Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz AMD Power #6127 üzenetére
Persze, átmásolhatod. 1.5dci
rob210: én is így voltam, hogy gumit kellett volna vennem 4-et, nyárit illetve felni mindenképp kellett, mert ez a gumi pakolgatás évente 2x nem jó se a guminak se a pénztárcámnak (alkalmanként 4-5K). Így vettem alut gumival, hát a gumi az talán 1-2 szezonos, de a semminél jobb egyelőre...ha jövőre lesz lehetőségem rá akkor rakok rá normális gumit.
Louies: 60k volt gumival (a felni 16-os, a gumi sajnos valami kínai 205/55/16) Az első képen az egyik alsó pálcán látszik egy kb. 3x3cm-es lakk lepattanás, igazából ennyi említésre méltó hibája van.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6136 üzenetére
Ez elég fapad.
De szépnek szép.
No és fiatal ami nagyon nagy előny.Viszont egy tanács amin nyugodtan gondolkodj el.
Ha az erősebb 1.4-est veszed az valószínűleg már klímás, a klíma ha van használod ha használod akkor még több is lehet a fogyasztásod mint a gyengébbik no klímással.A komfortod viszont magasabb lesz ezerrel.
Meg a megfázási esélyed isRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6140 üzenetére
Jó helyről jött de attól még elromolhat bár mi rajta.
Egy szalon autóról is tudod honnan jön aztán lehet még is elromlik 5km-után.
Ez nálam nem szokott döntő szempont lenni.
Nálam ami döntő, az hogy mekkora a motor, kényelmesen vonszolja-e a kocsit, ha beülök hosszú távon is jól érzem magam benne és kényelmes.
No és ne legyen 20liter a fogyasztása.
Ezen felül a motorikus és kaszni állapotot úgy is látja az ember hiszen próbakört megy vele.
Illetve amíg nem néz alá addig nem veszi meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6142 üzenetére
Nézd ha nem rallyra kell a gép akkor a 75 ló elég.
Nekem is 75 lovas és elég.
A gyerekkel meg az asszonykával megpakolva úgy is megy a rívás 120Km/h nál, hogy ne menjünk ennyivel.
Szóval családos embernek ez a széria kategória teljesen elég öreguras:-)
Cserébe nekem is 6L-a fogyasztásom és hűségesen szolgál a "kis" vas.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6149 üzenetére
csak egy előnye van ha most veszel autót.
Kényelmesen tudsz közlekedni.
Viszont az is igaz, hogy az emelkedő üzemanyag árak és az egyre több anyagi gonddal küzdő család, egyre több autót fog eladni így egyre több olcsó autó lesz és még lejebb fog menni a gépjárművek ára.Renault power
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #6232 üzenetére
Twingo és volt annó egy 11-esem is. Twingó most barátnőmé 10 évesen 90 ezer Km-el köszöni szépen jól érzi magát. A Renaultosok megsugták, a Twingót látják legkevesebbet a szervízműhelyben.
Lovat veszek, ha elromlik, levágom és kolbászt csinálok belőlle.
Nem tudom, most át kell gondolni, lehet egyelőre veszek egy szirszart melós kocsinak. Közben meg kinn nézek valami jó vételt. Audira fáj már a fogam régóta, és azom még nem is volt.
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #6234 üzenetére
Igen 1.7 benzines sport változat, GTE - 1.7 L - 1721 cc; 95 PS (70 kW; 94 hp)
aranymetál festéssel. Akkoriban vadállat volt, aláztam a Ladákat vele . Az első "nyugati kocsim volt" bátyámé volt, müncheni rendszám volt rajta sokáig, zsír volt mikor a rendőr megállított bitte papir szöveggel. Akkoriban itt felénk senki nem járt külföldi rendszámmal. Soha nem volt vele gond, az utánnam következő gazdája szétrohadásig hajtotta. A motorja viszont végig bírta. A sport plüss ülései nagyon kényelmesek voltak, ez nagyon bennem maradt. Sok kilómétert lezavartunk, jó kocsi volt nagyon.Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6239 üzenetére
mert válság van és minden kurvára értéktelenedik.
Napról napra kevesebbet ér az ember megszerzett "vagyonkája".
De ha venni akarsz valamit az meg rohadt drága.Egyébként ha megnézed a hasonló kategoriájú autókat mind ekörül mennek.
400.000.- már olyan ford escort van ami épp hogy csak nem szólal meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6242 üzenetére
Üdv!
Én egy 2000-es évjáratú 1.6-os Cordoba-t hajtok, tapasztalataim szerint van egy pár nyűgje ennek a típusnak: kuplungszerkezet, elektromos ablakemelő, trafó gondok. Sajnos az enyémnek ezeken kívül más bajai is voltak, de azokat a hanyag előző tulajnak köszönhetem, aki többet költött az optikai dolgokra, mint az autó karbantartására. Viszont az előbb felsorolt hibák a fórumok (és saját tapasztalat) alapján előbb vagy utóbb előjönnek.
Az autóról általában elmondható, hogy kemény a rugózása, de a rajta lévő 205-ös kerekekkel nagyon jól fekszi az utat. Elöl nagyon jól el lehet férni benne, én 195 cm és 125 kg vagyok és kényelmesebben elférek benne, mint a munkahelyemen használt 2-es Focusban, igaz mögöttem már nem nagyon van hely. A menetdinamikája nekem elég, fogyasztás úgy 7 körül alakul (igaz én keveset használom városban, és nem taposom szét).Ezt tudod honnan van
Erre csak azt tudom mondani, hogy én meg a meganban tolom hátra az ülést a méretek ugyan azok csak én 118kiló vagyok
Mögöttem viszont táncolni lehet még.
Simán beülök magam mögé és kényelmesen el is férek.
Szóval én a seatot kihagynám meg a polot is, mert hogy egy a kaszni.
Jah még valami a seatból hátra nem látsz ki én is nézegettem de beült csepp asszonykám és közölte na ilyet nem veszünk, ezzel nem lehet tolatni.
(ha csak nem raksz bele radart)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6279 üzenetére
Hát én azért csak azt a fránya egy.hatos 8V-es verziót támogatom.
Valahogy sokkal kevesebb a hiba lehetőség egy 8Vben mint egy 16 Vben.
A szerelő srác is azt mondta amikor meglátta az enyém, hogy de jó vételt csináltam ezzel ki fogok menni a világból.Arra mondjuk ő is felkészített, de ezt tudtam is, hogy kb.3 évente kipufogót kell cserélnem alatta.
De ez renault megane betegség.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6288 üzenetére
Gyenge persze én írtam is már sokszor, hogy ez egy családi autó.
Ha valaki menni akar akkor ne ezt vegye.
Bár halkan megjegyzem a 130-at simán löki a városban simán megy 50-et tehát alkalmas a közlekedésre.
De ha valaki előzgetni akar akkor csak 3.-ik ban használja az autót a 4.-iket5.-iket el is felejtheti, hogy benne vanBár én is csak 4.-iket használok abban kényelmes az 50-es tempó és akár milyen meglepő a 4.-ik 50 a legoptimálisabb fogyasztás szempontjából is, 5-ikben már kicsit erőlködik a motor 50-nél így jóval többet is fogyaszt.
Ha autópályán vagy a nulláson megyegetek akkor kapcsolok csak 5.-iket ahol 130-ig egészen jól érzi magát afőlé meg úgy se megyek mert az drága mulatság. (SÜN)Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #6322 üzenetére
Az egészben az a röhejes, hogy ez ma is menne, ha normálisan letesztelnék, normálisan kiveteleznének egy autót! De mint mondtam az autógyárakat is csak a profit érdekli, ez már nem elsődleges szempont a számukra. Majd a kedves vásárló vagy javíttatja, vagy vesz másikat.
Füge
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Dragon's Dogma 2
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs