- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Netfone
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2159 üzenetére
Twingót látják a legkevésbé, ő szinte csak kötelező szervízen, illetve ha törik. Sajna a többi típus gyakran látott vendég. Az új modellek esetében jelentős javulást várnak a fúzió eredményeként, a szervízes ismerőseim szerint a Japán mérnökök munkája már érződik a kocsikon, futómű, váltó, motor.
Szerintem a twingo esetében, általában alacsonyabb a futásteljesitmény, valamint a felszereltség.
Japán mérnökök..? Ők vették át az általad irt egységeket a nissanhoz.
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2161 üzenetére
Én nagyon sok Renöt /főleg Cliót, és Thaliat/ ismerek, amiknél ugyanez a helyzet, a kopó, és kőtelezően cserélendő alkatrészeken kivül, nincs velük, más probléma.
A lényeg, hogy mindig más nemzet, márka tud valamit jobban megtervezni, legyártani, ez a helyzet jelenleg az 1.5 dci különbözö verzióival. Érdekes modon korábban a japánoknak pl Isuzu voltak jó diesel motorjai, amit több európai gyártó is átvett, egy biztos a kooperáció mindenki számára előnyős.
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2170 üzenetére
Renaultosok csinálták, felülírták a programot egy gyári sport programmal,
Szerintem, itt lehetett a probléma, mert a sport verziókban, egyedileg bemért alkatrészeket tesznek be/ tiedén, ha jól emlékszem van töltölevegő- hűtő/
Az átalakitás nélküli befecskendező rendszerrel is előfordulhat probléma,és ilyenkor zsebbe nyúlós tétel.
A vezérlő progi átirását, csak az autó , konkrét fékpadon való átmérése után érdemes megcsináltatni, mintegy optimalizálva a gyártó által, az autóba épitett alkatrészeket.
-
Ebit
addikt
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2174 üzenetére
Konkrétan az EGR szelepet rendszeresen tisztitani kell/kiszerelve, kémiailag,mechanikusan/ + üzemanyagrendszer tisztitó de amikor szakadt, kuka.
Progi részét értettem,de a fékpadi bemérés gondolom kimaradt, és az Rs-nél , nem csak ott variálnak.
A végnyomás a II-es verziónál, inkább 1400 bar főleg a 80-as és 100 Le verziónál, hogy a meghibásodás szerintem nem jellemző a befecskendező részre,de előfordulhat, mert komoly teljesitmény határon üzemel.
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #2177 üzenetére
Kúlőnbséget érezhetsz elég kicsitt változtatni a turbónyomáson, végnyomáson, amiről én beszélek, az a motor optimalizáció, az egyedi konkrét autóhóz irt progi, ahol szerkezeti részek bemérésével, keréken mért teljesitménnyel /előtte-utánna/, valamint emisszió figyeléssel végzik.
Én egy alap 65 Le dci-t használok, és szerintem gyári állapotában is korrekt.
A leszakadás is előfordulhat, de az elektromos szakadást értettem.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Ismerem az erősebbet, mert nekünk is van egy gyárilag 80 verzió .
Ezért is jó, motor az 1.5 dci,mert minimális változtatásokkal, széles teljesitménytartományt
fedd le. -
Ebit
addikt
Jól emlékszem, nyár körül mutatták be.pontosan nem tudom mikor kezdték el
itthon forgalmazni,, de arra emlékszem, hogy régen bemutatták a TV-ben az Audi Quattrot, mint újdonságot és másnap sielés közben a Normafánál. magyar rendszámmal láttam, valamint ha valami új tipust akartam megnézni, elég volt elmenni az MTV-hez.
/Érdekes modon Vitrai Tamás akkor egy Lada 2107-tel járt/ -
Ebit
addikt
válasz AMD Power #2670 üzenetére
Amit ő irt, abban a lényeg, hogy meghibásodott egy alkatrész megjegyzem, pont a nagynyomású szivattyú megbizhatóan javitható, felújitható aránylag olcsón./ 100 ezer alatt/
Általános vélemény kialakitáshoz a tipusra vonatkozóan nagyon kevés, a te konkrét majdani vásárlásodat érdemben nem befolyásolja./szerintem/Az általad leirtak alapján, mert neked többször volt defekted, rossz a renökon lévő gumi?
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #2672 üzenetére
Gondold át, hogy te konkrétan, mennyit tudsz költeni tervszerű felújitásra, amikor a javitásoknál is szűkős a keret, és üzemeltetésre is alig futja.
Természetesen, az autó állandó karbantartása kifizetődő lenne,de ezeket az autókat, már házilagosan,csak részben lehet szerelni- javitani, cél szerszám,szoftver, múszer igényesek.
-
Ebit
addikt
válasz gessztenye #2693 üzenetére
Ezt nekem szántad?
Garit mennyit adnak rá, és mit csinálnak a porlasztókkal?
-
Ebit
addikt
válasz gessztenye #2693 üzenetére
"Nagyságrendben 200e Ft az egész üzemanyagrendszer felújítása. (4 db porlasztó, szivattyú, csövek takarítása ultrahanggal, üzemanyagrendszer takarítás tanktól motorig cakk-pakk, üzemanyagszűrő)"
Garit mennyit adnak rá, és mit csinálnak a porlasztókkal?
Várom a válaszodat.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs