- Mobil flották
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- iPhone-szerű belépő Realme készül
- Több Redmi, mint kolbász
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
Hirdetés
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
Mostantól Switch-en is elérhető a DarkStar One
gp Alig tizennyolc évvel az eredeti kiadás után a Nintendo hibrid konzoljára is megjelent a játék.
-
Friss Dolby Atmos hangprojektorok érkeztek a TCL-től
ph A TCL S45H és TCL S55H a nyár folyamán kerülnek a magyar boltokba.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
den89
tag
válasz
norbert1998 #92900 üzenetére
Bocsánat, 16 és fél éves, most lesz 17, már kifutó széria volt, amikor vettük (2007. október). Aha, esélyes, hogy kuplung drágább lenne, meg azt talán a kettőstömegűvel együtt szokták cserélni?! Az akkor már tényleg brutális ár lenne, valószínűleg 250-300k alatt nem úsznám meg.
Lengéscsillapítókat mindenképp le kellene cserélnem, mert folyik belőle az olaj. Mármint azért nem olyan durván, hogy az autó alatt olaj lenne. Anyámék Ford Focus-án kb 200k km-nél eltört az egyik lengéscsillapító... nyilván ebből nem lehet kiindulni, de azért mégiscsak benne van 270k km.. Vezérlés is finoman szólva aktuális lenne, kb 120-130k km-nél volt cserélve, azért azt kétlem, hogy 60-80k-ból megúsznám.
Na de ha nem szánjuk rá magunkat még idén az autóvásárlásra, akkor rákérdezek a vezérlés és a lengéscsillapítóra a szerelőnél. Turbócső csere volt egyébként 2 éve.1.3 tce 140 le, amit néztem az újnál.
Gombinyó: elhiszem az 5 liter körülit országúton. Csak mi 80%-ban városban használnánk, meg azért viszonylag dinamikusan vezetek, úgyhogy jó esetben 7-7,5 l lenne szerintem nálunk az átlag. Nyilván emiatt nem fogok elállni ettől az autótól, ha amúgy minden másban megfelel, és tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz
norbert1998 #92900 üzenetére
2008-ban, legalábbis az első félévben a Faceliftes Megane II 86le és 106le volt 1.5 dCi-ből. Így valószínűleg 2007-végén is. Akkoriban már a hajtókar csapágy cseréket kezdték csinálni a kötelező szervízeknél, de tömeges motor elhullás emiatt szerintem már nem volt. (Legalábbis nálunk volt vagy 40 ilyen Megane II akkoriban, és inkább a turbók haltak meg, de csak azoknál, akik sz@rul használták)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
norbert1998 #92900 üzenetére
A kuplung az jó esetben kettőstömegűvel cserés, úgy erősebb az anyagár, viszont a hajtókar csapágy az filléres tétel anyagban, munkadíja több mint az anyagár, de max 30-40ezer mindennel(pláne olajcsere, turbó csere, meg mindennel összekötve) és akkor még vastagon is fogott a cerka.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura Ena 9 One Touch beépített cappuccino fejjel
- Kompakt méretű érintőgombos Jura A100 automata kávéfőző
- Secretlab TITAN 2020 Ash PRIME 2.0 Leatherette (garancia 2026.01.14)
- Tefal EXPRESS STEAM FV2837E0 gőzölős vasaló eladó, új, garanciás
- Withings Home (WBP02) okoskamera levegőminőséget figyelő szenzorral