Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #18350 üzenetére
Amúgy 12 gr görgők vannak benne. Malossiból City-Bike-nál 11-es raktáron.
Szerk: de no para, MotorLine-nál van készleten 12 gramm is: nincs tuning![ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #18352 üzenetére
Aztán én is úgy járok, mint Grillo, hogy fasza lesz, csak zörögni fog... [link]
Szerk: amúgy a csíkos nem is jó kifejezés. Egy egész lövészárok fut körbe rajta.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #18340 üzenetére
Basszameg, rájöttem, hogy mi az a 604.125.00: semmi köze a motorblokkhoz,
hiszen az kvázi kívül van (mármint a variónál). A varió alátéte! Nekem olyan van,
és ezért nem tudtam a másik sz.rt felhasználni: azt feleslegesen vettem 8K-ért!
(Na nem most, hanem ezer évvel ezelőtt, amikor gyári hajtásra álltam vissza...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #18339 üzenetére
Mégegyszer köszi! Eskü eszembe nem jutott volna erre magamtól rákeresni.
Ma is tanultam valamit rovat... Már csak az a kérdés, hogy miért váltottak a kis
bizbaszról erre a nagy bizbaszra? Mert a 1332-esnél biztosan újabb a blokkom!
Lehet, hogy ez is valami tervezési hiba volt, amit ezzel javítottak, passz...Levettem a fészek méreteit: 10 mm a hossz, szabvány. De 4.8 mm széles...
(A mélysége pedig 2.9 mm.) A régi főtengelyben a pöcök ugye 5 mm-es, ahogy
a rendelésből is tudhattam. A magasságot mondjuk nem írták. Kb. 5 mm lehet:
kiszedni a régit nem tudom a helyéből, de nincs is jelentősége, 1.8 mm mm-re
áll ki, és nagyjából ennyi a bevágás is a fogaskeréken... Megpróbáltam ráhúzni,
de nem ment, mert Gergő úgy legyilkolta, hogy felpúposodott az anyag: ügyes!
Ha nem lett volna muszáj egyben cserélni a főtengelyt, drága tévedés lett volna.
Mármint annál is drágább, hogy azt a fogaskereket csak emiatt lenullázta.Szóval ha összeadom, hogy 2.9 mély fészekben 1.8-ra kiálló retesz: kb. 4.8.
(Mérési hiba.) Kérdés, hogy ez a 4.8x4.8x10 mm-es történet mennyire extra?
Ha sikerülne beszerezni, nem úgy, hogy min. rendelés 200 db, lehetne próbálni.Vagy, ahogy kcsa javasolta (ezt is köszönöm!) adott esetben le is gyárt(at)ható.
Szerk: lehet, hogy 5x5x10 lesz, csak sok lett a mérési hiba? Vagy lehet faragni.
Szerk2: igaz, csak tavaly raktam be a gyári variót, de 2016-07-26-án rendeltem.
Ezt csak a miheztartás végett, hogy az "ezer év" az nem kevesebb, mint egy év...[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #18357 üzenetére
Köszi szépen! Annyit pontosítanék, hogy ez nem nyíródott el. Ez sose volt.
Gergő amit legyalult, az egy kisebb pöcök volt, amire a szerviz manuál 15x
felhívja a figyelmet, hogy vigyázzunk rá. Nem olvasta. Nyekk. Na ez a nagy
ék viszont a "fejlesztés"! Eddig egy kisebb henger volt helyette. Illusztráció.Cygnus update. Kollégámmal tegnap cseréltük a defektes belsőt. Nem volt
túl gyors művelet, nem akarta az igazat a külső, de megoldotta! Én csak
asszisztáltam/néha tapostam, amit kellett. Hoztam el tőle pár alkatrészt
többek közt hátsó fékbetéteket. Mostanra meg vagyok róla győződve, hogy
annak ellenére, hogy sz.rul fogott, folyamat befogott. Miért? Most SOKKAL
könnyebb volt tologatni a gépet. Aztán, amikor elveszem a gázt, nem kezd
erős lassulásba. Továbbá fickósabb 50 fölött, a 80-at is könnyedebben viszi
és beleharap a 90-be! (Bár utóbbiban segít, hogy kivettem a hézagolót...)
A becsoffadás is kisebb 20-40 közt, kipucoltam a variót, jobb görgők stb.
(Nyilván az árkot nem tudtam elfedni: a bontott blokkban szarabb varió volt.)Viszont az egyik vacsiúj fékbetétet nem tudtam berakni... Egyszerűen nem
ment a helyére a felni, hiába lazítottam teljesen ki a fékbovdent. Sőt, a pofa
élét is megreszelgettem, hátha, de csak nem akarta az igazságot. Ez sem.
Végül összevetve a két fékpofát, feltűnt, hogy nem teljesen egyformák: fura,
pedig a dobozon egyértelműen Cygnus hátsó fék van, aztán mégsem nyert!
Na mindegy... Kapott egy jobb állapotú használtat. Ezzel tapasztaltam azt,
hogy sokkal jobban gurul. Igaz, felfújam a gumikat is: elöl is kevéske volt.
Viszont a fékhatás: jelképes. Noha 105 Nm-rel simán meghúztam az anyát,
ezzel a beállítással, de valójában csak csutkára behúzva lassít eléggé: még
állítok rajta, de nem szeretném, hogy megint fogjon felengedett állapotban...Szerintem annak a szarnak vissza kéne állnia alaphelyzetbe, akkor felment
volna az új fékbetéttel is, de nem tudtam eléggé visszaforgatni. (Akinek van
tapasztalata dobfékek beállításban, esetleg adhatna tippet, mit néztem be.)Tankolni voltam, hogy kipróbáljam a gépet, napsütés 1-2 fok: 3.79L/100 km
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #18359 üzenetére
Mielőtt bekerültek volna dobfék pofák én azért drótkefével/féktisztítóval lepucoltam volna a belsőt és fékdobot. A fék bovdenen lazítsál egy kicsit talán 10-13 kulcs lesz. Kihúzható a tengely a másik végén lehet rúgós csapszeg,anya/alátét ,zégergyűrű, stb fogja. Mégis kihúzod akkor csiszolópapír majd zsírozd be.
Valami ilyesmi lehet és talán recés végű.Majd ha sikerült össze dobni,próbáld ki mennyire fog. Ha nagy úton mozog a fékkar akkor a bovdenen állítsál csavard beljebb.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18361 üzenetére
Ez csak egy illusztrációs kép volt, nem így lett összerakva. Ezen pl. még
a bovdent se lazítottam meg (ezen 14-es kulcs kell). Lazítva vmivel jobb
lett azért, de nem állt nullába a fékkulcs (kösz sityupityu!) rángatva sem. -
veterán
válasz -Mosquito- #18363 üzenetére
Biztos jó száraz és dzsuvás is lehet már, azért nem megy vissza rendesen.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #18364 üzenetére
Simán lehet. De segáz gyerekek, nem megy a gép sehova...
Se gáz... (Se fék.) Elszakadt a gázbowden. Tadamm.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
-
kcsa
veterán
Egyébként tudom milyen szar érzés valami közepesen szar járművel járni, funkcióját ellátja, de vannak idegesítő hülyeségek, amitől gutaütést kap az ember.
Anno anyám autójába vettem szélvédőt, még a szélvédős ember is hülyének nézett, mert ki hallott még ilyet, hogy ép szélvédőt cserélni? No igen, csak annyira karcos volt már, hogy ha szembesütött a nap, az rendesen vakrepülés volt. Eső+szembejövő autó párosról már nem is beszélek...
-
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18363 üzenetére
Gyakoroltam a műveletet a donor blokkon. Igaz, ezen bovden se volt,
de úgy be volt rohadva, hogy kézzel lehetetlen volt megmozdítani.Adtam neki WD40-et, majd fogóval sikerült megmozdítani. Még egy kis
WD40, aztán már egész jól forgott (még mindig fogóval), ki lehetett ütni
a helyéből. Átpucoltam, kapott zsírt, vissza, és jobb mint új korában!
Értelme? Kb. nulla, mert az a blokk már nem megy sehova... de mégis
volt egy kis értelme, így tuti élesben is menni fog. HA újra szétszedem!Bejátszottam a fészerbe a gépet, és szereltem fel fűtést is, így, holnap,
még ha havazik is, meg akár -10 fok is van, akkor is össze tudom rakni.
Csak kéne egy csere gázbovden. Eleve beteg volt, szakadt gumiharang:
biztos bement egy csomó víz és a -10-ben befagyott, aztán hiába a sok
jégoldó, meg az "erősködés", inkább elszakadt a francba, ahogy kell.huszi.gyb: ha esetleg találsz otthon gázbovdent, lőhetnél mellé (hátsó)
fékbovdent is, mert az is hasonlóan beteg, félek, hogy az is befagyhat...[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz -Mosquito- #18373 üzenetére
+1, ajánlom őket, anno én is csináltattam velük kuplungbowdent (Reno udvaros műhely). Az elszakadt "minta" alapján szépen megcsinálták, és nem volt túl drága, azthiszem 2 napra vállalták anno.
[ Szerkesztve ]
-
tikshow
addikt
Gazkar befagyasra van valakinek tippje?
-
tikshow
addikt
válasz csongi #18379 üzenetére
Ez egy nagyon jó kérdés, de erős minuszban, alig tudom elforgatni a kart amíg a teljes rendszer fel nem melegszik. Valószínűleg a bovden, mert a markolatfűtés dolgozik és a gázkar holtjátékából ítélve (van) nem ott van a gond.
Viszont tavalyi szezonba, amikor nem volt fent a markolatfűtés nem csinálta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #18386 üzenetére
Köszi, szerintem is korrekt teló. És ez nem is az eredeti 4 Mpixel, hanem a PH!
képfeltöltője által átméretezett, és jóval kisebbre tömörített kép. És így se rossz.Uh, szalagszakadás az durva. Jobbulást! Akkor darabig se séta, se motor...
Mondjuk tény, hogy mínusz csillió fokban és szakadó hóesésben amúgy sincs...
(Akinek van, az most hallgasson nagyokat. Futárokat meg külön sajnálom.) -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #18387 üzenetére
A dobnak nincsen válla? Beteszed az ujjad a belső részébe,majd szépen végig simitod ahol a fék pofa felfekszik. Biztos válla van a szélén. Reszelő, Drimmer majd csiszoló papír. Fék pofa élet/szélét is kicsit lecsaphatod.
Burt.
Jobbulást. Kb 23 éve szintén. Porc leválás,részleges szakadás. Foci, sikerült megcsavarni.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #18393 üzenetére
Hát az a jó meleg aszfalt még messzi van. Addig nem lesz nálam Cygnus.
Egyelőre bovden híján BKV, aztán csak elkészül a Madison, március közepére.Szerencsére ezzel nem nagyon lehet jaszkarizni, egyszer se csúsztam meg...
Madisonnál kritikusabb a gumikérdés, mert ott több a hajtóerő, nagyobb tempó
elérhető, és jobbak fékek, tehát van esély rá, hogy "rámarkolva" blokkolni lehet.
De azzal is nyálkás, hideg úton nagyobb gázra volt inkább gond. (Cygnus csak
a havas füvet darálja le - de azt nagyon, ha nem finomkodok a gázmarkolatával.
Ja és a gázmarkolatot magát. (Amúgy az esésektől ratyi: törött és szakadt is.) -
DigitXT
félisten
-
peterpal12
csendes tag
Sziasztok,
Most fogom letenni a B125 kategoriás jogosítványt és érdeklődni szeretnék ki milyen robogót ajánlana napi 30km-es távra munkábajáráshoz Budapesten? Kb 400-500eFt körül nézelődnék, az általam eddig kiszemelt 2 motor egy Vespa LX125 2008-as illetve Honda PCX125 2013-2014 körüli. Mik a tapasztalatok és a vélemények az előbb említett motorokkal kapcsolatban?
Előre is köszönöm a segítséget.
-
kcsa
veterán
válasz peterpal12 #18397 üzenetére
Fizikai méreteidtől függően a PCX teljesen jó lehet. (aránylag kicsinek mondanám)
-
FeniX-
aktív tag
válasz peterpal12 #18397 üzenetére
Szia, nekem egy ellenérvem van a pcx miatt, és ez pedig a gumiméret.
Igaz, nekem Honda CBF 125-öm volt, de annyira vékonykák a kerekek, hogy mindenen megcsúszik.
Egy mérettel nagyobbat vettem végül, így hátul volt kb. 90 szélességű, amit még elbírt a feni, de ugyanolyan vézna volt.
Nyáron talán nem számít, de tavasszal meg ősszel szerintem nagyon. Egyszerűen, nem éreztem biztonságosnak.Én is kérdezek egyet: van-e valamelyikőtöknek tapasztalata hátsó teleszkóp felújítással kapcsolatban.
Érdemes-e az eredeti régi (= még minőségi anyagból készült) telót felújíttatni, vagy nyugodtan meg lehet venni az utángagyit? (közép kategóriában gondolkodok, a régiből kifolyt már az olaj jobboldalt)
Egyáltalán, milyen árban van a felújítás? (ha volt tapasztalat)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- ANNO 1800
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest