- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz gabor9991 #62686 üzenetére
Szerintem összekeverte a fogalmakat.
Nincs végrehajtás alatt neki mert akkor közjegyzőtől kapott volna levelet. Az Önálló Bírósági Végrehajtó aki az Intrum nevében írt, csak egy fantázianév. Szimpla vállalkozók akik ezekre a fenyegetesekre szakosodtak. Semmi jogköre. Kb annyi mintha én Írtam volna a levelet.
Előfordul hogy ügyvéd ír (pl. Baltás ügyvédi iroda erre szakosodott) ugyanaz. Kap egy kis pénzt hogy megírja a fenyegetést de itt meg is áll a tudomány. Nincs több jogköre. Max ha perré alakul ellentmondás által, de ezt ezek már nem vállalják mert tisztába vannak vele hogy veszett ügy.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
#50449408
törölt tag
válasz gabor9991 #63114 üzenetére
A vodafone hozzáállása (már ami az ügyfélszolgálat elérhetőségét illeti) számomra a legfájóbb pont.
Már sok éve az a "mantra" , hogy ügyfélszolgálatunk átmeneti terheltsége miatt....
Magyarán: kevesebb ügyintéző van a kelleténél.
A megoldás egyszerű lenne:
- több ügyintéző a csúcsidőkre
- visszahívás lehetőségének biztosításaAz én negatív rekordom 2018 januárjában 18 óra magasságában 1 óra 17 perc várakozás volt.
-
Boond
addikt
válasz gabor9991 #63114 üzenetére
Nálam konkrétan azonnal csörgött nem volt zene. Ez hétfő volt, délután, mint írtam feljebb... amúgy picit én is meglepődtem...
Egyébként pár éve volt egy másik alkalom amikor felhívtam őket, akkro a helyi voda - partner üzletben, pénzt kértek, kártya cseréért, amit ingyen cserélniük kellett volna... Az ügyfélszolgálaton meg lerendezték rövid idő alatt - ami a szomorú, hogy itt a üzlet vezető volt ilyen. De az ügyf. teljesen korrekt volt, sőt még ott is kaptam kárpótlást, az eredeti összegen felül.
Nekem nincs rossz tapasztalatom összességében.
Nálam Edigitálnál szokott hosszabb várakozás lenni, időnként... de ez is változó, volt hogy ott is pár perc kapcsoltak, utóbbi időkben. De mintha lenen is vmi szabályozás, ami megreformálta a dolgokat.
Egyébként valamennyi cégnél már az appot, és hasonlókat ajánlanak, vagy weboldalt, hogy kevesebb gond legyen/egyszerűen eltudd intézni.
"(persze ehhez az is kellene, hogy az előfizetők se legyenek olyan hülyék, mint pl. a múlt heti Digi leállásnál, hogy azon panaszkodik FB-on a Digi oldalon"
Ez szerintem mindenhol így van. Már mint telekomnál is beszokták rakni, szövegbe, ha hívod őket, hogy ha ezért keresed, ne fáradj, tudnak róla, javítás alatt. Vagy pp nem tervezik az xyz sport csatornát
Ja azóta meg bővültek még fb messengeres megoldással is. Bár olyant nem használtam még... vmiért az a furcsa érzése van az embernek, hogy robotizálva van... aztán lehet nem... nem tudom.
De pl Telekomnál a vanda is egy jó ötlet, szépen elfoglalja az ügyfelek egy részét, volt amikor nem kellett még ügyintéző sem.
[ Szerkesztve ]
-
Voice24
őstag
válasz gabor9991 #64173 üzenetére
Említettem neki az 1 óra 15 perc zenehallgatást, de sajnálkozáson kívül mást nem reagált. De készülhetek egy következő várakozásra is, ugyanis elmondta a hölgy, hogy a letiltás, felfüggesztés után új kártyát csak személyesen tudok igényelni, de a felfüggesztés leállítását ismét csak telefonos ügyfélszolgálaton tudom kezdeményezni. Keresem, de nem találom a logikát, hogy az üzletben, ahol kapok új SIM-et, miért nem kérhetem az aktiválást, azaz a felfüggesztés leállítását.
-
viktorhu
veterán
válasz gabor9991 #66830 üzenetére
Azért az illető reakciója nem túl professzionális, ha hűséges telefonokat forgalmaznék, fel lennék készülve az ilyen kérdésekre, és nem fenyegetőznék. Az első lépés a deeszkaláció, nem az, hogy elkezdek fenyegetőzni. Még akkor sem, ha a vevőm indulatosan írt, mert ilyenkor az indulat nem nekem szól, hanem a szituációnak. Nem ütünk vissza kapásból.
Sajnos ezért lehet, hogy nem érnek sokat a feedbackek, mert ugye most kölcsönösen sakkban tarthatják egymást a rossz feedback fenyegetésével, így mindenki a végén csupa boldog lesz a feedback szerint, közben meg úgy tűnik, mégsem ajánlható az eladó sem jó szívvel.
-
pitiless
senior tag
válasz gabor9991 #67182 üzenetére
Mi olyan helyen lakunk (még Budapest ), hogy mind a 4 szolgáltató elhasal a lakásban. Digi hálózatot sem talál, Telekom 0-1 pálcika, Telenor elég gyakran nincs szolgáltatás, Vodafone még a legjobb, de ott is helyezkedni kell bizonyos helyeken, hogy normális legyen a hangminőség. Állítólag cellahatáron vagyunk. Hiába volt panasz több lakó részéről (kb. 135 lakást is érintő lakóparkról beszélünk), nem történik semmi. Na ennyit arról, hogy a pincében is van térerő.
-
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67182 üzenetére
Oké, akkor legyen itt +700 Ft-tal több (ennyi a matelcsi adó).
Azonban a mobilnet árazására/az azzal való fukarkodásra mi a magyarázat? Azon nincs matelcsi adó.....illetve nálunk 5% az áfa, ott meg 19%.
De azt sem értem, miért 1-2-5 GB-tal szórakoztatják a népet Magyarországon 2021-ben.....odaát 30 GB a legkisebb adatmennyiség (1db csomag esetén), de inkább 60GB a jellemző.
Ott miért nem dugul be a hálózat? Népsűrűség is hasonló....frekvenciakészlet is....Nekem az egészről a Vizivilág jut eszembe, amikor Kevin Costner a film elején a paradicsompalántát akarja megvenni. Megkérdezi mennyibe kerül....Mire a nő meglátja mennyi "zsozsója" van: a csillámaid fele....
-
Kicsirics77
veterán
-
benfolds
őstag
válasz gabor9991 #67436 üzenetére
csak a kíváncsiság kedvéért kérdezem, hogy a másfél órás hívásom, amit a vodafone hálózatáról kezdeményeztem a szolgáltató korlátozáskezelése felé (1750-es szám) hétfőn este 7 óra 6 perctől, az vajon ingyenes volt? csak azért, mert egymásnak ellentmondó információkat találok azzal kapcsolatban, hogy a 1750 honnét, mikor hívható ingyenesen.
egyébként az ügyben hívtam őket, hogy csoportos beszedéssel egyenlítem ki a számlámat, de valamiért nem tudják levonni az összeget. az appon azt látom, hogy az október 27 fizetési határidőset még mindig nem vonták el, most jött meg az azutáni számla. a 1750-en azt mondták, hogy úgy látják, hogy a banknál engedélyezve van, és limit sincs beállítva.
én vagyok az egyetlen, aki azon görcsöl, hogy miért nem tud fizetni?
-
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67436 üzenetére
Én egy ideje hátradőltem a vodával kapcsolatosan...
A megoldást abban találtam meg, hogy vodától egyáltalán nincs netem/netünk párommal: nekem céges telekomos sim van 20GB-tal, neki pedig digimobil (munkahelyén konstans 10Mbps a sebesség digivel).
A hang alapú hívásokra pedig a legkisebb vodafone flottás csomag van (Te biztos tudod melyik az ). Szóval:
- a percdíj alacsony: nem zavar hogy mi lesz a számla végösszege
- a számlát fizetem, amikor küldik az értesítőt
- netet nem a vodától veszem
- ezáltal nem érint az alkalmazás, meg az összes vodafone töketlenkedés -
Onderon
senior tag
válasz gabor9991 #67436 üzenetére
Sikerült végül még tegnap este egy első frontvonal-beli harcost elkapnom. Félig mázlim volt, teljesen értelmes, összeszedett, szabályokkal képben lévő embert fogtam ki. Belépett, megnézte, mondta, hogy egyértelműen beletartozom a 14 napos elállás szabálya alá, idézte a rendeletet is, 2/2015 III.30. NMHH ún. "távollévők között megkötött szerződések" alapján. Annyi hátulütője van, hogy kifogják velem fizettetni a belépési díjat (10ezer) meg időarányosan a havidíjat. Nyilván, mi másra számíthattam volna. Viszont sajnos ő telefonon keresztül nem tudja megszűntetni, be kell fáradjak személyesen az ügyfélszolgálatra. Nem igazán értettem miért nem lehet telefonon, amit személyesen igen, de oké, legyen, ne ezen múljon.
Ma bementem Westendbe, sorra kerülök, majd közli velem a hölgy, hogy ő ezt nem tudja megszűntetni, telefonon kell. Már nem emlékszem szóról szóra mit mondtam neki, minden erőmet felemésztette, hogy türtőztessem magam, de a lényege az volt, hogy 5 napja próbálom felmondani 14 napon belül az előfizetésemet, 3 ügyintéző eddig 3 félét mondott és meglehetősen kezdem unni ezt. Naponta 40-120 perceket várok, néha többször is, hogy valaki felvegye a telefont, tegnap ide küldtek, itt vagyok, nem tudom ennél mit tudnék többet tenni ÉN, hogy végre megszabadulhassak tőlük és soha többet ne legyen közünk egymáshoz. Odaszól kollégájának, legyen Géza, "Géza, tudunk mi 14 napon belül megszűntetni, vagy hívnom kell a (nem emlékszem hogy hívta őket)?" Géza mondja fogalma sincs, sosem csinált ilyet, nézze meg a HMS(?)-ben. Hölgy elkezdi hívni az ügyfélszolgálatot, ugyanazt a zenét hallgatja mint mi. Kérdezem hogy ez ugyanaz a vonal, amit mi halandó emberek hívunk? Igen az. Mennyi idő átlagosan, hogy felvegyék? 1 óra. Megjegyeztem, hogy ez egészen elképesztő. Ott ücsörögtem, hallgatom a jól megszokott zenét és a szöveget "hívása fontos számunkra" közben hölgy kattintgat. Közli, hogy ha megszüntetem blah blah, ki kell fizetnem blah blah, mondtam igen, tudom, köszönöm, de ez sokkal kevésbé fontos információ annál, hogy hogyan jutunk el a felmondásig. Kattintgat tovább. Kérdezem mi lenne ha én is hívnám őket és hátha én nyerek. Azt mondta felesleges, én csak egy első körös emberhez kerülök aki ahhoz kapcsolna, akit ő hívott, mert ő belső vonalat hívott, egyből oda ahol az érdemi dolgokat tudják tenni. Hát jó. Kb. 15 perc után elkérte "Géza" telefonját hogy felhívja a helpline-t. Ott megkérdezte hogyan tud 14 napon belül felmondást indítani és nagyon sokszor elmondta, hogy ő még ilyet soha nem csinált és közben mélyeket sóhajtott. Én nem tudom ki volt a vonal túlsó végén, de talán a Vodafone magyar Istene lehetett, nagyjából 5 perc alatt elirányította a hölgyet minden menüpontba, dokumentum tárba ide-oda amoda. A végeredmény egy mai dátummal kiállított dokumentum:
[kép] Igénybejelentés előfizetői szerződés felmondásáraItt járok most, remélhetőleg a célegyenesben, de attól tartok nem lesz ennek még most sem olyan egyszerűen vége. Megérkező havidíjra számítok, amit nem tudom befizessek e és majd utólag próbáljam visszakérni, vagy ne fizessek semmit, megkockáztatva, hogy eszkalálódik. Rám küldött behajtókat vízionizálok. Combozást, izmozást. Elhagyják Az Igénybejelentést (lefotóztam és másolatot is kértem). Nem tudom. Ez az egész még magyar viszonylatban is totálisan szürreális. Egyszerűen nem értem, hogy egy csilliárdos forgalmat bonyolító világcég hogy tarthat ezen a minősíthetetlen színvonalon.
Két dolog számomra a tanulság:
1. soha nem szabad feladni
2. soha az életbe ne legyek Vodafone mobil előfizető. -
Boond
addikt
válasz gabor9991 #67633 üzenetére
Miért amúgy nem jársz olyan helyen ahol van mobil üzlet? Vagy telekom üzlet van, csak voda nincs? Nálunk pl mind3-om van, igaz valószínüleg csak partner...
Ezen kívül még ott a ügyfélszolgálat, app, weboldal... több opció valószínüleg nincs...
Ha nem fontos, akkor meg mit szenvedsz vele?
Telenornál pl olyan üzenet jött, hogy adategyeztetéshez, kérem fáradjon be... lehet náluk, nem is lehet online... (nem tudom.).
-
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67978 üzenetére
Erre fel lehet építeni egy ingyenes havidíjas tarifát: hetente kell hívni őket, aztán panaszt kell felvetetni, hogy 5 perc alatt nem kapcsolnak élő hangot. Jön a 3.000 Ft jóváírás. Egy idő után vagy dedikált ügyfélszolgálati elérhetőséget raknak a telefonszámod mellé (amit kétlek a jelenlegi káoszban), vagy annyi jóváírás lesz, hogy ingyen lesz a szolgáltatás.
-
#76055552
törölt tag
válasz gabor9991 #67986 üzenetére
Á...fél óra...dehogy is. Én arra gondoltam, hogy képernyőmentés-videó+kihangosítás kombóval rögzíted a "bizonyítékot". A számláló mutatja, hogy mikor kezdi el mondani az automata: "jelenleg minden munkatársunk foglalt, hívása fontos számunkra, kérjük tartsa a vonalat..." Innen kezdve tartod kicsivel több mint 5 percig a vonalat, majd bontod. Ezt követően feltöltöd a videót felhőbe. A panasz emailt csak 1x kell megírni (utána már csak copy-paste, ahogy ők szokták ), ebben az emailben linkeled a felhőbe feltöltött videó elérhetőségét.
Minden héten lehet csinálni egy (vagy akár több) ilyen videót, és küldeni nekik a panaszt. -
Bl.Gyo.
őstag
válasz gabor9991 #69408 üzenetére
gabor9991 bocs nem neked címezve.
hali.
aki használja a 3 napig ingyenes korlátlan netet, neki is meg szakad 10 percenként? nekem egy 4G-s routerben van benne, arról megy minden most itthon. pontosan 10 percenként (figyeltem az órát) kialszik a "net" jelző led, és minden leáll, de aztán vissza csatlakozik (de az ip cím nem változik ilyenkor). előtte yetteles net volt benne avval nem volt ilyen soha.[ Szerkesztve ]
-
baloghgabor
aktív tag
válasz gabor9991 #69809 üzenetére
Az a nagy baj, hogy majdnem a kettő torony metszés vonalában vagyok, így néha passzolgat, egyikről a másikra. A Telekom meg csak térképen igaz, előbb próbáltam, Edge volt csak. A Digi meg érdekes módon párszáz méterre 4g, kocsiban, fém ketrecben, itthon persze semmi. Valószínű a szerbek tolnak néha erősen, mert anno, ha sokszor jeleztem Vodafone-nak, volt olyan, mint Budapesten a nyugati pályaudvaron se. Mostmár meg se próbálom, még választ sem fogok kapni, nemhogy eredmény legyen.
bégé
-
Nikaré
őstag
-
4Grider
nagyúr
válasz gabor9991 #70364 üzenetére
Nekem még mindig nem tudják bemutatni a tavaly július 28-a előtti elektronikus számláimat, miközben az alapértelmezett kézbesítés az volt, hogy nem küldték ki őket emailben, tehát nekik kellett volna megőrizni őket 8 évig.
Nem tudják visszautalni 4 megszüntetett előfizetésünk túlfizetéseit, mert amikor személyesen erről az ügyvezetőnk nyilatkozott, az aktuális ügyintéző felmondási idejét töltötte. Az új ügyvezető meghatalmazását pedig azért nem fogadják el, mert a "rendszerükben" a régi ügyvezető/aláíró szerepel és nem használhatják a közhiteles cégnyilvántartást. A vodás kapcsolattartónknak megmondtam, hogy amíg ilyen anomáliák vannak, a flottánk közelébe nem kerülhet a voda. Azzal a szöveggel jött, hogy az üzleti szegmens más ügyviteli rendszert használ, azzal nincs semmi probléma. -
dchard
veterán
válasz gabor9991 #70454 üzenetére
Végül is, Orosháza (ami hasonló méretű mint Hódmezővásárhely), meg az a környező két település amit még vele együtt lefedtek, az nem számít. Biztosan nem azért történt ez a fejlesztés, mert modnjuk torlódott a 800... Nyilván a szolgáltató csak úgy elpattint pár tízezer ojrót csak úgy poénból ok nélkül. Imádom ezeket az okos hozzászólásokat...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz gabor9991 #70458 üzenetére
Tehát az a logikád, hogy a szolgáltató ne ott fejlesszen ahol szar a lefedettsége, hanem maradjon örökre szar? Az is lehet hogy frekvencia szerzéssel kapcsolatos vállalás miatt kellett lefedni a környéket. Számos okot tudok mondani, de azt, hogy random égetik a pénzt józan ésszel is ki lehet zárni. Egyébként orosházi állomásokra ment a DSS upgrade, tehát az hogy a "semmi közepére" is jutott ebből, merő véletlen, egyszerűen a 700 jól terül.
"Anélkül fel sem engednek az 5G hálójukra vagy rosszul tudom?"
De rosszul ám. Mivel ez DSS, így akinek nincs 5G képes előfizetése az használhatja a kapacitást 4G-n. Ha innen nézem akkor a voda megduplázta a 4G kapacitást a környéken: 800MHz@10MHz-ről 800@10+700@10-re. Bár 4 állomáson van B3 és hármon B1 is. Nyilván a fürdő környékén simán lehet kapacitás hiány.
Ebből is látszik, hogy a helyzet pontos megértése nélkül ilyen általánosító kijelentést tenni, hogy "Elképzelni sem tudom hogy itt mi lehet a terv" nem érdemes.
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz gabor9991 #70460 üzenetére
"Ha tényleg így van"
Tényleg így van. Minden DSS frekvenciát tud használni a 4G ügyfélbázis is. Ezért is érzem súlyos ostobaságnak, amikor itt néhányan "kamu 5G-znek" a DSS-re, és közben nem veszik észre, hogy dupla lett a kapacitás olyan frekvencián, amit sokan használnak olyan területeken, ahol nincs más. "valódi" 5G-vel B42-n meg lófütyi lefedettség sem lenne...
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz gabor9991 #70470 üzenetére
Már bocs, de azt nehéz elhinni, hogy te ugyanott mérsz B28-on -100-at, ahol a gyerek telefonja B20-on -123-mat ad. 10dB különbség egy nagyságrend, 20dB kettő nagyságrend. Ha tényleg ugyanott mérted a kettőt, ott valami nagy gond lesz, és nem a hálózattal... gyerek telefonja egyáltalán tudja a B28-at?
gmail.com:
Sajnos ez a helyzet. Néhány telefon tujda, nyilván ez a helyzet javuni fog. Lapavetően valamilyen RF frontend tervezési probléma állhat a háttérben ami a modemet érinti, de a pontos okokról én is csak találgatok. Pedig a 7-800-at összefogni legalább DL-ben nem lenne akkora mutatvány, mert a két DL blokk egymás mellett van. Nagyobbik gond, hogy egyszerűen kideríthetetlen vásárlás előtt, hogy egy telefon vagy router ilyen-e vagy sem.
MadMancs:
"Most hogy Te mit látsz celmapper" <-- Ez viccnek pont jó. De továbbra sem árultad el a két szántőföldet ellátő 5G állomás azonosítóját. Lássuk igaz-e. Ha Bodajk környékén tényleg nincs 4G, feltétlenül jelentsd az NMHH_nak, imádnak bírásgolni megtévesztésért... Bár érdemes vigyázni, mert a fals bejlenetőket nem kevésbé szeretik (hatóság megtévesztése).
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
dchard
veterán
válasz gabor9991 #70492 üzenetére
Miből van az a ház, hogy több mint 20dB-t csillapít? Sima téglafal 8-10dB, maximum... Mondjuk összehasonlító mérést azonos körülmények között érdemes csinálni. A -123dBm RSRP az gyenge, nem lepődök meg ha nem működik rendesen.
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mini-ITX
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Windows 11
- Milyen routert?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Háztartási gépek
- Politika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen