Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz yodamastah #19463 üzenetére

    Ebben a hozzászólásban benne van minden: ha az ember megteheti, akkor
    megveszi az optimumot az adott felhasználásra... Öröm és boldogság!:R

    Akkor van itt értetlenkedés, amikor másnak eltérnek a fontos szempontok*,
    vagy esetleg nem ugyanarra a felhasználásra vette a motorkáját. És persze
    a vételár sem mindegy, mert az is nagyon erősen a kompromisszum része,
    lásd pl. a T-Max, ami mindig is bazi drága volt. Fiatalabb ABS-es az >1,5M.

    Végül reflektálva mégegyszer arra az 5 kilós 2001-esre... Én nem ringatnám
    többé abba az illúzióba magam, hogy egy 17 éves vasra nem kéne költeni...
    Tudom, hogy kell. És néha az olcsó lesz a drága: lásd a "pimpelt" Madisont.

    *: de legalábbis más a preferenciája... (Van aki SW600-zal járt be dolgozni.)

    A srác csak annyit mondott "ne b*ssz hogy az ott a csomagtartó":D
    Hát igen. Jobban megnézzük a képet ott virít a Dainese bőrkabát az ülésen.
    Ezt itt egy zárt és kamerákkal megfigyelt garázsban bejátssza. Ez oké! De
    pl. az utcán már nem fogja. (Jó, hát biztos fel lehetne dobozolni és akkor...)
    Sisakot gondolom felvitte magával az irodába... Vagy annyi hely van benne?

    (#19464) Econ: ebben a HSZ-ben is ugyanúgy benne van minden.:))
    Számomra - városi robogósként - az élhetőség határát a 125-ösök jelentik.
    Pontosan így gondolom én is: el lehet vele lenni, de jobb az erősebb gép.:DDD
    Mondom ezt úgy, hogy jártam a legaljával (4T 50-nel) is 1 hónapot. Az para!

    Jókat írsz az SH-ról, egész kedvem lett kipróbálni... kollégám is arra váltott:
    teljesen racionális döntés. Egy bajom lenne csak, mégpedig a preferenciák.
    Üléspozíció, és csomagtartó. A blokkot elfogadnám... És láss csodát: meg
    is lépték. Ugyanaz a blokk egy hasonlóan könnyed motorban. Forza: bejön.
    Fotelos, csomagtartós, lábnyújtós. Tetszene! Csak most sem engedhettem
    meg magamnak, hogy rá költsek 1.2 MFt-ot, amiért láttam pl. a Dream-ben.
    Természetesen használt. Amiben megint benne van, hogy jöhetnek pofonok.

    Összességében ez a topik azért "szopóroller" topik, mert kis pénz, kis foci.
    De nagyon örülök, hogy mostanság új vasakról is vannak hozzászólások!:K
    És ha még egy tali is összejönne (a magam részéről továbbra is tesztelnék
    egyet egy T-Maxot, ha van rá mód), az lenne a csúcs! Réges-régen volt egy
    közös gurulás, azóta a fél banda már eladta (vagy összetörte) a motorját.:O

    Szerk: az is nagyon hasznos, hogy írtok tapasztalatokat olyan vasakról is,
    amik kipróbálva lettek csak általatok, de végül vételre nem került sor. Én pl.
    csak 178 vagyok (már évek óta), lehet, hogy nekem pont jó lenne a Forza?
    Tudom, ki kell próbálni.:D De amíg vételi lehetőségem nincs, inkább nem...
    (Anno mentem egy karikát egy Benelli Velvet 400-zal. Na az brutál volt!:C
    Amiért végül nem lett vétel: a Madison olcsóbb és jobban rakodható volt.:B
    De amúgy az a Benelli városba durván jó lehet. 140 kg, 30LE, kis kasztni.)

    Ui: a legszubjektívebb preferencia a kinézet. Van aki leszarja, csak menjen,
    van aki viszont adott motort, pedig amúgy lehet jó kizár, mert "nem tetszik".
    Pl. a Kymco-nak van egy pár olyan szörnyszülöttje, hogy attól behányok.:o
    Vagy említhetném a Malagutitól SpiderMax GT-t: hogy is fogalmazta runner?
    "Ez az a motor, amivel csak sötétben jó hazaérni s úgy betolni a garázsba."
    Vagy valami ilyesmi. Régen volt, igaz se volt, de jókat derültem rajta.:))
    Tényleg bűn ronda szegény, pedig amúgy azt mondják az is jó motor. Pech.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák