- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Nem spórol az anyaggal a Galaxy Watch Ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- BYD Atto 3 menetpróba
Hirdetés
-
Egy régi és egy új játékra fókuszál a friss GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 556.12-es eszközillesztő hibajavításokat is hozott.
-
Free Play Days 2024 - 26. hét: Train Sim World 4
gp Extraként a Pac-Man Mega Tunnel Battle: Chomp Champs című alkotással szórakozhatunk a hétvégén.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Ezek az árak elég extrémek.
Kuplungtot keveslem viszont. Az anyagod lesz kb 150.
Első lengéscsillapító csere szerintem 60-80 ezer lehet.
Vezérlés 60-80 ezer lehet
Turbó csere szerintem szintén több, de nem hiszem, hogy azzal gond lehet. Kell egy diag, hogy tölt-e annyit, amennyit a kocsi ker. Sejtem, hogy igen, mivel nem mondtad, hogy hibakódot dobál.
Hajtókar csapágy csere max 50-ből.
Ha 16 éves, akkor 2008-as. Akkor nem lehet 106 lovas szerintem, vagy legalábbis biztosan nem lehet a hajtókar csapágy zabalo fajta.Hirtelen max a vezérlés miatt fog beszarni. A turbo elhalálozás nem egyik percről a másikra van, a kuplung szintén, a lengéscsillapító meg pláne.
Melyik motort nézted ki az újba?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Milyen NAS-t vegyek?
- VoIP - mélyvíz (Asterisk és társai)
- Építő/felújító topik
- Filmvilág
- Elektronikus zene topic
- További aktív témák...