Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #2730 üzenetére
Eddig úgy tudtam, hogy ő az, de ezek után elbizonytalanodtam.
Apróságok voltak eddig is, de... Na jó, kevésbé apróságok is.
Csak az ember szemet huny, ha amúgy jól dolgozik. Mindegy...
1K egy ilyen tömítés. Vizsga megvan. Mindenki boldog.Andrew: én huszit vittem ma. Nem kíméltem a gépet, de amikor
egyszer-kétszer majdnem eldobtam az autók közt "bebillegve",
rájöttem, hogy utassal nem kéne jaszkarizni. Fos puha telókkal.
Ha minden jól megy, hétvégén megkapja hátra a vacsiújakat. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #2841 üzenetére
Eeegen, megrázó élmény volt... Amúgy meg egy kis ON mérgelődés.
Az Andor utcában állok a piros lámpánál. Mögöttem egy teherautó a vonalon.
A két faszi kiszáll, helyet cserélnek. (Biztos sofőrcsere, nincs ezzel gond.)
Viszont ezután a teherautó határozottan rám mozdul! Mondom a lámpa piros!
Én a vonal előtt állok, szinte a zebrán. Teherautó meg majdnem a dobozomat
tolja meg. Aztán még egy picit kúszik közelebb. Én meg riadtan* nézegetem,
hogy WTF? Na ezután vált a lámpa, s kövérgázzal "elmenekülök". És beintek.Gondolom én voltam a "hibás". (Főleg a beintésért. Bár többet nem ért utol.)
*: szinte "gázkészenlétben", ha megtol, akkor legalább próbáljak menekülni...
huszi.gyb: no comment. A realitásérzékük nulla. Mindegy, csak: fizess!
bogyó A2-höz: azért nem hiszem, hogy vége van 94-nél, mint a botnak.
Amúgy ez nem (vagy nem csak) papírkutyaság. Hogy régen miben motoroztak?
Kaptak is reumát, meg süketültek rendesen. De ha tényleg 90-nel mennél max.,
akkor meg tök felesleges egy 800-as gép... Igen, a menetszélre gondoltam. Azt
olvastam a linkeden (régebben olvastam a cikket, most csak átszaladtam rajta),
hogy kifejezetten halk a kipuja; de nincs új a nap alatt, ha ezen megint vita indul!Max. múltkor a másik topikban volt: kezdhetjük elölről, hátha nem veszik észre?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3039 üzenetére
Nyilván onnan kezdődik, vagy valaki egyszer valamit elqrt, figyelmetlen volt, stb.
Onnantól kezdve lehet menni betűre a szervizkönyv szerint - majd úgy jár, mint
én, hogy a nyomatékkulccsal 100 Nm-re húzott kerékanyám lelazult idővel...Egyébként ezt a (két) történetet találtam csak. Ill. már ott is károgtam miatta...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3045 üzenetére
Ez nem a gép hibája: hoztam egy rossz döntést tavaly tavasszal.
Kivettem a hézagolót a varióból. Csökkent a fogyi, nőtt a végseb,
nem pörgött szét a motor, halleluja. Csak 6000 km-en megette a
szíjat, az meg szétverte az önindító szabadonfutóját. Ennyi.Tanulópénz. Új szíj (8K), új szabadonfutó (8K), és ha már lúd, hát
egy új görgőszett (4K). Elhagytam a hangtompítót télen...? 13,5K.
Pótolva lesz. A kormánycsapágyat is vállaltam, mert mindig ilyen
volt, most max. rosszabb, de nem most lett ilyen. Andrew is leírta.A MOL-os fostankolás után potom 24,5K volt a szerviz. Mellékes,
hogy a szívócsonk is cserés volt. Az drága alkatrész: 7K. Nameg
akkor már dobjunk bele új gyertyát (nem pénz), és benzinszűrőt...A műszaki vizsgát olcsón megúsztam, 170 Ft híján csak 10K.
De legalább belefért az előzetes átvizsgálásba, hogy kifúj a kipu,
ótvar hangja van: nohiszen, a szerelőnél elveszett a tűzkarika.Szóval nem a gép hibája, viszont mehetek banánköztársaságba
elnöknek, mert annak van ilyenre pénze... És még nem adtam el:
nagyjából azért küzdök, hogy a 300K-s (piaci) árat tartsa meg.Nem triviális, uis majdnem annyi olajat eszik, mint egy Burgman.
Csak ennél nem konstrukciós hiba, hanem a franc tudja, mi.
És akkor derül ki, mi a baja, ha szétdöntöd. Sokba kerül? A vevő
a gatyádat is leperli, mert rejtett hiba... Jó, hogy huszi nem ilyen!Ő már eleve belealkudja a vételárba a várható javítást: TROLOLO. -
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #3180 üzenetére
Van egy vén f@sz szomszédom, ő is ezt hangoztatja, már a beszélgetés is zavarja (sőt, a Tact is zavarta... ). Egy dologra rájöttem: Aki nyugalmat akar ne Budapesten keresse.
Andrew tegnap meg is mutatta, hogy hogyan kell parkolni. 1m-t előre 10 gázfröccsel...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3229 üzenetére
Hát arra az új kormánycsapágyra én is kíváncsi leszek.
Igen, arra a titánium verzióra, ami közel 10K-ba fájt.Azért jó dolog, ha az ember ismer egy korrekt[ szervizt. Tutira
oda fogom vinni a Madisont is kormánycsapágy* cserére...*: meg első telóban olaj, és szimering csere egyidejűleg kéne.
Grillo: az nem normál közlekedés. Az "elgurult a gyógyszer",
érjük utol, mielőtt a súrlódástól kigyullad + bepattog a Dunába.Brogyi: nekem közel sem jó: csapágygondom van nekem is.
(Oké, ez nem akadályoz meg abban, hogy 110-zel toljam, de...)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #3268 üzenetére
Motorral sem a kocsisorba állsz be... Nézz (és láss) a sorok közé...
Egyébként igen, a saját motoromat is olyan helyre viszem, ahol értenek hozzá. Más motorját sem vállalom el olyan hibával, amit nem tudok szakszerűen megoldani. Nos... A csapágy csere csapágylehúzó szerszám nélkül... Barbárság.
Andrew: Olcsó? 16k volt az 5 csapágy cserére a munkadíj... Ha találnék nálunk olcsóbbat komolyan mondom, szerelőt se keresnék... Elvinném oda, megcsináltatnám, és közvetítői díjat számolnék fel. De ez nem működik...
kcsa: Szívesen.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3288 üzenetére
Én legutóbb leszedtem róla a porvédőt, hogy megzsírozzam.
Aztán rájöttem, hogy ezt azért nem kellett volna. Muhaha.balazs1011: mit értek rajta? Csapágyhang az csapágyhang.
A kotyogás, kattogás, zörgés az egy picit más kategória.
Szerk: nem mondom, hogy AZT nem csinálja... De azt sem,
hogy igen. Pedig nem? Lényeg, hogy majd megszakértik.csongi: szerintem Pöstről nehezen. Nagykanizsa felé fordulj.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #3288 üzenetére
Hondánál talán. Egyébként van olyan is, amit nem kell. De pl nálam a kuplung tűgörgős csapágyainak a zsírozása segített anno. Addig veszettül csörgött, utána meg teljesen csend lett.
balazs1011: Szóval a kuplungban van egy tűgörgős csapágy, annak adnék egy kicsit. Hátha.
szerk.: A Görgők oké, hogy nincsenek megkopva, de gyári méretűek? (súlya most mindegy, csak a méretei...)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #3368 üzenetére
Jó, gondolom átjött hogy haragszom az olyan bármilyen munkavégzésre, ahol óradíjat fizetek (esetleg szeretném ha gyorsan végeznének, de nem óradíjas) de ötpercenként cigi/kaki/pisi/reggeli/ebéd/uzsonnaszünet van. Ugyanígy ha dolgozom sírba tudnak tenni azzal hogy ha belehúzunk fél óra az egész, de nem lehet dolgozni mert éhesszomjascigikakipisi. Így viszont legalább egy óra. Na kidühöngtem magam
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #3371 üzenetére
Persze dolgozik a másik motoron,jobbik esetben. Vagy nem. De 20eFt-os ár az egy márkakereskedési ár.
Kcsa:
Nagy többségben hagyományos az állítási lehetőség. Off-ba kellett volna tenni a Hsz-em mert az a saját storym. És motornál fordul/hat elő leginkább ez a menet.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #3420 üzenetére
Elvileg Március 1-től lehet kezdeni a rutint, simán van rá esély hogy április elejéig befejezed, beszélni kell az oktatóval hogy mivel 2 éve vizsgáztál rögtön a legelső vizsgaidőpontokban szeretnél benne lenni hogy beleférj szerintem bőven megoldható.
Én két éve amikor a március 15. nagy hó volt még akkor is április elejére sikeres forgalmi vizsgát tettem.
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
félisten
-
üszök
őstag
válasz Bogyó bá' #3425 üzenetére
Hivd a providentet. Nagyon segítőkészek és házhoz jönnek.
A múltkor mintha lett volna itt szó róla,hogy elkezdeni kell 2 éven belül a tanfolyamot nem levizsgázni,de lehet rosszul emlékszek.
Nem kell 2 éven túl sem teljes árat fizetni,én 53k-ból csináltam A kategóriát 99.ben szerzett A1-el."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #3425 üzenetére
Inkább vettem volna az asszonynak egy olcsó használt bringát, vagy járattam volna gyalog (kell a testedzés alapon) De a jogsiból nem engedtem volna egy asszony kedvéért sem. A Tied különlegesen jó lehet ha ekkora áldozatot hoztál érte. Vagy Te vagy ennyire jó ember?
(Nem szabad elkapatni őket mert a fejünkre nőnek)Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3449 üzenetére
Ilyenkor azért elgondolkodok, hogy a Madison lehet, hogy zabál,
de legalább injektorparája soha nem lesz: valamit, valamiért...
Tudom, nekem jön majd más. Mármint más gond; de amúgy jön
egy 4Road is: ha jól látom a szétbombázott Nexuson is az van...
Kollégát el kell hívni cihopata görhokedlis éjszakai száguldásra!longwild: miért bogyótól kérded? Neki ugye karbija van. Kettő is.
-
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #3572 üzenetére
Ismerem az erzest. De mint tudjuk Ft alapu ami most stabil. Es kiszamolva semmivel nem jarsz rosszabul mint egy europaibb kiadassal, amennyit te gurulsz egy evben. A masikat meg nem kapod meg csak 300k val dragabban. Es van ennek a tipusnak is foruma, gyari hibakrol utanna olvasgattam. Majdnem a semmivel egyenlo . Jo karban tartas mellett a vilag vege utan is megy
A kovetkezo motorom amit kineztrm az is 30 eves. . Szinte minden csak ebay en can mert usa piacos, de leszarom . 2014 be ez mar nem gond! Hatarok nincsenek ilyen teruleten, es ezekhez szintr minden legyarthato, mivel hu de specialis cucc nincs bennuk, viszont van bennuk anyag, a mai fosokba meg ha egy csavar megszakad szinte dobhatod az egeszet a picsaba, mert nincs anyag bennuk. A vegletekig konnyitve van minden alkatreszuk.
Persze rad eroltetni nrm akarom, csak a meglatasom irom le. Szereltem jopar 80 as vasat es az ujjabbak kozul is. A regiek szerelhetobbek. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #3575 üzenetére
Cbf idealis masina
Ezeket sem kell tobbet szerelni mint a fiatalabbakat szerintem. En pont ettol nem felnek. Inkabb egyszer megcsinalom aztam csak hasznalnam. Az ujjabbak meg hazug km el kerulnek forgalomba, es egy posvany alkatresze is vagyon. A lancos meghajtasokrol nem is beszelve. Kovetkezo honda talin nezd megvezeket is. Megeri Aki ezeket eladja az vagy penz bajba van, vagy erosebbet akar vagy mar befejezte a motorozast. De szerintem elvetve adja el olyan ember aki elegedetlen lenne vele vagy mert megbizhatatlan. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3570 üzenetére
Az a jó a nagyobb motorokban, hogy analóg rajtuk a gázkar.
Tehát az elcsukás és a nyélgáz közt vannak még fokozatok,
amivel kényelmesen lehet haladni, kerekezés/perec nélkül...Ha "méretileg" nem mersz rá felülni, az más kérdés! Én sem
mernék felülni az 1000-es Varaderora... De ha az a blokk pl.
egy Madison magasságú/méretű motorban lenne, simán.Annyi, hogy akkor kevésbé eszetlenül rángatnám a gázkart:
a Madison 30 pacija is meg tud tréfálni szarabb aszfalton...
(Ellenben a Maján egy kezemen meg tudom számolni, hogy
hányszor csúsztam meg, 4 év alatt, hiába nyeleztem sokat.)Kapcsolódva az előző HSZ-hez! Mondhatom, hogy a Maját
ennyi idő és futott km után már kinőttem. Ez van! Most épp
Madison a favorit, de néha rajta is örülnék a több erőnek.
Máskor meg örülök, ha hímestojásként kezelve a gázt nem
lesz perec: vizes fehér aszfalt mint a jég. De első mondatra
visszatérve: azt mondják ésszel bármit meg lehet ülni.
Szerintem esetedben nincs ezzel gond, annyi "rutinod" meg
már van, hogy nem hajtanád a (nem véletlen fojtott!) Kawát.Szerk: bocs, a GS500-ra írod, hogy fojtott: az meg minek?
Kötve hiszem, hogy egy fojtatlan ezredesre ültetik a tanulót!
Azt még a Safety oktató sem engedte korlátlan jogsisoknak:
ott már elég komoly nyomatékhegyek vannak. (Tanulónak a
minimum kell, nem a maximum. Busa turbón sem oktatnak.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #3605 üzenetére
Azé' egy elcsúszás még nem a világ vége... Max. elviszem egy műanyagoshoz.
(Megkérdezem, hogy miért van aranyárban egy új, biztos elénekli a szlogent.)Szerk: nem akarom mondani, hogy hallottam törött tükörről valakitől: az is pech.
Nekem legalább a tükörnek semmi baja, és az index is működik, csak kettétört.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest