- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- LTE frekvenciák
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #4194 üzenetére
Katasztrófa hogy a felfestések némelyike mennyire tud csúszni, még ha egyenesen megyek is néha érezni hogy csúszkál rajta a gumma, pedig minőségi gumim van ráadásul új, a régivel is lehetett érezni.
És a vicc hogy amikor egy szép négyzetet javítanak az aszfaltba akkor a széleit körbe öntik ilyen folyós szarral hogy ne legyen benne bukkanó ahol összeér a régivel, namost ez a 3-4 centis öntött szar is eléggé tud csúszni, és mivel agyon van foltozva pesten szinte minden út...röhej néha..."Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #4252 üzenetére
Nem állítottam hogy a nagyrobogó ideális városi közlekedő eszköz
A 650-es inkább túragép, de a CB1100en is csúsztak ezek meg az endurómon is, mondjuk az endúrót bütykös gumival nem döntögettem ennyire, ott nem volt ennyire markáns ez a problem[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
Topikgazda
Lehet az Olasz tervezőnek hetekig szorulása lesz. Mire feltettem a levegőszűrő és a karbi közötti csövet, hááááát.... Szerintem az is csuklott aki csak a színét álmodta meg a motornak. Nagyon mérges lettem rá. kicsin múlott, hogy ne gyújtsam meg az udvar közepén
-
SirKero
őstag
Biztonság level 99
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
balazs1011
aktív tag
Ha most lenne feleslegbe ennyi pénzem ... és ha most kéne motort vennem
akkor egy személyes találkozót megérne.
De miért ilyen olcsó?????kcsa ha megvennéd az egészet akkor lennegy csomó pótalkatrészed is.
[link][ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Grillo
senior tag
Na, ma megint érdeklődtem, hát lehet jobb volt a tudatlanság...
A lényeg, hogy nem tudni miért, de újra van szikra, tehát jár a gípállat
A rossz hír, hogy a hang és egyebek alapján lehet itt még akár komoly gond is, mert valószínűsíthetően a himba tűgörgős csapágya jó eséllyel kuka, bontás után kiderül, mit vitt magával. Azt mondja a srác, hogy ez típushiba elég sok motornál, sajnos ez van, csütörtök magasságában bontják meg, csak kibaszott nagy csúszásban vannak, mert egy szerelője kilépett, és úgy is 1-2 hetes sor volt.
Remélem ebbe is locsolhatok egy kis pénzt, az autó gyűrűzése, motorgenerálja, meg a költözés közben jól fog esni. -
balazs1011
aktív tag
Ez a himba hol található?
Vagy milyen himbáról beszélünk?
Tudsz képet feltölteni?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
polimorf
tag
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #4262 üzenetére
A motoros mindíg a saját izlésére és kényelmére alakítgatja a gépét. Én is azt teszem. Kipróbáltam és nagyon kényelmes a lábtartó. Lehet, hogy chopperes filingje van, de számomra a kényelem a legfontosabb. Legfeljebb kiröhögnek, na és. ElviselemMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #4265 üzenetére
Tervben van az is csak az picit költségesebb tétel, de mindenképp szeretnék menetfényt is. Ha egyszer elcsípem jó árban mindenképp beruházok rá.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
üszök
őstag
válasz balazs1011 #4260 üzenetére
Szerintem a tiédben nincs ott tűgörgő. Szelepemelő himba.
Itt a rajzokon látható a szerepe. A vezérmű tengely ezt nyomogatja,ez pedig nyitja a szelepet."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Grillo
senior tag
-
DigitXT
félisten
Mennyire életszerű vezérműláncot cserélni "nagyobb bontás" nélkül?
És ha már a szelephimbákat is le kell kapni, gondolom mondjuk egy
szelepszárszimering csere már nem ördöngösség. (Vagy ahhoz már
a hengerfejet is le kell venni, ami extra munka + költség + tömítés?)Csak elmélkedek... Nem az én dolgom, hanem a szerelőé, csak egy
megbízható, nem csörgő-zörgő motort szeretnék végül visszakapni... -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4271 üzenetére
A frissen cserélt láncból kiindulva... Ha már odáig lebontja szerintem érdemes cserélni... Viszont akkor ha leszedi a hengerfejet, akkor tömítés csere is lesz. A tömítésszett ára majához ~6k, ha jól emlékszem. Szóval lesz ~15k-20k plusz kiadás, viszont akkor tudod mi van benne. Várjuk meg mit gondolnak a többiek.
www.dongosofor.hu
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #3959 üzenetére
Meg lett nézve... Úgy döntöttem teszek félre még egy kis cash-t, mert nem volt nekem túl megfelelő.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #4271 üzenetére
Szelepszar szimering cserrhez nem kell levenni a hengerfejet, de a vazba kiszedni nagy szopas. Tehat nezz szet, mert alkatresz boltban 1000 ft korul van darabja, de szimering csapagyboltban kb 500penz. Tehat a hengerfej tomites 99% hogy lemez. Ezt minta alapjan le lehet gyartatni, es toredeke a gyarinak. Ha lekerul a fej, akkor ne csak szimeringet cserelj, hanem a szelepket is javasolt becsiszolni. Egy biztos a hengerfej fontos resze a motor erejenek. Ellenorizni javasolt a rugok meretet is
-
Brogyi
senior tag
válasz Tothgera30 #4275 üzenetére
Ahogy írtam. Neked az évjáratot kell nézned nem a km órát. Igazság szerint én is az évjáratot néztem.
-
DigitXT
félisten
Na igen, ez a másik, hogy szerintem nem nagyon van kedve kiszedni
a blokkot a vázból... Mondjuk biztos van az a pénz. Teszem hozzá,
hogy ez a motor (a Majával ellentétben) nem nagyon zabálta az olajat.
Valamennyi fogyott ~6000 km alatt, de a kémlelőnyílás alapján kevés:
ha nem muszáj most szétbombázni, hanem ráér jövőre, akkor... Fene
tudja. Én is ammondó vagyok, hogy egyszer kellene (jól) megcsinálni.Mindenesetre volt egy ketyegése a blokknak mindig is, ami ugye utalt
a vezérműlánc lazaságára, és reméljük, hogy csak arra, továbbá ott a
sündisznó az olajcserekor, amire mondta bogyó, hogy vezérlés lesz...
Ha csak a lánc darabjai, nem para, 12K körül veszek új láncot, mehet
bele: lánckerék már érdekesebb kérdés. Sőt, ha pl. vezérműtengely is
kéne, az külön vicces, mert újonnan magában 244 EUR. Vannak árak!
Neadjisten egy új szelep kéne? Szívó oldalon 109 EUR, kipufogó csak
89 EUR, de persze mindkettőből van 2 db. (Poénból összeirkálnám az
árakat, szerintem 2-3 misi simán lenne csak néhány alkatrész ára.)Szerk: mondjuk az meglep, hogy a főtengely milyen olcsó, csak 183...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4278 üzenetére
Hát... Igen, ezért félek tőle, hogy mit találunk, ha megbontjuk Maját.
Öcsém Simsonjára most 40k-t költünk el, csak blokk felújításra. 100kban lesz a motor neki, mire üzemképes... Évek alatt azért összejöttek az alkatrészek, egy ideje gyűjt rá...Lehet, hogy sok pénzt belepumpálsz, de utána tudod, hogy van egy jó motorod úgy 50 000km+ ra.
Mondjuk Gergő óradíjával számolva lehet, hogy az a blokk kiszedés sem +20k lenne... Úgy meg már más.
Egyébként találtam olcsóbban, ugyanazt a vezérműláncot.A főtengely tényleg "olcsó"...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4279 üzenetére
Azt írja, nagyker (legalábbis nevében): ezekkel esetleg te tudsz boltolni?
Amúgy megtaláltam a gyári szettet is. 242 EUR. Lánc, lánckerék, láncvezető.
Mondjuk HA innen akarnám megvenni, nem ártana, ha szállítanának Mo-ra.Ui: Majától annyira ne félj! Az nem ketyeg. Attól még lehet időzített bomba:
manapság annyi okos elektromos órát találnak ki, miért is kéne ketyegnie? -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4280 üzenetére
Majánál a vezérlés nem gázos. Ott csak a láncot kell cserélni (ha a fogaskerekek épek ugye, de miért ne lenne )
Úgyis lényegében 2T, amiből 3000-enként leeresztem a friss olajat.
Viszont ott nincs mese, bontani kell mindent.Nevében nagyker, nekem is feltűnt, és próbálkozom némi okosságot kihozni a dologból...
Egyébként hódoknál is menne, de kell egy nettó 100k-s rendelés kezdetnekwww.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4281 üzenetére
kell egy nettó 100k-s rendelés kezdetnek
Ha Gergőtől járóképesen jön el a motor és kezdi zabálni az olajat, szerintem
pl. a dugó, meg a hozzá szerelés munkadíja simán megugorja ezt a limitet...
(Nézzük a jó oldalát: ha mondjuk elszakadna a szíjam, nem tudja szétverni a
szabadonfutót, mert az önindító a másik oldalon van. Lehet okosodni a 400
oldalas doksiból rendesen. Más kérdés, hogy sosem esnék neki "otthon", lol.
Oké, soha ne mondjam, hogy soha, a hajtást is szétkaptam annak idején.)Egyébként már a lendkerék lehúzásával is gondok vannak. Nem nekem, de...
Tudod szoktam mondani: ez "csak" pénz. Jelenleg a "szívás" nem az enyém!
(Ha csak azt nem tekintjük annak, hogy mennyire gyűlölöm a szardínia-létet.)Mondjuk mint az állásinterjúnál:
- Fizetés?
- Á, az a legkevesebb...Mondjuk abban is biztos vagyok a képeket nézegetve, hogy úgy "befűzni" az
új (amúgy végtelenített) vezérműláncot, hogy a hengerfej a helyén van szívás!Ui: emlékszel amikor priviben közöltem, hogy tudod, hogy az 100K?! Hát izé.
---
MÁS: szegény holland srác (4Road-os) Velvet 400-zal. Törött a láncvezetője.
Vett egy komplett motort a problémát áthidalandó. Abban is törött... Viszont
egy magyar csóka meglehetősen jó leírást adott a problémáról. Sajnos ez a
gyenge pontja a cuccnak, de Piaggio-ra cserélhető állítólag a vezérlés.
Mondjuk azt mondja, hogy ez ennyiért "jó árban van" (lenne), uis neki 350-be
fájt a magyar Malaguti kereskedés segítségével annak idején a beszerzése...Kérdés: tegyük fel, hogy jó a láncvezetőm, és nem kopottak a fogaskerekek!
Ebben az esetben milyen hátránnyal járhat CSAK a vezérműlánc cseréje?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Elmebetegek. (Eltekintve a sok káromkodástól - lehet tanulni a
vezetéstechnikáról gazdagon. Fékezni kell időben. Nyehehe...) -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #4278 üzenetére
Vezérmű tengely esetében ha enni kis sündisznó jelenik meg, akkor a motorblokk hangja olyan mint a traktor. A tengely alumínium házba nyugszik, Ha valami elfogy akkor az fog elsőnek kopni. vezérmű tengelyt lehet felújítani fém por felhordásos technikával, de kell hozzá egy minta, és a bütykök magassága. olcsóbb mint egy új. Hogy mennyit megy el? Nem tudom, de könnyen elmehet annyit mint az új. Egyébként ha a kopik a vez tengely akkor szépen elkezd kelepelni a motor. Mitől kopik el? elsősorban a nem megfelelő olaj, és csere idővallóm, illetve a gyenge olajszivattyútótól. akár 500km és elköszönhet a vezérlés része.
Ha belefogsz akkor szezon végén, mert bizony lesznek fennakadások alkatrész ügyében.Ott vannak a szelep rugók, ha service érték alsó pontján van akkor csere, mert egy az is fontos alkatrész, bár csak egy rugó
4 szelepnél az már 8db rugó.És nekem ez az 50 ezer egyre gyanusabb. Ha nekem a service manual 45 ezernél írj a lánc cserét, akkor nem 50 et mennek ezek a blokkok, hanem 100K-t. És a behozott vasaknál sem 50K amiről vissza tekerik, hanem felette. Szóval lehet egy lánc cserét még kint is megcsinálnak, az 5. év környékén aztán, piacra vele. Könnyen lehet ott 50-100K között is olyan, ami bejön.Azt a vezérműlánc szett árát meg sem láttam, mert felforr az agyam 7
Ugyan mondja már meg valaki mi a tökömért annyi? Ez meg 7500 Azt a rohadás rablóbanda eget.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4282 üzenetére
Azt, hogy 100k-s nettó kezdő vásárlás kell a Kék hold mondta, hogyha gumi kedvezményt akarok... Gondolkodtam, de amikor otthagytunk 3 gumit, az meg sem közelítette.
Kb 5 motorra való gumi teszi ki. (Vagy drágább gumik kellenek).
A nagykeres oldalról még nincs infóm, bár kérdeztem tőlük...
Az a 100k tényleg nagyon durva, ennyibe autóba nem kerül a vezérlés. Noooormális?
----
A videóban van egy nagy tanulság: Üközés előtt el kell dobni.www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #4287 üzenetére
Szuper. Ha gumit akarsz cerélni szólj, és még szerzünk valakit. Utána meg már kedvezménnyel tudok adni. (Pontosabban akkor már a vásárlás kedvezményes áron lesz, ha minden igaz
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz -Mosquito- #4289 üzenetére
Akkor inkább fele annyiért vegyél, azzal jobban jársz
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Egy lánccserét szerintem is csináltak valamikor, mert már DID lánc van benne.
Viszont akkor mégis mennyit futott szerencsétlen motor, hogy ez is megnyúlt?
(Azt én is levágtam, hogy a 28K futás egy 10 éves motortól kamu, de 128K?)Dilemma: tegyük fel, hogy jó a láncvezetőm, és nem kopottak a fogaskerekek!
Ebben az esetben milyen hátránnyal járhat CSAK a vezérműlánc cseréje?
(Egyelőre hajlok erre a megoldásra - ha amúgy nincs eltörve, szétkopva más...)Szerk: mondjuk erre csak akkor lehetne (érdemben) visszatérni, ha már sikerült
a lendkerék lehúzása, és megvizsgálhatóvá válik az alsó lánckerék állapota...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz -Mosquito- #4291 üzenetére
Nah jön a gumi. Szállítást állja a srác. Zsebben maradt 23183Ft amit el is baxcsizok Zakopane gurira.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #4293 üzenetére
Nem is te lennél... Amúgy bosszantó a motornélküliség.
Itt ez a faja napsütés, 20 fok is bőven kellemes, erre?! -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #4292 üzenetére
Igazából ez egy nehéz ügy!
lehet a lánckerék nem kopott annyira, de akkor felváltva lesz cserélgetve? nem tudom, szerintem nem jó. ezt szettbe érdemes cserélni. és 128K simán. 10 év évi 5-6 ezer alapból, főleg egy olasz használat. Csak ez így 50-60 ezer. De nálunk gurul egy robesz ennyit, és az év 1/2-ben megy a gép maximum. Ott meg majdnem egész évben, szóval a 100K sem talajtól elrugaszkodott km. Én mentem 3ezret ebben az ében és ez halálosan gyatra volt eddig. Mióta megvettem 2 év alatt mentem 10 ezret, ebből sok volt a service állás.
Szóval 10 évre vetítve simán meg van a 50K. és én túrázom, nincs napi használat, ahol naponta lövikk....
Ha napi szinten használnám akkor kb 60Km/nap*20 Ez lenne a minimum, és* 6 hónap. Ez Kb 7000 km és csak munkába rohangálás lenne. Egy kis plusszal simán évi 10K. Hoppá közel 100K meg is van 10 év alatt. -
polimorf
tag
Most hétvégén nem tervez valaki kiruccanást nyugat dunántúlon, Ausztriába vagy Szlovákiába?
Mennék valamerre, de egyedül nincs kedvem gurigázni.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4294 üzenetére
Ne is mondd... Tegnap megműtötték a lábujjaimat (megint)... Ma már Majával mentem egyetemre, de szívem szerint kerülővel jöttem volna haza... Lassan 2 hete tart az 1 tank benzin... Furcsaság, de 130km városi használat után sem érte el a felet a mutató... Ennyit számítana az új gumi? Minden esetre 200km után tankolok...
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #4299 üzenetére
Az lehet nem, de ha meg van a kello guminyomas akkor az mar igen. A multkor kovettem egy 400 as burgit. Olyan lapos volt a gumija, hogy az egesz futofelulet rajta volt az asztfalton, nem tudom mennyit fogyaszthatott a vas , de regota igy mehet, mert szepen egyrnletesen kopott, majre csik nulla milimeter. (Dextar hol vagy? Ezt muld tul!!). Ugy billeget a motorral, rossz volt nezni, gondoltam szolok ne ki, de nem volt alkalom. Amugy dexi mere van, reg nem hallatta a hangjat
Hetvegen mehetnekem van, lehet ez az utcso hetvegem, aztan mar csak a munka marad! Valaki otlet merre?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Renault, Dacia topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen