Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • g.gergo

    senior tag

    válasz just #9280 üzenetére

    Ha a pumpával és/vagy a csúcsokkal van probléma én a következőt tanácsolom. Én most zongoroztám végig ezt a történetet. Tank levesz, kimos. Valószínű teli van fémszilánkal/szemcsékkel. Ilyen volt az enyém:

    Üzemanyagcsövek levesz, kimos. Új üzemanyagszűrő betesz. 2 vagy max. 3 mikronos delphi szűrő. A többi márkát el kell felejteni. Esetleg még mann-filter. Pumpát, nagynyomású csöveket, elosztócsövet, csúcsokat szakemberhez (szakműhelybe) elvisz, aki amit kell, szétszed, ultrahanggal kipucol, amit kell (kapcsolószelep, tű) cserél, összerak, bemér (hartridge padon). Végül egy hozzáértő (nem a "vettemmárkiaporlasztótmintgyertyát" kontár) a tisztaságra nagyon ügyelve összerakja. Számítógéppel ellenőrzi, teszteli az eredményt. Utána felkódolja. Lehet kísérletezni is, ha valaki nagyon unatkozik, és sok pénze van, de utána nem az autót kell szidni.

    Pár kép a volt pumpámról. (ksözönjük magyar üzemanyag)


    Jah és arra lelkiekben készülj fel, hogy nem csak 1 csúcsal lesz problémád. Mondom, tökéletesen egy hartridge pad tudja megmondani, h minek mi a baja. 160 ponton vizsgálja a csúcsokat, olyan terhelést ad neki, amit valós életben nem tudnál reprodukálni. Ha megcsináltatod a tesztet, mindenféleképp kérj róla jkv-et, a rossz állapotról és a javított változatról is. Sokat dobhat egy eladáskori étéken, ha renesen tudod igazolni, h felújított rendszered van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák