Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
gp A közkinccsé tett alkotás eddig is ingyen játszható volt, de nemrég végre bekerült a Valve áruházába is.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
Szerinted valaki megtudja josolni, hogy egy ismeretlen előéletú autó esetében, mit kell javitani, cserélni?
A másik, ha nem ismert a szűrők cseréjének időpontja, mindenképpen érdemes újat rakatni beléjük./Én pl évenként cserélem a lég, és pollen szűrőt, 2 k -t nekem megér.
-
Ebit
addikt
Most komolyan. Összeszámoltad már mennyibe van már neked ez a relatíve "olcsó" autó?!
A vételárat lehet egyértelműen meghatározni, az időszakos karbantartást lehet ütemezni, valamint kiszámitani, a vélelmezhető anyag, és munkadijat, és a lényeg az egyéb javitási költségeket főleg a váratlan hibáknál nem láthatóak előre.
-
Ebit
addikt
Szinte folyamatosan irja, a történéseket, de a kérdés feltevés, mivel ez nyilt forum, megengedett, és a reflexiók is.
Szerintem, amit idáig leirt az, az autó életkorát is figyelembevéve az elfogadható kategoriába tartozik, gondolom a tulaj is kiegyezne, ha csak a tankolásokért nyitná ki a pénztárcáját a közeljövöben.
Autó esetében jó döntés nincs, csak kevésbé rossz, mert új autó vásárlása esetén is, nagyon drága lehet az üzemeltetés, és a jelenlegi szabályozás alapján magasak az adminisztrativ költségek/ átirás, biztositások/. -
Ebit
addikt
A hibák észlelése a szerkezeti részeknél a használat során lehetséges,és nem gondolom, hogy első dolga a karcolások, mattulások eltüntetése lesz./ hacsak a fényező testvére grátisz meg nem csináltatja/.
Szerintem egy szinten túl, kár vélelmezni, hogy mennyit költ AMD Power az autójára, mert a leirtak alapján a rendelkezésére álló anyagi kerete behatárolt volt,és igazán komoly az autó múkődését ,biztonságát befolyásoló komoly probléma ezidáig nem ismert.
-
Ebit
addikt
Menjünk sorba:
számodra mitől lesz egyedi egy autó?
A másik az autók vonatkozásában, a legtöbb szerkezeti elem, nincs annyival túlméretezve, hogy az általad leirt változtatást /tuning, motorcsere/ ,komolyabb átalakitás nélkül elbirja, és azt apránként nem lehet elvégezni, forditva inkább.
-
Ebit
addikt
Gyakorlatilag egy régebbi Clio-ra rátettek, egy új hengerfejet, befecskendezési rendszert, turbót, nagyobb töltőnyomást állitottak be,majd az összes többi alkatrészt kicserélték, ami nem birta az egyedi , megnövelt terhelelést?
Milyen célra használják az igy átalakitott autót,és mennyibe került?
Közúti forgalomban részt vehet szabályosan?Ezeket a a gyártó is ajánlja a kűlőnbőző tipusaiban, csak kompletten, egyszerre beszerelt, átgondoltan, ahol a részegységek összhangban vannak.
-
Ebit
addikt
A Renault nagyon régóta gyárt turbós benzines motorokat különbőző felszereltséggel, elég csak az R5-re gondolni.
Cliok esetében, a 16V-s RSi Cliók valamint a Williams Cliók már hengerenkénti befecskendezést kaptak.
Gyárilag a motor teljesitményúk 140 LE körül volt, a 16 szelepesnek. -
Ebit
addikt
Szerintem figyelmesen olvasd el, hogy én konkrétan mit irtam.
Tömeg modell már az 1980 évektől volt a renault 5 turbo, 1.4 es motorral.
Te irtál 2008-ban itt , egy 140 Le -re átalakitott ClioI -ről., ami szerintem napjainkban értelmetlen, mert a komplett turbós motor is már régóta hozzáférhető.
Nyilván más élményt nyújt egy ilyen átalakított turbós motor, mint egy gyári szívó
Ez valóban igy van, de csak abban az esetben,ha megfelelően felkészült szakember, tőkéletes technikai háttérrel végzi el.
-
Ebit
addikt
R5-t én azért , irtam, hogy egyértelmú legyen mióta van sorozatgyártású turbos motorja a Renaultnak.
"Olyan hihetetlen, ha valaki egy Cliot akar tuningolni, és nem akarja egyben kidobni belőle a motort? Egyébként nem tudom, hogy jelen pillanatban te honnan szereznél abba az autóba komplett turbós Renault motort, ami hasonló paraméterekkel bír. Mint mondtam, komoly munka eredménye az az autó, és tényleg megbízhatóan üzemel."
Bármelyik hazai bontó, esetleg külföldi, valamint aprohirdetések.
Számodra a legegyszerűbb dolog egy komplett valamit venni, és értelmetlennek nyilvánítani sok-sok befektetett energiát. Én viszont becsülöm azokat az embereket, akik szívvel-lélekkel nyúlnak az autójukhoz, valami szépet hoznak létre, és nem érzelemmentesen cserélgetik az autójukat.
Konkrétan leirtam milyen személyi, és tárgyi feltételek szükségesek az ilyen átalakitáshoz, ezért nem szükséges külön ideologiát gyártanod.
Személyes véleményem alapján, ha valami átgondoltan kerül kialakitásra , lásd az erősebb motorhoz, megerősitett futómú,fék erőátvitel, és karosszéria is tartozik, akkor minden tiszteletem a kivitelezőké.
Megjegyzem, a mai motorépitési trend nem az, hogy csináljunk 60 LE, helyett 140-t, inkább a motor paramétereinek összehangolása.
[I]
"Lehet, hogy mások szemében teljesen értelmetlen, hogy az én álmom a Twinit turbósítani, mert egyszerűbb lenne belefabrikálni egy RS motort, vagy venni egy Clio RS-t. Lehet. De szerencsére rajtam kívül még van pár őrült, akik nem racionálisan gondolkodnak..."Az a baj, aki nem racionálisan gondolkodik tehát őrült/te irtad/, az egy ilyen munkát nem tud, korrekten kivitelezni,anyagi és a fent részletezett egyéb okok miatt potenciálisan veszélyforrás a közútakon haladó szabályos autósoknak
[/I][ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Tisztában vagy vele, akkor linkeld be ide, vagy küld el az emilemre az egyedi átalakítási engedélyt és mûszaki dokumentációt.
Ezidáig olyan sok konkrétumot a 60le, és 140 Le kivúl, nem tudtam meg, de azt irtad, hogy ez nem a te autód, de ha részleteiben ennyire ismered, gondolom a mérési jegyzőkönyveket közzéteheted, a tulaj hozzájárulásával,és ha te úgy gondolod, hogy ennyire jártas vagy a tuningolás terültén, oszd meg milyen karosszéria, fék,futómú és egyéb átalakitások történtek, természetesen az általad leirtakat, nem fogom felhasználni..
Gondolom, ezt kb 5 percen belül tudod prezentálni.
-
Ebit
addikt
Érdekes, be vagy jelentkezve, de a válaszodat nem látom.
Clio-ba a motor iránt itt is érdeklődhetsz:
Néhány bontó a teljesség igénye nélkül:
Autó France 220-531606-30-999-1959
06-30-971-2111
1142 Budapest Tengerszem u. 82/a.
Autó Paris
308-3510
1151 Budapest Szántóföld u. 1.
Autó Agence West France
06-27-348-360
06-30-201-1287
Dunakeszi Fóti út 100. 8-17 óráig
Rönorha Kft.
257-0136
06-30-948-8902
1171 Budapest Ecsedháza u. 11/b.
Renault & Peugeot bontó 290-2734
291-6511
XVIII. ker. Királyhágó u. 10. 9-17 óráig
Pleso Autóbontó 416-08-84
1158 Budapest Késmárk u. 4.
Szira Bontó 260-3919
Itt a Karcsiéknál volt Renault, de mivel nem tegnap voltam ott, nem tudom,hogy motor volt hozzá.
Ta valami közlekedési hatóságnak, vagy hasonlónak dolgozol?Nem én egy kicsit régebb óta foglalkozom autóval, motorral, és a jogszabályi környezettel is tisztába vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Beépithető pl a Renault 1.2 TCE 100 motor, és kisebb, nagyobb átalakitásal, még sok más tipusé is, kérdés, hogy anyagilag megéri-e, valamint, hogy az autó teljeskörű átalakitását, hozzá lehet-e igazitani.
Így már gyanítom, hogy miért akarsz mindenkit kioktatni...
Szerintem a kioktatás nem itt kezdődik,esetleg én látom szakmai szempontók alapján a dolog buktatóit. -
Ebit
addikt
Vidéki műhely, érdemben nem tudok nyilatkozni róluk, bár néhány éve voltam azon a tájegységen.
Konkrétumokkal kapcsolatban annyit, hogy a gyári fejlesztés során, egy 2007-ben kiadott motort, lásd az 1.2 100 TCE-t 100 LE állitanak be, amibe persze még biztos lehet találni, némi + teljesitményt, egy m, vagy több másik paraméter rovására.
Átolvasod az eddig leirtakat, nem véletlenül kérdeztem, hogy minden vonatkozó hatósági engedélynek megfelel az autó, mert ha nem, akkor a használati lehetőségét nagymértékben befolyásolja.
-
Ebit
addikt
Az uton a rendőr, nem hiszem , hogy sokat tudna tenni, mert a Renaultok esetében, már néhány éves kor után, a motorszám nem olvasható, a motorkodokkal, sokszor a szerelők sincsenek tisztában, és régebben az ellenőrzés kiküszöbőlése érdekében, legális motorokba,és rá kerültek a tuning cuccok.
Én tovább, nem vitatkozva, de látatlanba azt mondom kicsi a valószinúsége, hogy valaki 60 LE, helyett 140 -re alakitsa a motort, de ha mégis, akkor lehet, hogy többe került, mint ha vásárolt volna bele, egy gyárilag turbos,erősitett beépithető motort, és mint irtam ez csak az egyik és nem biztos,hogy a legnehezebb része, az autó átépitésének, kűlőnős tekintettel, ha szakműhellyel készitetik.
Véleményem szerint, rengeteg tipusból hozzáférhető gyárilag erősitett modell, elfogadható áron, és az is embert próbáló feladat, ha ezeket valaki megpróbálja folyamatosan üzemképes állapotban tartani, de azért úttörő szerepre válalkozni,egyedi átalakitásokat megcsinálni, úgy , hogy nincs sport, vagy versenycélú felhasználása az elgondolkoztató.
Neked is béke,majd kúldőm az olajágakat.
-
Ebit
addikt
Szervo beépitése utolagosan, új alkatrészekkel horror ár, bontott esetében, az állapot a kérdéses, és mivel sajnos több fajta kormányművel készült, látatlanba, nehéz árat mondani.
200 K környékén a szükséges futómű felújitással megoldható,ha van aki elvállalja.[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz ABnormal #1252 üzenetére
A lényeg itt van:
"Jelenleg 1.4-es turbós motorral, amin hajtókarcsapágyakat kell cserélni (üzemképes), de megvan hozzá a gyári motor is. Leírás: Motor: Garrett T2 vizes-olajos turbo, mondeo cooler, rézdugattyús lefújószelep, alpin olajhűtő, rengeteg R5 gtt alkatrész és pár keleti csoda aprósága."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen