Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19550 üzenetére
Én akármit csinálok, nem megy jobban. Tegnap visszaraktam a fehér rugókat,
sokkal barátságosabb lett (legalább), érzésre jobban megindul, mérve meg lófax.Szerk: már a nagyplexit is visszaraktam, hátha a légellenállás, de még az sem.
Mikor a keveréken állítottam, akkor egy picit javult, de az is csak tizedeket...
Igazából elvből zavar, hogy mégis hova a francba tűnt 2 mp.Azért az sok, na![ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #19551 üzenetére
Köztudott, a mókusok a motortérben fáradnak idővel, akár meg is húzhatják magukat márpedig ha a mókusok megszakadnak kezdődik a csörgős munka odabent, csak óvatosan a próbálgatással!
Srácok kínai szívató bent, állítottunk a keveréken egy egész retkes napba került mire igazán jó lettés mellé a polini kuplunggal és a multi varival, WAO, 120-at kényelmesen viszi és kipörög 130-ig. Nagyon meglepődtünk apámmal!
YSS rugóstag meg majd félévvel később is tökéletes!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19550 üzenetére
Az utolso helyet kiberelem magamnak
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19554 üzenetére
Vennem kell egy marék mogyorót...
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19554 üzenetére
A te Xmax 300-asod 10 másodperc alatt 100-on van szerintem. Bár ez lényegtelen, fölényes a városban, ha meg valaki nagyon fasz, a mai autókkal úgyis megszopat. Most kicsit utánanéztem, a műszerfala gyönyörű!
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19558 üzenetére
Hát, akkor ki kell hagynom a találkozót, mert beégnék a 400-asommal.
De majd felültetjük huszit: rögtön javul a lóerő tömeg arány! Amúgy viccen
kívül... Mi a franc mehetett ennyire félre? Oké, újra lett gyűrűzve. Meg új a
főtengely, de... Persze, más az olaj is. De ezek nem számíthatnak ennyit.
Vagy mégis? Xado 5W50 volt benne, Motul 15W50 lett helyette. Esetleg a
hajtásolaj lehet még elbaszarintva: túl sokat töltöttem bele, vagy ilyesmi...
Az ilyenek pár tizedeket számítanak. De hogy nem forog 7500-ig? Az fura.Esetleg még mindig fos a keverék, mert csak én állítgattam. Érzésre. Sőt,
ugye csőgázon már csak a főfúvóka számít, az is adhat túl dús keveréket,
ha pl. a benzinszintet nem jól lőttem be, az úszó nyelvének elgörbítésével:
egy bizonyos ponton túl a további dúsítás is teljesítménycsökkenéssel jár.
Nem tudom, de érdekelne, mert "érzésre" dús + megint sok lesz a fogyi... -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19559 üzenetére
Szerintem ott verzik el, hogy nincs meg a fordulat.
Ha 7500on adja le a legnagyobb Le-ot akkor alatta nem lesz meg.
Nem ismerem a karbidat, de a fuvokak kopasa siman tud szivatni. Egy uszoszint megint szivatos.
Szivathat, gyertya, szelephezag, szelepek nem zarnak tokeletesen.
Illetve ha csak gyuru csere volt, kell par ezer km mire a tomitettseg helyre all.
Ket olaj kozott nem lesz merheto elteres egy gyorsulasnal, akkora elteres nincs a ket minosegi termek kozott.A lehajtasban levo olajtobblet sem hiszem, hogy 0-100ba beleszol.
Ami valtozast eredmenyezhet azok a homersekleti ertekek.
Tartos terhelesen kijohetnek az olaj diferenciak.A legtutibb padon bemerni, beallitani fotengelyen a teljesitmenyt. Aztan lehet a lehajtassal folytatni.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #19551 üzenetére
Amikor Maján hengercsere volt, ugyanúgy ette az olajat... Mondta Marcell, hogy menjek vele 3-4000km-t, aztán ha utána is eszi, akkor majd megoldjuk az illesztési hézagokat... Ment, bekopott, és jó lett... Szóval simán lehet, hogy a gyűrűzés miatt elmegy a kompót...
Fúrni kellAmúgy a gyűrűcsere valójában félmegoldás, az igazi a fúrás/dugó/gyűrű... Persze ez iszonyatos költség... De most az új gyűrűknek kell a használt hengerfalhoz hozzákopni, szerintem adj neki időt (km-t)....
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19560 üzenetére
Szerintem ott verzik el, hogy nincs meg a fordulat.
Jogos gondolat, én is ott keresném a hibát első körben, viszont van más is!
Lehet, hogy triviálisabb? Elég ronda hangja van a kuplungnak most is: talán
nem tapad rendesen, és azért szar a rajt? Talán... Esetleg menet közben is
csúszik? Még az is lehet. Mindenesetre most lustább a masina, az tény.
A kuplung ugye nem magyarázza, hogy miért nem forog annyit, mint tavaly.Ja igen, papíron 7000-nél van a teljesítmény csúcs, és 7500-nál azt hittem,
túlforogja magát, és nem fog jobban menni, de akkor lett a legjobb idő (8.6).Szerk: keverékképzéshez biztosat egy lambda szondával lehetne mondani.
Logoló cuccom van, az nem gond. A kütyü olyan 40K körül kapható. Plusz
VÁM plusz TRÉFA, plusz több hetes várakozás, mire mindezt kifizethetem.
Ja és egy jó kipufogós is kell, aki be tudja hegeszteni az adaptert.huszi: nem lehet fúrni, nicasilos. Persze lehet venni új hengert dugót, csak
ahogy írod is, az csillió pénz, és teljesen felesleges, ha volt kompót. Szóval
ha jól értem, most kevesebb van, mert a gyűrű még nem kopott be. Tetszik,
hogy írod, hogy km-t is kéne tenni bele, mivel állásban nem fog bejáratódni.Burt: nem rossz poén, bár akkor inkább adom a mókusoknak a mogyorót...
Ui: Gergő szerint nem kell bejáratni, lehet csapatni neki. (Én így is tettem.)
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19563 üzenetére
Csak a lambdaszondahoz egy gondolat, amig tulbonyolitod(no offense)
Szelessavu szondat itthon is kapsz(pl Bosch LSU), viszont: nem csak az adapter behegesztese lenne a gond.
Sokat szamit, hogy a szonda milyen melysegben es milyen messze helyezkedik el a hengertol. Raadasul az autoba valo szondak merofeje relativ hosszu es szeles, kerdes hogy mennyire jo otlet a nem szondahoz kialakitott keskenyebb kipufogo konyokbe belerakni, mennyire lesz hiteles amit mer.
Es itt a meres resze: nem lennel sokkal elorebb egy karbis motornal a kapott adatokkal. Karbisnal nincs olyan szigoru keretek kozott a keverrekkepzes, hogy az idealis 14-14.5 koruli AFR-t kapd, foleg ilyen egyszerubb karbinal mint ami rajta van.
Egy hirtelen nagygazra, vagy teljesen nyitott folytoszelep allasnal (WOT), illetve bizonyos terheleseknel soha nem lesz 14-es AFR es ez el fog vinni a surube es idegesiteni fog, hogy mi nem jo a karbiban.En ha a helyedben lennek, akkor beallitanam tutira a benzinszintet (ha nem megy szemre szetszedve, akkor szokott a karbi aljan csonk lenni szintbeallitashoz oszerakva), lecsekkolnam minden reszet (kopott tu, fofuvoka, CV membran sertetlen-e, tolattyu nincs-e megkopva, teljesen felmegy-e), aztan az alapjarati keverek-et nem akkora nagy varazslat beallitani ha egy alap 1,5-es csavarfordulatbol indulsz ki.
Nagy gazon sokat nem szol bele a keverekbe amugy se. -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #19564 üzenetére
Ismét jó gondolatok! Sajnos ehhez (sem) értek, de gondolkodtam rajta anno.
Nem csak a szonda a gond, hanem azt meg is kell hajtani. Az UTCOMP az
csak logolni tud, szóval kéne a kütyü, ami 0-5V-ra konvertálja a mért értéket.Azt tudom, hogy a karbi nem tud konstans AFR-t tartani, nem is az a cél.
Csak ugye két dolgot lehet elbaszni: benzinszintet meg alapjáratot... Utóbbi
elvileg már megy "rutinból", azaz nem vagyok messze a "tökéletestől".
Az úszó hajtogatása az nem az én világom: nincs rajta csonk a méréshez...Tolómérővel néztem, hogy mennyi lehet a benzinszint a tűszelep zárásakor:
nem volt pontos, s nem tudtam, hogy mire kell állítani, de legalább beindult,
és azóta is megy... Csak zabál, mint a disznó, ami szintén nagyon gyanús!Szerk: membrán hálistennek fasza. Szét volt borítva teljesen, tolattyú simán
jár, meg ilyenek: fúvókákat nem piszkáltam, csak karbitisztitó, kompresszor.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19565 üzenetére
Nezd meg hogyan irja le a benzinszint magasagat a manual.
Van amelyiknel az uszonak visszintesen kell allnia, van aminel foggolegesen merjuk.
Beallito allapotban a helyes erteknel fujj a csobe, ha atenged gatya a tuszelep vagy a szelepfeszek.Ha a harmadik beallitas van, akkor az a nyugosebb.
Karbi felemel also leeresztore atlatszo cso es a tuszelepen keresztul juttatsz benzint a karbiba.
Itt dogod latni az uszocsesze teteje es benzin szint kozotti tavolsagot.
Ezt beallitani egy taknyolas mert egy csomoszor szet kell szedni.
Az levego szelep ha gumi gyurus , erdemes cserlni.Az uszokra is figyelj, egy magassagban legyenek egymashoz kepest, mert az is szivathat.
A fuvokak ha nem horror aruak akkor erdemes kicserelni,
itt mar szazad elteres is beleszol, es alkopnak a fuvokak idovel.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19565 üzenetére
Ha jol emlekszem Bing 64-es karbi van a Madisonba, ugye?
Ha a user manualban nincs rola info, akkor jo kiindulasi alap a majdnem vizszintes uszoallas, ugy ellenorizve ahogy Csongi is irja.
Ezeken a karbikon tenyleg nincs csonk a szintbeallitashoz(ami annyira nem nagy baj, mert tenyleg szivas).De ha utana keresel akkor tuti valahol van info a beallitasbol mert ezt a karbit szereltek regebbi BMW motorokba, eloszeretettel aggattak rotaxos blokkokra (meg rotaxos konnyu repulogep motorblokkokra is ).
Egyebkent nekem ugyan igy kezdodott tavaly, elkezdett kicsit zabalgatni, nem nagyon porgott ki meg erzesre dus volt a keverek. Aztan amikor egy szintet atlepett a tu kopas, akkor mar elkezdett rendesen be is folyni, amitol szopas volt az allas utani inditas. Szoval uszoszintet beallitani, meg tut ellenorizni, menni fog az
-
DigitXT
félisten
Nem kéne valahogy jelölniük, hogy reklám cikk?
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19569 üzenetére
Az elso par mondat es kep utan annyira nyilvanvalo, hogy nagyon gaz hogy ezt egy cikkent akarjak "eladni". Foleg annak tudataban, hogy a TB24-en a Totalcaros csapatot tamogatjak.
Amugy "Igy lesz olcsobb az alkatresz": hasznald az internetet es ne rendelj az Oem-partstol
-
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #19568 üzenetére
Igen, az, 64-es... Most rendezkedtem a képek közt, és megtaláltam a Beethoven Holdfény szonátára "komponált" (értsd: 53 fps-re állítva pont kijött a hossza, LOL) TimeLapse videót a "felújításomról". Szerintem fel is töltöm. Majd valamikor. Amit a végén művelek úszószint beállítás gyanánt, az hogyismondjam... Vicces! Tutira sikerült (korábban) félrehajtogatnom, mert alig engedett be benzint, még anno le is blogoltam ide, hogy milyen szinteket mértem. De valahogy ez a vízszintesre zárás nem jött össze: talán néztem úgy is, és jónak tűnt, nem tudom! De nagyon szar nem lehet, mert a tegnapi tankolásnál 6,2L/100 km jött ki, bár ha felteszem, hogy nem sikerült tökig csurgatni, ez még lehet rosszabb átlagban.
Szóval szétszed, méreget, aztán lesz valami... De nem most. A VÁM-on még mindig ülnek a fesszabon, ami lassan egy hónapja az országban van. Röhej. Majd amikor azt is berakom, és lesz elég időm mindenre... Egyelőre az a jó, hogy elvisz munkába, meg haza is... Kicsit szarabbul megy, meg többet fogyaszt, de használható, és (kopp-kopp-kopp) az első rámijesztésen kívül egy lefulladásom sem volt. Még az indítás is laza, pedig az akksi elég ratyi. Fesszabbal is vigyázni kell, mert világítás nélkül felengedi a töltést 15V-ra is: azt az akku nem szereti...
Szerk: tudom, mindig világítsak, gond letudva. Igen ám, de amikor megy a venti, és a világítás, akkor meg kevés a töltés. Remélem nem generátorhiba, még csak az kéne... Nade majd a MOSFET: azt mondják, hatékonyabb, és sokkal stabilabb! Alig várom azokat a szép számokat...
[ Szerkesztve ]
-
szzimo53
tag
Üdv! Olajszűrőből melyik gyártó ajánlott, meg egyébként is? Hiflo,Vicma,Champion? (Tudom a gyári)
Piaggio Beverly 125 RST 4T 4V IE 2014
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19576 üzenetére
Nekem meg nincs is benne, feleslegesen ne fogja fel azt a sok koszt, hat mitol fog elkopni a motor?
Ez az egy amit nem ertek ebben a 125-os Yamaha blokkban...biztos mashol is van hasonlo okos tervezes.Jo, van valami gyuszu meretu csibehalos megoldas az olajleeresztonel, ami maximum terdcsapkodos rohogest valt ki a femkopadekbol ha meglatja.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #19581 üzenetére
Blokkcsere periódus meg 30 e km.....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19581 üzenetére
"250es xmax blokkokban sincs olajszűrő. (Minaelli blokk) Olajcsere periódus 3e km."
Hú, tényleg van ilyen?
-
nyogo83
senior tag
válasz yodamastah #19581 üzenetére
Ezeknek is 3e a csereperiodus, hiaba ilyen keves, az nem vedi meg a kopastol ha valami nem okes.
-
#31733248
törölt tag
válasz csongi #19587 üzenetére
Ezek is 3 ezrenként kérnek olajat? A Hondákban ugyanaz a blokk van? Pár éve gondolkodtam egy használt Phanteon megvásárlásán, de a végén elvetettem.
Más: az SH300-on Metzeler Feelfree a gyári gumi, nagyon elégedett vagyok vele, igaz, nincs komoly összehasonlítási alapom. Csak kíváncsiságból: van ennél jobb?
-
-
Micsurin
nagyúr
-
Plero
tag
Sikerült egy másik ECU-t szereznem. Ezen van cimke amin ATLSCB500 felirat van. Ezzel már beindul a motor. Mennyire különbözhet a scarabeo500 és az Atlantic 500 gyujtás karakterisztika? Menetközbeni tesztelés még
nem lehetséges. Később kiolvasom az ECU tartalmát.[ Szerkesztve ]
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
Micsurin
nagyúr
Srácok állítottuk alapjárati keveréket , jó lett a moci nem állt le, bekerült az új szívató pár napot ment jó volt megint le le dadog.
Utánna kéne állítani vagy mi?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #19581 üzenetére
Fura, mert a 125-ös Minarelliben meg van.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19598 üzenetére
Azt, hogy ellenőrizzük ?
Van, hogy napokig semmi, majd elkezd ledadogni, továbbra is melegen teszi városba lámpánál pl, és csak alapjáratról.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #19599 üzenetére
Ugyan a szivattyú van benne, mint a NT650 be.
Ott típus hiba. Ahhogy nézegettem a manualját az elhelyezéssel leheet a gond, vagyis a meleget nem szereti hopssútávon. Én 2db-ot tettem a polcra. Egy ellenállás fekszik i belőle, és lehet melegen már nem szállít eleget.
De könnyen lehet gyertya is, ha városban melegen csinálja.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen