- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
it Minden működését le kell állítsa a Worldcoin Hong Kongban a hatóság utasítása alapján – a személyes adatok és a magánszféra kapcsán felmerült aggályok miatt.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz Blackmirror #36769 üzenetére
Mint a neve is mutatja, hipernet nap.
Tehát ez egy nap volt, amikor nem számolták az adatforgalmadat, a Telenor többször csinál ilyen akciót.
-
dptrsk
addikt
válasz vasi89 #37282 üzenetére
Ez egy fórum, van n tag, akik olvassák ezt a topikot, k felhasználó elégedetlen a Telenor szolgáltatásával(de pl valami miatt kötelező használnia a Telenor szolgáltatásait).
Ha ír valaki, aki nem ismeri a Telenort, azért ír, hogy megismerje, s jelenleg a k fórumtag csakis a Telenor hozzáállása miatt jelentősen több, mint az elégedett tábor, ezért jön hamar a válasz, hogy milyen jobb alternatíva van esetleg.Ha beírnál egy készülék topikjába, hogy kinézted ezt és ezt a tartozékot, ha az a tartozék gagyi ott is jönne egyből a válasz, hogy nehogy megvedd, inkább vedd az xy terméket. Ha naponta 10en megkérdezik 10szer lesz leírva, hogy ez a valami semmit sem ér vedd az xy-t. Illetve az, hogy miért nem használják a keresőt. Itt is ez megy jelenleg valaki kérdez és jön egyből az alternatív ajánlás. Itt is ha használnák a keresőt a kérdezők kevesebb negatív irás és kevesebb kritika lenne a negatív írásokra.
-
dptrsk
addikt
Én megjártam a Telekom->Telenor->Telekom utat.
A helyszíntől függ, hogy milyen a Telenor, flotta csomagokban (pl. DPI) a Telenornál jobbak/elérhetőek a csomagok.
Nekem pl. a lakhelyemen(Budapest III. ker.) "Csak segélyhívás" volt elérhető az erkélytől 1 méterre(Telenor szerint 2G/3G/4G beltéri lefedettség van itt), a Telenor "kivizsgálta", szerintük minden rendben és az én készülékeimben(2 Android, 1 WP) van a hiba.
Ezek után visszajöttem a Telekomhoz.Ha a környékeden van Telenoros, kérdezd meg a tapasztalatokat. A Belvárosban nekem sem volt gondom.
Utazás közben(Budapesten belül, BKVval) gyakran előfordul Telenornál, hogy 10-15 mp-re elmegy az adathálózat(4G, 3G, 2G is), Telekomnál ilyet nem tapasztalok/tapasztaltam.
Én az olcsóbb tarifa miatt mentem a Telenorhoz, de a hálózat minősége miatt inkább visszajöttem a Telekomhoz.
Telefonos ügyfélszolgálat hozzáértése ugyanaz. Műszaki üfsz. Telekomnál jobb. Személyes üfsz. Telenornál jobb.
Összegezve szerintem:
-Ha a sorrend minőség, ár akkor szerintem a Telekommal jársz jobban.
-Ha a sorrend ár, minőség és van egy jó Telenoros ajánlat(nem publikus csomag), akkor esetleg Telenorral jobban járhatsz. -
dptrsk
addikt
válasz #79335424 #37941 üzenetére
Ezért írtam, hogy környéktől függ a hálózat minősége.
Flórián tér környékén van az általam leírt eset, de Csillaghegyen, Békásmegyeren, Pomázon és Újbudán is tapasztaltam saját/családtag készülékén "Csak segélyhívás" üzenetet.
Ezek olyan hibák, amik 2-3 perc alatt magától rendbe jöttek, csak abban a 2-3 percben teljesen elérhetetlen a hívószám...
Jelenleg jobb a helyzet, mert már van ingyenes SMS értesítés, így ha nem rejtett szám volt értesülsz róla. -
dptrsk
addikt
Főként 86 illetve 9 buszjáratokon fordult elő, de 1es villamoson is volt rá példa.
Margit híd budai hídfő buszmegállóba érkezéskor.
Batthyány tér előtt, ahol megy a busz.
Gellért tér- Újbuda központ közötti szakaszon.
Ezek 2015 tavaszi-nyári tapasztalatok, én jelenleg nem használok Telenoros kártyát, lehet azóta javult a helyzet. Bejelentettem pontos hely-idő adatokkal, de nem találtak hálózati hibát.Illetve a 4Gről sem mindig dobott le, amikor hívtak. Ez családtagnál a mai napig fenn áll, csak mostmár jön SMS, ha keresték. Bejelenteni hiába jelentjük be, az a válasz jön 24-48 órán belül, hogy Telenornál minden OK, Nálunk van a hiba. SIM csere, készülékváltás sem segített.
-
dptrsk
addikt
válasz MasterDeeJay #38000 üzenetére
Neked kell kérned, hogy elektronikus számlát szeretnél.
Ha elektronikus számlád lesz s időben fizeted, akkor nem lesz plusz költség.
Amíg papír alapú számlát kapsz(ez van beállítva a rendszerben), addig akár 23-án is kifizetheted a 24-én elkészülő számlát, akkor sem fogod megkapni az e-komfort kedvezményt. -
dptrsk
addikt
válasz kaposznyak #38010 üzenetére
Lehet reklamálni, de kevés esély van rá, hogy jóváírják .
Az nem mérvadó, hogy mi van a híváslistádban, akár ki is törölhetted(vagy ha más használta, végzett és kitörölte).
Fel kéne hívni a másik számot is legyen szíves megnézni, hogy az ő híváslistájában benne vagy-e fogadottként. Ha ott benne van a 2 órás hívás, akkor biztos megtörtént. Ha ott sem vagy benne, akkor kérdés, hogy még ki fért hozzá a telefonhoz(esetleg mindkét telefonon törölték).
Esetleg a telefonod percszámlálóját megnézni(ami független a hívásnapló törlésétől), hogy abban benne van-e ez a 2 óra vagy ott is hiányzik. -
dptrsk
addikt
válasz kaposznyak #38012 üzenetére
Még az jutott eszembe, hogy részletező alapján egy konkrét számmal történt 2 óra beszélgetés vagy esetleg Telekom/Vodafone/egyéb forgalomként lett számlázva 2 óra, amit te úgy gondolsz, hogy Telenoros számmal beszéltél? Csak mert utóbbi esetben a számhordozással is kell számolni!
-
dptrsk
addikt
válasz KamuMazsola #38730 üzenetére
Ez érdekes, nálunk e-számla van, s ott van mellette az e-részletezés. Nem számít fel semmit érte a Telenor.
-
dptrsk
addikt
válasz kelepce #38997 üzenetére
"A kettő közötti különbség az, hogy bankkártyás vásárláskor talán 15 percen belül visszakérheted a program árát ha mégsem tetszik, szolgáltatós vásárlásnál viszont NEM!"
Én Telekomos feltöltőkártyás vagyok és visszakérhetem a kifizetett program árát X ideig, úgy, mintha bankkártyával fizetnék, s visszatöltődik az egyenlegemre. Nem vagyok tiltó listán több programot "adtam" már vissza, s működik megfelelően a mai napig.
Ha van ilyen tiltás nem lehet, hogy a Telenor rendszereiben van?
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz kelepce #39001 üzenetére
1220on bejelenteni a hibát, mivel a Telenor a honlapján is reklámozza, ezért szerintem a Telenornak kell megoldania, hiszen te a Telenor kényelmi szolgáltatását veszed igénybe, ő a Google partnere a fizetés lebonyolításakor, ha akar ki tud kérni adatokat, miért utasítanak el téged, ha ezt megteszik, akkor utána továbbítani is tudják neked a választ.
Könnyebb egy dedikált partnernek információt kérni, mint egy mezei felhasználónak(aki 1 a milliárdból..)
Bejelented, ha lezárják újra nyittatod, ha megint lezárják hibamegoldás nélkül, akkor e-mail s nmhh, fogyvéd mehet másolatba, írd bele, hogy többször próbáltad bejelenteni, de leráztak.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #39014 üzenetére
Ezzel becsalogatja a Telenor a vásárlót, hogy nála van ilyen szolgáltatás, de ha valakinél nem megy, akkor bocs ezzel én csak ügyfelet akartam szerezni, de nem én üzemeltetem, úgyhogy menj máshova.
Igaz a Telenornak van dedikált Google kontaktja, aki hamar tudna válaszolni a kérdésekre, de inkább legyen az ügyfél 1 a milliárd közül, akinek talán nem kallódik el a kérdése.
Ha a Telenor felvállalta, hogy nyújtja ezt a megoldást, amiért nyilván jutalékot kap, akkor azt is vállalja fel, hogy a dedikált kapcsolaton keresztül jelzi a felmerülő hibákat, s megoldást keres rájuk.
-
dptrsk
addikt
válasz Tappancs2001 #39291 üzenetére
Praktikum+Netről átváltották nekünk, úgyhogy szerintem lehet Ász Expresszről is.
-
dptrsk
addikt
válasz Sayuar #39493 üzenetére
Itt nem teljesen ez történik.
Inkább, hogy veszel napi menüt fix z forintért, s minden nap megkérdezik, hogy pl. kérsz-e 1 gombóc fagyit 100 forintért, másnap 2 gombóc 160ért... Stb.Ez egy opcionális lehetőség nem KELL fizetni, csak, ha szimpatikus az ajánlat, ha nem, akkor marad a napi menü.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Tarifacsomagjaink havidíjainak tekintetében mindig időarányos havidíj kerül kiszámlázásra - 2016.május 23-át követően - abban az esetben, ha a tarifacsomag megrendelésére, módosítására (ide értve az előfizetői szerződés megkötését és megszüntetését is) a számlázási ciklus közben kerül sor. A tarifacsomagokban foglalt vonatkozó kedvezmény szintén időarányosan használható fel.
-
dptrsk
addikt
válasz eladogeppc #39794 üzenetére
Felemelte az XS csomagodat Mre, hogy olcsóbb legyen a telefon.
Mondtad, hogy ha XS helyett M lesz nem kell a kiegészítő?
Ha nem, akkor te hibáztál.Volt myTariff XS+40p+500MB, megkérdezi az ügyfélszolgálatos, módosítsuk-e a myTariff XS csomagot MyTariff Mre, mert úgy olcsóbb a telefon?
Te mondtad, hogy igen.Akkor miért nyúlna a kieg. csomagokhoz?
Ha azt mondtad, hogy igen, de vegy le a kieg.-eket, akkor hibázott.Nem mellesleg, a kiegészítő csomagok miatt olcsóbban kaptad meg a telefont szerintem.
-
dptrsk
addikt
válasz eladogeppc #39799 üzenetére
"itt mindenki emlékszik mit kötött a szolgáltatóval és mikor ?"
Aki törődik a pénztárcájával az igen. Ne haragudj, de ez a +40perc+500MB nem egy mellékes hívástartás szolgáltatás, hogy használod havi 2-3 esetleg ritkább alkalommal, s egyszer csak megjelenik +100 forint tétel a számlán, s nem törődsz vele.
Itt 2500 forintról írtál, ami majdnem az XS csomag havidíj, tehát egy havidíj +100%-os tételről nemigen feledkezik meg senki.
A telefonos ügyfélszolgálattól pedig mit vársz? Rögzített beszélgetésben mondja azt, hogy milyen ember ír alá valamit, amit el sem olvasott?
A biztosítós példa pedig ott hibás, hogy habár az ember köti de a kocsira vonatkozik. Ha eladod a te általad kötött biztosítás megszűnik, így mikor újrakötsz egy másik szerződésszámot kapsz.
Esetedben pedig nem olvastam olyat, hogy xxx-yyyy számot megszüntetted és yyy-zzzz számra egy "0km" szerződést kötöttél. A biztosítós példa körülbelül ezt jelentené (a bonus-malus pedig az, hogy nem kell fogalmi előleget fizetni pl.) -
dptrsk
addikt
Ha jól rémlik a Plusz 3GB csomag mellett ott van, hogy ez egy havidíjas csomag.
Van egy egyszeri díjas 3GB csomag, ami nem újul meg.Mivel egy havidíjas szolgáltatást rendeltél, ezért amíg le nem mondod megújul.
Reklamálhatsz, de szerintem mivel egyértelműen fel van tüntetve, el fogják utasítani. Egy próbát megérhet. -
dptrsk
addikt
válasz szamovar #40056 üzenetére
Ha idén novemberben jár le, akkor azt érdemes megvárni.
Meg kell tudni mennyi kedvezményt kap a hvidíjból havonta.(általában 1-2-3000 forint havonta)
A kedvezményt megszorozni az eltelt hónapok számával.
2000ft/hó kedvezménnyel ez jelenleg 17*2000= 34000 forint kötbér + esetleg a SIMkártya díja(3-5000 ft körül szokott lenni) -
dptrsk
addikt
Azért ez nem teljesen igaz.
Az előfizető a Telenorral van kapcsolatban, neki fizetett.
A Telenor a szervízzel.
Az előfizetőnek semmi köze a szervízhez, nem vele van szerződéses viszonyban.
Az előfizetőnek a Telenort kell siettetnie, a Telenornak pedig, ha az ügyfél panaszkodik szólni a szervíznek. Csak ugye nincs érdeke a Telenornak. Ha lenne következménye, pl 72 órán belül nincs meg a kód, akkor a Szolgáltató a díjat visszafizeti és mégegyszer annyi kötbért is ad(+ a kódot), hidd el más lenne a Telenor hozzáállása.A Telenor köthet olyan szerződést a szervízzel, hogy az ilyen igények kiszolgálási ideje max. 72 óra. Azt ne felejtsük el, hogy a zárást is a Telenor kéri, nem az ügyfél.
(Nem tudom máshol mi a helyzet, de gyanítom a Voda, T sem különb. Csak amíg az ügyfél hallgat, addig nem történik semmi)
-
dptrsk
addikt
-
dptrsk
addikt
válasz Potenza #41085 üzenetére
Nem tudom itt, hogy megy, de más szolgáltatónál ilyen esetben is tudsz venni kedvezményes áron készüléket.
Annyi velejárója van, hogy az eddig pl. 10.990ft-os csomag 13.990 lesz, mert veszel készüléket a csomag mellé.
Azt neked kell mérlegelned, hogy inkább kisebb havidíj és megoldod máshogy a telefont, vagy megér neked havi kb. +3.000 forintot a kedvezményes készülékár.
-
dptrsk
addikt
válasz oneal1 #41496 üzenetére
Facebook elég nagy adatforgalom zabáló...(képek, videók)
Messengeren ha küldtek videót, képet, s az letöltésre került mobilneten keresztül...
(Az is adatforgalom, ha adott telefonról küldtek videot, képet)Egy 1 perces FullHD video 200MB is lehet.
Gondolom a Facebook app iPhone-on HD tartalmakat jelenít meg, ami akár 3-4x annyi adatforgalom, mint egy SD.
-
dptrsk
addikt
válasz oneal1 #41503 üzenetére
Ez alapján nem kell kilőni.
Elég, ha akkor elhalasztotta vagy nem volt elérhető az update szerver.
Esetleg akkor közben jött ki frissítés.Nem tudom iOS hogy csinálja, de Nexuson az első frissítés kereséskor kapsz egy virtuális sorszámot.
Ez a te OTA azonosítód, pl amikor kijön egy frissítés a szerver elsőként csak a sorszámok első 10%ának teszi elérhetővé, majd óráról órára, napról napra egyre több eszköznek, míg mindenki sorra nem kerül.
Ha a sor végére kerülsz, lehet h az update szerver csak 1-3 nap után ajánlja fel, mivel csak akkor frissül be neki, hogy már nem 111 hanem 112 sorszámú eszköz a legnagyobb.Régebben is iOS eszköze volt?
Lehet biztonsági mentést töltött felhőbe.
Vagy épp a felhőből..
Esetleg sok kis alkalmazás fridsült.
iOSnél ha jól é3mlik 50MB alatti frissítéseket mobilneten is leszív alapbeállítás szerint.Esetleg valamiért nem volt jó a wifi hálózat az iOSnek s átváltott mobilnetre a folyamatos kapcsolat miatt.
MyTelenor szerint is elfogyott?
Esetleg nem lehet lekérni SMSben az elhasznált adatforgalmat?[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
érdekes, bár ugye a mérési egység(mobilinternet szolgáltatás kapcsán: 0,01 MB) a mérvadó, ha sok kis csomagot forgalmaztál, akkor lehet eltérés bár elég extrém, hogy majd háromszor annyit mérnek.
pl. kb.7000 darab 0,004 MB csomagot kellett forgalmaznod, hogy a 70MB számlázott forgalom kijöjjön
-
dptrsk
addikt
Nekem pont ez volt a gondom az I., II., III. kerületben másfél éve.
A válasz: ez a mobilhálózat sajátossága, náluk minden rendben van. -
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #41837 üzenetére
A sima LTE torony 150Mbps-ig bírja elvileg.
LTE-A toronnyal 300Mbps az elméleti max. ha jól tudom.Ezzel arra akarok célozni, hogy ha véletlenül nem LTE-A torony, akkor is kevés az elméleti maximum 150hez képest, kb. 20%, nem beszélve a magas pingről.
-
dptrsk
addikt
válasz Predator2 #41856 üzenetére
ugye téged nem kötött hűség.
A feltöltés (ahogy azt írták az emelésekkor minden szolgáltató kapcsán) új szerződésnek minősül, tehát ismered a feltételeket, s feltöltöd(=szerződsz), mert egyetértesz( vagy nincs jobb csomag számodra egyik szolgáltatónál se) s elfogadod a változást. Volt legalább 30 napod, ami alatt fel tudtad tölteni a régi feltételek szerint a kártyád.Ha nem töltöttél fel, s áttettek, akkor viszont jogos a kártérítés, mert te nem értettél egyet, azonban áttettek, s nem engedték, hogy régi feltételekkel használd le a pénzed.
Feltöltés előtt tudsz mérlegelni, hogy akarsz-e itt maradni vagy számhordozással bárhol máshol van jobb csomag.
Havidíjasoknál a hűség miatt nem mozoghatnak másik szolgáltatóhoz ha elfogy a pénz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Call of Duty: Black Ops 6
- Arena Breakout: Infinite
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Elden Ring
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- További aktív témák...
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen