengedem, mert igenis zavar, ha a tükörbe nézek... Szoktam.Sőt, néha én is rárefizek a szembejövő vakítóra, hogy ezt most miért? Nappal,
de éjjel is. (Legyen az autós, vagy motoros, esetleg egy BKV busz, simán.)yodamastah: de te legalább figyelsz ilyenekre, hogy felhős idő, meg éjszaka.
Sőt, be van állítva a motorod lámpája. Mások leszarják, és telibe vakítanak.
Tudom, billegünk, de sík úton egyenletes tempóban ne vadásszon mókusokra.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26391 üzenetére
Nagy előny volna, ha nem kellene a lábamat átemelgetni
Többek közt ezért is vagyok én is robogós... Nekem ez a kényelmes.Ez a SYM érdekes. Ugye én is ezzel a márkával kezdtem 12 évvel ezelőtt...
Szerintem amire neked kell (túrázni inkább) alkalmasabb is, mint a PCX125.
Városban talán az automata kényelmesebb, de országúton jobb a manuális.
(Mármint tudod optimalizálni a fogyasztást, meg feldobja a monotonitást.)
És a nagy kerék is jobb, úttalan utakon. Így hirtelen ennyi jutott eszembe. -
Burt1793
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26395 üzenetére
A CVT-t megszokni nem kell félnetek jó lesz ha mindenkinek jó én nem ellenzem.
Viccen kívül országúton tényleg nem fognak nagy élmények fűződni hozzá. Ugye
a 180-as Majám egy fokkal jobb volt, mint a 125-ösök, és azzal se volt annyira jó,
hogy 80-90-nel kellett poroszkálni. Előzni nem lehetett, a motor fixen vinnyogott...
Viszonylag unalmas volt. (Emlékszem, magamat szórakoztattam, hogy nézem a
fordulatszámot, hogy mennyire fixen áll, vízhőfok rendben, fogynak a kilométerek,
csak nem elég gyorsan... Ráadásul eltört a kuplung mint kiderült, de azért ment.)A bonsai-choppernek legalább megvolt az exkluzivítása, ill. a feelingje: szerintem
egy PCX125 nem erre van kitalálva. Nem mondom, hogy nem tudja! Biztos tudja,
rövid távon gurulgatni talán még kényelmes is, de hosszú távon fárasztó lehet.Szerk: félnapos rövidre, ülés alá cuccolva viszont biztos alkalmas: elég kicsi gép.
(Sokat láttam élőben, de sosem ültem rajta, így tippem sincs, hogy kényelmes-e
a mi magasságunkhoz. Igen, én is 178 cm. Már évek óta. Ki kellene próbálni.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen