Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #5699 üzenetére
Komoly cégeknél, az eladás előtti pillanatokig szervizeltetik./szervize is válogatja, melyik milyen állapotban van/
A Thaliánál elég nagy a monőségi szórás, nekem is 2004.évjárat van, és a kőtelezőkön kivúl /vezérműszij, fék, olaj, szűrőcserék/ mást nem kellett csinálni rajta/, de van a indexen külön thalia forum, azt is érdemes végig olvasni, bár ott arányaiban több hibáról irnak.
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #5731 üzenetére
Bár én mondjuk azt csinálnám ,hogy ha dCi lenne ,hogy nem 5 mikronos meg stb gázolaj szűrőt vennék hanem 2-3 mikronosat. Igy kisebb rá az esély ,hogy megdöglenek idő előtt a porlasztócsúcsok. És persze nem 10-12e km cserélném hanem 8e km után
60 ezer km a kőteleő csere, a mikronokkal, 2 t olajjal kár dobálozni, bagyon sok ember ezek nélkül is használja sokáig hibamentesen.
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #5740 üzenetére
Röviden csak annyi, hogy sokan az 5 mikronosokkal, is hibátlanul használják, és betartva a gyártó által előirt csereperiodusokat.
Szokás szerint kiragadnak egy paramétert, és túlhangsűlyozzák, ha ennyire egyszerű lenne a megoldás, a gyártó, már kőtelezően előirná a gyakoribb szűrő cseréket, mint ahogy a vezérlés esetében megtette, és ezáltal elkerülhetné a garanciális, szavatossági igényeket.
Én azt tanácsolom ezeknél az autóknál, a benzinesek esetében is, hogy olyan értéken vásároljál használlan, ahol az esetleg bekővetkező nagyjavitás összege is a rendelkezésedre áll./ a dieselnél ezt grisan 300 ezerből kompletten megoldható, a benzines enél kisebb összeg,de ott viszont járulékosan a gyújtótrafókat szükséges cserélni, kivétel a 8 szelepes verzió/
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
az erosebb motoros eszik kevesebbet azonos hasznalatnal
Ez nálunk az asszony esetében igy van / az övé papiron erősebb /, bár a teljesen azonos használat, csak elvileg létezik
Az önsúlynál én arra is gondoltam, hogy jobban felszerelt is az autó, bár vizsgálhatjuk azonos felszereltség mellett is.
Te mindig egyszerre tobb ismeretlent valtoztattal meg
Igen, most tét nélkül beszégetünk, nem kell számolgatni.
-
Ebit
addikt
Na most akkor beszéljünk konkrétan:
1.5 dCi 95 LE * FAP / 110 LE FAP /
110 LE FAP EDC
Optimalizált nyomaték – teljesítmény szintet
kínálnak rendkívül kedvező fogyasztással
párosítva. Vegyes fogyasztás: 4,9–5,3 l/100 km,
CO2 kibocsátás: 130–138 g/km1.9 dCi 130 LE FAP
Ez a meglepően csendes és erős motor
a dCi technológia legjavát használja.
Vegyes fogyasztás: 5,5–5,6 l/100 km,
CO2 kibocsátás: 145–149 g/km
2.0 dCi 160 LE FAP / 150 LE FAP AUT
Kitűnő ár-érték aránya mellett az akusztikai
komfortja is figyelemreméltó. A dCi 150 motor
kizárólag automata sebességváltóval rendelhető.
Vegyes fogyasztás: 6,6–7,0 l/100 km,
CO2 kibocsátás: 173–184 g/km1.6 16V 110 LE
Alacsony fordulatszámon biztosít magas
nyomatékot, a 6. sebességes váltóval
pedig a fogyasztás is optimalizálható.
Vegyes fogyasztás: 7,4–7,5 l/100 km,
CO2 kibocsátás: 174–177 g/km1.4 TC e 130 LE
Ez a motor a legújabb „downsining” fejlesztések
eredménye. Az 1,4-es hengerűrtartalom ellenére
egy 2,0 literes motor nyomatékával és egy
1,8 literes teljesítményével rendelkezik.
Vegyes fogyasztás: 7,1–7,3 l/100 km,
CO2 kibocsátás: 168–173 g/kmjelen esetben a Scenicre vonatkozó paraméterek.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
emlékeim nem csalnak, a renönál, a lengőkarral együtt szerelt trapézgömbfej, olcsób volt, mint a külőnálló, de lehet, hogy csak akciózták.
A szilentek,sajnos főleg ezeken az utakon hajlamosak a gyakori kiverődésre, az általad linkeltel, még nem találkoztam, de van néhány, amit alig lehet a helyére beilleszteni.
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #7048 üzenetére
Tipushibáról volt szó, ezt én nem tekintem annak, különösen, hogy a te motorod, még tuningolva is volt.
Az 1.5 dci alapmotorja, egy nagyon jó konstrukció.
Kedves vagy, de hibás alkatrészek nálam is vannak, szerintem, a szerelőd, szivesen átveszi, és hasznositja.Josi
Itt egy gyárilag 101-102 verzióról beszélünk, és nagy kérdés, hogy a forgalmazott darabszámhoz viszonyitva, hánynál fordul elő megane-klub forumon leirt meghibásodás, valamint, mi idézte elő ezt az állapotot??
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #7061 üzenetére
Nem volt tuningolva, a gyári programot cserélték egy gyárilag engedélyezettre, a Reanult szakemberei csinálták, nem pedig Pistike a szomszédban, gondolom érzed a külömbséget.
Emlékeim szerint ezidáig te irtál tuningról:
Nem tudom miért véded, mikor mindenki tudja, hogy vannak hibái ennek a nagyon jó konstrkciónak, sajnos nem is kevés. Ezzel mindenki tisztába van, csak te magasztalod az égbe az 1.5 dCI. Érdekes az oldalon más is elismeri ezeket, sőt találkozott is velük.
Nem védem,nekem több autó vonatkozásában eltérő tapasztalatom van-200-300 ezer km meghibásodás nélkül, de az, hogy a te autod ennyiszer ,meghibásodott,sajnálatos.
Lehet, hogy a befecskendezőfej, magasnyomású szivattyú, EGR szelep, kopogó motor hibákat a kedves tulajdonosok képzelik be, mert egyszerűen szeretnének vagyonokat otthagyni a szervizeknek. Komolyan én sem értem miért értetlenkedek, hiszen ez szerinted normális
Ezek a hibák előfordulhatnak, alapvetően a gázolaj minőségére, az üzemeltetés-karbantartásra vezethetők vissza.
Megjegyzem, a forumokon irtak, nem midig fedik a valóságot, mert jellemzően a negativ dolgokat tükrőzik, és az autó üzemeltetők, elenyésző része tölti meg tartalommal.
-
Ebit
addikt
válasz Füge007 #7090 üzenetére
Általánosan nehéz válaszolni, a meghibásodás ismerete nélkül,
gyártás-üzemeltetés-használat, konkrét esetben lehet vizsgálni, de nem mindig lehet egyértelmű okokra visszavezetni.az autó vásárlás, még űj esetében is a szerencse dolga / komolyabb márkák esetében is, valamint az esetleges meghibásodás komoly költségeket jelent, és sajnos a legtöbb hazai körülmények mellett, nehezen tudja kigazdálkodni.
Az autó összeszerelés tekintetében, szinte teljen mindegy, hol gyártják,állitják össze.
/olasz, kinai, török szakmunkások, sem rosszabbak, másoknál/I][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Spórolós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen