- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz adam_454 #18700 üzenetére
Keken azert fustol mert olaj kerul az egesterbe.
Lehet eddig azert nem fustolt mert a lecsapo szelepen keresztul eltudta fujni. Most mar nem nyit ki olyan hamar es konnyen a szelep.
Ott jon ki levego?
A kerdes hol jut olaj a hengerbe. Gyuru, szelep kornyeke, vagy hengefej tomites. -
adam_454
tag
válasz csongi #18701 üzenetére
Elvileg a hengert tavaly fúrták, kapott úgy gyűrűket, dugattyút, tömítést, hengerfej is volt gépműhelyben (gondolom) a szelepszárszimeringeket is cserélték. A kartergázcsövön keresztül jön levegő, pontosabban amikor felraktam a deklit tenyéren érezhető volt a kiáramló levegő.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #18696 üzenetére
Kivettem a sisaktartót... Hát kérem: a benzin túlfolyót a helyére dugni smafu?
Ha csavar nem oda passzol, ahova próbálom, akkor rakok rá alátétet, jó lesz.
Termosztátfedélen virít a paszta, pedig ott a termosztátnak kéne tömítenie.És nekem senki nem fizet 4000 Ft-ot, óránként, hogy ezeket a gányolásokat
helyrehozzam: eleve fel kell deríteni, hogy pontosan honnan csöpög, csak az
idomzat lebontása egy-másfél óra, ha nem akarok szanaszétb*szni dolgokat.Van akit persze az ilyesmi nem zavar, leszakad egy kábel, hát istenem: nem
látszik, nem fáj. Igaz, az áramlásmérő emiatt néma. De majd megforrasztom.
Megint. Ingyen. Oh, yeah! Asszem veszek egy új kontrasztrugót a Cygnusba. -
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18708 üzenetére
Nekem sem volt bajom vele, de - kép alapján - nem egyenletesen kopott...
Azóta Malossi kuplung és harang van a gépben, de megvan a régi is.Szerk: egyébként azért nem vettem Dr. Pulley kuplungot, mert nem tetszik,
hogy csak három pofás, míg nekem a gyári 5. Viszont azt olvastam, hogy a
kevesebb néha több... De nem tudom, hogy kinek higgyek a témában.
Tudom, vegyem meg, próbáljam ki, aztán ha nem tetszik, adjam el.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #18709 üzenetére
A sport/verseny kuplungoknál a minél kevesebb súly a lényeg,ezért van kevesebb pofák rajta. Ebből egy átlag felhasználó keveset fog észrevenni. Lenne egy sport/verseny robogód ami pl a MAMI versenyeken van,kb némelyiknél csak a váz és full tuning na,ott előjön/ne minden előnye.
Ui. Engem érdekelne a személyes tapasztalatod a Dr. Pulley kuplunggal kapcsolatban. Veddmeeeeg.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
újabban előjött az a jelenség, hogy normál menet közben piros lámpánál, vagy egyéb helyzetben elkezdem húzni a gázt, de csak pöffen egyet és leáll.
Utána beindul. (Már, amikor az önindító szabadonfutója is hajlandó...)Ez még a régi, karburátoros honda sh.
Merre lenne érdemes indulni?
Gyertyám még nincs 10.000 km-es, levegőszűrő sincs még csereperióduson kívül.Kezdjek egy karburátor pucolással?
Üdv. -
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18710 üzenetére
Egyelőre Cygnusba vettem egy Malossi kontrasztot, meg Dr. Pulley görgőket.
Utóbbira várni kell + ma vissza kellett adnom huszinak, de jön még olajcsere.
Olyan hülye kialakítása van, hogy hajtás szereléshez le kell engedni az olajat. -
Plero
tag
Milyen gyártmányú akkumulátort ajánlotok (Aprilia Atlantic 500 , 2002 évjáratu) robogóba 12V 14Ah, jobb pozitívos, bal oldali sav kivezetéssel.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
DigitXT
félisten
Ha mindenképpen nagy indítóáram kell, én néznék vmi AGM-et.*
Főleg a spirálcellásak tudnak nagyot alkotni a méretükhöz képest,
de egyébként nem hiszem, hogy annyira kritikus a CCA robogónál.*: legalább a savkivezetésen se kell agyalni, mert azokon nincs.
Ui: rámértem a döglött akkumra, már kevésbé döglött. Lehet, hogy
a Recond segített rajta? Pedig nem ajánlják, de egy próbát megért. -
Micsurin
nagyúr
Polini kuplung a gyárihoz mérve egyszerűen: ez a néma há ilyen vastag volt újonnan az a kopó réteg.
Tegnap előtt isteni szerencsével a ház felhajtóra felkanyarodás közben adta meg magát a kuplung bowdenem, télen rendeltem előre, az istennek nem akart felmenni, megakadt a háza. Elolvastam a mailt, hosszabb és picit máshol kell elvezetni.... olyan jó érzés mikor elb*sza az ember a vasárnapját a motorral de nem gurult egy métert sem. Csak takarít és ápol és cserél...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kcsa
veterán
Motoros topikban találtam, az akkuméricskélő rajongói klub figyelmébe ajánlom
-
Bogyó bá'
nagyúr
Dodor mester intelmei a pesti robogósoknak: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
Nnno, hosszú hetek után, illetve végigszenvedve az elmúlt két jó meleg hetet, ma végre visszakapom a kétkerekűt, komoly reményeket fűzök az ez évi nagyjavításhoz
-
kcsa
veterán
Nnna, igen fasza lett, sem a hátulja, sem az eleje nem lobog a szélben a kráteres utakon, nyomvályún se kóvályog külön az eleje-hátulja. Nyilván nem pont olyan, de valószínűleg ehhez közeli lehet a gyári új állapot. Egészen más lendülettel tudtam ma bejönni mint egyébként
-
DigitXT
félisten
válasz StoneBridge #18733 üzenetére
Hátsó teló rugóját lefújta pirosra...
-
kcsa
veterán
válasz StoneBridge #18733 üzenetére
Első teleszkópok szimmeringek+olajcsere, hátsó teleszkópok csere (avagy pirosra fújás) és pár szilent cseréje.
-
Burt1793
veterán
Mennyire nagy? Nekem a mostanihoz van egy kis kiegészítő plusz darab, ami magasítja, de pont a szemem magasságában van a felfogatója, ezért nem használom. 185 centiig a most fent lévő alap plexi is tökéletes (mert ez is nagyon magas), de nekem sajna nem az, bubog rendesen a sisakom 100 felett, elég zavaró. Viszont mindig az jut eszembe, hogy este nagy biztonságot ad az, hogy a plexi felett el tudok nézni (főleg esőben), mert a szembe jövő autók fénye elvakít a plexin és a sisakon keresztül (= szart se látok).
Tegnap amúgy 245 km-re is csak 8,3 litert tankoltam. A mutató bőven az E alatt volt, fostam is, hogy esetleg nem érek el a kútig. Ezek szerint sima ügy. Eddig 235 km fölé nem nagyon mentem egy tankkal.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #18740 üzenetére
Ezt rendeltem. A bubogástól én is fosok, de ez a "majd kiderül" kategória.
-
DigitXT
félisten
45K azért karcos egy 1 napos próbaútért...
-
DigitXT
félisten
Én tegnap két barom krosszossal futottam össze... Egyik egykerekezett
a zöld után (ezt a "tepsi épségem" érdekében simán lenyomtam), másik
meg stoppie-zott a (következő) pirosnál. Utólag azon filóztam, hogy mit
szóltak volna, ha nem húzok el, hanem csak követem, de a műszerfalon
a megfelelő kapcsolót átbillentem. (De nem: mert ha kirakják az igazit?)Szerk: és nincs vazelin a csomagtartómban, szóval közúton nyugi van...
Mindenki úgy kerekezik át másfél sávon, ahogy akar... kettő volt végülis.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest