- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
Hát b**szátok meg!
VIGYÁZZATOK MÁR MAGATOKRA!
DigitXT, annak Örülj hogy nem lett semmilyen maradandó bajod. A kis sérülésekre szerintem szükség van, abból azért tanul az ember hamár a pénztárából nem.
(Pont én mondom aki még a másik táborban van, remélem maradok is).Bár mindig az a vélemény, hogy a motort ki lehet fizetni meg az alkatrészeket, de van pár sérülés amit inkább bevállalnék minthogy százezreket költsek a motorra.
Öööö. Van egy eladó Nexusom!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4153 üzenetére
Vigyázz a motorkára. Szentendrein is kezdtünk már bebutulni:
bizonyára nélkülözhetetlen volt a gyorsulási verseny lámpától.
(Előtte pedig óvatosan mentünk, bömbis pl. hogy elgyorsult...)Amúgy engem Andrew fertőzött meg a "száguldhatnékkal".
Egymást mindig elkezdtük hajtani. Addig jó, amíg nincs perec.
Tavaly ősz előtt nekem a 120 még extra sok volt (szar felni és
teló párossal mondjuk annyira nem meglepő). Visszavettem...
Nem hiszem, hogy ezután sokat mennék "túrázni"; de legalább
nem kell a T-Max, meg a GP800, de sor4 600 sem. Tact kell.
Jó, azt is el lehet dobálni. Mancika utolérhetetlen? Fogatlan is!Andrew: naná, örülök neki! Biciklis csávó, aki kisebb tempónál
esett (busz elsodorta) 7 bordáját törte, elkapott egy oszlopot...
Ja igen, Nexus sem kell. Jellemző, hogy hibátlan erre eladod,
ahogy tette ezt SirKero is a Burgival. Kevesen maradtunk épek:
Grillo (szikragond, nem indul), longwild (akadozik, leáll), DigitXT
(akadozik, törve) kcsa (hajtásproblémák, törve), csongi (tengely),
Peugeot (GTK)... Kit hagytam ki? Maján a kipu kezd letörni.[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Hát ja, nem áll jól a csapat. Ma megint érdeklődök, hogy haladt-e valamit? Jó lenne, mert innen kesziről ha nem indulok el autóval fél 7ig, akkor dugó. Hazafelé dettó, csak akkor meg fél 7ig nem szabad elindulni...
Robogóval ez nem lenne. Bár az eső miatt az sem mindig megoldás. -
DigitXT
félisten
Jobban belegondolva a záróvonal átlépésekor mehetett ki az eleje.
Az amúgy is csúszos vizesen, pláne még szintén csúszós gumival.
Ez csak most jutott eszembe. Pont mentem át jobbra a buszsávba. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4155 üzenetére
Épségben beértünk... Nem nagyon kockáztattam... Igen, a tegnapi gyorsulás a Szentendrein új gumikkal... Khm... Hát... Na mindegy. Ott üres és
technikásegyenes volt az út. A kanyarokban sokkal óvatosabb vagyok. Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, hogy ezek a gumik már most jobban tapadnak, mint a régi. Lámpánál indulásnál kicsit próbálgattam (felfestésen gáz), és nem pörgött el a hátsó kerék, míg a régi gumikkal ilyenkor simán... De ennyi volt az össz. teszt, most épp a mélygarázsban pihenget a motor.A hibátlan motorok eladásához: Igen, költségmentes motorok.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #4155 üzenetére
Jellemző, hogy hibátlan erre eladod,ahogy tette ezt SirKero is a Burgival.
Sajnos nekem nem volt más választásom Egyszerűen hosszabb úton nem tudtam vele közlekedni. Az a mennyiség amikor kipróbálja az ember mielőtt megveszi az semmi. A 150-ről át ülve első benyomás ég és föld. De amikor megvettem és menten vele 80-100 km-t sajnos ugyan azok a gondok ( is ) jöttel elő.
Ettől függetlenül ha valaki keres megbízható reletíve olcsón fenntertható nagy robogót 180-185 cm magasságig nyugodt szívvel tudom ajánlom neki a 400-as burgit bármikor[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4160 üzenetére
Én is egy üres, technikás egyenesen dobtam el, nem a kanyarban.
Megnéztem a tett helyszínét (a gyilkos mindig visszatér ugye!):
végig van kenve a záró, még ahol az autósok lesorolhatnak ott is.
Megúsztam volna ha kisebb a tempó, nem fékezve keresztezem?
Egyáltalán nem keresztezem, kocogok 50-nel a buszsávban. -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4165 üzenetére
Fenét. Beszéltem Gergővel, hogy dolgozik-e, mondta, hogy igen, és nincs
is nagyon betáblázva, szóval vihetem a gépet, csak ebben az esőben nem
indultam el. Még egyszer nem. Szóval mostantól "békává" váltam 9500-ért.Nem a hibám kisebbítendő, DE amilyen gyorsan megálltam a csúszásban,
addigra már nem volt OLYAN nagy a tempót, mégis annyira hirtelen történt
az egész, hogy kb. fel se fogtam... Majás esetnél még korrigálni is tudtam,
mert ott tényleg aszfalton csúszott meg a kerék, kvázi jelezte, hogy mi jön.Tételesen:
- könnyelműség, köhögő motor kihúzatása
- relatív gyorshajtás + abszolút gyorshajtás
- ezekhez túl rövid "féktáv" bepróbálása, lol
- tapadási viszonyok hirtelen megváltozása
- mindezt irányváltoztatás+lassulás közben- Puff Dedi fékkezelési technikája: cáfolom!
Szerk: és még valami... Zenehallgatás, ami
elvonta a figyelmem, rontotta a hangulatom.Viszont a motor nehezebb, mint én (nagyobb lendület), és a tapadása is
rosszabb volt az oldalán, mint a gumis felén lett volna: ~50 métert rám vert.főtengely, vezérműlánc és kerekei, szelepek, szelephimbák, henger és dugattyú
Ezen kívül gyújtáselektronika (30 rugó körül), gyújtásalaplap (ég tudja, hisz'
bontani is kell rendesen a gépet), szóval vannak... de a poén azért jó volt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #4171 üzenetére
Nem voltam: akkor és ott nem... De próbálok tanulni az esetből.
Ezért elemzem és értem meg, hogy mi miért történt. Az biztos,
hogy másképp fogok közlekedni ezután. Nem csak esőben...A poén persze ül, de nem szándékosan dobtam el a vasat.
Amit leírtam tegnap, hogy elqrtam, nem kicsit, azt fenntartom... -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4173 üzenetére
Bejön kolléga:
István, vízibiciklivel jöttél?
-Igen, teszteltem az új gumikat
Normális vagy te? Ez olyan, mintha jég lenne.
- De lámpánál felfestésen nem kapar el, ellentétben az előző gumival. Meg eresztett 1,5Bart naponta.
És erre büszke vagy?
- Nem ezért cseréltettem le.Hát... Mit ne mondjak, hozta is a példát, hogy nem kéne játszani ezzel, kolléga most esett egy nagyot...
Kapom itt is az ívet rendesen...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4174 üzenetére
Nekem is megkérdezték, hogy nem áztam meg a motoron?
Mondom, nem ma nem esett... Mármint a motor, csak tegnap.Meg azzal is "rám ijesztettek", hogy térfigyelő kamerán már a
záróvonal átlépésért is lehet bünti... (Mondjuk kimagyaráztam,
hogy itt szabályosan léptem át... Más kérdés, hogy csúszott.) -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #4171 üzenetére
Papi a robogón... Szerk: ne kérdezzétek, miért van megtükrözve.
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4164 üzenetére
Nem hiszem, hogy vígasztal de itt a mi perecelésünk videón amit az Erdélyi túránkon sikerült beszerezni. Banális dolog, de a nejem bordarepedést szenvedett ettől a kis eldőléstől, és repedt bordával ülte végig az 1100km-es hazautat. Nagyon kemény csaj
(ha nem tudnád megnézni a VLC lejátsza)
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
Topikgazda
válasz polimorf #4182 üzenetére
Minden elismerésem
Azt néztem, hogy sikerült ezt össze hozni?
A viedót nézegetve, bele mentetek egy vályúba, és belengett a motor, az eleje kikönnyült fékezés és kicsúszott az eleje? Közel volt az előző motoros? szerencsére éppen csak 30-al mehettek vagy még kevesebbel, mert előre nem sokat csúsztatok.
Hülyeséget nem akarok írni, de nekem eléggé lágynak tűnik az a hátsó teló, elég szépen beleült a hátulja, gondolom súly is volt rajta, de nekem soknak tűnik. Rendben van az a hátsó gátló? Ahogy az alkatodat elnézem, és a plusz utas és csomag..[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
Közel volt az előttem lévő motoros. A rosz minőségű út miatt kénytelenek voltunk egymás után menni. Az előttem lévők már látták a gödröt az úton ezért ők már fékeztek, én meg elbambultam picit és későn vettem észre a fékezésüket. Mivel nekem kombinált fékem van így ha a hátsót nyomom fog az első is, ezért a gödör szélén lévő apró kavicsokon megcsúszott az elsőkerekem. Picit meg voltunk rakodva, az össz súlyunk 500kg fölött volt.
Tudomásom szerint rendben van a hátsó telóm, persze azóta kicsit feszesebbre állítottam. Így jobban fekszi az utat. Akkor a rossz útminőség miatt állítottam lágyabbra. Lehet azt látod a videón.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Az a gond, hogy olyan pillanatok alatt történt az egész, hogy szinte fel se fogtam mi történik, nemhogy reagálni tudtam volna rá. Nem mintha 500kg-ot meg tudtam volna tartani. Így utólag már okosabb vagyok, inkább mentem volna át a gödrön, a moci kibírta volna. A feleségemnek se repedt volna el a bordája, és a moci jobb oldala, eleje sem sérült volna meg. De késő esz jobb ha nincs.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
A hazaúton ahányszor megálltunk mindíg a többiek vették le és rakták vissza a mocira mert ő nem tudott leszállni és felülni rá. Iszonyatos fájdalmai voltak minden döccenőnél, de még a menetszél is fájdalommal járt.
Érdekesség és a Román korházat minősíti, hogy a röntgenezés ellenére sem vették észre, hogy elrepedt. Ráadásul a kórházban egy orvos sem beszélt se angolul se németül se magyarul csak románul tudtak. Így kénytelenek voltunk mutogatással kommunikálni. Kész röhely.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Lehet, hogy értette de ha nem beszél érthető nyelven úgy nehéz egy kórházban megérteni egymást. Mi még akkor is örültünk volna ha nem beszilni jól magyart hallunk abban a szituációban. Én nem tudok jól szlovákul de ha látom, hogy másképp nem értjük meg egymást akkor megerőltetem magam.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4186 üzenetére
Nem gondolom, hogy felesleges lenne utólag rájönni a hibákra. Persze,
a megtörtént eseten már nem segít, de ha legközelebb neadjisten hasonló
szituációba keverednénk, lehet, hogy jobban kezeljük. Akár úgy, hogy bele
se megyünk (nagyobb követési távolság, kisebb sebesség, kinek mi), akár
úgy, hogy jobb döntést hozunk, ha megint ott vagyunk... Az én esetemben
számtalan módon lehetett volna "megúszni", de hibát hibára halmoztam...Erre mondom, hogy megérdemeltem, így legalább megvolt a pofon, amitől
a dolog emlékezetes lesz - változtatok a hozzáállásomom. Ha megúszom
ezt is, talán fel se fogom, mivel játszok, a következőt már nem írhatom ide.Nem így közlekedtem rég. Voltak dolgok. De nem ennyi. És nem is ilyenek.
Egyfajta agresszív stílust vettem fel, mondhatni arcoskodtam - így jártam.Technikailag valószínűsítem, hogy főleg a vizes felfestés tréfált meg, mint
Téged a kavics, de figyelembe véve a körülményeket, mégis rajtam múlott.
Fejben dőlt el, és rossz döntéseket hoztam: tanulok belőle. (Nektek meg
jobbulást, úgy emlékszem ez régebben történt, gondolom azóta sikerült a
vasat is összerakni, csont is beforrt... Sajnos benne van a motorozásban.) -
polimorf
tag
válasz DigitXT #4194 üzenetére
Én sem próbáltam másra kenni a dolgot, csak és kizárólag az én hibám volt. Persze ez is benne van a motorozásban, csak a feleségemet sajnáltam. Inkább nekem repedt volna el mint neki. Ugyanis aki utast visz az felel is érte. A motor akkor se érdekelt meg most se, ami sérült javítható. Attól jobban tartottam, hogy a nejem megijed annyira, hogy soha nem akar majd motorozni. Szerencsére nem így történt, bár azért maradt benne egy kis félsz de azért szívesen motorozik még velem.
Ebbe a borulásba sokminden belejátszott úgy mint a Tiedbe is. De talán az egyik legkiemelkedőbb a tapasztalatlanságom. Sokat kell még tanulnom a motorozásról. Nyilván ez is egy tapasztalat volt amiből nagyon sokat tanultam, és tényleg tanultam mert azóta másképp közelítek egy gödörhöz vagy kavicsos részhez (persze nem félelemmel, csak más technikával).
Ez Júniusban történt, persze azóta a nejem rendbe jött, a moci pedig csak ideiglenes kozmetikázást kapott. Majd télen vagy ha kedvem lesz hozzá ismét lefestem, de egyenlőre így használom, legalább nem féltem. Bár az út után hazaérve csináltam rá egy bukócsövet biztos ami biztos alapon. Sajna erre a típusra gyárit nem lehet kapni így magam kellett megoldanom házilag. Saját gyártás de nekem megfelel.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz polimorf #4195 üzenetére
A bukócső jó ötlet! Szerintem nagyon szépen megcsináltad: robogóra nem vállalsz? Miután másodszor töröm le az indexemet (az első egy lassú elcsúszás volt a sárban, most jobban szétment), én is gondolkodom valami ilyesmin... Más kérdés, hogy nekem még kevésbé lehetne felszerelni az idomzat miatt, és talán kicsit Mad Max-es is lenne "gallytörő ráccsal". De egy-két borulás, és bőven megtérülne. Persze nem kell elesni, meg személyi sérülés ellen nem véd, de... (Elég, ha álló helyzetben dől fel a gép, már akkor is komoly anyagi kár keletkezhet a műanyagok törése miatt.) Kérdés, műszaki vizsgán mennyire szólnának érte, mert már egy átfestés sem triviális, pl. ha más a színe, új forgalmi kell. (Szóval egyelőre marad karcos: régebben gondolkodtam, hogy pirosra kéne átfényezni, de olyan horror árak repkedtek már csak így gondolkodás szintjén is, hogy gyorsan kivertem a fejemből a dolgot. Főleg most, hogy motorikus gondok aggasztanak, nincs értelme esztétikailag feltuningolni, első a műszaki állapot, a többi sokadrangú.)
-
csongi
Topikgazda
válasz polimorf #4195 üzenetére
Tökéletes lehet a Safety fiúk is rendelnek.
95% össze ment a vas. 20-30perc járatás után üzem melegen és hidegen sem szivárog, remélem így igy is marad. Holnap felmegy a légszűrő, mert az alapjáraton emelek egy 100-at. most 1050-1100 és beböffen.
Ha vissza esik a fordulat.
De Jó kis házi gányolással tudtam csak megoldani. mivel egy torx furatú kulcs kellene hozzá, de kis porfalumban ilyen nincs, ezért marad a home tuning. 4-es crova le köszörül annyira, hogy beférjen a sűlyeztetett csavarhoz, majd fém ragasztóval beragaszt. Így egy hajtószárral lehet állítani, ez volt itthon, nem egy hú de szép megoldás, de lagalább lehet -
kcsa
veterán
Úgy látom nincs új a nap alatt.
"...Hát itt kezdtem gondolkodni, hogy lelocsolom benzinnel, és felgyújtom..."
-
polimorf
tag
válasz DigitXT #4197 üzenetére
Életemben még sosem csináltam bukócsövet, ez az első. Szerintem minden motorra megoldható csak spekulálni kell a felfogatáson és a küllemen és mehet a kivitelezés.
Akikkel beszéltem olyan horror árakat mondtak, hogy inkább nekiláttam magam. Persze nem volt egyszerű, reggel 8-tól este fél 9-ig bajlódtam vele. A felfogatási pontok megkeresése után apródonként lett felépítve az egész. A sok hajtogatás, hegesztés, aprólékos méricskélés sok időt elvett.
Így 20 euróból (anyagköltség) megúsztam az egészet. Jelzem egy oldalidom 300, egy orridom 500euró
Ha csak egyszer állóhelyben eldől már mennyit spóroltam vele? Ha ez lett volna Erdélyben már 1000 euróm megmaradt volna.
A fényezés meg nem gond mert magam festettem le a télen az egész gépet (mivel autófényező vagyok), lefestem újra csak kedv és idő kellene rá.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest