- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #8653 üzenetére
Hát, ő már csak ilyen kis sárkány, na... szebb, mint "békaként".
De amúgy találó, amit írsz, mert tényleg "arckifejezése" van...
Annyi lett a különbség a tegnapi szerelés után, hogy a takarólemez
miatt, most szemöldöke is lett. Aminek persze a célja, hogy oldalra
most már nem vakít: kicsit tákolt, kicsit egyedi, de az enyém - LOL.[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #8743 üzenetére
kapott egy 60k-s csere-árajánlatot, ami szerintem komolytalan, mivel németből is 90k-ért jön.
Viszont ha ráüt az oldalára általában beindul
Képviselet tudtommal nincs itthon, de vannak többen akik foglalkoznak vele. Speciel abból a webshopból ahonnan németektől rendeltem a Kymcohoz alkatrészt, ott forgalmaznak Hyosungot is, szóval ha itthon esetleg nem is, Németországból egy héten belül minden van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #8811 üzenetére
Nálam ez a "videóból állapítsuk meg, mi szól jól" régen is kiverte a biztosítékot.
Ha emlékszünk a férfias hang esetére. Ezért csak annyit mondok, hogy nekem
ez a hang a videó alapján(!) nem mozgatta meg a fantáziámat/amúgy sem vagyok
egy csopperes szelíd motoros. Amúgy szépen szólna a Madison, ha lenne egy
normális hangtompító benne, viszont meglepő, hogy a kilövős videóban még ugye
hangtompítóval(!) is mennyire behallatszik az autóba a rajt. Pedig nem túl hangos.
De nem csodálom, ha tompító nélkül a halál faxára kíván az összes közlekedő. -
ludsimon
veterán
válasz Bogyó bá' #8869 üzenetére
Ugyanezt éreztem Weber 12-es torokátmérő után Dellorto 17.5-re váltva!
Semmi teljesítménynövekedést nem eredményezett, de a gázt nem kellett állandóan csutkára húzni, meg kitörni a csuklóm, elég volt 1-2 cm-eket húzni rajta, hogy meginduljon, emelkedőkön nem esett vissza a sebesség annyira. Nem gyorsult jobban, nem ment nagyobb végsebességgel, de sokkal jobb lett a reakciója.
Fogyasztás meg... semmit nem változott.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #9235 üzenetére
Vannak elmebeteg árak, azokat a termékeket nem ott kell megvenni.
Ellenben pár apróságot, ahol normális (vagy nem hasraütött/pofátlan)
az árazás érdemes lehet venni. Amúgy a gyártói webshop se különb.
Említettem annak idején, hogy egy komplett kuplung olcsóbb, mint a
kopó része külön. Vagy a felni féktárcsával olcsóbb, mint a féktárcsa.Nem vicc. Ha vki hülye, tán megrendeli háromszányolcvanhatezerért.
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #9346 üzenetére
A robogó sajnos Mo.-n legtöbbször az elhanyagolt, füstokádó 2T-ket jelenti.
Igaz is, ezért sem válaszoltam Tudjukki 1.0 kérdésére, hogy "még robogózom-e"... Most mit írjak erre? Hogy technikailag igen, de mégsem? Sosem volt 2T-m. Sosem volt 50-esem, és nem is lesz. CVT hajtású motorkerékpárjaim voltak, amiket nagy-, vagy maxirobogónak nevezünk. Robogózok-e? Fene tudja. Az út szélén, füstokádó szöttyögés a tópartra horgászbottal nem az én világom, szóval nem. Igen, de nem.Motorral közlekedem. Pont. (Motorozok-e? Igen is, meg nem is: közúton nem lehet nagyon élvezkedni, mert abból könnyen egy csúnya baleset lesz. Figyelni kell, na.)
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Bogyó bá' #9409 üzenetére
Nem tudom..
Én ezt az 1,2m túlzásnak veszem, ha csak tényleg nem annyira peches valaki, hogy 1 év alatt totál elromoljon minden, ami valljuk be, vajmi kevés az esély rá ha át van nézve a gép és azért egy fél milliós gépet szakember nélkül megvenni az igencsak bátor dolog.Én tudom, hogy csak jót akartok nekem és leírjátok mivel számolhatok ha egy lepukkant szart veszek amit nagyon köszönök! De az is valószínű ezek után lesz neki egy 10+ évig működő motorja amin a kopó alkatrészeken kívül semmit nem kell rajta cserélnie.
186 cm-hez melyik illik most akkor leginkább?
Megkevertetek 400 Burgman, 400 Madison, aprilia atlantic 500, spidermax 500 most melyik??[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #9409 üzenetére
Szeretnél díszpolgári oklevelet? Amúgy az 1,2M tényleg túlzás.
Volt benne - már megint - 80K-s kipufogó, az pl. hót felesleges.Meg mondjuk 200K+ ebből csak benya. A teljes birtoklási költség
az mindent tartalmaz. Vételár, KGFB, műszaki, adó, üzemanyag,
szerviz, tuning, minden... Kivéve, amit még nem írtam a proggiba.ludsimon: SpiderMax olyan okádék kinézetű, hogy arra nincs szó.
Nem is vagy sokkal magasabb nálam, viszont lehet hogy teljesen
másképp szeretnél ülni a robogón, mint ahogy én szoktam: ki kell
próbálni, más megoldás nincs... (Nexust én pl. soha nem vennék,
hiába jó gép, meg megy úgy, mint a Madison, ha kényelmetlen...)[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
válasz Bogyó bá' #9646 üzenetére
Accord CTDi. Azért vettem, mert akkoriban heti rendszerességgel kellett mennem Németországba, és egy tényleg megbízható, kisfogyasztású, ámde kényelmesebb autóra volt szükségem. Mindenki ódákat zengett róla, így belevágtam, és még azt sem vettem figyelembe, hogy a beltere számomra hányinger kategória (bűn ronda).
Kényelmesnek kényelmes volt, de csak kétszer rohadt le alattam kint elektronikai hiba miatt, a Szallerbeckhez meg hazajártam. Meguntam, egy év után eladtam nem kis bukóval, de az új tulajdonosnak sem volt szerencséje. Vicces volt az index fórum Honda topicja is, ott azt mondták, hogy hazudok, egy Honda ilyeneket nem csinál. Márkafanatikusság, de a rosszabbik fajta.
Előtte volt két Toyota (Avensis, Camry), nem újak, egy-másfél évesen vettem őket. A legproblémamentesebb a Camry volt (benzines), az úgy soha nem rohadt le alattam, de annak is voltak apróbb nyűgjei.
A családban meg volt Lexus (új), na az volt az igazi szopóroller.
Úgyhogy részemről járműből japánt soha, és jókat röhögök az ilyen 'soha nem romlik el' szövegeken.
Szerk. Volt francia, olasz gép is, nem is egy, soha nem rohadtak le, persze nyűgjeik azoknak is voltak. Pl.a céges Doblóba belekerült 350 ezer km, a motort, cr rendszert egyszer sem kellett megbontani. Ott a legnagyobb baj a motoros ablakkal volt, kh-s lett a kapcsoló, de azt magam megjavítottam. Ja, meg kilukadt a klímacső.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #9676 üzenetére
és DigitXT:
Persze hogy jó
hiszen egy olasz bontószökevény, a januári para csak és kizárólag a hőmérsékletre vonatkozikHétfőn Marcell elvileg mér olajnyomást, megnézzük mi a helyzet a vezérműtengellyel, valamint variátor és kuplungcsere.
Ha minden okés, akkor elgondolkozok hogy bejelentkezzek inkább most vizsgára
@DigitXT: Gumiápolásra glicerint vegyél a patikából, vattával vagy ronggyal végig tudod kenni a gumi oldalfalán. De értelemszerűen futófelületre ne menjen
Nekem amúgy konkrétan gumiápolóm van, de valami 95% glicerin, a maradék gondolom illatanyag meg hasonlók.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #9678 üzenetére
Madisonon pl. a csomagtartóban van egy kukucska. Én megelégedtem azzal,
hogy látszik a címke, de amikor nagy dirrel-durral hoztak valami pucolócuccot,
rájöttem, hogy valsz' a beütött számra is kíváncsiak lennének. Megoldották:
baromi nehezen olvashatóak ezek, motorszám pár pötty -> erős fényben talán.kcsa: ha úgy nézzük, "veszítenél" fél évet - de ha amúgy nem gond, miért ne?
(Én meg ezzel a vezérműlánccal való szerencsétlenkedéssel nyertem fél évet,
mert szép csendben lejárt a műszakija - és csak tavasszal csináltattam meg.)
Mondjuk megtehettem, mert addig a Majával jártam: délután lefotózom hirdetni.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #9690 üzenetére
Megálltam én is, de az sem segített... Reggel indultam (kb 8-kor), és délután 4-5 körül jöttem vissza. A két út közt meg volt még egy kis motorozás (csajt vittem), meg némi aktívabb mozgás is.
DigitXT: Azért a kényelem hosszú úton érezhető... (Kocsinál érzem nagyon a különbséget, Stiloval lenyomtam 300+km-t, és nem fáradtam el, igaz, az ülésen néha kicsit feljebb/lejjebb állítottam... stb)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
üszök
őstag
válasz Bogyó bá' #9838 üzenetére
Csak egyetlen megoldás van. Csak nem tőlük kell venni. Bár az újat nem tudom tudja e,még nem olvastam utána.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Something_
őstag
válasz Bogyó bá' #9838 üzenetére
Tudom, hogy neked csucssebesseg a 77 km/h szar fekkel es futomuvel es veszelyesnek erzed, de nem eszik olyan forron.. raadasul nem 30 mp alatt eri el egy normalisabb motor, hanem 3 mp, ugy hogy nem is huzod neki annyira..
Amugy nem is megoldast kerestem, szo nem volt ilyenrol, csak hogy hatulrol is meregetnek, sziven utott.Ludsimon: ha egyszer elesek palyan vagy bemernek hatulrol motorral, akkor veszek ilyen rendszamtablatartot, csak eleg huzos az ara, mert eleg rendesen at kell epiteni pl az indexek miatt is.
Amugy a rendor siman baszogathat, meg megbuntethet par forintra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest