- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
Hirdetés
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz Tamas32 #27863 üzenetére
A probléma oka valószínűleg az, hogy az alcatel mobilantennája kisebb teljesítményű, mint a Nokiáé. S olyan helyen vagy ahol épp hogy van 3g, de az alcatel már nem tusja biztosan fogni. Esetleg az alcatel a gyenge 3g jel miatt 2gre vált energiamegtakarítás miatt.
Esetleg only 3g módot próbáld meg.
Ha úgy semmi, akkor marad a gsm..Az is lehet hogy a telefonnak semmi köze ehhez, és azért nincs 3g mert lekapcsoltak a környéken 1 vagy több adótornyot(esetleg elromlottak), ebben az esetben hamaroaan remélhetőleg visszajön.
Jelentsd be 1220on, hogy eddig volt 3g most nincs.(a telováltást ne említsd mert akkor ráfogják arra hogy az ujnak gyenge az antennája és ők mossák kezeiket...)
-
dptrsk
addikt
válasz puposbill #27987 üzenetére
Ha az éjjeli forgalom kezdete előtt folyamatosan ment a net, akkor előfordulhat.
Tehát ha az éjszakai forgalom 00:00kor kezdődik de te egy 500mb filet elkezdtél tölteni 23:57kor akkor lehet hogy beragad.
Érdemes megprobálni 00:00kor bontani a kapcsolatot és 00:01kor pedig ujracsatlakpzni. -
dptrsk
addikt
válasz puposbill #27990 üzenetére
szerintem sehol, de azt sem írja, hogy nem így van.
Márpedig, ha elkezdesz a számlázási ciklus utolsó napján egy hívást és az átlóg a másik ciklusba, akkor tudtommal az még a lezárandó hónaphoz tartozik...
Ilyen alapon gondolom, hogy a nappal megkezdett adatforgalom, ha át is nyúl az éjszakába, amíg le nem záródik egy adott adatfolyam, az ahhoz tartozik amiben megkezdték, más kérdés, hogy nappal szerintem a telenor automatikusan bontja a kapcsolatot, hogy reggel ne netezz az éjjeli kapcsolat terhére. -
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #28241 üzenetére
Elég szomorú, hogy nem tudja valaki azonnal befizetni a kötelezettségét mikor az érvénybe lép...
Ha a számla kelte 17.-e, akkor 17-én nekem már látnom kéne, erre MyTelenorba is késve érkezik meg(a posta idehozza hamarabb a levél alapú számlát, mint ahogy az elektronikus ideér)...
Érdekes más szolgáltatóknál ez is flottul megy, mint ahogy a hálózat üzemeltetés is...UI: nem téged akarlak szidni de ez egyre gázabb, hogy még a lezáró számlát sem tudják elkészíteni időre....
Sok emberbe és pénzbe fog kerülni a Telenornak, hogy azt amit kb 1 év alatt elcseszett rendbe hozza...
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz BazsiBazsi #28249 üzenetére
Mivel már a Google leállította a gyártást, 99%, hogy nem lesz kapható...
-
dptrsk
addikt
válasz vwpolopg #28424 üzenetére
NMHHnak írj, ott lehet másolat között a homár is nyugodtan...
Elég szánalmas egy szolgáltató... Kéne ide pár MRD bírság és akkor talán rendbe szedné magát vagy kivonulna. Megint csak a másik szolgáltatót tudom példának hozni, hogy ott bizony a felmondás pillanatában, ha személyesen mondod fel ki KELL fizetni a kötbért.
Hívd fel az ügyfélszolgálatot, rögzíttes panaszt, ha a panasz felvételétől 72 órán belül nem készül el a számla ráutaló magatartásnak veszed, hogy nem tart igényt a szolgáltató a kötbérre. -
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #28492 üzenetére
Mondjuk azt megmagyarázhatná valaki odafent, hogy miért kell ilyen akciót meghirdetni, ha előre lehet tudni, hogy a Telenor hálózata NEM fogja bírni ezt a terhelést...
Ezzel megint magukat járatják le, mert egy használhatatlan adathálózatot kapnak az ünnepre az (új) ügyfelek.
Jól megalapozzák az elkövetkezendő 2 év kapcsolatát. -
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28499 üzenetére
Nem a Megabitekről van szó...
Hanem arról, hogy a leterhelt hálózat az esetleg elfogadható 1-2 megabit sebesség ellenére 15-30 mp alatt tölt be egy oldalt, mert magas a ping, mivel a hálózat nem bírja ezt a terhelést...
Lehet kínai a hálózat, de nem egy Kína népességű országra lett tervezve...Ez olyan mintha lenne egy pékségem s reklámozom, hogy minden megsütött kenyeret ingyen adok, csak elfelejtek kenyeret sütni aznap...
Ingyen adná, ha lenne mit, de ez nem szolgáltatás ami a Telenornál van...
-
dptrsk
addikt
válasz csernak75 #28543 üzenetére
Na ja...
Vajon mennyire valós egy azonos hálózaton levő szerveren mért teszt?
Ez kb olyan eredményt ad mintha az otthoni netkapcsolatodat az aaztali gépeddel mint szerver és a laptopod mint kliens teszteled...
LANon az adatok gyorsabban és stabilabban közlekednek...Ez esetleg arra jó hogy mekkora a csomagod max sebessége...
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #28553 üzenetére
Még jó, hogy többnyire nappal élik az emberek az életüket.. Emiatt természetes, hogy nappal jobban használják a hálózatot...
Szép is lenne ha az elenyésző torrent huszár mennyiség aki éjjel is tölt akkora forgalmat generálna mint a teljes lakosság nappal -
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #28564 üzenetére
Budapest 3. kerület Óbuda.
A lakásban több telefonon(Android, WP) is rendszeresen megjelenik a csak segélyhívás felirat 2-3percre.
Telenor: használjuk 2G módban mert úgy nem csinálja ezt. A hálózat megfelelő nincs benne hiba...
Ha mobilnetezek állítsam vissza..(fejlesztés nem várható errefele)Telekom: max térerő(2G,3G,4G mindegyiken) ugyan itt.
Emelett egyetemem nincs térerő az előadó teremben, ahol Telekomnak max...
Szakadozó adathálózat:
Telenor: nem tudok megtenni úgy 2 km-t, hogy legalább egyszer ne menjen el az adathálózat 5-10 mp-re
Telekom: folyamatosan van net az egész városban[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #28686 üzenetére
Na nehogy az ügyfél mozogjon, ha már komoly összegeket hagy ott a Telenornál...
Ennyi erővel a Telenornak kéne fizetnie az ügyfeleknek, hogy olyan helyre menjenek, ahol esetleg jó a hálózat.
És szerintem igen is hatásos, hogy ide is sokszor posztolja, hogy milyen a hálózat legalább az esetleges PH olvasó ügyfél meggondolja 2x is akar-e Telenoros lenni...Azért azt megtenni egy elvileg kiemelt céges ügyfél panasszal, hogy azt válaszolom, hogy a hálózattal minden rendben van, nincs hiba és ha nem megy az ügyfélnek használja 2G-n mert ahol kéne ott nincs stabil 3G és a 4G-t meg nem akarják biztosítani... S csak akkor váltson el 2Gről, ha netezni akar.
Az utazás közbeni adathálózat megszakadások 3G-n pedig normálisak, mert ez a rádióhálózat sajátossága, a másik 2 szolgáltatónál érdekes nem ilyen sajátos a hálózat..
Ez 2014 végén a Telenor hozzáállása.Valahogy észbe kéne kapnia a Telenornak, mert eléggé zuhan a lejtőn és nemsokára koppan.
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #28691 üzenetére
Telekomnál tapasztaltál hibákat.
Bejelentetted? Kijavították? Nem ment? újra nyittattad a hibajegyet? 72 óra után a Telekom kötbért fizet, ha nem tudod megfelelően használni a hálózatot.
Telenor nem is hallott ilyenről...És NE, ne menj a Telekom topikba, hogy szar VOLT a hálózat, mert most nem tudod lemérni, hogy milyen.
Ha esetleg van Telekom SIMed és tapasztalod a hibát és bejelented és leráznak folyamatosan, na akkor írd be nyugodtan.Ugyanis itt a Telenor topikba aki posztol rendszeresen hibát, már velem együtt többször bejelentette, hogy nem megy visszahívták, hogy nem látnak hibát és az ügyfél a hülye mert nem 2Gn használja...
És ez a 4-5. panasz bejelentés után elég bosszantó és tudja meg mindenki, hogy jelenleg így áll a Telenor az ügyfelekhez...
Ha megváltozik a hozzáállás és valakinek valami csoda folytán kijavítják a hibát és jó lesz, hidd el, ha nem is elismerően, de azt is meg fogja írni...És azért is van a fórum, hogy hangoztassuk a véleményünk, ha veled pozitív dolog történt azt is meg lehet írni, s mivel nem 1 ember írja a sok-sok panaszt, hanem többen ezért nem trollkodás, hanem egy jelzés...
De a Telenor erre IS tesz egy nagy kalappal. -
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28695 üzenetére
"ők olyan helyen járnak ahol esetleg a Telenor nem nyújt olyan szolgáltatást"
Budapesten lakom, mielőtt ide írtam bejelentettem 4 alkalommal a hibát a Telenornak, s csak utána írtam.
Budapesten utazok a belvárosban és 2 megálló között nem tudok úgy megtenni utat, hogy ne menjen el a 3G adathálózat. 4G-t nem kaphatok mert céges csomag és habár DPInél a 1.5G csomag ad 4G-t ugyan olyan havidíjjal az én 1.5G csomagom nem adhat, nem tudja a Telenor beállítani.
Ahol lakom ott pedig csak segélyhívást ír néha a telefon, elég kellemetlen, hogy egy hónapban 30 teljes napból csak 25 nap vagyok elérhető, de 30 napért kell fizetnem...és ha már fizettem a szolgáltatást, hadd ne keljen az automata hálózat választás helyett a 2G-3G kapcsolóval játszani...
Ha a Telekomnál jelentettem volna be ilyen hibát elsőre lehet, hogy nem, de másodjára tettek volna az ügy érdekében... A telenor 7szer nem tett az ügy érdekében...
-
dptrsk
addikt
válasz Tibee86 #28698 üzenetére
Nekem 2011ben volt dolgom a Telekommal, költözés után vezetékes és mobil hibákat s tapasztaltam, a vezetékes vonalon nem ment 1 TV csatorna, 1 hónapba telt mire kijavították, 4 hónapig nem kellett havidíjat fizetni a net+TVre, mert annyi kötbért adtak !!!
Mobil oldalon elszámláztak, kiemelték a számlát javították a tételeket a helyes összeggel kiküldték az új számlát és csak a kevesebb összeget kellett befizetnem.
A bejelentett hálózati hibát (eldobálja több telefon/SIM is a hálózatot) nem sikerült kijavítani 72 óra alatt(1 hét volt), majdnem 2 teljes hónapig nem kellett havidíjat fizetni a megítélt kötbér miatt...Lehet, hogy a Telekom nem a legolcsóbb, de a Telenor kifizetteti veled a hibás számlát és majd a köviben talán korrigálják.
A kötbérfizetést meg nem is említem a Telenornál... Mindent lezárnak 1 nap alatt, hogy jó a hálózat te vagy a hülye.Igen én ezt tapasztaltam, de míg nem változtat a Telenor és küzdenem kell vele, addig be fogom írni, hogy nem megy még mindig.
-
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28701 üzenetére
Igen csökkentette a felhasználható perceket, de megengedte hogy lejjeb vált kisebb havidíjra, ha akarsz...
A Telenor ezt sem engedte áremeléseknél...Az, hogy rosszul számláz a rendszer, én magam még nem tapasztaltam, de elhiszem, hogy úgy van.
Csak 2 telefon számot hívtok arról a SIMről, Se SMS, se Mobillottó, se kékszám, se semmi csak és kizárólag a 2 szám? Esetleg nem tartózkodik határ közelében a híváskor?
Ha bejelented és kivizsgálják, akkor kiemelik a számlát, s utána korrigálják, s csak azt kell befizetni ha ezt választod. Márpedig ha valóban Telekomos a 2 telefonszám és ezt ők is elismerik(Az nem elismerés, hogy engedi beírni a kedvezményezett számokhoz, mert azt nem ellenőrzi a rendszer csak számlázáskor, hogy a megadott 2 szám Telekomos-e), akkor korrigálják. -
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28711 üzenetére
Igen, de én azt látom, hogy a Telenor nem is akar tenni azért, hogy jó tapasztalatot szerezzek vele.
A Telekom pedig tett nem keveset...Elhiszem, hogy lehet olyan hely ahol jó a Telenor, de a főváros egész területén illene hibátlan szolgáltatást nyújtani. Ha egy kis eldugott országszéli faluban lenne problémám, nem lennék ennyire felháborodott...
Akkor a helyedben a következő panaszbejelentésnél jelezném, hogy egy felsővezető is ellenőrizze, mert ez így nem megoldás, hogy havonta telefonálni kell...
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28715 üzenetére
Nem az alapján kell megítélni a Telekom is a T-Cityvel nagyobb figyelmet szentel Szegedre tudtommal.
De a fővárosban működik a hálózata.
Ellenben a Telenornak nem.
Tudom a fővároson kívül is van élet, de nekem a Balatonnál is minősíthetetlenül gyenge volt a Telenor hálózata.
Egy esetlegesen Magyarországra települő (jómódú) külföldi elsőként a fővárosba érkezik általában, s ha itt minősíthetetlen szolgáltatást kap a pénzéért nem fogja azt a szolgáltatót választani akkor sem ha nem Bp-re jött uticélul.Szerintem sokat elárul egy szolgáltatóról, az, hogy mit nyújt a fővárosban.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28766 üzenetére
Ugyan itt Telenor jelenleg csak segélyhívás indítható.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Ha csak nála lenne szar a net még meg is értenélek.
DE
-Budapesten nem csak a net a szar hanem a hálózat is(szerintem Mo. nagyrészén szar)
-Nem csak nála szar, hanem elég sok személynélÉrdekes, senkinek meg nem fordul a fejében, hogy írjon pl. Telenor FB oldalra, hogy van pár elégedetlenkedő a PH Telenor topicban, nézzenek már be ide és csináljanak valamit(ugye vannak konkrét helyszínek, amiket a panaszkodó személyek már bejelentettek sikertelenül)...
Csak nem azért nem történik ez meg mert mindenki tisztában van vele, hogy a Telenor sz@rik bele? -
dptrsk
addikt
Be kéne vezetni, hogy 72 órán belül kötelesek válaszolni a panasz mailekre, az érdeklődésre maradhat a 30 nap... Hisz azt telefonon is el tudják mondani.
De amit telefonon nem tudnak megoldani 72 óra...
Érdekes a Telekomnál munkaidőben van számlareklamációs osztály, ahol azonnal korrigálják a hibát és 1-2 nap alatt az online rendszerben is a javított számla szerepel és csak azt kell befizetni. -
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28832 üzenetére
Nem tudom pontosan mire gondolsz, ha a márkaegyesítés miatti vezetékes oldali belépésre, akkor arra azt tudom mondani, hogy a Távszámlán mindig megjön a számla és be lehet fizetni a Telekom honlaptól függetlenül. De postán is megérkezik a számla. A Telekom topikban sem értettem azon problémákat, amik az online számlabefizetésre vonatkozott... Mikor az 100%osan megy távszámlán...
Nem tökéletesnek akarom beállítani, hanem egy olyan rendszernek ami jelentősen jobban működik, mint a Telenor rendszere...
-
dptrsk
addikt
válasz szabonagyur #28834 üzenetére
A Telenor hibái nem egyediek, hanem sok előfizetőt keserítenek meg...
A Te telekomos hibád egy egyedi eset... Nem hallottam/tapasztaltam(nekem is Like volt) hasonló hibát a Telekomnál.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
A Telenor és a használhatóság 2 külön dolog...
Visszakeresel csak a 3 ingyenes nap alatt több 10-100 poszt arról szól, hogy az adathálózat, amiért nyilván kifizettetik a 31 napot, használhatatlan volt.
Emelett, ha hibát észlelsz és kéred, hogy tegyenek valamit, a válasz az hogy a hálózat rendben működik és ha neked nincs megfelelő 3G lefedettséged, akkor használd a 2G-t...Szerintem a Telenornál napjainkban nem beszélhetünk használhatóságról.
-
dptrsk
addikt
válasz polonic #28973 üzenetére
Én nem arról beszélek, hogy VoLTE épül fel a hívás!
Hanem ha te telefonálni akarsz az VoIP alapon indul el te elindítasz egy hívást s mintha a MobilVOIP programban indítanád, azt is lehet LTE hálón, s nem kell VoLTE.Persze kérdéses, hogy valóban hogy valósul meg nekem ezek csak tippek...
-
dptrsk
addikt
válasz halo.balazs #28989 üzenetére
Szerintem neked nem kötelességed tudnod, hogy jogosult vagy vagy nem, hiszen akkor minek lennének az ügyintézők, online rendszer...
Ha megrendeled és engedi, akkor örülj.
Kötbért ezért nem adhatnak, hiszen te az online rendszert vetted alapul, ami engedte, tehát jogosult vagy...
Legrosszabb esetben véglegesítésnél, hívnak, hogy bocs mégsem vagy jogosult...
Vagy a bónuszprogram valóban hűségesnek tart...[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
Családban míg az utolsó 3 hónapjában volt a hűségnek működött a bónuszprogram menü.
Lejárt a hűség utána levő naptól nem jogosultat ír...Ha videofelvételt nem is a folyamatról pár screenshotot megér...
Annak idején kallódtak el számlareklamációs bejelentéseim, térerő panaszaim is a Telenornál...
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Gitáros topic
- Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- iPhone-t használók OFF topikja
- Háztartási gépek
- Vallás
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- új, bontatlan, iPhone 13 kártya-független, apple világ-garanciával
- Bomba áron új, bontatlan, iPhone 15 kártya-független, apple világgaranciával
- új, bontatlan, iPhone 14 gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Bomba áron új iPhone 15 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Mikrotik RB941-2nd (Soho) router otthoni használatra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest