- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MadMancs
veterán
válasz Landsmann #74975 üzenetére
Pont ezt irtam, higy play kizárt ha a készülékben nincs fizikailag a kártya. Ott van a szam ugyan mint regisztrált fizetési mód, de kártya nélkül inaktív (lásd képem).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #75480 üzenetére
Azt tudni kell, a Play rendszerében nem azonnal történik meg a váltás. Tapasztalatom szerint 1 és 20 perc közötti az az idő, amikor a másik kártya megjelenik aktívként a fizetésnél.
És ha a váltás után nyomsz a google play services-nek egy force stopot? Akkor ugye elindul rögtön újra, gondolom benyalja az aktív kártyát rögtön az elején és akkor nem kell várni. Egy próbát megér, szerintem működhet.
-
MadMancs
veterán
válasz Landsmann #75594 üzenetére
Vagy az adat. Nálam csak akkor engedi ha az van mobilnetre allítva amelyikkel vasárolni szeretnék. Különben meg se jelenik vagy azt irja alá pirossal hogy nem lehet. A50
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz Landsmann #75597 üzenetére
Akkor ez készülékfüggő. Én is szenvedtem ezzel azt kb fél óra gugli hozta a megoldást.
Új simmel ugyanúgy adatra állítom akkor megtalálja play, utána ott van fiókban mindkét sim, és azt állítom adatra amelyikkel fizetni akarok. Mondjuk jelen pillanatban úgy működik nálam hogy 1 slot voda ami alapértelmezett mindenre, 2 slot telekom és ha azzal akarok fizetni akkor arra adat különben azt írja alá hogy nem elérhetö. De előtte Telenor voda volt ugyanez volt a helyzet.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
trec12
addikt
-
Diák66
őstag
-
embe
nagyúr
-
bociusz
aktív tag
válasz Landsmann #77261 üzenetére
21601/5412/956673/378
216 = Magyarország
01 = Telenor
5412 = Tracking Area Code (~körzet)
956673 = 256-tal leosztva az eNodeB (~torony) 3737, a maradék a cella száma: 1
378 = Physical Cell Identifier
A fentiekből nem derül ki, de Cellmapperen meg lehet nézni, hogy ez a Telenor egyik debreceni B3 tornya. -
asdf_
veterán
válasz Landsmann #77485 üzenetére
Vajon a Telenor mikor varjja az E.On nyakába a meghibásodott berendezéseinek a költségét?
Áramszünet miatt eszköz nem hibásodik meg. Ami meghibásodik, az nem távközlési eszköz, hanem egy halom szar (vagy pedig már amúgy is hibás volt, lakossági eszközöknél az ilyen az áramszünet "tette tönkre" történetek a 10+ éve 24/24-ben a 230V-ban logó eszközök tápjában levő kondik szoktak lenni, amik a tápfesz megszüntével kisülnek, úgy kb. utoljára, és annyira rosszak már, hogy amikor újra megjon a delej nem indul be a táp miattuk. Tavaéy nekem is "tönkretette" a videómat (csak óraként használtam) egy áramszünet, kapott egy 350 Ft-os kondit, azóta is kiválóan muzsikál.
A szolgáltatóknak is biztos keletkezik kára, amikor majd fél napig nincs szolgáltatás az áramszünetek miatt.
Erre meg van egy egyenlet, évenkénti áramszünetek száma és hosszaés az ezen vesztett összeg meg nyert ügyfélharag. Amennyiben az utóbbi a nagyobb. hidd el, ha van rá lehetőség (és mondjuk nem a 8. kerületben a tetőtérben van a bázisállomás), kerül oda egy dízel generátor. Egyéb esetben ÁSZF szerint (hasra) 99, esetleg 99,5%-os rendelkezésreállás van, ami azt jelenti, hogy egy évben 6/3 nap üzemszünet szerződésszerű szolgáltatás.
-
-
viktorhu
veterán
válasz Landsmann #77568 üzenetére
Szerintem ezt nem fogjuk kitalálni
Szerintem ha változáshoz kapcsolódik a karbantartás, akkor a leglogikusabb az lenne, ha az 5G-hez készítenének fel központi hálózati eszközöket meg szoftvereket, viszont annak helyi szinten nem kellene problémákat okoznia előtte (ha a bázisállomások tömeges átszerelése zajlana, azt már biztos valaki észrevette volna innen).
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #77824 üzenetére
Lehet, mire a meghosszabbított névhasználati jog lejár
Erről úgy írtok, mintha valami kőbevésett dolog lenne. Simán lehet, hogy azt mondják, hogy helló, vírrus van, épp nem igazán akarnánk most átbrandelni az országot, mennénk tovább még egy évet ezzel a névvel, hogyér' adjátok? Aztán megegyeznek valamiiben és megy tovább az élet.
szerk: hopp, most futottam bele a hírbe, így jár az ember, ha csak link névvel hivatkozik valaki valamit a cikkcím helyett, simán átszaladtam rajta.
[ Szerkesztve ]
-
MDanny
senior tag
válasz Landsmann #77843 üzenetére
Nekem a Redmi Note 5-nél simán menet közben tiltották, amikor olyan kedvük volt. De volt olyan, hogy akkor tiltották, amikor újraindítottam. Mindig kértem újra a bekapcsolást. A napokban a Redmi Note 8-ból áttettem a Redmi 7-be, még nem tiltották, de egész nyáron feltöltős Telenor kártya volt benne és nem tiltották (előtte is kérésre került bekapcsolásra, nem is kérdezték a típust).
Legutóbb amikor kértem a bekapcsolást (a Redmi Note 5-ben történt letiltás után a Redmi Note 8-ra átköltözéskor, még júliusban), akkor szólt az ügyintéző, hogy nem támogatott készülékben van a kártya, saját felelősségre bekapcsolja, de ne legyek meglepve, ha rosszul működik és egyébként is gyakran ellenőrzi a rendszer a dolgot és automatikusan tiltják. Nos, azóta csak akkor tiltották egyszer, amikor bejelentettem, hogy szinte használhatatlan itthon a 4G, de maguktól visszakapcsolták, amikor lezárták a hibajegyet (pedig hivatalosan csak a 8T támogatott, hiába ugyanaz a két készülék ilyen szempontból és a 4G továbbra is katasztrófa nálam, 2G-vel is jobbára csak az ablakban tudok telefonálni).
Jelenleg a Redmi 7 és a Redmi Note 8/8T csak a Telenor és a DIGI esetében jeleníti meg a VoLTE ikont.
Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV
-
-
asdf_
veterán
válasz Landsmann #78030 üzenetére
Ez egy MÁSIK (szerk, sőt, így már harmadik, miért is látod te ezt még egyáltalán ) 100 GB-os ajánlat lesz szerintem. PR osztály nem figyelt rendesen, a 30 naposnak pl. 99 vagy 111 GB-osnak kellett volna lennie, hogy ne lehessen összetéveszthető. El nem tudom képzelni, hogy hány emberen kellett ennek keresztülmennie, és egy sem volt képes a homlokához kapni, hogy baszkikáim, ez így nem lesz jó...
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Landsmann #78063 üzenetére
Világos. Azt értem, hogy 1500-hoz 90 nap, a többihez 365 nap jár, (március, nem február..) de a kérdés az volt, hogy bármilyen feltöltés az addig rajta lévő összeget is meghosszabbítja. Most 6k van rajta, 5 nap múlva lejár. Ha veszek rá 1,5k-t, akkor márciusig lesz 7,5k-m. Ha veszek rá 3k-t, akkor 9k lesz rajta jövő decemberig.
Ha nem veszek rá, elveszik a 6k, a kártya nem lesz elérhető, de utána feltöltéssel újra aktiválható, de már csak a feltöltött összeggel.Aláírás (nem kötelező megadni)