- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Windows CE fórum
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Xiaomi 12T - egytucat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
gp Az elért eredményeink természetesen ezúttal is megmaradnak.
-
AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
ph A 0,47 literes térfogatú, USB4 Type-C csatlakozóval szolgáló megoldás akár Ryzen 9-cel is választható.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterPH
senior tag
-
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #43760 üzenetére
A pozitív oldalát kell nézni. A fosch 1.5DCI még mindig megy.
-
PeterPH
senior tag
válasz Predator2 #43804 üzenetére
Általában nem a turbó miatt szokták szidni a DCi-t. A típushiba a hajtókarcsapágy szokott lenni, de az is jellemzően a 100 lovasokat, és nagyobbaka térinti. A a befecskendezők és a magasnyomású szivattyú meghibásodása is valószínűbb mint a turbóé.
A turbó korai halála esetén a turbó cseréje önmagában nem oldja meg a gondot, mert valami más okozta azt, tehát az új turbó sem lesz hosszú életű.
Némi olvasnivaló. -
PeterPH
senior tag
válasz rob210 #44077 üzenetére
A gumist én is szeretem, de a mosót (ez a buborékos ugye?) hanyagolom, mert bár általánosságban jól dolgoznak, de miután több alkalommal is csak kipörgő kerekekkel tudtak átállni a kocsival, meguntam a szórakozásukat. Játsszanak otthon a micsodájukkal, ne az én kocsimmal.
-
PeterPH
senior tag
válasz balazs1022 #44502 üzenetére
1.5l/1000 km
A turbó, és HK csapágy csere annyit fog érni, mint halottnak a csók. -
PeterPH
senior tag
válasz balazs1022 #44504 üzenetére
Mind a turbó, mind a HK csapágy meghibásodásának oka az olajzás hiányosságában keresendő nagy valószínűséggel. Ha azt nem javítjátok (az olajcsere nem javítás), akkor az új alkatrészek sem lesznek hosszú életűek.
-
PeterPH
senior tag
Most a Magyar-Belga félidei szünetét kihasználva leírom a problémám (a 0-1-en felül).
A beteg egy 2003-as 1.5DCi Clio2 82LE verzió.
A hibajelenség pedig az, hogy úgy megy mint egy szívódízel. Pöccre indul, egészségesnek tűnő hangja van laikusként, nem változott a fogyasztás, nincs mögötte füstfelhő, ellenben a ménes fele megszökött. Négyesben felpörög 140-ig, de ötösben a 130-at sem tudja tartani sík úton (100-110 utazótempóval lendületből használható). Egy előzés tetszőleges sebesség/fordulatszám tartományban örökkévalóságnak tűnik.
Mi lehet a hiba oka? Turbó, MAP, EGR, intercooler, nagynyomású, befecskendezők? -
-
PeterPH
senior tag
válasz Wiz Khalifa #45600 üzenetére
Ha már szétszeded, akkor ellenőrizd a foncsorokat, kb 100%, hogy megvakultak már, és újra kell foncsoroztatni. A "tuning" lámpák meg javarészt hulladékok, nem oda és nem annyit világítanak ahová kéne.
-
PeterPH
senior tag
válasz Wiz Khalifa #47296 üzenetére
Még hol kell keresni?
Leginkább youtube-on érdemes. -
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #48648 üzenetére
Mondjuk ha Sagem, vagy Valeo, akkor gyanús, hogy nem volt cserélve, mert ezeket jóérzésű szerelő nem rak bele újra.
-
PeterPH
senior tag
válasz Wiz Khalifa #49088 üzenetére
Lehet hogy tévedek, de nem csak thalia, hanem korabeli clio ajtót is nézhetsz.
-
PeterPH
senior tag
válasz Wiz Khalifa #50132 üzenetére
Ha az erősítő kábelét az anyós oldalon vitted be, akkor én látnék összefüggést eközött, és az özönvíz megjelenése között.
-
PeterPH
senior tag
válasz DeathAdder #50407 üzenetére
Ha kiégetni akarod, akkor egy kanna benzin és egy gyufa kell.
Ellenben ha a DPF (FAP) regenerálására gondolsz, akkor szerencsés esetben a leírt módszer megfelelő lesz. Mondjuk pályatempóban nem kell visszaváltani 4.-be, mert nem a magas fordulatszám, hanem a tartós egyenletes tempó szükségeltetik. -
PeterPH
senior tag
válasz benvolio #51442 üzenetére
Csak Clio2-nél van saját tapasztalatom. A motor verzió ott nem volt lényeg, csak a modul verziója (felszereltség függő). A bontott modul 20e, a henkölés 10e volt ha jól emlékszem. Sajnos hivatalosan csak egy új, kódolatlan modul tanítható fel a kocsihoz (~100e), bontott modul esetén már varázslás kell (felületszerelt IC ki/be forrasztgatás, epromégető, stb).
De minimális esély arra is van, hogy a nyák forrasztásainak ellenőrzésével, frissítésével javítható. -
PeterPH
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51628 üzenetére
Oda van írva, elektronikus hiba.
Lehetne tippelgetni, hogy ez a te esetedben mit jelent, de ennél sokkal célravezetőbb egy diagnosztika lefuttatása (lehetőleg gyári CLIP), mert az jó eséllyel konkrétan megnevezi a kiváltó okot.
Először ezt kellene ellenőrizni, és utána foglalkozni más hibákkal, ha még fennálnak.Nem tudom a tiédben elektronikus-e a gázpedál, de nekem a Clio-ban például a gázpedál jeladó okozott ilyen hibajelzést, és ez tud okozni visszafogottnak tűnő teljesítményt is.
-
PeterPH
senior tag
válasz BLUE TORNADO #51632 üzenetére
Nem véletlenül írtam a gyári diagnosztikát. Hiába OBD csatlakozó, részletes információt csak azzal, vagy aranyárban lévő diagnosztikai rendszerekkel lehet tisztességesen kiolvasni.
-
PeterPH
senior tag
válasz AttyVin #52494 üzenetére
Gyengébbek kedvéért: pici gyerekkel, netán újszülöttel másképp közlekedik az emberfia. Kisebb lendülettel megy bele a kanyarokba, másképp kerülgeti a kátyúkat, másképp fékez és gyorsít ki, stb...
A matrica/tábla jelzi, hogy ezt nem azért teszi, mert hétvégiautós nagypapa, hanem mert a bent ülő/fekvő gyerekre van tekintettel, és nem kell ledudálni ezért a fejét, nem kell letolni az útról, vagy 2 centire elé bevágni, fékezésre kényszeríteni satöbbi satöbbi. -
PeterPH
senior tag
válasz tigerscorpio #52704 üzenetére
Tetszőleges elektromos hibais okozhatja. Diagolni kéne, nem találgatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen