Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz balazs1011 #4749 üzenetére
A kisebbnek a fogyasztása is kisebb általában. De nem ez lehet a fő ok...
Tactnál sosem gondolkodtam abban, hogy külföldről rendeljek. Olyan árak voltak, hogy a posta nem érte volna meg. Maja ~3x nagyobb ccm, és az alkatrész áraknál is kb 3-as szorzó van, sőt... (citybike kedvezménnyel is )És Maja alkatrészei olcsók pl DigitXT Madisonjához képest. Ezért (sem) kéne nekem 500-as robogó. Nem tudnám megfizetni bele az alkatrészt.
www.dongosofor.hu
-
balazs1011
aktív tag
Csak kósza ötlet volt ez a Kymco-s szösszenet,csak a hirdetéseket néztem.
Ha esetleg lenne egy kis fölösleges pénzem akkor határozottabban
játszanék a gondolattal. Xciting 500 vagy T-max 500, vagy Kawasaki VN 800.
De a piaggionak akkor mennie kell a háztól.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
félisten
válasz balazs1011 #4752 üzenetére
Az utsó nagyon nem illik a sorba. Ha szavazósdi van, akkor T-max!
(Bár az is igaz, hogy abból az olcsóbb, régebbi karbisok nagy zabagépek.) -
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4727 üzenetére
"Milyen motor, hány ütemű, hány km van a gyertyában?"
3 ütemű. Szóval nem ártana a szelyepszályszimelyingcsere. Végre!(Főleg, hogy gumimaradvány formájában olajcserekor láttad távozni.)Mint utánanéztem, a nyári gyertyacserés történet előtt írd és mondd de a
régi gyertya bizony elfutott 10.000-et, 2 teljes évet mindenféle hiba nélkül.
Ugyanolyan típus, ugyanonnan vásárolva. Biztos dzsuvás volt, de hasított!2012.05.18 42 093 km -> 2014.07.10 51 463 km
Figyelembe véve, hogy a SpeedoHealer bent volt 2013 szeptemberig, nos
ez bizony megvan 10000 (48199-nél raktam le szeptemberben, s ugye kb.
15%-ot javított a SH lehet számolgatni, hogy 6000 helyett 7015 a "valós").Megjegyzem, hogy gyárilag meg 4%-ot csal: a másik irányba! Nem megy
annyit a valóságban, mint amennyit mér, tehát optikailag javítja a fogyit.---
Ha már itt tartunk "KM-óra elszállt a Hungária/Kerepesi kereszteződésben"
ezután akkor távolságmérés is kakukk? (Onnantól fogyasztásmérés sincs,
meg a motor, és állagmegőrző módban marad, napi "0 km" használatban.)HGabor89: 36000 km, de mióta? (Hétfőre már nincs járművem...!)
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #4738 üzenetére
Te is másnak szerelsz motort?
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #4738 üzenetére
Lejárt a szrk idő.
Mi nem volt kihézagolva? -
balazs1011
aktív tag
válasz DigitXT #4753 üzenetére
A Kawasakiból bobber lett volna építve.
Ebben a motorban is a formája tetszik.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
kcsa
veterán
válasz balazs1011 #4752 üzenetére
mindegyik más miatt előnyös - ezt neked kell tudnod
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4754 üzenetére
Tényleg nem ártana, de most még sok dolog hiányzik hozzá. Alkatrész, szerelő, és kedv... Mármint most nem szívesen raknám le, de ha találok korrekt szerelőt, aki nem aranyporért dolgozik, és rá merem bízni a gépet, akkor ámen.
Sajnos régóta érik, de nem gondoltam, hogy ennyire gyorsan fog romlani az állapota. A gumi darabok szerencsére a szűrőn fenn akadtak, és nem voltak nagyok, illetve puhák, tehát jobb egy fokkal mint a fém reszelék. /Önigazolás vége.
Amint találok szerelőt, beszélek vele, kérek árajánlatot. A 4000Ft-os óradíj most nem férne bele. (Mire szétszedik és összerakják lesz vagy 10 óra).
Ezek mellé jön, hogy ha már szelepszárszimeringet cserélsz, akkor ugye tömítések mindenhol, hengerfej sikoltatás/ felújítás, vezérlés csere, és még ami előjön (gyűrűzés? fúrás?... ) Ha már szétszedték akkor viszont érdemes az olajpumpát is felújítani/cserélni, mert ha az új motornál összef0ssa magát, akkor fölösleges volt az egész. A vízpumpa javító szettről már beszéltünk, majd megbeszéljük, azt is érdemes lenne megcsinálni. És ha már lúd, akkor a hűtőfolyadékot is lecserélni, illetve ha szét lesz kapva a blokk, akkor abba mehet a friss olaj is.
Szép 'kis' lista.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Gergőtől kérdeztük anno, és ő mondta, hogy nagyon meg kell hozzá bontani, téli projekt. (Akkor mondta, amikor szelephézagot ellenőrzött).
Akkor elviszem másik szerelőhöz. Maján nem igazán igazodok ki még, hogy mi hol van, kicsit nekem furcsa az elrendezése Igaz, hogy még nem nagyon szedtem szét
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
Nem csak Digit gyilkolta le a robeszt, hanem Huszi is?? Nem lehet ezt mar kovetni
nektek el sem adom a 250est, legyilkoljatok azt is vazze -
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #4765 üzenetére
Megjegyezném, hogy DigitXT Majája van alattam.
Egyébként nem gyilkoltam le, üzemszerű használat mellett 4000km elég volt neki, hogy még jobban akarja a generált. Megjegyzés2: Amikor hozzám került már tudtam, hogy generál kell neki, csak azt nem, hogy ennyire gyorsan.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #4765 üzenetére
Senki nem gyilkol itt semmit. A hiba jön magától, és már a vételnél
bele van kódolva a gépbe, az akkori műszaki állapotába. Neked se
ingyen cseréltek hengerfejtömítést a gépen, úgy emlékszem.A kis Majára több, mint 1 misit locsoltam rá 4 év alatt. (Épp csak a
motorblokk nem lett szétdöntve, bár hengerfejtömítés csere volt...)
Madisonon besz*ptam a felnit: már vételkor meg volt ütve. Előző
tulaj meg gondolta, rak bele belsőt, jó lesz. Egy ideig kibírta. Ahogy
egy ideig bírta a vezérműlánc is. Hiába cserélték. Valamikor. Ennyi.Persze, nem kell zsákbamacskát venni, mert az a legdrágább: most
mondhatnám, hogy a Madison is misi fölött jár. De ebben is van ám
sok felesleges extra, leginkább a 80-90K-s kipufogó... Ha vmi talán
gyilkolás kategória, az az esés. Elb*sztam. Tanultam belőle. Anyagi
kár nem jelentős, személyi sérülés minimál: csak ilyen tanulópénzt!Ha MOST adtam volna le a motort, tudván, hogy 1 hónapig semmi?
Szerintem jó vétel lenne a Tiéd. De HA holnap kapom is a jó láncot,
kedden meg már kész a motorom, akkor egy napra felesleges... De
azért szívesen megnézném, kipróbálnám, akár bérelném is, LOL.
Ha azon múlik tudok lerakni kauciót, és nem potyogok el vele. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4767 üzenetére
Kipróbálni én is szívesen kipróbálnám.
A gyilkolás hiányát alá tudom támasztani. Hidegen nem húzom neki, nem végsebességen megyek vele. Igen, városi használatban benne van pár nyélgázas gyorsítás, de az vele jár, bírnia kell. Olajcsere 3000-enként, az első bénázás óta sosem volt az olajszint minimum alatt.. Légszűrőt is cseréltem 3000km után. Hűtővíz van, ellenőrzöm időnként.
Akkor mi a gyilkolás?
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4768 üzenetére
Szíjat tudjuk mi gyilkolta le. (Közöd nem volt hozzá...)
De amúgy a tuning maga a gyilkolás. A Maja magától
a városban 6500 fölé soha: igaz, "lomha" volt, de bírta:
a tartós 9000 fölötti(?) pörgetés (Multivar) már számít.Viszont sokkal jobban megy! Valamit, valamiért.
(Nálam 8000-8500-at forgott, korábban leírtak miatt.)Ilyen szempontból igaza van HGabor89-nek, hogy az
ő gépe tuningmentes, megbízható, kis fogyasztású...
Ez is értékelendő! Btw. megvan a gyári varió is.Nyilván ha bérelném (nem adja), nem azzal nyitnék,
hogy légkulcs, Multivar, Dr.Pulley, LeoVince, xenon.
Mindezt hétvégén. (Épp van 275K-m.) Átírás mondjuk
kérdés, de az is inkább idő, mint pénz. Persze pénz IS. -
Something_
őstag
válasz DigitXT #4770 üzenetére
Atbeszeltuk, hogy a berles nem opcio a vasarlas annal inkabb :-)
Amugy atlagban mennyit mesz egy honapban?
Amugy mar hivott egy ember telon, aki "joval olcsobban" megvenne, mert volt mar fent "joval olcsobban" is 250es maja es megyunk ki a szezonba, szerinte csak "joval olcsobban" lehet eladni.
mondtam, hogy majdterjunkerre vissza 1-1,5 honap mulva ha meg meg lesz.
Sajna vagy nem sajna, sokan tudjak, hogy sok embernek "kenyerre" kell a penz, igy beprobalkoznak. En is szoktam, igaz nem jarmure lathatatlanba, hanem uj/hasznalt cuccra. Osszejon vagy nem. De lathatatlanba egy hasznalt jarmure. Erdekes. Osszeget nem is mondott..
..csak azt, hogy "joval olcsobban" volt fent es elvittek kp-ra, pedig lefoglalozta volna. Szerintem ez komolytalansag..En kb a motorra 110e-et koltottem, ugy hogysemmi tuning, csak alkatresz + munkadij 300ba vettem majusba kollegamtol, aki 2009be vette es aligment vele. (Most 65 eves asszem )
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4770 üzenetére
Hát... A tuning nyilván csökkenti az élettartamot, de legyünk őszinték. Valószínűleg már betegeskedett a tuning bekerülése idején is, csak nem ennyire (azt mondtad olajfogyasztás már volt).
Gondolkodtam a multivar kivételén is, illetve azon is, hogy a hézagolóval játszani lehetne, hogy kisebb, de nem 0.
De egyelőre minden marad így. Legyen rendbe téve a motor... Legyen kifizetve. Majd ezek után veszek rá egy fordulatszám mérőt, és jöhet a játék... Nem vagyok benne biztos, hogy olyan sokat pörög. A fogyasztási értékek nem segítenek, mert a szívató és a gyújtás és pláne a gumi hibája feltornászhatta... Így a szíjcsere előtti állapothoz hasonló nem igazán fordult elő.
A gyertya egyébként megint kihagy, holnap megyek Unixba, remélem kapok ott. Ha nem, akkor más tipp?
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4772 üzenetére
Évek óta eszi az olajat. Nem ennyit, de kajálta: 5W40, 10W40, 10W50, mindet!
Megkockáztatom, hogy a vétel óta. De legalábbis a hengerfejtömítés-csere óta.
(Előtte volt olyan kedves a hűtővízbe is tenni olajat. Lásd a táblázatban. Ezt is.)Szerk: de ezeket élőszóban is átbeszéltük, nehogy szó érje a ház elejét, nem új.
A fordulatszám szerintem nyaldossa a 9000-et. De cefet hangja van, tetszetős!
(Mikor kipuszerelés után mentél még 2-3 perc múlva, a házból is hallottalak.)Ki lehet kapni a Multivart. Több motorba jó, eladhatod. (Gyári variót odaadtam.)
De át is görgőzheted. Lustább motor, DE fél lityi spórolás 100 km-en. Ez van.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4773 üzenetére
Igen, láttam, akkor volt benne hűtővízcsere is. Most ha szét lesz bombázva az sosem árt, és filléres tétel.
Egyébként impulzusvásárlást követtem el, mivel a gyertya megint sz.rakodik, eddig tartott a pucolás hatása, de tegnap szemre nagynak tűnt a hézag... Vettem egy hézagolót.
Ma este ha lesz időm meglesem a gyertya hézagot, hogy jól tippelek-e
Hozzáteszem, jövő héten 2ZH-m lesz, tanulnom kéne még[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4774 üzenetére
Az volt akkor is, amikor a hőmérőt építettem be. Btw. ha tudsz szerezni egy olyan
bontott hűtővíz csövet, amiben a KOSO érzékelője van, akkor vízleengedés esetén
kapd már ki nekem: te úgysem használod, nekem meg jól jönne a Madisonba...
Odaadom cserébe a vízpumpa felújító készletet, ha gondolod: mit szólsz?Impulzusvásárlással vigyáznom kell, legutóbb egy Madison lett. (Most egy Maja?)
HGabor89: változó, hogy mennyit megyek. Jellemzően melóba napi 2x10 km körül.
De ugye csak hétköznap. Majával pl. nem nagyon mentem országútra csak úgy.
Utolsó évben feltekertem egyszer Dobogókőre is. (Csak brahiból, mert miért ne!)Szezononként 3-4000-et mentem átlagban. De már előtte a SYM-mel is (3800-at).
Kiírtam egy röpke statisztikát a programból az egyes évekre lebontva. Változó, na!2010.07.19-2010.12.31@4.0L/100(3.9-4.2)
34954 km - 37191 km (~18 km/nap)
230K szerviz (új gumi, xenon, új szíj, olajcsere, 4Road, plexi), 33K tankolás2011.01.01-2011.12.31@3.8L/100(3.5-4.1)
37427 km - 40594 km (~11 km/nap)
125K szerviz (tömítéscsere, fék, szívató, karbibeállítás, akku 2x), 52K tankolás2012.01.01-2012.12.31@4.2L/100(3.5-"5")
40748 km - 44980 km (~15 km/nap)
200K szerviz (fordulatszámmérő, Speedo-Healer, Multivar, hőmérő), 77K tankolás2013.01.01-2013.12.31@4.5L/100(3.9-5.2)
45028 km - 48606 km (~12 km/nap)
98K szerviz (szíjcsere, kuplungcsere, új fékbetétek, fékfolyadék, stb.), 68K tankolás2014.01.01-2014.07.01@3.8L/100(3.5-4.2)
48620 km - 50384 km (~9 km/nap)
17K szerviz (lámpakapcsoló, doboztartó, olaj utántöltés amikor kell), 29K tankolás[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
OFF: 20 rossz motor (kulcsszavak: autó, vezérlés, láncszakadás, túlmelegedés)
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #4781 üzenetére
Nálam speciel fontos szempont volt hogy láncos vezérlésű autót akarok - nem volt "kedvem" vásárlás után 50-150k-s szervizzel indítani szíj, vízpumpa és egyéb cserékre. Ezért lett gömbölyű swift - a skoda betegségéről már sok évvel ezelőtt hallottam. Azóta is csak a kötelező szervizek kellettek, meg pár nüansznyi apróság (legdrágább tételem egy motortartó bak volt ~15k mert olajos töltetű).
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én 2 és fél éve egy akkor 12 éves 1000-es Yarist vettem (162k km-rel), és 2 olaj- és szűrőcserén és 1 db műszerfal megvilágító izzón kívül még más gondom nem volt vele. Most tartok 180k km-nél, és csütörtökön ment át műszakin csont nélkül (elvittem előzetes átvizsgálásra, nem találtak semmi hibát, így egy órával később le is vizsgázott). Ennyire költségmentes autóm még soha nem volt! Kop-kop!
szerk: természetesen ez is láncos vezérlésű, ráadásul VVTi-s, így - ha nem gyilkolom - akkor keveset is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
Az ilyesfajta tesztekben csak azt felejtik el megemlíteni, hogyha gyári hibából fakadó problémád van az autóval, akkor azt meghosszabbított garanciában orvosolják.
Én egy 2007es, 170 lovas 2.0Pd tourant vettem amibe gyárilag gyárihibás porlasztócsúcs került, és annak rendje és módja szerint megállt a kocsi tőle.
Annak ellenére, hogy külföldről behozott autó és a második magyar tulaja vagyok, felhívtam a Porsche Pestet, elkérték az alvázszámot és mondták, hogy a hiba oka gyárihiba, így garanciában cserélik a 4 pd elemet és a hozzájuk tartozó kábelköteget.
Gyári áron cirka 1,5M, haveri éron kb 500K-t spóroltam így.Szóval ezek a cikkek másra nemjók, csak elrettentésnek. A felkészületlenség megengedhetetlen egy újságíró szakméban.
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #4784 üzenetére
Őszinte leszek: kizártnak érzem azt az esetet, hogy van egy 10 éves Fabiád és szó nélkül javítják az összekócolódott szelepeket, mert lejtőn lefelé parkoltál és átugrott a lánc. És ez még egy aránylag egyszerű eset.
szerk.: swiftnek is van típusbaja - nyelestengely csapágy 100-120k km környékén el szokott szállni. Ezt a gyártó mai napig nem ismeri el, nem is javítják - bezzeg a régi swiftekben cseréltek lengéscsillapítót. A fene se érti ezt[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #4781 üzenetére
Szerencsére az EU a motorokra nem mászott rá emisszió ügyben. Sokkal tartósabb motorok lennének, ha nem a mérés kijátszása lenne a cél.
kcsa: jogos, egy volt köztük. De már az sem a sima, jó öreg szívó benya.
Nálunk a családban 3 autó szolgál: VW Golf III 1,4 benzin, Mitsubishi Lancer 6 1,3 benzin, Lancer 7 kombi 1,6 benzin
eddig egyikre se kellett X00 000-es szervizt csinálni.A Golf 0km>333 000km a család tulajdona, 300nál gyűrűzték a motort és ennyi.
Lancer 6> 255ekm-rel vett ismerőstől, garantált, autópálya km. Legdrágább javítás: klímakompresszor csere, töltés...
Lancer 7> osztrák, kereskedőtől vett 16Xe km-rel, most már 180 körül van benne (karácsonykor lesz év). A nyári gumi drága rá, és max 2 szezon.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #4784 üzenetére
Nagyon nagy szerencséd volt...
Épp a totalcaros arcok írtak egy magyar BMW SUV tulajról, aki szalonból vette vagy német cégtől lízingelte az autót és az érdi emelkedőn szétverte magát a motor, talán ki is gyulladt...
Mint kiderült annak a blokknak _típushibája_ , hogy az első henger rosszul kent, aztán a nagy BMW csak kifogásokat keresett a ~20Milliós, 1-2éves autó leégésére...szoftver szakmabeli && Beverly250
-
AndrewTdi
addikt
A leejtőn lefelé parkolás és láncátugrás nem gyári hiba. Üres + kézifék (írja a nagykönYv).
Amugy az én autómban 7 év után cserélték (tavaly). Fel is vezették a rendszerbe.
Nyilván ezekhez a feltételekhez az kell, hogy szervízkönVes, mókolatlan autó legyen.Longwild: BMW
[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz AndrewTdi #4788 üzenetére
Na igen, azt már nem is említettem, hogy nem árt, ha vezetett a szervizkönyved...
BMW BMW... igazából prémium autó prémium áron prémium szolgáltatásokkal, csak a becsületük nincs... felőlem holdfény is lehetne a nevük, ezek után tuti nem vennék tőlük - ha lenne is ennyi pénzem...
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
válasz AndrewTdi #4791 üzenetére
Nézd, én nem gondolom hogy rohadtul értenék az autókhoz. Sőt. De nem gondolhatod komolyan hogy ez normális.
De azon is csodálkoznék ha ezt így a gyártó leírta volna a manualba. (majd megnézem ha nem lesz belassítva a netem )
szerk.: mármint hogy ne hagyd sebességben ha lejtőn parkolsz
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #4777 üzenetére
Nekem az Alfa 2.0 TS, JTS motorokkal van tapasztalatom. A vezérlésmódosító a gyenge pontja annak a motornak. Az említett olajfigyasztás akkor lép fel, ha nem a gyári előírású Selénia olajat használnak. A JTS különösen allergiás erre, külön olaj lett ezekhez fejlesztve.
-
huszi.gyb
senior tag
Az mitől lehet, hogy a gyertya ott ahol a pipa rámegy, megsérül? Elég mély karcok vannak benne, és a menet majd' 1 az 1-ben eltűnt... Holnap veszek újat, de érdekel, hogy mi élheti le ott a gyertyát... Azon kívül, hogy egy hülye, aki megpróbálja ki/betekerni fogóval, szerintem erről nem lehet szó.
szerk.: Ma 3,69-re jött ki a tankolás, szerintem türelmetlen voltam, pedig elég sokat csöpögtettem. De lehet, hogy a múltkor többet.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #4795 üzenetére
Ugrál rajta a pipa? Vmit mókoltál* vele, hogy rászoruljon.
(Gergő állította, hogy amikor felrakta, jó/új volt, mikor meg a
szívatót legózta, már lötyögött, mert szétrázódott. Érdekes.)Szerk: tankolás még hihető is lenne, főleg, ha voltál máshol,
nem csak a városon belül. Azért a Multivar zabáltat rendest.*: már önmagában a ráerőszakolástól is karcolódhat, de én
nem értek a gyertyapipák lelkivilágához annyira, sajnos.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #4796 üzenetére
Sajnos nem tudtam lefotózni. Elég mély és durva, nem egyenletes a sérülés...
A menet szétrázása még lehet... De ezen kívül vannak mély, durva nyomok is rajta. A gyertyapipa viszont jól fogja még így is. Sokat mókolni nem kellett, csak rátenni normálisan és nem a rászorító fém akármi túloldalára.
Majd ha találkozunk megmutatom a gyertyát...www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #4798 üzenetére
Lehetséges, bár, hogy őszinte legyek, most tanulok elektronikát lényegében először (első félév villamosságtan), szóval annyira nem értek hozzá.
Ma megvettem az új gyertyát, rendesen fel fogom tenni (csak kicsit hűljön még a kipufogó>gyertya mellett van, nem fogdosnám forrón).
DigitXT: Fogyasztáshoz annyit, hogy egy kb 20km-es köröm volt (Ürömre), viszont itt már szinte végig szétesett szívatóval.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Könyvajánló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ubuntu Linux
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest